Thursday, September 7

O μυστηριώδης κύριος με τη φαλάκρα


Όταν έχω πολλά πράγματα να κάνω, ακολουθώ την εξής τακτική: δεν κάνω απολύτως τίποτα. Έτσι, όντας πραγματικά busy, έψαχνα στο monitor για κανένα καινούριο blog. Ένα σωρό μπαίνουν κάθε μέρα, ε, όλο και κάτι ενδιαφέρον θα βρω να διαβάσω, σκέφτηκα. Βρήκα λοιπόν ετούτο εδώ, απ’ όπου «κλέβω» και την φωτογραφία των contributor του, Ελευθερία, Νελίνα και Νίκη. Για τις τρεις δεσποινίδες, δεν έχω να κάνω κανένα σχόλιο. Δεν μου πέφτει λόγος. Για την Jenna Jameson που μου πέφτει (δείτε προπροηγούμενο ποστ), λέω ότι είναι συμπαθεστάτη.
Ώσπου πρόσεξα, αναπόφευκτα, το background της photo. Εκεί τον ξαναείδα. Ήταν ο μυστηριώδης κύριος με τη φαλάκρα. Τον έχω δει σε τόσες και τόσες φωτογραφίες που δεν κάνω λάθος. Αποκλείεται. Αυτός είναι. Και πάντα βγαίνει πλάτη. Φαίνεται ολόκληρη η φαλάκρα του και αμυδρά το υπόλοιπό του σώμα. Στοιχειώνει φωτογραφίες, θυμίζοντάς μου ότι μπορεί κάποτε να μου πέσουν τα μαλλιά. Τον έχω δει ακόμα και σε φωτογραφία από βαφτίσια: φάτσα κάρτα ο παπάς με το μωράκι- βούτημα και στο φόντο, λίγο πλάτη και, ναι, ολόκληρη η φαλάκρα του μυστηριώδους κυρίου.
Είπα να το μοιραστώ μαζί σας. Αν τον έχετε δει κι’ εσείς, πείτε το μου. Θα ήθελα να ξέρω ότι υπάρχουν κι’ άλλοι εκεί έξω που βιώνουν το δράμα μου.

25 Comments:

Anonymous Anonymous έγραψε...

oxi pali aftos!!!!!!

9/07/2006 02:50:00 am  
Blogger suigenerisav έγραψε...

Συμμερίζομαι τον προβληματισμό σου.
Πλήρως.
Ξέρεις, η καράφλα είναι σαν το μουνί..
Άλλοτε περιβάλλεται από τρίχες κι άλλοτε όχι..
Γενικα φωτίζει-και τραβάει τα βλέμματα. Αυτή, βέβαια, αφορά στο πάνω κεφάλι.
Αυτόνομη και ξεχωριστή, παίζει πάντα πλάτη. Τότε δηλ γράφει στο φακό.
Ακανόνιστη ή περιποιημένη, έχει τη δική της προσωπικότητα σε σχέση με τον κάτοχο της-όπως ακριβώς το αιδοίο.
Τώρα που είπα, 'αιδοίο'. Αύριο βραδυ θα βγω με μια γκόμενα που έπαιζε στο "Αιδοίων μονόλογοι".
Για φαντάσου ένα μονόπρακτο 'καράφλας χαμόγελο'.
Μήπως να της το πω..; Θα μπορούσε και να πιάσει..

9/07/2006 02:57:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Κοίτα, δεν θα το συνιστούσα ως κυρίως τακτική σου, αλλά αν δεις ότι δεν την έχεις χουφτώσει στο πρώτο τέταρτο, δοκίμασέ το και το μουνόπρακτο.

9/07/2006 03:01:00 am  
Blogger suigenerisav έγραψε...

Μπα..
Δεν ειν' το στυλ μου ;-)
Αλλά, πάλι ..
Λες ..?

9/07/2006 03:29:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Eπειδή σε κόβω λίγο αγχωμένο, θα σου αποκαλύψω την ατάκα που πιάνει πάντα. Ρωτάς:
«Έχεις πάει ποτέ στους καταρράχτες του Νιαγάρα;». Αν δεν είναι η Τσόκλη, θα απαντήσει: «Όχι».
«Κρίμα», λες εσύ.
«Εσύ έχεις πάει;», θα ρωτήσει, πιθανότατα, αυτή.
«Όχι, αλλά θέλω να σε πηδήξω», λες εσύ.
Πρόσεχε μόνο: μην αλλάξεις ούτε λέξη, αλλιώς δεν πιάνει; Εντάξει;

9/07/2006 03:48:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Για τις αναγνώστριες του blog:
Αν κάποιος σας ρωτήσει αν έχετε πάει στους καταρράχτες του Νιαγάρα και ΔΕΝ θέλετε να σας πηδήξει, απαντάτε καταφατικά.

9/07/2006 03:53:00 am  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Κανένας σατανάς θα είναι, σαν κι αυτούς που εμφανίζονται αμυδρα σε παλιες φωτογραφίες απο παλιές επαύλεις και που τις δείχνει ο Χαρνταπμέλλα στις εκπομπές του περι ανεξήγητου

9/07/2006 07:02:00 am  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Βρε Πασκάλ! Πολύ Γκουζγκούνη βλέπεις.

Σ;pppppp

9/07/2006 07:17:00 am  
Blogger Χαρτοπόντικας έγραψε...

Καλά, μ' εστειλες! Κι εγώ τον έχω δει αυτόν τον καραφλό τύπο αμέτρητες φορές. Μόνο που εγώ τον βλέπω ανφας. Στον κατρέφτη...

9/07/2006 08:14:00 am  
Blogger vlacha έγραψε...

Καλημέρα pascal! :)

9/07/2006 08:56:00 am  
Blogger γιώργος έγραψε...

είναι το "ξωτικό της φωτό"...
εμφανίζεται ενίοτε σε φωτό με θέμα "γυναίκες"...
συμπαθητικό αλλά τζαναμπέτικο...

καλημέρα...

9/07/2006 10:24:00 am  
Blogger Αλεπού έγραψε...

Εσένα σε έχει στοιχειώσει ο μυστηριώδης τύπος με την φαλάκρα, τη Μ, η φωνή του Κωστάλα. Για να έρθουμε στα συγκαλά μας- που δεν το νομίζω...

9/07/2006 11:16:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Τον λένε Μήτσο και είναι Πανιώνιος.
;^p

9/07/2006 02:48:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Εγώ δεν τον είδα.
Όπου και να γυρίσω τρίχες! Ούτε σε κομμωτήριο να δούλευα. Αφού να φανταστείς δεν τις έχουν μόνο πάνω στο τσερβέλο τι ξεφουρνίζουν κι από την μπουκαπόρτα.

Υ.Γ. Και συμβουλές δια πρώτα τετ-α-τετ; It keeps getting better and better.

9/07/2006 03:16:00 pm  
Blogger weirdo έγραψε...

Είναι ο ιδιοκτήτης του ιδίου φωτογραφείου, όπου έχουν εμφανισθεί και όλες οι λοιπές φωτος με την καράφλα του, η οποία παρεμπιπτόντως διασφαλίζει το copyright της εν λόγω επιχείρισης.
Χαίρετε:)

9/07/2006 03:16:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Ερώτηση στον εαυτό μου: "Μα πως θα κοιμηθείς δυο νύχτες με όλους αυτούς τους βαθιά διαταραγμένους τύπους στο σπίτι?"

9/07/2006 04:06:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

@χαμένο κορμί: δεν ξέρω τι πραγματικά συμβαίνει φίλε. Δεν ξέρω.

@μαύρος γάτος: Χωρίς γκουζγκούνη δεν πρόκοψε κανείς. Να το θυμάσαι αυτό.

@αλεπού: χμμ...όντως, δεν υπάρχει σωτηρία.

@χαρτοπόντικας: Τον είδατε κι' εσείς ε; Ωραία, κι' εγώ που νόμιζα ότι είμαι παρανοικός.

@vlacha: καλησπέρα :)

@mpampakis: Όχι ρε, ο Μητσάρας έχει μαλλούρα.

@ιφιμέδεια: Ε, ό,τι μπορώ κάνω κι' εγώ για να βοηθήσω τον κόσμο.

@weirdo: Ελπίζω να μη με βάλετε να πλερώσω ε;

@CD: Σκοπεύεις να κοιμηθείς με ΟΛΟΥΣ;

@γιώργος: Καλώς ήλθες στο blog μου φίλτατε...

9/07/2006 04:39:00 pm  
Blogger Loucretia έγραψε...

Για τους καταρραχτες της Εδεσσας, εχεις καμια ατακα;
:-ΡΡ

9/07/2006 05:53:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Loucretie, Loucretie ma chere... c'est evident...

-Σού αρέσουν οι καταρράκτες;

-Πολύ, πολύ...

-Πού να δεις τότε πόσο θα σού αρέσει το γαμήσι μας...

9/07/2006 08:43:00 pm  
Blogger suigenerisav έγραψε...

@
pascalη
Κι αν έχω πάει Νιαγάρα (αφενός), και σκοπός μου δεν είναι να τη φυστικώσω στο πρώτο τετ-α-τετ ραντεβού (αφετέρου)..?
τι γίνεται μάστορα;-τύφλα να 'χει η Μυρτώ Κοντοβά στην AV, μπροστά σου ..
;-)
εκτός αν η επόμενη συμβουλή σου βασιστεί στο 'ανέκδοτο με τον Κάλφα'..

9/07/2006 08:54:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

loucretia: Αμέ, πως δεν έχω:
"Έχεις πάει στους καταρράχτες της Έδεσσας;"
"Ναι, εκδρομή με το Λύκειο"
"Α, από τότε τον έπαιρνες τσουλάκι. Κάτσε τώρα να στον φορέσω κι' εγώ".

@μαύρος γάτος: Σας είχα για πιο σοβαρό κύριε.

@suigeneris: Κάτι Κοντοβάδες και Χειρδάρηδες χαλάνε την πιάτσα φίλτατε. Περιμένω ραπόρτο από το ραντεβού. Αν δεν πηδήξεις, δεν μ' ενδιαφέρει η ιστορία σου.

9/08/2006 02:16:00 am  
Blogger suigenerisav έγραψε...

Τώρα γύρισα: δεν σ' ενδιαφέρει όντως η αποψινή ιστορία μου-βγήκα τελικά με άλλη.
lol
όσο για το 'ραπόρτο'-μήπως πρέπει να γράψω κανα ποστάκι κι εγώ αντί να ψωλ)(*&^βαράω από δω κι από κει ..?
(-:

τώρα, για την πάρτη σου και _μόνο_, ε.. I 'll keep you informed!

9/08/2006 02:40:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

suigeneris: Ααααα, δηλαδή το παίζουμε σε διπλό ταμπλό ε; Καλά κάνεις :PPP

9/08/2006 02:57:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Λοιπον! Ο φαλακρος ειμαι εγω.
Μολις καταλαβα, απο το φλας, οτι ημουν μεσα στο καδρο της φωτο που μολις τραβηχθηκε, πηγα να ζητησω τα ρεστα, γιατι ημουν ινκογκνιτο εκει.
Πριν προλαβω και ανοιξω το στομα μου, οι τρεις κυριες με ενα στομα μια φωνη κι ελαφρως παιχνιδιαρικη διαθεση μου θεσανε την εξης ερωτηση: "Εχεις παει ποτε στους Καταρακτες του Νιαγαρα" ...
Μμμμμ, για να σας δω.... μαλλον οχι!

9/09/2006 07:36:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Φίλτατε, ευχαριστώ δια τας εξηγήσεις. Εύχομαι η χωρίστρα σας να γίνει όσο πλατειά ονειρεύεστε.

9/10/2006 11:02:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Αργύρης (παρτ ιλέβεν) » | Jenna Jameson B&W » | Moυνόπολη » | Reading Suggestion » | Σύντροφοι bloggers βοηθήστε με: » | De Puta Madre και τους ανεμόμυλούς μου μέσα… » | Η ψιλή, η δασεία κι’ η Τασία » | Ερώτησις: » | Mπασκετικόν » | Mετρήστε μέρες... »