Monday, August 21

Βαγγέλης + Paris = L.F.E


Hi!!! Με λένε Βαγγέλη, Βαγκ για τους φίλους. Μπορείτε να με λέτε Βαγκ κι’ εσείς. Γεννήθηκα στο Μαγκανοχώρι Πιερίας, από φτωχή οικογένεια. Ο πατέρας μου ήταν αγρότης και η μητέρα μου οικιακά. Ήρθα στην Αθήνα για να σπουδάσω στη Σιβιτανίδειο. Πήρα πτυχίο μηχανικού αυτοκινήτων και ξεκίνησα να δουλεύω στο συνεργείο ενός φίλου του πατέρα μου. Αυτός ο φίλος πέθανε μετά από τέσσερα χρόνια. Η γυναίκα του αποφάσισε να μου πουλήσει το συνεργείο. Πήρα δάνειο και το αγόρασα. Το ξεχρέωσα αρκετά γρήγορα, προσέλαβα και άλλους υπαλλήλους, άνοιξα και δεύτερο και τρίτο και τέταρτο. Μετά απέκτησα δική μου αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στην Πιερία και μία ακόμα στη Θεσσαλονίκη και ακόμα μία στην Αθήνα. Το ένα έφερε το άλλο και σήμερα έχω πάνω από δεκαπέντε επιχειρήσεις. Το κακό είναι ότι με όλη αυτή τη δουλειά δεν είχα καταφέρει μέχρι σήμερα να ασχοληθώ με τα προσωπικά μου. Να βρω μια καλή κοπέλα και να φτιάξω τη ζωή μου. Ευτυχώς τη βρήκα πριν από δύο μήνες. Εδώ είμαστε φωτογραφία μαζί με την αδερφή της και το αγόρι της αδερφής της. Είμαι αυτός με το κουστούμι αριστερά.
Τα πάμε πολύ καλά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν θέλει να κάνουμε έρωτα πριν παντρευτούμε. Μπορώ όμως να περιμένω γιατί την αγαπάω.
Εύχομαι σε όλους σας να βρείτε το ταίρι σας. Εγώ είμαι σίγουρος ότι βρήκα μια καλή κοπέλα η οποία θα μπορέσει να κρατήσει το σπίτι και τα παιδιά μας, όσο εγώ ασχολούμαι με τις δουλειές. Αισθάνομαι πολύ τυχερός. Μην απογοητεύεστε. Για όλους υπάρχει κάποιος, θα δείτε.

26 Comments:

Blogger Κολοκύθι έγραψε...

Εχεις δίκιο. Μαζί σου.

8/21/2006 12:43:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

LOL!!!!!

8/21/2006 12:55:00 pm  
Blogger Καπετάνισσα έγραψε...

"Μην απογοητεύεστε. Για όλους υπάρχει κάποιος, θα δείτε".


Αυτό είναι μάλλον το κακό.
Ότι βλέπουμε.

8/21/2006 01:36:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

evie: πάντα :PPP

καπετάνισσα: διακρίνω μια πικρία ή κάνω λάθος;

Ρε κοίτα να δεις που θα νομίζουν μερικοί ότι με λένε και Βαγγέλη και πάω και για γάμο με την Paris Hilton. Άτιμο πράγμα τα blogs...

8/21/2006 01:47:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

trol: :PPPP

8/21/2006 01:48:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ελα μωρέ πως κάνεις έτσι.Ωραία να σαι Βαγκ.Εχεις και ωραία συλλογή γυαλιών.Και ωραια κουστουυυυυμιαααα.Και την Paaaaaaaris .....καλα κατάλαβαν τα παιδιά ;P

8/21/2006 02:07:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Σιγά μη σε λένε Βαγγέλη. Ξέρουμε όλοι ότι σε λένε Αργύρη.

8/21/2006 02:10:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

σιγά μη σε λένε και αργύρη.Ολοι πια ξέρουμε πως είσαι ο Ηλίας ο περιπτεράς

8/21/2006 02:12:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ki ego tote poios eimai?

8/21/2006 02:17:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

εσυ είσαι ο μακμάνους

8/21/2006 02:18:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

8/21/2006 02:19:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

;PPPPPPPPPP
NIANIANIANIANIAAAAAAA

8/21/2006 02:20:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

δηλαδή για να καταλάβω; ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ;

8/21/2006 02:25:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

και στα δικά μας φίλε Βαγγέλη. Μ'αρέσεις γιατί κρατάς σφιχτά τα λουριά στις πονηρές τούτες μέρες. Και τι εκλεκτό κορίτσι παίρνεις. όλοι στο χωριό έχουνε να λένε για την Πάρις. Που τη χτένιζε η μάνα της στο φεγγαρλοφωτο μη τηνε δούνε και την πάρουνε στα ξένα.

8/21/2006 02:41:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

γαμημενα συνεργεια, απο εμενα πλουτιζετε. Ασχετο, αλλα σχετικο.

8/21/2006 02:57:00 pm  
Blogger Lex_Luthor06 έγραψε...

Ωραία ζώνη φοράει αυτή με το μαύρο φόρεμα. Πρέπει να είναι από στολή σφουγγαρά του 50.

8/21/2006 03:26:00 pm  
Blogger The Motorcycle boy έγραψε...

Εντάξει ρε αγόρι μου -η κοπέλα είναι καλή και από σπίτι. Αλλά χάθηκε να της πάρεις ένα φουστάνι, που την έχεις να κυκλοφορεί με το τραπεζομάντηλο το αλέκιαστο; Μη σε περάσει για κανα τσίπη και λακίσει -πριν την κουτουπώσεις. Έτσι έκανε και με τον ξάδερφό μου το Λια τον Μπρακατσέλο από τα Κάτω Δρυμίκλανα Αρκαδίας.
Υ.Γ.: Στο Σινγκ Σινγκ τη βγάλατε τη φωτογραφία; Γιατί βλέπω ένα παλικαράκι στα ριγέ να πορπατάει πίσω από την πλάτη σου.

8/21/2006 04:02:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Υποτιθεται οτι το μυαλο του Βαγγελη δουλευει με 10000 στροφες το δευτερολεπτο,και ψαχνει να βρει μια αργοστροφη κοπελα που δεν κανει ερωτα πριν το γαμο,για να κρατησει τα παιδια κτλ...Δεν δενει το γλυκο...Σκεψου το και εσυ...Τα δεοντα...

8/21/2006 04:58:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας.
matron, πράγματι το κουστουμάκι μου είναι πρώτο, δε βρίσκεις?
apatris, μη φοβάσαι, την κρατάω από κοντά. Δεν την αφήνω σχεδόν ποτέ μόνη της. Έχει παρέα. Όταν είμαι στη δουλειά, κάνει παρέα με φίλους της. Άντρες είναι οι περισσότεροι, αλλά καλά παιδιά.
averel: πούλα το το γαμημένο.
lex: εμένα μου αρέσει πάντως.
motorcycle: Όχι, στη Λούτσα τη βγάλαμε.
λύκος: (pascal εδώ): Ε, εντάξει, χαβαλέ κάνουμε ρε συ.

8/21/2006 06:50:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Αμπελοφιλοσοφιες ειναι ο τιτλος του μπλογκ,αλλα μερικες φορες λες και ωραια πραγματα...Καλη συνεχεια...

8/21/2006 07:54:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Σιγά το μπάζο την Πάρις Χίλτον.

Εγώ αν ήμουν ο Πασκάλ, ή έστω ο Βαρδινογιάννης ή ο Λάτσης Τζούνιορ Lol LoL, θα χτυπούσα καμμιά Αντζελίνα, καμμιά Λετίσια

μακριά από τις Χίλτον και από τις Κάραβελ

8/21/2006 09:43:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

...Βαγγέλη παιδί μου

μη χάσεις τ'αυγά και τον Πασχάλη

8/21/2006 09:45:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Εγώ κάτι τέτοιες τις τρώω για πρωϊνό!

Τς!

8/22/2006 12:33:00 am  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Και γω σαν τον Βαγκ την πάτησα... νόμιζα οτι βρήκα καρδια απο χρυσάφι και βρήκα την paParis (δηλ. δυο φορές κσεκωλιάρα απο την Paris)

8/22/2006 04:15:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Αχ ρε Βαγκ! Πάει σε χάσαμε κι εσένα! Όλους τους ωραίους [sic] άντρες μας τους έχουνε ξελογιάσει αυτές οι ξερακιανές οι ξένες!

Τέλος πάντων -I'll give it a go for the next best thing: δε-μι-λεεεες αυτός ανάμεσα στις ξανθομπαμπούρες είναι ένας παίκτης του Fame Story ή κάνου λάθους;

(Εμένα κόβει ρε το μάτι μου, το μαχαίρι μόνο στόμωσε από την πολλή χρήση)

8/23/2006 12:48:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

λύκος: ο τίτλος έιναι παραπλανητικός.

μαύρος γάτος: Ε, αυτή την πουτανίτσα βρήκε, αυτή θέλει να παντρευτεί ο Βαγκ. Γούστα είν' αυτά.

CD: Ήμουνα σίγουρος. Και όσο τις μασάς, γράφεις και μια Περσεφόνη για την πλάκα σου.

χαμένο κορμί: Παθήματα μαθήματα. Να ευχαριστείς κάθε καριόλα που σου έτυχε. Αν δεν υπήρχαν αυτές, πώς θα ξεχώριζες τις πραγματικές γυναίκες;

ιφιμέδεια: Γυάλισε το ματάκι σου με το τεκνό στη φωτό ε;

8/23/2006 02:17:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Αργύρης (παρτ έιτ) » | Τα ξύδια » | Αργύρης (παρτ σέβεν) » | Αργύρης (παρτ σιξ) » | Αργύρης (παρτ φάιβ) » | Αργύρης (παρτ φορ) » | Αργύρης (παρτ θρι) » | Αργύρης (παρτ του) » | Αργύρης (παρτ ουάν) » | Καλοκαιρινές διακοπές (3/3) »