Thursday, October 19

Reality checks

«Τι είσαι;»
«Θα με προσδιόριζα ως σκεπτικιστή»
«Δηλαδή;»
«Αμφισβητώ τα πάντα. Δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο»
«Α, ωραία. Πλάκα έχεις»
«Τι εννοείς;»
«Εννοώ ότι έχεις πλάκα. Αυτό»
«Δηλαδή γελάς μαζί μου;»
«Δεν γελάω. Απλά διασκεδάζω»
«Και τι σε κάνει να διασκεδάζεις δηλαδή;»
«Η αμφισβήτησή σου. Ότι ξεκινάς από το ότι τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο. Αυτό δεν εννοείς λέγοντας σκεπτικιστής, ή κάνω λάθος;»
«Ναι, αυτό εννοώ. Γιατί όμως το βρίσκεις διασκεδαστικό δεν ξέρω»
«Γιατί εμένα με λένε Πραγματικότητα και κάτι τέτοιους σαν κι’ εσένα τους έχω φάει ζωντανούς»
«Δεν υπάρχεις λέμε»
«Με τον μισθό που παίρνεις σε λίγο δεν θα υπάρχεις εσύ»
«Παραδέχομαι ότι αυτό είναι μια πραγματικότητα»
«Αυτό είμαι ΕΓΩ. Ηλίθιε. Kαι είμαι και 100% ελληνίδα»

26 Comments:

Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

Την έκανες από κούπες, σκεπτικιστή: Και ελληνίδα και πραγματικότητα - φονερός συνδυασμός..

=))

υγ.: @Pas...
didn't get why "you 're feeling lucky" with bis bis bis..αλλά θα χεις τους λόγους σου..

10/19/2006 09:27:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Είνα ένα link που σε πάει κάθε φορά και σ' άλλο blog. Nothing personal.
(χεχεχεχε, είσαι ιντριγκαδόρος ε;)

10/19/2006 09:39:00 pm  
Blogger Καπετάνισσα έγραψε...

Στο μυαλό των εκπ/κών μέσα είσαι.

10/19/2006 09:54:00 pm  
Blogger Lost έγραψε...

Reality bites

10/19/2006 10:31:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Δε μου λέτε, σ' αυτήν τη ρουφιάνα την πραγματικότητα δε μπορούμε να της τραβήξουμε από 15 μηνύσεις ο καθένας μας, μήπως και ησυχάσουμε?
Μπας και μπει και κανα γιούρο (sic) στο πορτοφαλάκι μας? Χμ?

10/19/2006 10:41:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

σκέφτεσαι τι θα συμβεί αν ερωτευτούν μεταξύ τους?αντε,φτιάξ τους κανένα ειδύλιο!

10/20/2006 12:53:00 am  
Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

@Pas-

ιντριγκαδόρος, τώρα...Οχι, απλά σκεπτικιστής..

:ΡΡΡΡΡΡ

10/20/2006 01:26:00 am  
Blogger wetex έγραψε...

les, Αυτό είμαι ΕΓΩ. Ηλίθιε. Kαι είμαι και 100% ελληνίδα.

akoma kai an i pragmatikotita itan misi souideza misi elvetida, den pistevo oti ta pragmata tha itan kalitera.....kata vathos i pragmatikotita einai kalo na iparxi etsi opos einai, opos kai o Theos gia na metriazoun tis alazonikes tasis tou anthropou... na kseroume pia einai i thesi mas se afton ton kosmo.

10/20/2006 02:19:00 am  
Blogger Misirlou Oubliez έγραψε...

Reality bites γι'αυτο μην την αφησετε ποτε να σας παρει πιπα.

10/20/2006 09:59:00 am  
Blogger lee έγραψε...

H πραγματικότητα είναι πολυεπίπεδη. Και μόνο που είναι γένους θηλυκού δεν θα μπορούσε να είναι απλή και ξεκάθαρη. Το σίγουρο είναι πως είναι σχιζοφρενής με πολλαπλές προσωπικότητες.

10/20/2006 11:14:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πρέπει να κάνεις και ένα διάλογο μεταξύ Ελπίδας και Πραγματικότητας...
Όπου η Ελπίδα θα ελπίζει και η Πραγματικότητα θα καγχάζει...

Τα δέοντα...

10/20/2006 12:11:00 pm  
Blogger Misirlou Oubliez έγραψε...

Ρε συ it is τι σε κοφτει εσενανε; Αντε παμε γι αυτες τις μπυρες που λεγαμε να χουμε μετα να λεμε τα συνωμωτικα μας.

10/20/2006 01:36:00 pm  
Blogger YO!Reeka's έγραψε...

χα χα χα καλό

10/20/2006 02:55:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

καπετάνισσα: δεν το είχα δει έτσι η αλήθεια είναι :)

lost: indeed

confused: δεν είμαστε αμερική εδώ σ' αυτό το θέμα. Ευτυχώς δηλαδή.

dalia: Μα όταν αμφισβητείς τόσο πολύ κάποιον, δεν είσαι και κρυφοερωτευμένος;

ξέρεις ποιος και it is: Παιδιά, αυτό το θέμα έληξε. Τέρμα, ως εδώ. Συγνώμμη που έσβησα τα σχόλιά σας.

οι σκιές: ελπίζω να σε πληρώνουν καλά εκεί πάνω man

wetex: Η Πραγματικότητα σ' αυτή την ιστορία είναι ελληνίδα γι' αυτό και πληρώνεται τόσο λίγο ο σκεπτικιστής μας. Το ποστ δεν αναφέρεται στα δύο φύλα (αυτή δεν ήταν τουλάχιστον η πρόθεσή μου).

misirlou: ο τίτλος μου είναι ΤΕΛΕΙΟΣ. Γιατί το check εκτός από τη σημασία του τσεκάρω, έχει και τη σημασία του pay check. Με εννοείς;

lee: Και ο καθένας καταλαβαίνει ό,τι θέλει από τη συμπεριφορά της.

λύκος: Καλησπέρα man

gelial: :PPPP

10/20/2006 04:13:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Καλά το πρώτο οκ, τα υπόλοιπα γιατί τα έσβησες ρε? Αφου απαντούσα στον misirlou τέσπα δε με πειράζει κι όλας απλώς νομίζω δε χρειαζόταν (για αυτό που απαντούσα στον misirlou) anywayz....

10/20/2006 04:21:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Α έκοψες και αυτό που έγραφα για το ποστ? Bah έτσι άκριτα κύριε σβήνεις? Δε ντρέπεσαι καθόλου????
Καλά σου!

10/20/2006 04:23:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ωχ, έχεις δίκιο. Πάνω στη φόρα πήρε η μπάλα και το άλλο.

10/20/2006 04:25:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Δεν πειράζει είμαι μεγάλη καρδιά και σε συγχωρώ....αχαχαχαχα

10/20/2006 04:35:00 pm  
Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

δεν έχω παράπονο η αλήθεια είναι. Έχς και κότερο. Πάμε μια βόλτα;

:ΡΡ

υγ. Για ψαράκια, μια φορά, θα πάμε στου Αποστόλη :)

10/20/2006 06:35:00 pm  
Blogger Nada έγραψε...

Η Πραγματικότητα και η Ελπίδα είναι πρώην γκόμενές μου, Πασκάλ. Σε παρακαλώ, μη μου τις θυμίζεις! :P

10/20/2006 07:00:00 pm  
Blogger toolman έγραψε...

kala ta les an kai thelo na pistevo oti exoun veltiothei ta pragmata stin elliniki pragmatikotita.

go with the flow....:PPPP

10/21/2006 11:53:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Μια λέξη θα σου πω για να σου θυμίσω κάτι...


-ΑΡΓΥΡΗΣ-

Τι θα γίνει???

10/21/2006 02:44:00 pm  
Blogger Alkyoni έγραψε...

αγαπητέ
αφού ζητήσω κι εγώ συγνώμη για το "άσχετο" θα σας παρακαλούσα,να εκφράζετε την άποψή σας,για τις δικές μου επικίνδυνες απόψεις,στο δικό μου μπλογκ
ευχαριστώ

10/21/2006 06:40:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

it is: Είμαι ο άτιμος.

οι σκιές: Ποιος είναι ο Αποστόλης ρε man?

toolman: Φυσικά και έχουν βελτιωθεί. Αν δεις όμως το θέμα συγκριτικά, καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά σ' αυτή τη χώρα.

anonymous: Με πληρώνεις για να γράψω; Όχι. Είσαι από κανέναν εκδοτικό οίκο και ανυπομονείς να με κάνεις σούπερ- ντούπερ συγγραφέα; Όχι. Με πληρώνεις για να με διαβάσεις; Όχι. Γουστάρεις απλά τον Αργύρη και θες να διαβάσεις τη συνέχεια; Περίμενε. Κι' εγώ θέλω να τη διαβάσω.

alkyoni: Πρώτον: Την άποψή μου την εξέφρασα δημοσίως και σε χώρο που ΗΞΕΡΑ ότι θα τη δείτε. Δεύτερον: Η άποψή μου δεν αφορά τις σκέψεις σας ως σύνολο αλλά αυτά που γράψατε στο ποστ του padrazo (http://padrazo.blogspot.com/2006/10/blog-post_19.html)
Tρίτον: Έχω την ελευθερία και το δικαίωμα να εκφράζω την άποψή μου για οτιδήποτε οπουδήποτε και δεν πρόκειται να κάνω καμία εξαίρεση για χάρη σας. Εσείς φυσικά μπορείτε να διαφωνήσετε ή να ζητήσετε διευκρινίσεις.
Τέταρτον: Είναι άλλο να εκφράζεις απόψεις (αυτό έκανα, διαφώνησα μαζί σας) και άλλο να πατρονάρεις συμπεριφορές.
Την όποια κουβέντα θα τη συνεχίσουμε εκεί που ξεκίνησε, στο blog του padrazo. Ευχαριστώ.

τα γουρούνια μιλάνε: Μπάτσος, όπως λέτε, είναι και ένας πρώτος μου ξάδερφος. Συνθήματα του τύπου καλός μπάτσος είναι νεκρός μπάτσος μπορείτε αν θέλετε να τα γράψετε σε κανέναν τοίχο. No problem.
Οι γενικεύσεις είναι φασισμός. ΤΕΡΜΑ.
Επίσης, δεν μπορείτε να κάνετε copy paste ολόκληρο ποστ και σχόλια από άλλο blog εδώ. Μπορείτε αν θέλετε να συζητήσουμε στο blog που ξεκίνησε το θέμα. Εδώ δεν έχει θέση.

Το σχόλιό σας δεν το σβήνω λόγω αυτών που λέτε πάντως, αλλά λόγω της τεράστιας έκτασής του και του γεγονότος ότι αποτελεί copy paste αυτούσιου κειμένου από άλλο blog.
Αν θέλατε απλά να με ειδοποιήσετε για κάτι, θα μπορούσατε να το κάνετε πιο κομψά.

10/21/2006 07:24:00 pm  
Blogger Alkyoni έγραψε...

συγνώμη ..ξανά..ποιό copy paste;;;
εγώ το μόνο που βλέπω στην δική μου οθόνη είναι ό,τι ακριβώς έγραψα
όντως απορώ.
Αλλά αν είναι έτσι όπως τα λέτε και έκανα κάτι χωρίς να το καταλάβω τότε ζητώ εγώ να το σβήσετε
πραγματικά δεν βλέπω στην οθόνη μου τίποτε πέρα απ την παράκλησή μου να γράφετε το τί πιστεύετε για μένα στο μπλογκ μου ή στο mail μου
και δεν ήταν υπόδειξη ήταν παράκληση.
Θα μ ενδιέφερε πάντως να μάθαινα τί ακριβώς υποτίθεται πως έκανα c/p εδώ εν αγνοία μου
:)

10/21/2006 08:27:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Βρε αλκυόνη, δεν κατάλαβες. Το σχόλιό μου για σένα τελειώνει με τη φράση "θα τη συνεχίσουμε εκεί που ξεκίνησε, στο blog του padrazo. Ευχαριστώ."

Μετά σχολιάζω για έναν με το ψευδώνυμο "τα γουρούνια μιλάνε" που ήρθε και μου έκανε εδώ copy paste όλο το ποστ του padrazo, προλογίζοντας και με τη φράση "καλός μπάτσος είναι ο νεκρός μπάτσος".

10/21/2006 08:31:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Οι «ψηφοφόροι-τσούλες» και ο πρίγκιπας του παραμυθιού » | Οικογενειακή τραγωδία » | Aγαπητή Μανταλένα, » | Τι πρέπει να γίνει μετά την επανεκλογή Ψωμιάδη » | Τα πάντα είναι θέμα οπτικής » | Παρτούζα, η παρεξηγημένη » | «Είμαι πανευτυχής γιατί μικρή με χτύπαγε ο μπαμπάς... » | Γιατί η κηδεία μου θα είναι πολύ καλύτερη από τη δ... » | Νίκος ο «δεν λες τίποτα» » | Παιδεραστής φαντάρος που έγινε μάνα »