Friday, October 27

Aυτολογοκρισία

Eίναι φορές που θες να τραβήξεις μια σφαλιάρα στο σύμπαν και να σου γυρίσει και το άλλο μάγουλο και να του τραβήξεις ακόμα μία.
(Αρχίζουμε με γκρίνια και σαφή προσπάθεια εντυπωσιασμού. Κλισέ από τα λίγα και τα δύο. Προφανώς ο συγγραφεύς είναι είτε δημοσιογράφος είτε θα ήθελε να είναι. Δεν ξέρω ποιο είναι χειρότερο)
Κάπως έτσι αισθάνομαι τον τελευταίο καιρό. Πιο συχνά κι’ απ’ ότι ανταλλάζει τηλέφωνα με γκόμενους η Paris Hilton.
(Εδώ έχουμε το απαραίτητο name dropping. Προσοχή: άλλο να γράφεις Καζαντζίδης και άλλο Paris Hilton. Εντάξει;)
Ευτυχώς που το συρταράκι του dvd έχει κολλήσει και αναγκάζομαι να βλέπω συνέχεια το high fidelity. Δεν προσπαθώ να το ξεκολλήσω. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα ακόμα dvd player και παρακαλάω να κολλήσει το συρταράκι την ώρα που θα έχω δει για εξηκοστή τέταρτη φορά το 24 hours party people.
(Εδώ συνεχίζεται το name dropping με ονόματα ταινιών- μην μας πάρουν και για αμόρφωτους, έτσι; Προσέξτε ότι και οι δύο αυτές ταινίες έχουν γίνει καλτ, με ότι συνεπάγεται ο όρος. Είναι εμφανής η προσπάθεια του συντάκτη του κειμένου να δείξει ότι ανήκει σε μια πεφωτισμένη ελίτ).
Μια ακόμα ευχαρίστησή μου είναι να κοιτάζω στα μάτια τον περιπτερά όταν αγοράζω προφυλακτικά. Κάθε φορά που τον κοιτάζω, δείχνει να ντρέπεται. Ίσως γνωρίζει και ο ίδιος, όπως εγώ, ότι ό,τι και να κάνει η φάτσα του θα είναι όσο γελοία μπορεί να είναι μια φάτσα που θυμίζει τον Χάμφρει Μπόγκαρτ μετά από χυλόπιτα. Είναι, δηλαδή, εντελώς εξωπραγματική.
(Εδώ έχουμε την ομαλή εισαγωγή του θέματος “sex”. Το πιο σημαντικό είναι όμως η σάτιρα ενός υπαρκτού προσώπου με βάση την εξωτερική του εμφάνιση. Πολύ εύκολο και έξυπνο κόλπο. Δείχνει αφενός ότι ο γραφών έχει αυστηρά κριτήρια ως προς την εμφάνιση των άλλων και υπονοεί ότι ο ίδιος είναι ελκυστικός).
Τις πουτάνες τις έκοψα εδώ και δυο χρόνια. Πολλά λεφτά για το τίποτα. Από τότε που τα μαυράκια πίσω από την πλατεία δημαρχείου χάλασαν κι’ αυτά, το μόνο αξιοπρεπές πληρωμένο γαμήσι σ’ αυτή την πόλη το απολαμβάνεις όταν σε γαμάει η ίδια.
(Πιο ευθεία αναφορά στο σεξ, με μια δόση κυνισμού και ελευθεριότητας. Ενισχύει το προφίλ του περπατημένου, του μπασμένου στα κόλπα. Η γκρίνια βέβαια συνεχίζεται, σε μη προσωπικό επίπεδο αυτή τη φορά).
Η μύτη μου πονάει λίγο. Φταίει μάλλον το ότι έπεσα με τα μούτρα χθες πάνω σ’ έναν αλβανό. Ο αλβανός κράταγε ένα μαχαίρι και κάτι έλεγε το οποίο δεν μπορούσα να καταλάβω. Δυστυχώς, όταν πήγα να του ρίξω κεφαλιά στο στομάχι, αυτός προχώρησε προς το μέρος μου με αποτέλεσμα να μην προλάβω να σκύψω όσο έπρεπε.
(Αναφορά σε μειονότητες και στερεοτυπικά τους "χαρακτηριστικά". Είναι πιασάρικο γιατί δείχνει ότι έχεις το θάρρος της γνώμης σου και δεν σε νοιάζει αν οι άλλοι σε αποκαλέσουν ρατσιστή. Εξίσου χρήσιμα και τα στοιχεία της βίας και του πόνου)
Τελικά, δεν αισθάνομαι καθόλου άσχημα που διαβάσατε μέχρι εδώ. Θεωρώ ότι έχετε πολύ χρόνο να ξοδέψετε. Επίσης, δεν με νοιάζει καθόλου που μπορεί να πιστέψατε ότι αισθάνομαι οργή ή λύπη. Απλά προβάλατε σ’ εμένα τα δικά σας συναισθήματα. Πάω να συνεχίσω την υπέροχη ζωή μου. Εσείς μη φύγετε.
(Φινάλε με ανατροπή. Εγγυημένη επιτυχία.Τέλος, ο υποβιβασμός του αναγνώστη αποτελεί έναν εύκολο τρόπο για να τον κάνεις να αντιδράσει συναισθηματικά στο κείμενό σου)

Όλο το παραπάνω κείμενο, εντός και εκτός παρενθέσεως, είναι σκουπίδι και- φυσικά- δικό μου.
Ηοpe you enjoyed it.

30 Comments:

Blogger satya έγραψε...

Σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα από το πρωί. Είμαι σε φάση τσίτα- γκοα- τρανς- τριβόλι και το λεω στον Παύλο και καγχάζει κάγχα κάγχα. Το ψυγείο μου είναι άδειο και έχω περίοδο.

(Είναι προφανές ότι η συγεκριμένη blogger δεν έχει σχόλιο για το κείμενό σου και γράφει παπαριές.)

10/27/2006 03:10:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

satya
σε ευχαριστω ,ω ναι σε ευχαριστω για την υπεροχη ,αδαμαστη , ασυναγώνιστη
ειλικρινεια σου.
Επιτέλους κάποιος ομολόγησε και ένα μυστηριο λύθηκε
μουτς
;)

10/27/2006 03:13:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

"ετοιμαζόμουν να *τον* ρίξω κεφαλιά στο στομάχι,"

Σε τσάκωσα, πατριώτ'! Πρόκειται όμως για καταγωγής σημαντικόν ή για τυπογραφικόν ;;;;

(απ'ότι είδα, ήρθες, είδες..)

Σ;)

10/27/2006 03:15:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Hellooooo καλό το name droping, αλλά ξέχασες τον "κώλο θεαματικότητας" :P

:)))

10/27/2006 03:25:00 pm  
Blogger satya έγραψε...

@μαργαρίτα: ευχαριστώ μαργαριτούλα, ευχαριστώ, τί κέρδισα?? (και τί ομολόγησα?)

10/27/2006 03:29:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

κερδίσατε και εσεις μια κονκάρδα χειροποίητη απενοχοποιημένης γυναικείας υπαρξής η οποία ομολογεί με χαριτωμένη ειλικρινεια οτι συμβαίνει να γράφει και σαχλαμπούρδες μονο και μόνο για να πει ένα "γεια είμαι και εγώ εδώ"
και αυτό αγαπητη μου ειναι σπανιο (σοβαρά!).Πόσες φορές έχουμε αναρώτηθεί τι να θέλει να πει άραγες ο/η μπλογκερ με ένα κομεντ του?
πόσες φορές εγώ η ζηλιάρα ,η κτητικια εχω ανασκαλέψει για υπόνοιες φλερτ σε σχολιάκια?
πολλές
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΑΛΕ
απλώς πέρασαν να πουν ένα γεια

10/27/2006 03:39:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

TGIF, ε; Κεφάκια, κεφάκια;

Μαργαρίτα, σταμάτα με τις δωροεπιταγές για κονκάρδες, το έχεις καταντήσει σαν τηλε-παιχνίδι του High Channel "τηλεφωνήστε από το σπίτι και βρείτε το κρυμμένο μήνυμα του ποστ" - ουφ!

10/27/2006 03:42:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

χμμ.. χμμ.. Αυτοσαρκασμός, Αυτομαστίγομα,Αυτοάμυνα,Αυτοσχολιασμός,Αυτοκαταστοφικός,ετσι ειναι ο πασκάλ στις καλλύτερες του μέρες ...στις χειρότερες κανει απλα, Αυτολογοκρισία.

10/27/2006 03:45:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Ωραίος, μόλις ξεσκαρτάρισες τα 3/4 των blog που παίζουν....(έτσι να δείξω κι εγώ πως είμαι ψαγμένος blogger....:P) πάντως ο συγγραφέας που περιγράφεις (ναι το ξέρω πως το έγραψες εσύ, μιλάω γιατον υποθετικό συγγραφέα που περιγράφεις....) πρέπει να είναι και κρυφομπινές....μη με ρωτήσεις πως μου ήρθε, διαίσθηση!
Λογικά πάντως όλο και κάτι διάβασες και σου γυρίσανε τα μάτια χαχαχαχαχα μπορεί όχι κάποιον συγκεκριμένο αλλά πολλούς μαζί, πάντως κάτι σε βίδωσε lol
Η εντυπωσιακή αρχή πάντως είναι κάτι που όλοι λίγο πολύ κάνουμε, μη λέμε και μλκιες μεταξύ μας :P

10/27/2006 03:48:00 pm  
Blogger lee έγραψε...

Ο κατηγορούμενος Pascal στην κατηγορία "γραφή εκ προμελέτης" κηρύσσεται......ενοχος,
και είμαι σίγουρη ότι γουστάρει :)

(Για να μην ξεφεύγουμε από το κλίμα δικαστικής τρομοκρατίας)

10/27/2006 03:49:00 pm  
Blogger Lex_Luthor06 έγραψε...

Kαι γαμώ τα κειμενα ρε φιλε. Εξοχο εξοχο.

(ψευτικο σχολιο χωρις λογο και ουσια με μοναδικο σκοπο να κερδισω κανενα αναγνώστη γλείφοντας.)
.
.
.
.
.
.
.............................

Φοβερο κείμενο (αλήθεια τώρα)

:-D

10/27/2006 03:50:00 pm  
Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

Πασ-,

το κείμενο είναι τόσο σκουπίδι όσο ο Νταρκ οπαδός του Παπαγεωργόπουλου κι ο Κρέιζυ λάτρης του Λάλ-α

Λίαν διδακτικό, μαν. Κι άλλα τέτοια (κι άλλο αργύρη)

10/27/2006 03:52:00 pm  
Blogger mindstripper έγραψε...

Αγαπητέ, έχω προσπαθήσει με νύχια και με δόντια να συγκρατήσω αυτό που θα πω τώρα, αλλά μου είναι αδύνατον.

Ε, όχι και χαλάσανε τα μαυράκια πίσω από την πλατεία του Δημαρχείου. Εδώ εμένα και μου πέφτει η κάτω σιαγόνα κάθε φορά που περνάω από κει πηγαίνοντας στου Ψυρρή.

(Εδώ υποθέτω κολλάει το φέικ κομμάτι της γυναικείας ανωτερότητος με μπόλικη κολώνια 'κουλ γουλ'. Καλό ΣΚ του μποουθ οβ γιου.)

10/27/2006 08:38:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Οτι γραφεις ειναι ενας πομπος που εκπεμπει μηνυματα...
Ο πομπος σου λειτουργει μια χαρα...
Που κολας?

Σκεψου οτι οι ναζι εκαιγαν βιβλια,η χουντα ειχε απαγορεψει βιβλια,η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΛΗΣΙΑ ειχε αφορισει τον μεγα Καζαντζακη,κτλ...


Σκεψου τη δυναμη του γραπτου λογου...

10/27/2006 08:59:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

κι εγώ το high fidelity έβλεπα χθες.

10/27/2006 09:09:00 pm  
Blogger K-Top έγραψε...

Είσαι μεγάλος Παρατηρητής τελικά! Θα μπορούσες να βγάζεις patterns πραγματικότητας συσκευασμένα, έτοιμα για κατανάλωση.

10/28/2006 01:03:00 am  
Blogger kaltsovrako έγραψε...

..........
..........
..........
..........
.......... ή αλλιώς κενό σχόλιο
(και ας τους άλλους να νομίζουν ό,τι τους καβλώσει. Στο σημείο αυτό υποβοηθούμε τον αναγνώστη να λειτουργήσει και τα δυο κεφάλια ταυτόχρονα)

10/28/2006 02:25:00 am  
Blogger avissos έγραψε...

thanks gia ta mathimata ekkmathisis blogging dimosieusewn!eisai enas apo tous pio ensuneiditous kathigites!alla prosexe!i dikia sou sou klevei ligi apo ti doksa sou!:p

10/28/2006 04:17:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Η φάση είναι ότι όσο ο καθένας μας προσπαθεί να σφαλιαρίσει το σύμπαν, εκείνο μας χορταίνει κλωτσομπουνίδια.
Ε μέχρι να γυρίσει και το άλλο μάγουλο είμαστε πια knock out.
Στο μεταξύ κάνουμε και κανά post.

10/28/2006 01:27:00 pm  
Blogger ci έγραψε...

κι εγώ το (ξανα)έβλεπα το high fidelity. ευτυχώς έμαθα ότι είμαι cult:))

(πετάω την μπηχτή μου αλλά κολλάω κι ένα smiley για να δείξω και πόσο άνετη και υπεράνω είμαι.
)

10/28/2006 02:28:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Άουτς!!!

10/28/2006 03:17:00 pm  
Blogger Χαρτοπόντικας έγραψε...

Ετοιμάζεσαι να ανοίξεις φροντιστήριο για μπλόγκερς;;;

10/28/2006 05:19:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

satya: μπα, τι παπαριές μωρέ, μια χαρά τα βρίσκω

μαργαρίτα: Σταμάτα να πειράζεις τα άλλα παιδάκια. Ακούς;

μαύρος: Μπα, δεν είναι καταγωγής. Ορθογραφικό είναι. Ναι, είδα :)

mpampakis: Η συχνότατη παρουσία σας με βάζει σε σκέψεις. Λέω να ονομάσω το blog "σαρακοστή".

παιδοψυχολόγος μου: Τέτοιες παπαριές μου λες και είδες που κατάντησα. Απολύεσαι

it is: Για τα περί αρχής έχεις δίκιο. Βασικά, δεν αναφέρομαι πουθενά συγκεκριμένα. Όλο το κείμενο είναι σκουπίδι είπαμε!

lee: Ένοχος, ένοχος.

lex: thanks man

oι σκιες: καλησπέρα

mindstripper: Χμμμ...καλέ μήπως τα δοκίμασες κιόλας; :PPp
Καλό ΣΚ και σ' εσένα.

λύκος: Καλός είναι και ο γραπτός λόγος. Βρισκόμαστε όμως στην εποχή της εικόνας, μην το ξεχνάς αυτό.
Πέρα από αμπελοφιλοσοφίες τώρα, πουθενά δεν κολλάω. Χαζοσατιρικόν είναι το κειμενάκι.

birbilo: Ε, γράψε κάτι γι' αυτό :P

arthuro: Ρε, για σύνελθε. Πολύ απαισιόδοξο σε βρίσκω.

citronella: Με έπεισες. Σχεδόν.

χαρτοπόντιξ: Λες να έχει λεφτά το κόλπο;

avissos: Δεν πειράζει. Έχω αρκετή δόξα (και λόξα) για όλους μας.

10/28/2006 08:11:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

"Σαρακοστιανές αμπελοφιλοσοφίες". Πιο καλό. Πιο νηστίσιμο.
Τέτοιες απαντήσεις δίνε μου, και θα προχωρήσω σε κατάληψη! ;^p

10/29/2006 12:03:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Δεν ξέρω ποιο είναι χειρότερο....
πιασάρικο χαχα
την ξέρεις την πουτάνα τη συνταγή καλά μάστορα....
αυτό το High Fidelity έχει προβληματίσει το κοινό....γιατί άραγε γιατί.... ;)

10/29/2006 01:52:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Τέλος, ο υποβιβασμός του αναγνώστη αποτελεί έναν εύκολο τρόπο για να τον κάνεις να αντιδράσει συναισθηματικά στο κείμενό σου

10/29/2006 06:18:00 pm  
Blogger An-Lu έγραψε...

Ακόμα να γδυθείς και να απεκδυθείς της μαυρίλας που σε περιβάλλει;;; (άσχετο σχόλιο για να δείξω πως πέρασα κι εγώ από δω) ;-)

10/29/2006 06:35:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Και ποιος είσαι εσύ που κρίνεις;

10/29/2006 07:20:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

mpampakis: Για τόλμα, για τόλμα

specialk: Ναι, είμαι μεγάλος χειραγωγός των μαζών :P

ανώνυμος: Ποιος είμαι; Σιγά μη σου πω ρε.

an-lu: Καλά κάνατε. Να σας βλέπουμε και πιο συχνά, ε;

10/30/2006 06:54:00 pm  
Blogger €lisavet έγραψε...

Απαισιότατο κείμενο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σας διαβάζω. Κάτι παίζει με το μαγνητικό πεδίο.

:P

10/31/2006 09:01:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | E, το μελετούσαμε, το μελετούσαμε, τελικά πλάκωσε ... » | Αργύρης (παρτ τουέλβ) » | Πίνακας » | Λάθος εντυπώσεις » | Η φεμινίστρια και η μύγα » | Εξαφάνισις » | Επανάσταση στο σπίτι » | Don't drink and vote » | Reality checks » | Οι «ψηφοφόροι-τσούλες» και ο πρίγκιπας του παραμυθιού »