Saturday, July 8

Oι τρεις φασίστες

Το πρωινό μου ξύπνημα δεν είχε τίποτα το ενδιαφέρον. Εκτός βέβαια αν θεωρείται ενδιαφέρον το να ξυπνήσεις ξυλοκοπημένος, μέσα στη μπανιέρα σου και με τα μάτια δεμένα με ένα κομμάτι ύφασμα κομμένο από μια ελληνική σημαία. Έχω μάθει να μην συγκλονίζομαι εύκολα, οπότε προσπερνάω γρήγορα αυτή την εικόνα και πάω στο πιο σημαντικό: Το τι θυμάμαι από την προηγούμενη μέρα.
Πρέπει να το γράψω κάπου, γιατί το «σύνδρομο του χρυσόψαρου» χτυπάει εκεί που δεν το περιμένεις. Τη μια στιγμή θυμάσαι τα πάντα και την άλλη έχεις ξεχάσει ακόμα και το πού έκρυψες το stuff.
Χρησιμοποιώ το stuff ως παράδειγμα, για να δείξω ποιες είναι οι προτεραιότητές μου αυτόν τον καιρό. Το ακριβώς αντίθετο θα ήταν να χρησιμοποιήσω το «πώς λένε τη μάνα μου». Αυτό όμως δεν μπορώ να το ξεχάσω, ειδικά μετά το «σου γαμιέται η μάνα ρε» που μου πέταξε το Ξυρισμένο Κεφάλι, χθες το βράδυ. Όχι τόσο για την ίδια τη φράση
(και η μάνα μου γυναίκα είναι, καλά κάνει και γαμιέται αν γαμιέται), αλλά για το ξυλίκι που έφαγα αμέσως μετά. Εδώ πρέπει να σημειώσω ότι το Ξυρισμένο Κεφάλι συνοδευόταν από τον Τελευταίο Των Μοϊκανών (καμιά σχέση με αυτόν στη διαφήμιση, τούτος ήταν τουλάχιστον διπλάσιος σε όγκο). Με λίγα λόγια, δεν είχα καμιά ελπίδα. Όπως συνήθως, άλλωστε.
Φυσικά, το τσουλάκι που μόλις είχα πηδήξει, όχι μόνο δεν σκέφτηκε να βοηθήσει, αλλά δεν έβγαλε και άχνα. Πού είναι αυτά τα «μη Ξυρισμένο μου Κεφάλι, σταμάτα, δεν τρέχει τίποτα, μην τον χτυπάς, εγώ φταίω» που βλέπεις στις ταινίες; Ε; Όχι μόνο δεν έβγαλε άχνα, αλλά άρχισε απλά να ντύνεται με το ύφος της γυναίκας που μόλις ξύπνησε και ρίχνει κάτι πάνω της για να πάει να αγοράσει φακελάκια καφέ από το περίπτερο γιατί της τέλειωσε και πρέπει να πιει καφεΐνη γρήγορα για να στανιάρει και να κάνει και κάνα ντουζάκι και να πάει μετά στη δουλίτσα της στο λογιστικό γραφείο μέχρι να έρθει το απόγευμα και να σχολάσει και να γυρίσει πάλι σπίτι (α, να μην ξεχάσει να αγοράσει καφέ από το σούπερ μάρκετ) και σήμερα έχει και Fame Story και τι καλά και να πάρει και κάνα τηλέφωνο την κολλητή της γιατί έχει να της πει για το μαλάκα το Σπύρο που την έκλασε χθες και βγήκε πάλι με τους φίλους του και μάλλον ψέματα της λέει γιατί έχει βρει άλλη γκόμενα δεν μπορεί. Bitch.
Τέλος πάντων, καταλαβαίνετε τι ήθελα να πω και δεν το είπα.
Το πιο περίεργο δεν είναι ότι ντύθηκε. Όχι. Είναι το γεγονός ότι αφού ντύθηκε (με το μαύρο τοπ της, την κοντή τζιν φουστίτσα και τις ψηλοτάκουνες μπότες), έκατσε στην άκρη του κρεβατιού, έβγαλε από το τσαντάκι της ένα μαύρο πλαστικό(;) ματζαφλάρι, το σάλιωσε και άρχισε να πηδιέται. Όλα αυτά, όσο εγώ έτρωγα ξύλο, δυο μέτρα παραπέρα.
Αν θυμάμαι καλά, τα βογγητά τα δικά της είχαν, κατά κάποιο τρόπο, συντονιστεί με τα βογγητά τα δικά μου. Εκείνη τη στιγμή θα ήθελα να είχα ρε πούστη μου ένα κασετοφωνάκι να γράψω την ηχητική πανδαισία. Από εκεί και πέρα, δεν θυμάμαι και πολλά. Λιποθύμησα από το πολύ το κοπάνημα. Κρίμα ρε πούστη μου γιατί δεν την είδα να χύνει με το ματζαφλάρι. Το χειριζόταν τέλεια η καριόλα. Οι δύο τύποι, ούτε κουβέντα. Μόνο ξύλο.
Την ψάρεψα από ένα μπαράκι. Τίποτα το συγκλονιστικό στην όλη φάση. Το Φασιστικό Τατουάζ (έτσι την ονόμασα αφότου είδα το τατουάζ με τη σβάστικα που είχε στο δεξί της κωλομέρι, μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν το Generic Ξέκωλο) είχε φορέσει το μουνί της για καπέλο και το περιέφερε δεξιά και αριστερά. «Ότι προαιρείσθε, όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω». Εγώ, απλά, πρόλαβα. Θα μπορούσε να κάτσει στον οποιοδήποτε. Την πήγα σπίτι πάνω στο μισάωρο («Πάμε κάπου πιο ήσυχα καύλα μου;», πέταξε την ιδανική πάσα για τα περαιτέρω). Υποψιάζομαι ότι κατάφερε να βάλει το κλειδί από την έξω μεριά της πόρτας τη στιγμή που πήγα στην τουαλέτα για να αποβάλλω κάποια ml από τη βαρελίσια μπίρα. Στη συνέχεια, υποθέτω, έστειλε μήνυμα στο Ξυρισμένο Κεφάλι.
Στο κρεβάτι, ήταν, ομολογώ, αρκετά ενδιαφέρουσα. Ιδιαίτερα οι κραυγές που έβγαζε, στα γερμανικά. Απ’ όσες γερμανικές τσόντες έχω δει, μάλλον γερμανικά ήταν. Επίσης, είχε μια ιδιαίτερη λατρεία στον κώλο μου. Τρεις φορές προσπάθησε να μου βάλει δάχτυλο. Και τις τρεις της έκοψα τη φόρα τραβώντας την απ’ το μαλλί τόσο δυνατά που νόμιζα ότι θα της βγάλω καμιά τούφα. Την κόκκινη, την μπλε, την ξανθιά, θα σας γελάσω.


Όχι, δεν πλάθω σενάρια. Το σημείωμα πάνω στο καπάκι της χέστρας ήταν αρκετά σαφές: «Εμείς τη βρίσκουμε έτσι. Δεν πειράξαμε τίποτα από το σπίτι σου. Μην προσπαθήσεις να μας βρεις, έχει κι’ άλλο ξύλο. Σ’ ευχαριστούμε για την κατανόηση. Πηδηχτήκαμε φυσικά στο κρεβάτι σου και οι τρεις».
Άδικο. Δηλαδή, δεν μπορούσαν να με καλέσουν κι’ εμένα και μετά να φάω το ξύλο; Τι σόι εγωιστικά βίτσια είν’ αυτά ρε; Φασίστες, τι περιμένεις.

19 Comments:

Blogger enteka έγραψε...

συγνώμη που θα το πω μ' ένα κλισέ, αλλά ήταν το καλύτερό ποστ σου ever

7/08/2006 04:24:00 pm  
Blogger Xνούδι έγραψε...

όου!!!! χείμαρρος
Ωμές καταστάσεις. Αλήθειες? Μυθοπλασίες? Και τα δύο μαζί?
Γουστάρω την μη στολιμένη γραφή.
Είναι πιο αληθινή από την άλλη. Την φτιασιδωμένη.
Θα πάω να πάρω φακελλάκια νες από απέναντι.
Με τα ακουστικά στα αυτιά ακόμα και μέχρι εκεί.

Το απέναντι δεν είναι πιο μακριά από το δίπλα?

Αμπελομαλακίες. Δεν έχω ακόμα τα φακελλάκια.Γι'αυτό ίσως...

7/08/2006 04:25:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

τί μπορώ να πώ, καλή ανάρρωση
καλά σαράντα ή να σωπάσω;
προτιμώ να σωπάσω...
Δηλαδή με μία σβάστικα στον κώλο
τί περίμενες;
και φτηνά την γλύτωσες...
Μακάρι τα δικά μου πρωϊνά να ήταν τόσο ενδιαφέροντα!!!

7/08/2006 05:16:00 pm  
Blogger Old Boy έγραψε...

Αυτό θα πει γραφή: ελευθερία και έλλειψη κανόνων. Αφού λοιπόν το έγραψες, το έζησες κιόλας.

7/08/2006 05:29:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

περαστικά σου! Γλύτωσες απο τα χειρότερα...!!

7/08/2006 06:22:00 pm  
Blogger vatraxokoritso έγραψε...

μαλακια να χανεις τετοιες παρτουζες..
τουλαχιστον να σε αφηναν να βλεπεις..

εισαι οπτικος τυπος?

χαχχαχαχχαχαχα!

7/08/2006 06:27:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Και συγνώμη για το χαλί αλλά η γκόμενα γουστάρει χρυσή βροχή. Καταλαβαίνεις...

7/08/2006 08:18:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

καταπληκτικό!!!

7/08/2006 10:03:00 pm  
Blogger Καπετάνισσα έγραψε...

Χάι Τρίτλερ, ε;


Ας ελπίσουμε ότι δεν υποκρύπτεται αλληγορία βάλλουσα τη δημοκρατία...
:)

7/08/2006 11:15:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

έχεις φαντασία, αλλά έχουν και άλλοι. βλέπεις ή έβλεπες πολλές τσόντες. όποιος βασανίζεται από εμμονές πχ. Εμπειρίκος στο Μ. Ανατολικό μάλλον δεν μεταφέρει την πράξη. τόση αποδοχή με τρομάζει θα πουλάει πολύ σκληρό αληθινό sex και ίσως να το σκεφτώ βιοποριστικά ως δρόμο και εγώ. για να δω μπα δεν έχει σβήσει το σημάδι στο μπράτσο μου που μοιάζει με το σήμα της nike από τα δόντια του πέρσι. τι να πώ και του χρόνου και καλέ pascalitsa εδώ κοντέψανε να σου σε διακορέψουνε να γθυθείς σε μάρανε? άντε ντε....θα σε απελευθερώσει από το στρες και θα κοιμάσαι πιο ήσυχος ΄)

7/09/2006 12:07:00 am  
Blogger neropistolero έγραψε...

Στο προηγούμενο ποστ σε απολύσανε.Σ'αυτό σε δείρανε ΚΑΙ δε σε καλέσανε στο όργιο (μήπως έκανε κρύο, ο καιρός ήταν για τρίο και δε χώραγε τέταρτος?).
Αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα...

7/09/2006 06:08:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

συμφωνω με την φανελα με το 11. απο τα καλυτερα.

7/09/2006 11:12:00 pm  
Blogger Ανέστης Μ. έγραψε...

kala pernane oi fasistes telika!Ki ekshghmenoi..Se sapizoun men alla sou dinoun kai logariasmo..Oxi pasalimata:p

7/10/2006 01:46:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

enteka: Τhanks. Ίσως...

χνούδι: Καλημέρα. Καφέ ήπιαμε;

anonymous: Σώπα. Πάλι καλά που τη γλίτωσα.

old boy: Καλησπέρα. Αν είναι να αυτολογοκρινόμαστε και στα μπλογκς, πάει, τη χάσαμε τη μπάλα.

snoopy: Ωραίο nick ρε συ

vatraxokoritso: Ναι, είμαι οπτικός τύπος. Όπως και οι περισσότεροι άντρες άλλωστε :)

Ξυρισμένο Κεφάλι: Πολύ βαρύ χέρι ρε man έχεις. Το χαλί το πέταξα.

null: Υπερβολές

καπετάνισσα: Εδώ γάμησα μια σβάστιγκα και μου λες ότι δεν περνάω αντιφασιστικά μηνύματα;

specialk: Διασκεδάζω πολύ με αυτούς που προσπαθούν να με βάλουν σε κουτάκια και να με ψυχαναλύσουν μέσω αυτών που γράφω εδώ μέσα. Μην πέφτεις στη λούμπα. Είσαι πολύ πιο έξυπνη, υποθέτω.

neropistolo: Και σήμερα μου κάηκε η ομελέτα. Life sucks.

averel: Καλησπέρα φίλτατε. Άντε, τέλειωσε και το μουντιάλ, να πάρεις και καμιά ανάσα κι' εσύ. Έχεις πήξει, φαντάζομαι.

wilhem: Ε, ναι. Σωστά τα παιδιά.

7/10/2006 02:03:00 pm  
Blogger Idάκι έγραψε...

Άψογο. Υποκλίνομαι.

Μας άναψες όμως Δευτεριάτικα :P

ΥΓ. Εγώ, πάλι, τι να πω που είμαι αναγνωστικός τύπος.

7/10/2006 02:50:00 pm  
Blogger αθεόφοβος έγραψε...

Τι σεμνοτυφία είναι αυτή να μην αφήσεις να βάλει κωλοδάκτυλο;

7/11/2006 02:32:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

id: Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Σηκωθείτε όμως, δεν χρειάζονται υποκλίσεις :)

αθεόφοβος: Κοίτα, δεν είναι και η καλύτερή μου να μου βάζουν κωλοδάχτυλο. Δεν το κατακρίνω, όπως τη βρίσκει ο καθένας...

7/11/2006 07:51:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

8/11/2006 07:07:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

8/17/2006 02:12:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Απολυθείτε με στιλ » | Thirty-nothing » | Tσιγάρα και αλκοόλ » | Μπρατσάκια » | Routinne » | Sex Αnd Τhe Village » | Λειψανδρία » | Τραπεζάκι από το IKEA » | Love is in the air » | Smooth Criminal »