Wednesday, December 20

Το τάκλιν

Περπατάω σε πεζοδρόμιο της Κηφισίας. Τρεις μετά τα μεσάνυχτα, ψάχνω να βρω περίπτερο για ν’ αγοράσω τσιγάρα. Ήσυχος, γιατί αυτός ο δρόμος θα είναι εκεί, θα υπάρχει και αύριο και μεθαύριο και για πάντα, μέχρι τη στιγμή που θα έρθουν οι εξωγήινοι και θα τον κάνουν, βζουπ, με μια ακτίνα, βζουπ, σκόνη, μαζί με όλη την κωλοπόλη. Ολόκληρη, βζουπ, θα εξαφανιστεί και άντε μετά να βρεις τσιγάρα.
Η πόλη. Αυτή η πόλη, σκέφτομαι, είναι μια εγωίστρια ξιπασμένη γκόμενα που σε γράφει στα παπάρια της. Κανονικά. Και πώς να μη σε γράφει δηλαδή, που είσαι μια ψείρα στο μουνί της, τίποτα παραπάνω. Ζει έξω και πάνω από σένα. Σκέφτομαι ότι θα ήθελα μια μέρα να μάθω τι σκέφτεται. Πάω στοίχημα ότι δεν είναι τίποτα σοβαρό. Χαζογκόμενα.
Περπατάω και είμαι ψιλολιώμα. Από κούραση και λίγα ξύδια. Βλέπω μπροστά μου ένα τενεκεδάκι κοκακόλα. Αρχίζω να το κλωτσάω. Μου σκάω ένα χαμόγελο. Το κλωτσάω, προσεκτικά, συνέχεια, δεν θέλω να μου φύγει. Μ’ αρέσει γιατί μου θυμίζει όταν ήμουν πιο μικρός. Μια φορά μάλιστα είχα κλωτσήσει ένα από τα αγγλικά στο σπίτι, δυο χιλιόμετρα δρόμος περίπου.
Ακούω από πίσω μου τρεχαλητό. Και μια κραυγή. Πέφτω κάτω. Χτυπάω τον δεξί αγκώνα μου, πονάω λίγο, αλλά δεν δίνω σημασία. Άλλα πράγματα είναι πιο σημαντικά. Ο καριόλης που μου έκανε τάκλιν στέκεται μπροστά μου. Έχει καπακώσει με το δεξί του πόδι το κουτάκι και με κοιτάζει περιπαικτικά.
«Ρε αρχίδι, φάουλ ρεεεεεεεε», φωνάζω. «Μου πήρες πόδι ρε».
Χαμογελάει.
Σηκώνομαι και τον πλησιάζω. Τουλάχιστον σαράντα μου φαίνεται από τη φάτσα. Τα ρούχα του είναι εικοσιπεντάρη.
«Ρε πας καλά;», του λεω.
«Δυο χρόνια τώρα, δεν μου έχουν πάρει ποτέ τη μπάλα μεγάλε. Δοκίμασε αν θες».
Δοκιμάζω. Είναι πολύ καλός. Πράγματι. Τριπλάρει, δεξιά, αριστερά, με ζαλίζει, δεν θέλω και πολύ. Το κουτάκι ένα με το πόδια του. Σαν να το έχει δέσει με κλωστή. Τρομερό ταλέντο. Τρομερό. Για πέντε λεπτά περίπου προσπαθώ να του πάρω το κουτάκι. Μας κοιτάζουν μερικοί περίεργα. Δυο τύποι μας κορνάρουν.
Παραδέχομαι την ήττα μου. «Εντάξει, είσαι καλός», του λέω.
«Το ξέρω», απαντάει.
«Έχεις κανένα τσιγάρο γιατί έχω μείνει;»
Μου δίνει ένα κάμελ άφιλτρο. Καθόμαστε έξω από μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων.
Μου λέει την ιστορία του. Πώς τρεις φορές τη βδομάδα τη στήνει εκεί, από την ίδια ώρα περίπου, και αφήνει ένα κουτάκι κοκακόλα. Περιμένει αυτόν που θα αρχίσει να το κλωτσάει.
«Παρασοβάρεψε ο κόσμος. Παλιά κλώτσαγαν το κουτάκι πολύ περισσότεροι».
«Καλά, και δεν φοβάσαι μη χτυπήσει κανένας;», ρωτάω.
«Τάκλιν έχω να κάνω δυο χρόνια. Συνήθως ορμάω πιο προσεκτικά».
«Και γιατί σε μένα ρε αρχηγέ; Kόντεψες να με σκοτώσεις», λέω και χαϊδεύω τον αγκώνα μου. Πονάει πιο πολύ τώρα που αρχίζει να κρυώνει.
«Το κλώτσαγες με αφοσίωση. Όχι βαριεστημένα. Σου άξιζε ένα τάκλιν».
Γυρίζω στο σπίτι. Χωρίς να βρω περίπτερο. Χύνω μια κοκακόλα στο νιπτήρα της κουζίνας και αρχίζω να παίζω με το κουτάκι. Να εξοικειώνομαι με το βάρος του, το σχήμα του.
Πράγματι. Δεν αξίζουν σε όλους τα τάκλιν, σκέφτομαι όσο προπονούμαι για την επόμενη φορά. Οι περισσότεροι είναι για ένα τζατζάριζμα.
Το πολύ.

18 Comments:

Anonymous Anonymous έγραψε...

"Μεγάλος σε ηλικία. Τουλάχιστον σαράντα μου φάνηκε"

Κίτρινη κάρτα για αυτό, από τουλάχιστον τους μισούς αναγνώστες σου! ;^p

12/20/2006 03:43:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

M13: Καλησπέρα

mpampakis: Χμμμ...έχεις δίκιο. Διορθώνομαι :PPP

12/20/2006 03:44:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Εχω να χρησιμοποιήσω την έκφραση καιρό αλλά θα το πω,

ΓΑΜΑΤΟ!

12/20/2006 04:29:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

super :))

12/20/2006 04:55:00 pm  
Blogger liodara έγραψε...

ρε συ τι κορυφή ο τυπάς...έχει βρει έναν πολύ ωραίο τρόπο να σκοτώνει την ώρα του/......!Πάντως η φάση με το τενεκεδάκι κωλολέει....

12/20/2006 05:51:00 pm  
Blogger YO!Reeka's έγραψε...

xexexexe

12/20/2006 05:53:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Θα γίνεις ταινία...

12/20/2006 10:36:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ρε Pascal,αντί να προπονείσαι στο κλώτσημα των τενεκεδένιων κουτιών,δεν κόβεις καλύτερα το κάπνισμα;

12/20/2006 10:38:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ps δίπλα μου κοιμάται μια Γυναίκα.



....που της αρέσει το μικρό πουλάκι του πασχαλίτσα γιατί την κάνει να δείχνει Μεγάλη.

12/20/2006 10:40:00 pm  
Blogger γιώργος έγραψε...

αυτή η αντιπροσωπεία αυτοκινήτων
στην Κηφισίας τι έχει δει!!!

καλό το τζατζάρισμα,
αλλά καλύτερο το τάκλιν...

καλησπέρα...

12/20/2006 11:41:00 pm  
Blogger ATHENA έγραψε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΠΙΔΑ !-)))

12/21/2006 12:58:00 am  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

"μια εγωίστρια ξιπασμένη γκόμενα που σε γράφει στα παπάρια της. Κανονικά. Και πώς να μη σε γράφει δηλαδή, που είσαι μια ψείρα στο μουνί της, τίποτα παραπάνω."

Αν υπάρχει τόσο cool γκόμενα που να γράφει στα παπάρια της τις ψείρες που έχει στο μουνί της, θα ήθελα να την γνωρίσω!

Δυστυχώς... σ' αυτή την (οποιαδήποτε) πόλη οι περισσότεροι είμαστε απλώς μουνότριχες... άλλες πέφτουν μόνες τους, κι άλλες τις παίρνει το ξυράφι... Οι ψείρες είναι οι μόνες που μπορούν να ταράξουν την ηρεμία της.

12/21/2006 01:53:00 am  
Blogger Χρίστος έγραψε...

Καλησπέρα!
Αψογος - δουλεμένες οι λέξεις μέχρι το τέλος - λείες - polished chrome - ως πάντα
Απο έναν τυχαιο (είδα φως και μπήκα) αναγνώστη..
Καλη συνέχεια
(στο μπλογ - το Μαξ δεν πολυλέει..)
Χρίστος

12/21/2006 02:47:00 am  
Blogger Mathilde έγραψε...

Πάντα μου αρέσει ο τρόπος που αρχίζεις τα κείμενα σου και ποιυ δεν έχουν καμία σχέση με τη ροή της ιστορίας...

(ΑΚΟΥ ΒΖΟΥΠ!) Χε χε χε χε

12/21/2006 02:45:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Εγώ δεν έχω πρόβλημα με το "γέρων τεσσαράκοντα ετών" (αν και απέχω μονοψήφια), έχω που έχω πολύ καιρό να παίξω μπάλα....

12/21/2006 02:53:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

de xero ti na ssssssou po, sou protopo xoris ton kindyno na prototypiso, kati pou de synisto se kanenan, giati aman kai eisai prototypi- san kai menane- kindyneyis na peseis kai thyma antigrafis

12/21/2006 04:16:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

epeidi - vasika kalispera mas- i douleia exei kopsei kai exei kesatia apopse- epimeno grafontas sou ta apomeinaria mias esokleistis skepsis se fakelo anepeidoto - ti poioitiko bliah-.ti nea? se sybathisa kai se antipathisa sfodra,, simera diavasa tin persona argyri sfinaki, kai ofeilo na omologiso oti to exeis kai to xereis. xereis ti den exeis? oute ego

12/21/2006 04:29:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

ημεροδρόμιο: Thanks man. Πού χάθηκες εσύ;

confused: Ευχαριστώ.

liodara: To χεις κάνει κι' εσύ ε;

gelial: :PPP


χαμένο κορμί: Αμήν.

kokinaris: Eύκολο είναι ρε;

γιώργος: Kαλησπέρα. Και θα δει κι άλλα.

Athena: Πάντα.

bird: Κοίτα, σωστή η παρατήρησή σου. Και μου τη σπάει που η δικιά σου παρομοίωση είναι καλύτερη από τη δικιά μου. Welcome Back.

Χρίστος: Όλοι τυχαίοι είναι οι αναγνώστες, don't worry. Χαίρομαι που σου άρεσε.

Mathilde: Mη σου πω και ΒΖΑΠ.

Μαύρος Γάτος: Παίξε μπάλα ρε. (αλήθεια, είσαι σαραντάρης ρε θηρίο;)

simera: Α, η μασάτε. Η μίμηση είναι το καλύτερο κοπλιμέντο.

call-me-girl: Να σου πω εγώ τι δεν έχω: ένα μύριο γιούροζ.

12/21/2006 04:54:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Γενέθλιο » | Super Market Hero » | Fellatio » | Divine » | Ο Βασίλης και το ένστικτο της αυτοκατάψυξης » | Ο πονοκέφαλος της Ελενίτσας » | Περί ρηχότητας » | dick within » | Η αλυσίδα » | Ονειρέψιμο »