Wednesday, November 8

Ποια αυτορρύθμιση ρε- «Βουλή Tων Βloggers» εδώ και τώρα

Eξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι: το κείμενο αυτό το έγραψα με το ένα χέρι, καθώς με το άλλο αυνανιζόμουν. Εκσπερμάτωσα προς το τέλος του κειμένου πάνω στο πληκτρολόγιο και το σπέρμα μου μάλλον έκαψε την πλακέτα, οπότε αναγκάστηκα να μπω σε έξοδα και να αγοράσω άλλο (όχι σπέρμα, πληκτρολόγιο). Όσο αυνανιζόμουν, η web κάμερα ήταν στραμμένη στον εαυτό μου, προβάλλοντας την εικόνα μου σε ένα παράθυρο, δίπλα σ’ αυτό του word. Ναι, ΤΟΣΟ πολύ με γουστάρω.

Πάμε παρακάτω τώρα (ελπίζω να σόκαρα αρκετά τους κομ-ιλ-φο και να σταμάτησαν να με διαβάζουν- ποτέ δεν απευθυνόμουν σ’ αυτούς άλλωστε).
Διαβάζω όλες αυτές τις απόψεις περί αυτορρύθμισης των blogs (κλικ ΕΔΩ) και θυμάμαι τότε που ήμασταν μικροί και παίζαμε. Πάντα, μα πάντα, υπήρχε στην παρέα ένα σπασικλάκι που επέμενε ότι ΔΕΝ παίζαμε σωστά το παιχνίδι μας και ότι αυτό ήξερε καλύτερα και ότι έπρεπε να μην κάνουμε έτσι αλλά αλλιώς. Ήταν πολύ πειστικό το σπασικλάκι. Όχι γιατί ήταν ιδιαίτερα έξυπνο και ευφράδες. Απλά, ενώ εμάς μας ένοιαζε να παίξουμε, το σπασικλάκι δεν το ένοιαζε να παίξει. Το ένοιαζε να μας πει πώς θα παίξουμε. Όλη του η ενέργεια δεν πήγαινε στο παιχνίδι αλλά στο πώς πρέπει να παίζεται το παιχνίδι.
Στην αρχή το ακούγαμε το σπασικλάκι. Μετά το σπασικλάκι μας έβαζε άλλους κανόνες. Κι’ άλλους. Κι’ άλλους. Μέχρι που μας έπρηζε κανονικότατα και το γράφαμε στ’ αρχίδια μας.

Δεν ξέρω αν όσοι μιλάνε για αυτορρύθμιση είναι κρυφοφασίστες και σταλινίζοντες, όπως είδα να γράφουν ορισμένοι. Σπασίκλες όμως πιθανότατα είναι. Δεν μπορεί δηλαδή να ΜΗΝ είσαι σπασίκλας και να μην καταλαβαίνεις ότι το να μιλάς για αυτορρύθμιση σε blogs είναι τόσο παγκόσμια πρωτοτυπία όσο και η σύλληψη του κ. Τσιπρόπουλου (blogme.gr).
Μα στο εξωτερικό δεν γίνεται να υπάρξει η αυτορρύθμιση επειδή τα blogs είναι πολύ περισσότερα, θα μου πείτε.
Δε με νοιάζει.
Μα αν δεν αυτορυθμιστούμε θα μας ρυθμίσει το κράτος.
Τι ωραίο επιχείρημα, ε; Προληπτικά μέτρα λοιπόν. Μου θυμίζει πάλι παιδικά χρόνια και μαμάδες να λένε «αν δεν φας όλο το φαί σου θα έρθει ο κακός λύκος».
Ας έρθει και ο μπάτμαν.
Όσα ιστολόγια δεχτούν λέει την εφαρμογή της αυτορρύθμισης, θα έχουν και ένα banner που θα το πιστοποιεί. Ρε μήπως θέλετε να βάλουμε και κανά τσιπάκι με το 666;

Ωραία, εντάξει, πείτε ότι δέχομαι την αυτορρύθμιση. Με κάποιους όρους όμως:
Να βάλουν banner και όσοι είναι gay, όσοι είναι πάρα πολύ όμορφοι, όσοι είναι ολυμπιακοί, όσοι γουστάρουν το Σταμάτη Γαρδέλη και όσοι δεν έχουν γκόμενα/γκόμενο.
Μα είναι να γελάει κανείς.

Τι να κάνουμε λοιπόν;
Eγώ λέω να εκλέξουμε τη «Βουλή Των Bloggers», στα πρότυπα του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου. Το κάθε blog θα συμμετέχει με δικαίωμα ψήφου ανάλογα με την επισκεψιμότητά του. Π.χ, έχει η ψιλικατζού 900 unique visitors τη μέρα; E, θα έχει και 9 φορές περισσότερες ψήφους από κάποιον που έχει 100.
Γιατί το λέω αυτό; Γιατί είναι ο μόνος ίσως τρόπος να σας «αυτορρυθμίσω» ΕΓΩ και όχι ΕΣΕΙΣ.
Εδώ που τα λέμε, σιγά μη μείνω στην αυτορρύθμιση. ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΩ.
Γελάτε; Καλά κάνετε.
Εγώ πάντως έχυσα.

26 Comments:

Blogger wetex έγραψε...

na valoun banner kai osoi akoune Notis

11/08/2006 10:32:00 am  
Blogger it is έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

11/08/2006 10:46:00 am  
Blogger it is έγραψε...

Fuck αυτορύθμιση... γίνεται από μόνη της...
Άουτς γιατί κάτι μου λέει πως με πείραν κι εμένα τα φλόκια...
Πάντως το να έχουμε ένα generic blog για να συζητάμε μια κοινώς αποδεκτή στάση όταν οι έξω πάνε να μας τον βάλουν λίγο πιο βαθειά δε θα ήταν πολύ κακή ιδέα....
Βέβαια, αν είναι να με χύσεις στη μάπα μετά από αυτή μου την άποψη την παίρνω πίσω και κάνω την κότα...
Το video το κράτησες? Το θέλω...
Μη βαράς ρε όταν γίνονται σκέψεις στην αρχή.... και μην κατακρίνεις μόνο πρότεινε και κάτι...
Όταν γίνεσαι σκληρός είσαι extra sexy... ααχαχαχαχαχαχα

11/08/2006 10:46:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

les to mpaner "Den exw gkomeno - gkomena " na prosferei kai koinvniko ergo?

11/08/2006 10:47:00 am  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Κατά τη γνώμη μου η αυτορρύθμιση είναι ασύμβατη με την ουσία του μπλόγκινκ.

11/08/2006 10:52:00 am  
Blogger kaltsovrako έγραψε...

Θεωρώ πως είναι λάθος είναι η έννοια συλλογικότητας στα blogs. Το ότι συμβαίνει πολλές φορές οι αντιδράσεις να φαίνονται οργανωμένες είναι περιστασιακό -τις περισσότερες φορές- και αν δεν είναι έχει να κάνει με το δίκαιο του πράγματος και αυτό συμβαίνει στα αυτονόητα. Εγώ ας πούμε (γιατί, για την πάρτη μου μπορώ να μιλήσω) δεν ζήτησα να μπώ σε καμμιά κοινότητα όταν πατούσα το κουμπί "create a blog". Το έκανα για να λέω την παπαριά μου μέσα στο χάος και όποιος την δεί, την είδε και πολύ θα χαρώ που θα τον δω και εγώ. Μέχρι εκεί. Αν έρθει και μου πεί κάποιος οτι έχω άδικο, μπορεί και να το δεχτώ. Αν μου πεί όμως πως δεν δικαιούμαι να γράφω για κάτι, θα του γαμήσω το ταμ τιριρίμ, γιατί πολύ απλά δεν θέλω ούτε από τον εαυτό μου να περιορίζομαι. (Αλλο αν δεν τα καταφέρνω). Το blogμου είναι το κρεβάτι του ψυχολόγου, η δειλία μου, οι χαμένοι μου αγώνες, οι φίλοι που έχασα και η καλή σας παρέα. Δε γουστάρω να μου το οριοθετήσει κανείς αυτό. Αυριο θα ανακαλύψω και άλλους λόγους ύπαρξης του blog μου. Και στο κάτω κάτω της γραφής, όποιος θέλει δεν με διαβάζει και δεν ενοχλήται σε περίπτωση που δεν καλύπτω τις "ρυθμίσεις" του.

11/08/2006 10:54:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ας κάνουμε μια beta αυτορρύθμιση και βλέπουμε.
Να βάλουμε και beta testers.
Την μια βδομάδα θα αυτορρυθμίζεσε εσύ την άλλη εγώ την άλλη ο άλλος κλπ.
Να χουμε και μπανεράκια το «blog είναι υπο αυτορρύθμιση».
Ή τίποτα πιο πασιάρικα «αυτορρύθμισέ με μάνα μου» κλπ
Εγώ το έκανα το μπανεράκι πάντως φρί του γιούζ

11/08/2006 11:22:00 am  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΜΕΓΑΛΕ...
καλά τα λές...

Βέβαια, η γνώμη μου δέν θα μετράει και τόσο, άσχετα με το γεγονός οτι ΕΓΩ είμαι ο σωστός... τί να κάνω, θα το πιώ και αυτό το πικρό ποτήρι...

11/08/2006 11:50:00 am  
Blogger Misirlou Oubliez έγραψε...

Εμ, εχεμ, μουμπλε-μουμπλε, αυτο το μπανερακι για οσους δεν εχουν γκομενο δεν ειναι και πολυ κακια ιδεα...

Ισως μια χουφτα ή καποιο αγαλμα με τιτλο "εφηβος αυνανιζων, αυνανιζομενος, whatever"...Οχι ε?

Καλα.

11/08/2006 12:34:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

έεεεετσι

κι αν καταφέρουν τα blogs να αντισταθούν στην ρύθμιση (αυτο- ή έτερο-), τότε τα σπασικλάκια θα τα κάνουν κρεμαστάρια.

11/08/2006 02:17:00 pm  
Blogger lee έγραψε...

Θα συμφωνήσω με το kaltsovrako, με κάλυψε πλήρως.
Tις νομικές ορολογίες ας τις χαϊδέψουν οι γνώστες.

11/08/2006 02:33:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Εμένα η αυτορρύθμιση, εκτός του ότι είναι μια σταλινική θεωρητικούρα, με παραπέμπει στον αυτοερωτισμό. Άμα δεν μπορείς να πηδήξεις τον διπλανό σου, αυνανίζεσαι με το ένα χε΄ρι, σπέρνεις ότι είναι σπείρεις και το επόμενο βήμα είναι να αυτορρυθμιστείς στα πρότυπα του +αυτομαστιγώματος+ (ή έστω του κιλίκιου κατά τα πρότυπα του μοναχού Σίλα στον Κώδικα Ντ. Β.)

Πως αλλιώς το λένε, καλή η λακαμία, αλλά με το μαμήσι γνωρίζεις κόσμο. Και από την καλή και από την ανάποδη :-Ρ

11/08/2006 04:01:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

gia keimeno pou graftike eno aunanizosoun, einai arketa eustoxo!!!!!

11/08/2006 04:02:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Μόλις τώρα διαπίστωσα πως οι πιο ειλικρινείς μπλόγκερς είναι αυτοί που γράφουν ότι το iPod μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως δονητής. Σκίζουν και ξεσκίζονται τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά.

11/08/2006 04:27:00 pm  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας έγραψε...

Στην αρχή νόμιζα ότι έκανες πλάκα αλλά «ολοκληρώνοντας» το κείμενό σου, είμαι σίγουρος ότι αυνανίστηκες στα αλήθεια…

Σε κάθε περίπτωση πάντως η αυτό-ρύθμιση είναι ανεφάρμοστη…
Καλύτερα μια ώρας ελεύθερη "psoli"… κι ας μου περάσουν βραχιολάκια, κι ας με πετάξουν στο Δαφνί…

ΥΓ. Woody Alen: «Είμαι πολύ καλός στος σεξ, γιατί προπονούμε για ώρα μόνος μου»

11/08/2006 05:01:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Αυτορρύθμιση...
της μαλακίας η χαβούζα απύθμενη
μπροστά στον κάλπη εμσή
στέκουν όλοι αμήχανοι
μια χούφτα σπασικλάκια
που κρατάνε βραχιολάκια
σαν της γειτονιάς το μπάτσο
που 'ψαχνε για φιλαράκια

τι ωραία ειρωνία...
που η μικρή κοινωνία
μεγάλωσε και θέλει
δικαστές κι αστυνομία
θέλει ομάδες και χρώματα
και φινετσάτα αρώματα
να καλύψει τη μπόχα
από τα e-περιττώματα

ΑΦΟΡΙΣΤΗΣ...
της αυτορρύθμισης
ο απορρυθμιστής
μιας κοινωνίας δήθεν ξεχωριστής
διπρόσωπο τέρας
αστυνόμος και ληστής
κατηγορούμενος μα και δικαστής
αληθινός όσο και ψεύτικος εμσής
να μη γελιέται κανείς
ότι αξίζεις είναι ότι θα βρεις
καθόλου μην εκπλαγείς
ο ΒΙΑΣΜΕΝΟΣ δεν αργεί να γίνει και ΒΙΑΣΤΗΣ._

11/08/2006 08:50:00 pm  
Blogger mafalda έγραψε...

Εγώ πάντως θα αυτορυθμίσω το blog μου. Μόλις τελειώσω θα πάω να αυτορυθμίσω και το ημερολόγιό που είχα παλιά. Ξέρετε αυτό με το κλειδάκι!
Ρε δε μας χεζμπιπ μερικοί λέω εγώ.

11/08/2006 09:46:00 pm  
Blogger manosantonaros έγραψε...

πρόσεχε μόνο μη σου κολλήσει το shift.
Βασικά συμφωνώ με τον Κατλσο... αν και μεταξύ μας θά'θελα να δω την Ψιλικατζού Πρόεδρο Βουλής.

11/09/2006 10:15:00 am  
Blogger Tasis Plisis έγραψε...

Πες τα ρε παιδι μου!

11/09/2006 12:32:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

πλάκα, πλάκα εύκολα φτιάχνεσαι pascal, χαχα με την αυτορύθμιση ;)...σε βρίσκω λεξοπαραβατικό ε...χαχα
και αυτό το χέρι που πληκτρολογεί πρέπει να είναι πολύ εξασκημένο, ξέρεις οι άντρες (επιστημονικό)κάνουν δύσκολα δύο πράγματα ενώ σκέφτονται παράλληλα :)

11/09/2006 12:34:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ασε μας ρε αγάμητε Πασχαλάκο που έγινες και πασιονάρια στα 35 σου...κλάσε τα μπούτια σου, τριχωτέ λεχρίτη

11/09/2006 12:46:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Μα είναι λογικό ότι ο Πασκάλ είναι αγάμητος. Επειδή είναι στρέητ :-P

11/09/2006 02:06:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

wetex: :PPP

isis: Ε ναι, είναι και πολύ γαμάτη έννοια. Τι να λέμε τώρα :)

it is: To κράτησα και θα το ανεβάσω

vertheros: Φυσικά. ξέρεις πόσα προξενιά θα προκύψουν;

mantalena: Ναι.

kaltsovrako: Είσαι γαμάτος. Αρκετά πια με αυτό το είμαστε μια ομάδα κλπ κλπ. Έλεος.

sykofantis: Με γεια το καινούριο σας blog στη lifo :P

χαμένο κορμί: Γιατί δε μετράει ρε;

misirlou: Φτιάχτο εσύ και βλέπουμε. Ποιος θα ποζάρει;

rarestreak: Ελπίζω.

lee: Και αν τους αρέσουν και τόσο, ας τις παντρευτούν κιόλας.

sexpir: καλησπέρα

deadend: Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε όλοι τον ίδιο ορισμού ως προς τι εστί ήθος.

jago: Ε ναι, είναι γαμάτοι και αξιόλογοι αυτοί (και βαρετοί).

vita: καλή προπόνηση man :)

mafalda: Έτσι

sourfou+dcd: ούρτατααααααααα!!!!

specialk: Οι επιστήμονες είναι χαζοφεμινιστές του κερατά. Άντε τώρα.

11/09/2006 05:38:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

αφοριστής: ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ!!!

11/09/2006 05:39:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Τι με γειά βρε Pascalouko. Αμαν ήτανε έτσι τα βλόγια καλά κρασά. Η αλήθεια είναι πως έχουνε μπερδέψει ολίγον τι το blog με το post και δεν βγάζεις άκρη...άσε που και κανα hit να τσιμπίσεις έριξα μια ματιά και είναι όλα απο ρέφερερ admin. Οπότε λέω να ανεβάσω καμιά τσόντα χοντρή να γίνει κανα τζέρτζελο μπας και με πάρουνε και μένα στη λίφο να γράφω για τη ΝΔ.
Αν και πολιτικά λέει η lifo είναι προς Ε.Κ.Κ.Ε μεριά έτσι και βγάλουν το λογότυπο απο πάνω δεξιά και χτυπίσουν μια σφυροδρεπανιά μιλάμε θα δίνουν δώρο μαζί με την εφημερίδα και ένα αμπέχωνο ....
Τα σέβη μου

11/09/2006 06:03:00 pm  
Blogger ATHENA έγραψε...

ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ?


ΚΑΚΩΣ ΕΓΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΟΠΩς ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΡΑΕΙ???


ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ? ΕΓΩ ΘΑ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΖΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΕΛΕΝΙΤΣΑΣ, Η ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΘΑ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ, Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΘΑ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΣ ΘΑ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ???

11/09/2006 07:49:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Οι πέντε μήνες που άλλαξαν τον κόσμο » | Divine » | Όλο το editorial του κ. Τσαγκαρουσιάνου στη Lifo: » | Βλέπω έναν gay στον καθρέφτη του Πιτσιρίκου. Να τρ... » | Mαθητικά βίντεο » | Βόλτα στο πάρκο » | Θα πέσει θάψιμο » | Ο Κόπερφιλντ, ο τηλεβιβλιοπώλης και ο ψευτοερωτευμ... » | The blogme.gr case: » | Aυτολογοκρισία »