Friday, January 5

Enemies are man’s best friend

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Είμαι πολύ περήφανος. Επιτέλους τα κατάφερα. Έφτιαξα τον ιδανικό φανταστικό μου εχθρό. Είχα φτιάξει παλιότερα έναν φανταστικό φίλο, αν θυμάσαι, αλλά δεν μου ήταν και τόσο χρήσιμος. Ο εχθρός μου όμως, είναι.
Του καταλογίζω πράγματα φρικτά. Πράγματα που φαντάζομαι ότι θα μπορούσα να κάνω κι’ εγώ- εντάξει, ίσως και να ήθελα να κάνω εγώ. Τα κάνει όμως όλα εκείνος. Όλα. Και μετά, αφού τα κάνει, του επιτίθομαι με λύσσα και τον υποβιβάζω, τον εκμηδενίζω, του δείχνω πόσο κακός άνθρωπος είναι.
Καμιά φορά αντεπιτίθεται. Καμιά φορά με σκοτώνει. Τότε γίνομαι ένας μάρτυρας της καλοσύνης και της αγάπης. Ξαναγενιέμαι όμως, γλείφοντας με ηδονή τις πληγές μου. Γιατί ένας φανταστικός εχθρός, μόνο έναν φανταστικό θάνατο μπορεί να επιφέρει.
Σ’ αφήνω τώρα.
Πάω να πέσω ηρωικά.

Μετά τιμής,
Αλέξανδρος Κωνσταντίνος Λυτρωτής

14 Comments:

Blogger kaltsovrako έγραψε...

Πες μου οτι ανταλλάσετε και mail !!!!!!!!


; )

1/05/2007 05:44:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Mε τον Αλέξανδρο; Άσε, και γαμώ τα παλικάρια σου λέω. Τον ξέρεις κι' εσύ, είμαι σίγουρος :PPP

1/05/2007 05:46:00 pm  
Blogger JustAnotherGoneOff έγραψε...

Καλτσόβρακο, και βρακιά ανταλλάσουν απ' ότι φαίνεται :-P

1/05/2007 05:48:00 pm  
Blogger kaltsovrako έγραψε...

Αυτό το τελευταίο... το είχα μυριστεί.

1/05/2007 05:58:00 pm  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV έγραψε...

Σχιζοφρενια!να το προσεξεις αυτο!

1/05/2007 05:58:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

jago: Κρύβε λόγια, κρύβε λόγια.

πρέζα tv: Δεν με λένε Αλέξανδρο, αν με εννοείς.

1/05/2007 06:03:00 pm  
Blogger Nassos K. έγραψε...

Κι εγώ είχα κάποτε ένα φανταστικό φίλο. Αλλά δεν μου μιλούσε. Επαιζε με τα άλλα παιδάκια συνέχεια, και αν καμιά φορά του έκανα παράπονα πως είναι δικός μου φανταστικός φίλος, τότε με κοιτούσε στραβά και έφευγε μουρμουρίζοντας ότι θα πάει σε ψυχολόγο να απαλαγεί από μένα.

:)

1/05/2007 06:10:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Ποτέ επιτέλους θα καταλάβει ο κόσμος ότι ηρωισμός δεν είναι να πέφτεις ηρωικά αλλά να ΤΗΝ πέφτεις ηρωικά σε κάθε είδους παρεκτροπές;

Καλή χρονιά Καλικάτζαρε Πασχάλ

Σ:))))))

1/05/2007 09:34:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

"Του καταλογίζω πράγματα φρικτά. Πράγματα που φαντάζομαι ότι θα μπορούσα να κάνω κι’ εγώ- εντάξει, ίσως και να ήθελα να κάνω εγώ."

Yποκλίνομαι. Πιο καθαρά δεν θα μπορούσες να το έχεις γράψει.

Το συζητούσα τελευταία με έναν φίλο και καταλήξαμε ακριβώς σε αυτό που συμπήκνωσες σε δυο προτάσεις...

1/05/2007 10:41:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Με δυο λέξεις: Τζέκυλ και Χάυντ.

Με περισσότερες λέξεις: Οι άλλοι, όταν αστοχούν, είναι ο αφανής καθρέφτης του εαυτού μας.

Με καλύτερες λέξεις: μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε!

(για εσάς το λέω- εγώ δε διστάζω να ρίξω ένα σιχτίρισμα στον φανταστικό εχθρό - ιδίως άμα είναι τέοιος παλιοχαραχτήρας!)

1/05/2007 11:44:00 pm  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" έγραψε...

Τι, νομίζεις, θάταν κάποιοι, χωρίς τους εχθρούς τους; Πώς θα αναγόρευαν τον εαυτό τους σε ήρωα, μάρτυρα ή απλώς αθώο;
Αυτοί χρειάζονται φανταστικούς εχθρούς περισσότερο κι από τους φανταστικούς φίλους!

1/06/2007 10:14:00 am  
Blogger vatraxokoritso έγραψε...

Αν αλλάζετε και βρακιά όπως λέει ο καλτσό να θυμάσαι το κίτρινο μπροστά το καφέ πίσω!!
Χαχαχαχα ωραίος ρε!

1/06/2007 06:33:00 pm  
Blogger MåvяiÐåliå έγραψε...

Φανταστικά πολλά άτομα βρίσκονται γύρο και οχλαγωγούν, μια χαρά σε βρίσκω μ ένα φίλο κι έναν εχθρό.

1/07/2007 05:01:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

nassos: Το ήξερα ότι είστε παράφρων κύριε, αλλά όχι κι' έτσι :PPP

μαύρος γάτος: Καλή χρονιά φίλε

mantalena: Δεν είμαι σίγουρος 100% ότι είναι αυτός ο λόγος, αλλά κάποιο ρόλο παίζει σίγουρα.

πάνος: Τα είπες ωραιότατα. Η κριτική όμως καλή είναι και καλό είναι επίσης να την προστατεύουμε.

mavridalia: Καλησπέρα

vatraxokoritso: Φοράμε σκουρόχρωμα οπότε δεν φαίνεται :PPP



asteroid: Ακριβώς.

1/07/2007 04:33:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Ο Μοέ Σαντόν και η Σαν Πάνια » | Σχεσοπορνοστάρ » | Δι εντ οβ δε γουόρλντ » | Τα Χριστούγεννα του Υπερόπτη » | S&MS » | Το τάκλιν » | Γενέθλιο » | Super Market Hero » | Fellatio » | Divine »