Friday, July 7

Thirty-nothing

Yπάρχει μια ηλικία στις γυναίκες που είναι τελειώς, μα τελείως, ντεκαβλέ. Όχι από μόνη της, αλλά όταν συνοδεύεται από όλες εκείνες τις ανασφάλειες του τύπου «μήπως μου έπεσε το βυζί;», «σιγά μωρέ τα εικοσάχρονα που δεν ξέρουν τι να κάνουν το μουνί τους», «ε, είμαι τριανταφεύγα αλλά δεν μου φαίνεται».
Δεν γενικεύω, δεν είναι όλες έτσι. Όσες όμως πέφτουν στη λούμπα, γίνονται τόσο ανυπόφορες και μανιοκαταθλιπτικές, που μπορούν να κάνουν καταθλιπτικό ακόμα και ένα προζάκ.
Γιατί τα γράφεις αυτά τώρα ρε μεγάλε, θα μου πείτε. Γιατί έτσι. Γιατί δεν μπορώ τη μιζέρια που φέρνει ο χρόνος. Γιατί δεν μπορώ τους ανθρώπους που αντί να δώσουν τη μάχη ενάντιά του συντάσσονται με τη φθορά και τη χυδαιότητα της ψευτοκουλτουροκλαψομουνίασης.
Kάποιος έιπε ότι «η ασχήμια είναι καλύτερη από την ομορφιά, γιατί δεν φεύγει ποτέ». Όπως και να το δεις, σου παρέχει μια κάποιου είδους ασφάλεια βρε αδερφέ.
Μην την υποτιμάτε τόσο. Σας αγαπάει. Θα είναι για πάντα μαζί σας.
Την κάνω τώρα. Με κυνηγάνε 128 κατασκευαστές επίπλων και άλλοι τόσοι φραπεδοαναδευτήρες (αυτοί που πληρώνονται για να σου ανακατεύουν τον φραπέ).
Ε, έχω κι’ εγώ τα σύνδρομα καταδίωξής μου. Όπως και πολλοί άλλοι. Ξέρουν αυτοί.
Καλό Σ/Κ σε όλους.

22 Comments:

Blogger sorry_girl έγραψε...

Καλό Σ.Κ.!

7/07/2006 02:50:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Που να δεις κι αυτές που λένε πως είναι 34 κι είναι forty-something.

7/07/2006 03:31:00 pm  
Blogger Xνούδι έγραψε...

μια χαρά τα λες.
κλείνω αμέσως ραντεβού με τον πλαστικό μου (χειρουργό ε?)
:ΡΡΡ

Καλό σ/κ :)

7/07/2006 03:40:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

θα σε βρούμε όπου κι αν πας...

7/07/2006 03:58:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

kal s/k re Pascal, alla aman mas exis vgali to onoma.....kai siga re kako einai na eoxume anasfalies.....anasfalies exoun kai oi 20xrones kai poi 15xrones, e den tha exoun oi 35xrones? oi anasfalies mas kanoun idieterous....to mi telio einai safos pio sexy.

7/07/2006 04:11:00 pm  
Blogger Ανέστης Μ. έγραψε...

sta triantafeyga eperxetai h legomenh dianohtikh sklhrinsh..opoiadhpote skepsh odhgei se adieksodo..Ligoi th glytwnoun

7/07/2006 04:16:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

γαλάτης: Γιατί ρε...είσαι γυναίκα thirty-something?
anonymous: Πες ονόματα ρεεεεεεε
χνούδι: Ε, τι να πώ. Δεν νομίζω να τον χρειάζεσαι πάντως...
νταβάς: Ορίστε. Σας τα έλεγα εγώ.
wetex: Όταν η ανασφάλεια γίνεται μαλάκυνση, υπάρχει πρόβλημα. Όσο για το πιο sexy του μη τέλειου, θα συμφωνήσω, μέχρι να μου την πέσει η Μόνικα Μπελούτσι.

7/07/2006 04:18:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

wilhem: Σκοπεύω να τη γλιτώσω

7/07/2006 04:22:00 pm  
Blogger Καπετάνισσα έγραψε...

Σωστός.

Το καλό είναι ότι είναι εύκολα αναγνωρίσιμες.

Ακόμα κι όταν δεν τις βλέπεις.

7/07/2006 04:29:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

"Ακόμα κι όταν δεν τις βλέπεις"
Bλέπω ότι έχετε πιάσει με τη μία το βαθύτερο νόημα του ποστ μου. Συγχαρητήρια.

7/07/2006 04:33:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μάνι μάνι
μιά τρελλή που σε κυνηγάει να γδυθείς στο 69+1 comment....που το βάζεις αυτό? δεν βλέπεις εφιάλτη αν όταν έρθει η ώρα είναι αρκετά flat η κοιλιά σου ή αν φοράς το σωστό σώβρακο? τι μουσική θα ακούγεται? θα φανεί η ντροπή στο κόκκινο μάγουλο σου? παπα εφιάλτες και άγχος.......

7/07/2006 05:11:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

katerina: Νομίζω ότι υπάρχουν και πιο straight τρόποι για να κάνεις κάποιον να γδυθεί...
Όσο για τις ανασφάλειές μου, δεν ισχύει τίποτα απ' όλ' αυτά που αναφέρεις. Αυτό μας έλειπε τώρα :PPP

7/07/2006 05:20:00 pm  
Blogger vromogato έγραψε...

ψευτοκουλτουροκλαψομουνίαση?
αυτό είναι συνώνυμο των 'ληγμένων ορμονών'???

7/07/2006 06:33:00 pm  
Blogger Katerina έγραψε...

Ουπς!Έτσι γίνεται κανείς στα 30φεύγα?!Θα το έχω υπ'όψιν σε 8 και κάτι χρόνια από τώρα!

7/07/2006 07:10:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

vromogato: Μπα, μάλλον αδιοχέτευτων ορμονών ταιριάζει καλύτερα.

katerina: Ναι. Να προσέχεις. Α, πες μου σε παρακαλώ αν είσαι η ίδια katerina με την παραπάνω. Μ'έχετε μπερδέψει. Έχω και μια ξαδέρφη Κατερίνα. Too much 3 κατερίνες, δεν νομίζεις;

7/07/2006 07:25:00 pm  
Blogger vatraxokoritso έγραψε...

35+

τα λες εσυ αλλα που να ιδρωσει το αφτι μας..

χμ... και μην κανετε ομοιοκαταληξια με τιποτις προστυχες λεξεις παλιοαλητες..

7/07/2006 08:29:00 pm  
Blogger triantara έγραψε...

λοοοοοολλλλ
τώρα σε ανακάλυψα και έχεις πολύ γέλιο!

λοιπόν, έχουμε και λέμε:

"Yπάρχει μια ηλικία στις γυναίκες που είναι τελειώς, μα τελείως, ντεκαβλέ."
Μεγάλε, μόλις πατήσει τα 30 η γυναίκα, είναι τόσο καβλέ όσο ποτέ! :D

«μήπως μου έπεσε το βυζί;»
ωχ, για να δω;;;
ουφ, εντάξει, ακόμα εκεί είναι...

«σιγά μωρέ τα εικοσάχρονα που δεν ξέρουν τι να κάνουν το μουνί τους»
όχι γλυκέ μου. τα εικοσάχρονα δεν ξέρουν τι να κάνουν το κωλί τους... ;)

«ε, είμαι τριανταφεύγα αλλά δεν μου φαίνεται»
περίμενε 7-8 χρονάκια, δεν ξέρω να σου πω ακόμα...

«η ασχήμια είναι καλύτερη από την ομορφιά, γιατί δεν φεύγει ποτέ»
γαμάτο!! που να πάω να το αγοράσω;; μαζί με το κοσμοψώλιταν το πουλάνε;;;

(διαβάστε και αυτό το καραγαμάτο ποστάκι
http://toxicare.blogspot.com/2006/06/ugly-people-make-beautiful-babies.html)

καλό Σ/Κ! :D

7/07/2006 08:49:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Χάλια τα 30something.

40something RULEZZZZZZZZ!

:ppppppp

7/08/2006 12:06:00 pm  
Blogger Katerina έγραψε...

Είμαστε πολλές και όλες αξιαγάπητες,τι να κάνουμε?!Όχι δεν είμαι η ίδια.Για να μη μπερδεύεσαι,εγώ θα γράφω ως blogger(και καλά!)

triantara:"όχι γλυκέ μου. τα εικοσάχρονα δεν ξέρουν τι να κάνουν το κωλί τους... ;)" ζηλεύουμε,ζηλεύουμε?μουχαχα(Καλογήρου laughter)πλάκα κάνω

7/08/2006 01:55:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

vatraxokoritso: Δεν νομίζω να ανήκεις σ' αυτή την κατηγορία εσύ γλυκιά μου. Καθόλου.

triantara: Ευχαριστώ για το link. Καλό Σ/Κ και σ' εσένα.

CD: Ε, κάτι ξέρεις εσύ παραπάνω.

katerina: Χε. Μιλάς με την αλαζονεία του 20 something. Kαλά κάνεις :)

7/08/2006 04:31:00 pm  
Blogger Annabooklover έγραψε...

Είδα χθες-προχθές το ποστ και το σκεφτόμουνα οπότε επιστρέφω σήμερα για σχόλιο:΄Οταν ήμουνα 20-something, ήμουνα σίγουρα πιο αδύνατη και ίσως πιο όμορφη αλλά δεν το συνειδητοποιούσα. Τώρα στα 33-something έχω πολύ περισσότερη αυτοπεποίθηση, sex is getting better and better και ανυπομονώ για τα 40 something που έχω μάθει ότι είναι το αποκορύφωμα...

7/10/2006 03:02:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

8/10/2006 03:01:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Tσιγάρα και αλκοόλ » | Μπρατσάκια » | Routinne » | Sex Αnd Τhe Village » | Λειψανδρία » | Τραπεζάκι από το IKEA » | Love is in the air » | Smooth Criminal » | βιβ λα φρανς » | Ανακοίνωσις »