Tuesday, July 18

Neeeeeeeext

«Άντε, έχουμε και δουλειές»
«Μάλιστα Κύριε»
«Τι μάλιστα ρε Πετράκη, από το πρωί είμ’ εδώ και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Αμάν. Βαρέθηκα»
«Άλλοι 3456 μένουν Κύριε. Λίγοι είναι»
«Ωραία. Περάστε δεσποινίς. Πώς ονομάζεστε; Το ξέρω φυσικά, αλλά το κάνω καθαρά για τυπικούς λόγους»
«Εεεε….Αμίλ»
«Μάλιστα. Λοιπόν Αμίλ. Βλέπω ότι μας ήρθες εδώ απρόοπτα. Βομβαρδισμός λέει στη χώρα σου από τους Ισραηλινούς. Ρε Πέτρο, τον ησυχαμό δεν έχουν ετούτοι. Το έλεγα εγώ ότι δεν είναι τυχαίο που με βάλανε πάνω σ’ εκείνο το σταυρό τόσες ώρες. Σκανταλιάρηδες, αλλά καλά παιδιά κατά βάθος»
«Μάλιστα Κύριε»
«Μάλιστα και μάλιστα. Μ’ έπρηξες ρε Πετράν. Λοιπόν κοπέλα μου, τι με κοιτάς;. Δεν είμαι ο Αλλάχ. Αλλά αν θες, είμαι κι’ αυτός. Τέλος πάντων, άντε ανέβα τη σκάλα προς τα πάνω. Θα σε πετύχω εδώ γύρω ξανά. Μη διστάσεις να με φωνάξεις, ε; Τρελαίνομαι για νέες γνωριμίες. Neeeeeeeeext. Πώς ονομάζεσαι εσύ κούκλα μου;»
«Ελένη Κύριε»
«Μάλιστα Ελένη. Χμμ…πόσο χρονών ήσουνα Ελένη;»
«32 Κύριε»
«Και τι κατάλαβες αυτά τα 32 χρόνια Ελένη;»
«Τι εννοείτε Κύριε;»
«Να σου πω εγώ Ελένη. Τίποτα δεν κατάλαβες»
«Μα…»
«Πάψε Ελένη.
Εγώ σου έδωσα Ζωή για να ζήσεις και να μάθεις και να έρθεις, έστω και ασυναίσθητα, πιο κοντά σ’ εμένα, κι’ εσύ δεν έκανες τίποτα Ελένη»
«Μα πώς…»
«Γιατί δεν εκτίμησες αυτό που είχες; Γιατί προτίμησες την άρνηση;»
«Δεν καταλαβαίνω Κύριε. Δεν φταίω εγώ…»
«Πάψε Ελένη. Γκρίνια. Πολύ γκρίνια. Για τα πάντα. Απ’ ότι ξέρω, που τα ξέρω όλα, παραπονιόσουν συνεχώς για κάτι»
«Είχα πολλά προβλήματα Κύριε»
«Αλήθεια; Χα, το μεγαλύτερό σου πρόβλημα ήταν ότι ήσουν κολλημένη με τους Cure Ελένη μου. Τέλος πάντων, σοβαρά τώρα. Τα έκανες θάλασσα. Τι προβλήματα και αηδίες μου λες. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία»
«Αλήθεια λέω Κύριε»
«Τα δύο χρόνια που είχες κλειστεί σπίτι σου γιατί σε παράτησε ο γκόμενος ήταν πρόβλημα Ελένη; Ε;»
«…»
«Μπορώ να σου αναφέρω κι’ άλλα, αλλά εσύ τα ξέρεις καλύτερα. Ξέρεις πώς είναι να δίνεις ένα δώρο σε κάποιον και να μην το εκτιμάει καθόλου; Ε, δεν μου αρέσει καθόλου σε πληροφορώ. Λοιπόν, κατέβα τη σκάλα. Σε 250 χρόνια από τώρα θα τα ξαναπούμε. Θα έχεις ακόμα μία ευκαιρία. Εν τω μεταξύ, σκέψου καλά αυτά που έκανες και αυτά που δεν έκανες. Εντάξει κορίτσι μου;»
«Ναι…»
«Neeeeeeeeeext. Άντε, με περιμένει και η Μαρία για φαγητό. Πείνασα»

12 Comments:

Blogger Dark_Morpheus έγραψε...

Κανονικά ο Πετράν δεν την κάνει αυτή τη δουλειά? Ο Άλλος απλά επιβλέπει...

7/18/2006 02:45:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Παντού υπάρχει ένας μύθος φίλε μου :P

7/18/2006 02:47:00 am  
Blogger vromogato έγραψε...

ωχ και άμα αργήσει στο τραπέζι ένας θεός ξέρει τι έχει ν ακούσει απ τη μαρία
όλες ίδιες είναι ε???
εεε??????

7/18/2006 03:17:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Ε, μη γίνεσαι και ασεβής. Α πα πα.

7/18/2006 09:23:00 am  
Blogger weirdo έγραψε...

Μου θύμισε λιγάκι ουρά στο ΙΚΑ ..:)pP)
Άντε να δούμε εμείς τι έχουμε ν'ακούσουμε:)
(Αν και εγώ, μάλλον θα πάω απ'την άλλη-..:p)

Καλησπέρα

7/18/2006 01:16:00 pm  
Blogger Idάκι έγραψε...

Χε χε χε κάπως έτσι το φαντάζομαι κ εγώ ;)

7/18/2006 01:42:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

"Κολλημένη με τους Cure?"
Και νόμιζα ότι μόνο ο Χατζηγιάννης είναι λόγος για να σε στείλουν στην κόλαση!
χαχαχαχαχαχαχα.... :^)

7/18/2006 04:20:00 pm  
Blogger triantara έγραψε...

ωωωωωωωωωχχχ... άμα είναι έτσι, ανοίξτε μου την καταπακτή να πάω κατευθείαν στην κόλαση!

7/18/2006 11:47:00 pm  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... έγραψε...

......είσαι απίστευτος ρε pascal....νά'σαι καλά να γράφεις έτσι.....!!!!! :-))))

7/19/2006 12:36:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Here are some links that I believe will be interested

8/05/2006 07:51:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

8/11/2006 08:57:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

I like it! Good job. Go on.
»

8/16/2006 04:27:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Ο γάμος της Μαρίας » | Τhe pussy value και το lifestyle του βλαχοκαπιταλι... » | Ο προστατευτικός και ο νταβατζής » | Συνθηματολογία » | Μουντιαλογίες » | Τι είπε ο Ματεράτσι στον Ζιντάν » | Oι τρεις φασίστες » | Απολυθείτε με στιλ » | Thirty-nothing » | Tσιγάρα και αλκοόλ »