Monday, October 9

Γιατί η κηδεία μου θα είναι πολύ καλύτερη από τη δική σας

Aν βάλουμε κάτω και δούμε τι θα γίνει στη δικιά μου κηδεία και τι στη δικιά σας, είναι προφανές ότι η δικιά σας κηδεία θα είναι για τα μπάζα ενώ η δικιά μου θα είναι super fuckin’ great.
Φυσικά και φταίτε εσείς γι’ αυτό. Φταίτε γιατί, ακόμα και νεκροί, θα επιλέξετε την «ασφαλή οδό». Νεκροφόρα, φέρετρο, κλάμα στο σαλόνι του σπιτιού και όλ’ αυτά τα τετριμμένα.
Η δικιά μου κηδεία όμως δεν θα είναι καθόλου έτσι ανυποψίαστε και θνητέ φίλε μου.
Όχι.
Eξηγώ πρώτα γιατί: Αφού στη ζωή περιοριζόμαστε από ένα σωρό συμβάσεις και κανόνες γιατί να κάνουμε και το ίδιο τη στιγμή που θα τα έχουμε τινάξει; Γιατί να περιορίζουμε τις επιλογές μας στο πού θα μας θάψουν; Γιατί να κανονίζει τα της κηδείας μας ένας βαρετός ιδιοκτήτης γραφείου τελετών με εντελώς νεκρή την αίσθηση του χιούμορ και του γούστου; Όχι κύριε. Δεν θα το επιτρέψω ποτέ. Θάνατος σημαίνει ότι μπορείς να γίνεις γελοίος χωρίς να σε νοιάζει καθόλου για το τι θα πουν οι άλλοι. Κανένας δεν μπορεί να σε βλάψει όταν είσαι νεκρός. Ούτε, φυσικά, να σε κοροϊδέψει. Εκτός βέβαια και αν υπάρχει πράγματι μεταθανάτια ζωή και βρεθείς να βλέπεις τους πάντες από πάνω να γελάνε με την πάρτη σου. Αλλά, πάλι, εδώ θα μπορείς να πετάς σαν τον σούπερμαν δεξιά και αριστερά, αυτό θα σε χαλάσει;
Περνάω στις λεπτομέρειες της μελλοντικής μου κηδείας.
Πρώτον, η κηδεία μου θα γίνει σε χώρο τον οποίο θα έχω κλείσει ειδικά για την περίσταση. Φανταστείτε ένα κτήμα από αυτά που κλείνουν τα φραγκάτα ζευγάρια όταν παντρεύονται. Το γεγονός βέβαια ότι όλοι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο γάμο τους απ’ ότι στην κηδεία τους, σημαίνει πολλά για τον τρόπο σκέψης του σύγχρονου ανθρώπου αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας.
Με το που θα μπαίνεις το χώρο, θα σου δίνουν ένα ειδικό ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων. Παράδειγμα:
Ποιο ήταν το αγαπημένο φαγητό του μακαρίτη;
Α) Mπάμιες
Β) Φασολάκια
Γ) Μπριζόλα μοσχαρίσια με πατάτες στο φούρνο
Δ) Χάμπουργκερ από τα Friday’s
Ε) Κανένα από τα παραπάνω
Όποιος βρει όλες τις σωστές απαντήσεις θα κερδίσει ένα αντίτυπο της αυτοβιογραφίας μου, υπογεγραμμένο από εμένα τον ίδιο. Δεν θα είναι και πολύ χρήσιμο βέβαια γιατί αν απαντήσεις σωστά σε εξήντα ερωτήσεις σαν κι’ αυτές σημαίνει ότι ξέρεις τη ζωή μου απ΄ έξω κι’ ανακατωτά. Έχω την υποψία ότι κανένας από τους κολλητούς μου δεν θα κερδίσει και πολύ στενοχωριέμαι. Δείχνει κι’ αυτό πολλά για τον τρόπο σκέψης του σύγχρονου ανθρώπου, αλλά αυτό, πάλι, δεν είναι το θέμα μας. Συνεχίζω.
Για μουσική θα παίζουν τα αγαπημένα μου τραγούδια ερμηνευμένα από τον νεκρό- δηλαδή εμένα- σε καραόκε. Θα ακούσετε U2, Depeche Mode, Rolling Stones, Πλούταρχο, Στανίση, Αδελφούς Κατσάμπα, Ray Charles, Έφη Θώδη και άλλα πολλά. Ενώ στη δικιά σας κηδεία όλοι θα συζητάνε για τα ριάλιτι επειδή δεν θα έχουν και τίποτα άλλο να πουν οι άνθρωποι, στη δικιά μου θα είναι όλοι εκστασιασμένοι από το ταλέντο μου που δεν ανακαλύφθηκε ποτέ. Θα είμαι σαν τον James Dean και τον Jim Morrison- θα γίνω πιο διάσημος μετά θάνατον. Επίσης, θα γίνω και πιο αρεστός μετά θάνατον. Σαν τον κομμουνισμό στη Ρωσία.
Περιμένετε, μη βιάζεστε να με γνωρίσετε για να κλείσετε θέση στην κηδεία μου. Έχω κι’ άλλες ιδέες.
Συνεχίζω.
Στην κηδεία μου θα εκφωνήσουν επικήδειο διάφοροι μίμοι. Θα δείτε να μιλάει για μένα ο Τσε Γκεβάρα (ήταν το υπόδειγμα του επαναστάτη που αδικήθηκε γιατί δεν έγινε καμία επανάσταση όσο ζούσε). Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ (I had a dream that pascal died, and sadly enough this dream came true). Ο Αϊνστάιν (ήταν πανέξυπνος). Η Γωγώ Μαστροκώστα (ήταν ο άντρας που ποτέ δε γνώρισα και αισθάνομαι πολύ άσχημα γι’ αυτό). Η Βάνα Μπάρμπα (ως πρόεδρος της Βουλής αναγνωρίζω το μεγαλείο αυτού του ανδρός). Μη μου πείτε ότι θα βαρεθείτε ακούγοντας όλ’ αυτά; Φυσικά και όχι. Ενώ στη δικιά σας κηδεία το πιο πιθανό είναι να μη μιλήσει κανείς.
Στη δικιά σας κηδεία οι περισσότεροι θα κλαίνε. Σκοπός μου είναι στη δικιά μου όλοι να γελάνε. Και στην περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά και μερικοί αρχίσουν να κλαίνε, θα υπάρχουν ειδικά κουβαδάκια με αρίθμηση εκατοστών, στα οποία θα μπορούν να συλλέξουν τα δάκρυά τους. Όποιος κλάψει περισσότερο θα κερδίσει μια ετήσια συνδρομή στο «Επώνυμοι Μελαγχολικοί».
Όταν τελειώσει το event, ο καθένας σας θα πάρει μια χαρτοσακούλα με δώρα. Θα έχει μέσα CD, περιοδικά, συνδρομές στο γυμναστήριο, δωρεάν χρόνο ομιλίας για καρτοκινητό , τσιγάρα, αλκοόλ και άλλα τέτοια. Θα έχει και μια φωτογραφία μου σε κορνίζα κομοδίνου, για να με θυμάστε για πάντα.
It’s all about fun. Στη δικιά μου κηδεία όλοι θα έχουν ένα μαύρο μαρκαδόρο, έτσι ώστε όταν έρθει η ώρα να με αποχαιρετίσουν στο φέρετρό μου, θα μπορούν να μου ζωγραφίσουν κι’ ένα ψεύτικο μουστάκι. Κανένα πρόβλημα. Στην κηδεία μου θα υπάρχουν κιόσκια με κόμικς και βιβλία, θα παίζουν σε video wall οι αγαπημένες μου ταινίες (ναι, και τσόντες), θα σερβίρουν ημίγυμνες γκαρσόνες.
Και το καλύτερο; Θα είμαι κι’ εγώ εκεί. Εγώ. Εγώ. Εγώ.
Στην τελική, αυτός είναι και ο κύριος λόγος που η κηδεία μου θα είναι πολύ καλύτερη από τη δική σας. Γιατί στη δικιά μου θα είμαι κι’ εγώ, ενώ στη δικιά σας πολύ αμφιβάλλω.
Μην το παίρνετε προσωπικά.
Απλά σιχαίνομαι τις κηδείες.

45 Comments:

Blogger nonplayer έγραψε...

ελπίζω να περάσει γρήγορα...

10/09/2006 02:59:00 pm  
Blogger Good As You έγραψε...

αχαχαχαχ.. .τελειο το ποστ σου... άντε ζωή σε μας..

10/09/2006 03:08:00 pm  
Blogger satya έγραψε...

Ναι, ωραια, γαμώ τις κηδείες θα κάνεις αλλά και τι με νοιάζει, μπας και θα έρθω??? Ή έχεις προσλάβει τη Μύριαμ και τον Τζόσουα για να σου πουν και πότε θα πεθάνεις και να στείλεις στραφταλίζοντα προσκλητήρια με αρκουδάκια σε όλους μας?

(με σύγχυσες τώρα, εγώ δεν είχα σκεφτεί τόσο ωραία κηδεία...)

10/09/2006 03:14:00 pm  
Blogger Idάκι έγραψε...

Ζήλεψα την κηδεία σου ρε συ...!! Ειδικά τη μουσική υπόκρουση, είσαι και σίγουρος ότι θα μείνουν μετά την πρώτη κορόνα; Εμένα θα έτρεχαν ακόμη :ΡΡ

Στα σοβαρά:
Πολύς πόνος και θυμός... νομίζω δεν κάνω λάθος. Εύχομαι να μην χρειαστεί να πας σε καμία κηδεία για πολύ, πολύ καιρό :)

10/09/2006 03:16:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

νομίζεις......

10/09/2006 03:16:00 pm  
Blogger Κολοκύθι έγραψε...

Κείμενο Α-Π-Ο-Λ-Α-Υ-Σ-Η.
Με χαλάρωσες τόσο πολύ που αντί για στεφάνι θα πληρώσω τους cradle of filth να έρθουν να χορέψουν χάλι- γκάλι.

10/09/2006 03:17:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Κατά τ'άλλα το μόνο που με παρηγορεί στην υπόθεση είναι αυτό:
MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΤΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΚΗΔΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΥ ΘΑ ΠΑΡΑΣΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ.

κατά τα άλλα ζωή σε λόγου μας.

10/09/2006 03:18:00 pm  
Blogger Marina έγραψε...

Καλά και άγια όλα αυτά. Ομως, πέθανε πρώτα εσύ και μετά βλέπουμε για την κηδεία σου!

10/09/2006 03:55:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

maiandros: Μπα, δεν έχω τίποτα man. Μια χαρά είμαι.

good: Να παιθάνει ο χάρος

satya: Όλοι το γάμος τους σκέφτονται. την κηδεία του κανένας. Ω, μα τι κόσμος.

id: Κάνεις λάθος. Πάλι καλά δηλαδή :)

κολοκύθι: Αυτός είναι και ο σκοπός μου. Στη δικιά σου περίπτωση φαίνεται ότι το ποστ μου έπιασε τόπο.

anonymous: Προφανώς. Ζωή νά χουμε.

10/09/2006 03:56:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

marina: Εντάξει, αν τα τινάξω υπόσχομαι να σου στείλω μέιλ.

10/09/2006 03:58:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Κλέβεις ιδέες Πασχάλη. Τόσο πολύ που άρχισα να ανησυχώ ότι οι υποκλοπές έχουν προχωρήσει περισσότερο απ'ότι ξέρουμε (ενώ δεν έχουν..).

Ωραίο παρτάκι θα στήσεις. Ελπίζω να αργήσεις να το ευχαριστηθείς.

Στο μεταξύ θα συνεχίσω να οργανώνω με ακατανόμαστο φίλο το γραφείο μας για σούπερ exteme καύσεις νεκρών (κάποτε θα κάνουμε τις κηδείες ντεμοντέ).
Και που ξέρεις, μπορεί να μας προτιμήσεις.

10/09/2006 04:05:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Χμμ...καύση νεκρών. Μπα, δεν θα έχει πλάκα.
Όταν λες super extreme τι εννοείς ακριβώς;

10/09/2006 04:09:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

lizard: Ωπ, το διορθώνω. Μα καλά, τόσοι νεκροί bloggers υπάρχουν, πρέπει να παιθάνω εγώ και να γίνουν περισσότεροι;

10/09/2006 04:10:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

κάτι σαν λούνα παρκ δλδ,αλλά δε μας είπες να κανονίσουμε:πότε λες να την κάνεις?βάλε post λίγο πριν για να ξέρουμε:)

10/09/2006 04:15:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Χα χα χα!
Τέλειο τέλειο τέλειο! Μου έφτιαξες το απόγευμα ρε μπαγάσα!
Και έχω και δυο κηδείες πρόσφατες (γιαγιά και παππούς)
Σίγουρα η γιαγιά μου, που στα καλά της μας τρέλαινε με τις πλάκες της τέτοια κηδεία θα ήθελε. Κι εμείς καθόμασταν και μυξοκλαίγαμε!!

10/09/2006 04:31:00 pm  
Blogger Dark Angel έγραψε...

Τσόντες σε κηδεία? Ενδιαφέρον...

10/09/2006 04:34:00 pm  
Blogger satya έγραψε...

Είπα καλέ εγώ τίποτα για γάμο???

10/09/2006 04:46:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

σκαν: Θα σου στείλω μέιλ. Μετά θάνατον.

evita: Να ζήσεις διακόσια χρόνια και να τη θυμάσαι πάντα χαμογελαστή τη γιαγιά σου.

dark: Πράγματι.

satya: Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σ' εσένα δεσποινίς. Μια γενική διαπίστωση έκανα.

10/09/2006 04:50:00 pm  
Blogger Giorugosu έγραψε...

Δεν είπες όμως τί θα γράψεις επάνω στον τάφο. Να σου δώσω μια ιδέα όχι δικιά μου βέβαια, του Keith Richards, αλλά πιο πιθανό είναι να πεθάνουμε εμείς πριν απ'αυτόν οπότε here it is: "Μαλάκες και σας το είπα ότι δεν νοιώθω καλά!"
Πώς σου φάνηκε;

10/09/2006 04:52:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

Μπορώ να σε ακούσω να τραγουδάς σε καραόκε Έφη Θώδη, ΠΡΙΝ πεθάνεις; Και Βέρα Λάμπρου ίσως;

Παραγγελιές παίζουν;

10/09/2006 05:31:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

giorugosu: Προτιμώ το "I will survive".

krot: Όχι. Τέτοιες παραστάσεις δίνω μόνο σε πολύ κοντινά μου πρόσωπα. Μόνο μετά θάνατον θα απολαύσεις το "γλύκα- γλύκα" από τη φωνάρα μου.

10/09/2006 05:33:00 pm  
Blogger oistros έγραψε...

Κι εγώ που τόσο επόθησα μια μέρα να ταφώ
σε κάποια θάλασσα βαθειά στις μακρινές Ινδίες,
θα 'χω ένα θάνατο κοινό και θλιβερό πολύ
και μια κηδεία σαν των πολλών ανθρώπων τις κηδείες.

Ούτε ιδανικός, ούτε ανάξιος? :))

10/09/2006 05:42:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

MAN !!! You make me smile every time...

Είσαι μεγάλο ταλέντο αλλα θα αναγνωριστείς μετά το θάνατό μου (Αρκάς)

10/09/2006 05:51:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Και που να δεις τι οργανώνουμε όλα τα ρεμάλια για τα σαράντα σου!!!
;^)

10/09/2006 05:55:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Καλό το κείμενο pascal,γιατί όμως δεν προτιμάς την καύση;
Όλα αυτά που περιγράφεις σαν επιθυμία σου,μπορούν να γίνουν χωρίς να πάρουν μέρος στο πάρτυ τα σκουλήκια!..

10/09/2006 06:07:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

BTW, κουνιέμαι απ' τη θέση μου τόση ώρα, αλλά το βλαμένο το blogger δεν έχει τρόπο να το δείξει - αίσχoς! αίσχος! αίσχος!

10/09/2006 06:47:00 pm  
Blogger Rodia έγραψε...

Ενας λόγος παραπάνω να πάω μοναχή μου να πνιγώ αφού δηλώνεις από τώρα πως στην κηδεία μου θα είσαι απών!

:-) ΟΕΟ

10/09/2006 07:33:00 pm  
Blogger toolman έγραψε...

kai stis 9 tou makariti ti mas epifyllaseis?

10/09/2006 08:08:00 pm  
Blogger aggelos-x-aggelos έγραψε...

Νομίζω ότι αρχίζει να αλλάζει το καταστατικό με τις δολοφονίες.

Ομολογία:
-Γιατί τον σκότωσες;
-Γιατί είχα ξενερώσει, τίποτα καλό δεν συνέβαινε. Ήθελα να πάω σε ένα πάρτι της προκοπής επιτέλους!

Έρευνα:
Επιθεωρητής: Για να δούμε, ποιος είχε καιρό να βγει από το σπίτι του;
Ύποπτος 1: Εγώ κάθε Σάββατο έξω είμαι.
Ύποπτος 2: Εγώ βγαίνω και τις καθημερινές!
Ύποπτος 3: Πάτε καλά ρε; Εμένα με πιάσανε πάνω στη μπάρα να χορεύω...

Καταδίωξη:
Μπεκρής 1 προς κέντρο: Ο ύποπτος μόλις έφυγε από Γκάζι και κατευθύνεται προς Ψυρρή.
Ελήφθη Μπεκρή 1. Γερό ποτήρι 1, 2 και 3. Αποκλείστε την περιοχή Ερμού και Αθηνάς. Μπάρμαν 1 μπροστά στο Soul. Μπάρμαν 2 στο Άσπρο και κοίτα και στον Αριστοφάνη!

Ανάκριση:
Ανακριτής: Μίλα και θα πατήσω το play. Ομολόγησε και θα ακούσεις ολόκληρο το The Wall!
Ύποπτος: Σας παρακαλώ, μη με βασανίζετε. Έχω τρεις μέρες να δω Jena, δεν τον σκότωσα εγώ...

ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΦΙΛΤΑΤΕ!!!!!!!

10/09/2006 08:14:00 pm  
Blogger nosyparker έγραψε...

Καλά στερνά βρε! :-D

10/09/2006 08:19:00 pm  
Blogger roidis έγραψε...

κι εγώ που ξεφωνίζω τους ζωντανούς που είναι νεκροί...Μήπως κάνω λάθος; Μήπως οι νεκροί είναι οι μόνοι ζωντανοί;

μήπως πρέπει να ξεφωνίζω στο εξής τους ζωντανούς αλλά και τους νεκρούς;

Λοιπόν πασκάλ, όταν τα τινάξεις, να με φωνάξεις να σε ξεφωνίσω.

10/09/2006 10:11:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Βιαζεσαι να περασεις τον Αχεροντα ποταμο ή μου φαινεται?



Ωραιος ο Χαρος...

10/09/2006 10:23:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Καύση αγάπη μου, καύση.

Να σε έχω σε φοντανιέρα στο ελικόπτερο και να σε σκορπίσω στο Αιγαίο. Υπόκρουση Μαρία Κάλλας.
Να φέρω stripper για τη χήρα.
Να φέρω Μπομπ Σφουγγαράκη για τα ορφανά.

Είσαι καλλιτεχνικός τύπος; Να σου φέρω το Μάριο Φραγκούλη να αναγεννηθείς από την τέφρα σου.

Είσαι ποδοσφαιρόφιλος; Να σε βάλω σε τεφροδόχη σε σχήμα μπάλας και να σε σουτάρει ο Ζαγοράκης (ναι, μόνο αυτός ταιριάζει) από την οροφή του Μαρακανά. Να γίνεις και άμμος στο Ρίο να ξαπλώνουν οι βραζιλιάνες πάνω σου στο διηνεκές.

Είσαι παιγνιώδης; Κρύβω την τεφροδόχη και βάζω τους καλεσμένους να την ψάχνουν στα θαμνάκια με χάρτες στυλ κυνήγι θησαυρού.

Σ'αρέσει ο κινηματογράφος και είσαι και εστέτ; Έχω τη λύση: να σε σκορπίσει ο Αγγελόπουλος στο πλάνο του άμα του λείψει η ομίχλη.

The possibilities are endless my friend. Αλλά δεν λέω άλλα. θα μου φάτε το επάγγελμα όπως το πάτε.

Υ.Γ. Θυμάται κανείς τη σκηνή που σκορπίζουν την τέφρα ο Goodman και ο Bridges στο Big Lebowski; Προς αποφυγήν!

10/09/2006 11:19:00 pm  
Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

...

10/10/2006 12:17:00 am  
Blogger Απολλώνια έγραψε...

Καλο σκηνικό!

για καλό και για κακό πάντως τον κόρφο μου τον έφτυσα (ευγενικά και διακριτικά, χωρίς χλεμπόνες, όπως κάνουν οι θειάδες)

προτιμώ πάντως να το σκέφτομαι κάπως έτσι, πανηγυρικά.

(θα το τυπώσω)

10/10/2006 12:53:00 am  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Για να δεις πόσο πολύ σε εκτίμηση σε έχω, λέω να έρθω μέχρι κι εγώ στην κηδεία σου! Τόσο πολύ! Ούτε τον εαυτό μου δεν εκτιμώ τόσο... (Στη δικιά μου κηδεία έχω κανονίσει να λείπω...)

10/10/2006 02:13:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Κάτι σε Metallica παίζει? :P

(τέλειο!)

10/10/2006 09:36:00 am  
Blogger γιώργος έγραψε...

μιας και δεν μπορούμε να ευχαριστηθούμε τη ζωή,
ας γλεντήσουμε το θάνατο...

καλό...

καλημέρα...

10/10/2006 09:43:00 am  
Blogger Tasis Plisis έγραψε...

Και γαμω τις κηδειες λεμε!!!

10/10/2006 11:16:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

metallica θα παίζει σίγουρα αλλιώς θα τον πενετρίσω!

10/10/2006 11:25:00 am  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

ΖΩΗ ΣΕ ΜΑΣ

10/10/2006 01:36:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Παίζει κάποιος αριθμός που μπορούμε να στείλουμε SMS για να κερδίσουμε καμιά πρόσκληση?
Και δεύτερον μήπως γίνεται να συντομέψουμε την ημερομηνία του ηβέντ? Γιατί κάτι χόλιντεϋ ον άις και κάτι φλωροκόπερφιλντ δεν πιάνουν μία μπροστά σε μια καλή κηδεία! :P

10/10/2006 02:04:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

oistros: Ίσως. Θα δείξει.

χαμένο κορμί: Αργείς να πεθάνεις ρε;

mpampakis: Είμαι σίγουρος ότι σε καμιά ταβέρνα θα καταλήξετε για να σαβουριάσεις πάλι.

kokinaris: Δεν μου αρέσει η ιδέα της καύσης. Για καθαρά λόγους αισθητικής. Αυτό πάλι, το να σε βάζουν σε ένα κιούπι και να σε έχουν σε μια βιβλιοθήκη, πώς σου φαίνεται; Α πα πα. Σκουλήκια και πάλι σκουλήκια.

rodia: Μα μην το παίρνετε κατάκαρδα. Εντάξει, θα έρθω.

toolman: Δεν ξέρω man. Δεν το έχω οργανώσει ακόμα.

aggelos: Χαχαχα...thanks

nosy: Επίσης

πάνος: Με ζέστη και με κρύο, στη λογική αντίο.

ροίδης: Μπα, άστο. Θα δεις κανέναν ρασοφόρο και θα του δαγκώσεις το αυτί. Θα μου χαλάσεις το event ρε :P

λύκος: Καθόλου. Σκοπεύω να ζήσω άλλα διακόσια χρόνια τουλάχιστον.

ιφιμέδεια: Καταπληκτικός ο σχολιασμός σας, για ακόμα μια φορά. Ελπίζω να πάει μπροστά η επιχείρησή σας.

απολλώνια: Ναι, τύπωσέ το. Κάντο και αφίσα. No prob :)

bird on a wire: Δεν αμφέβαλλα ποτέ ότι με εκτιμάτε κύριε. Απλά ίσως να έχετε παρεξηγήσει τις προθέσεις μου. Με τον καιρό θα αναθεωρήσετε. Είμαι σίγουρος :)

confused: Ναι, θα πω το Battery.

γιώργος: καλησπέρα

τυρανούλης: Ωχ, τρόμαξα τώρα

dcd: Φυσικά. Τύφλα να χουν τα πάρτι.

padrazo: Αμήν

it is: "Με μια καλή κηδεία, πείτε όχι στην ανοία".

10/10/2006 03:02:00 pm  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Δε νομίζω ότι θέλετε να αναθεωρήσω τις απόψεις μου, φίλτατε... ;-)
Με τιμά τρομερά η ιδέα να υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να νομίζετε ακόμη κι εσείς αγαπητέ, ότι οι απόψεις μου είναι αυτές που άλλοι διακρίνουν στα λόγια μου.

10/10/2006 04:11:00 pm  
Blogger Alkyoni έγραψε...

για τη Βάνα Μπάρμπα μπορώ να σου εγγυηθώ πως θα παραβρίσκεται...είναι ξαδελφή μου

10/10/2006 11:04:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Νίκος ο «δεν λες τίποτα» » | Παιδεραστής φαντάρος που έγινε μάνα » | Αυτό το κείμενο ταιριάζει σ’ εμένα » | Πάμε για Τσίπρα; » | Παγκοσμοιοποίηση είναι: » | Operating the system » | Mεβγάλεεεεεεεε » | ... » | Aναζητήσεις » | Λεζαντοκείμενο »