Monday, September 4

Moυνόπολη


Δεν συνηθίζω να αλληλογραφώ με αναγνώστες του blog μου. Έχω λάβει μερικά email αλλά, για λόγους αρχής, προτιμώ να τα αγνοώ. Το παρακάτω email, συνοδευόμενο και από την παραπάνω φωτογραφία, μου άφηνε ελάχιστα περιθώρια μη απάντησης.

«Xρειάζομαι οπωσδήποτε τη βοήθειά σου. Σε παρακαλώ απάντησέ μου γρήγορα- Βαγγέλης».

Βοήθεια. Εντάξει. Έγραψα την ίδια μέρα:

«Αν είναι κάτι που περνάει από το χέρι μου να το κάνω, πες μου».

Η απάντηση ήρθε σχεδόν αμέσως:

«Έχω σχέση με την κοπέλα δίπλα μου. Με λένε Βαγγέλη. Ψάχνουμε για έναν ακόμα για να παίξουμε».

Μπήκα αμέσως στο νόημα. Απάντησα:

«Και γιατί επέλεξες εμένα;»

«Γιατί εγώ και η Ελένη διαβάζουμε το blog σου και αισθανόμαστε ότι
σε ξέρουμε πολύ καιρό. Δεν θέλαμε να μπλέξουμε με αγγελίες και τέτοια, καταλαβαίνεις. Απάντησέ μου αν θες σήμερα»- μετά από ένα τέταρτο αυτό. Ασυγκράτητος ο τύπος.

Τελικά, ανταλλάξαμε κινητά και έπεσε και το πρώτο τηλεφώνημα του Βαγγέλη. Ούτε λίγο ούτε πολύ με κάλεσε στο σπίτι τους στη Γλυφάδα. Δέχτηκα, αποκλείοντας πρώτα από το μυαλό μου την περίπτωση να είναι η γνωστή σπείρα που σου βγάζει το νεφρό και το πουλάει στην Αγγλία.

Πήρα ένα μπουκάλι κρασί, δύο κουτιά προφυλακτικά και πήγα. Χτύπησα το κουδούνι. Μου άνοιξε η Ελένη. Είχα διαβάσει και δει σε τσόντες ότι σε αυτές τις περιπτώσεις σου ανοίγει η γκόμενα με στρινγκ, με νεγκλιζέ με κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Αυτή φορούσε τζιν, t-shirt, σουτιέν, αθλητικά.

«Πέρνα. Καλώς τον», μου είπε και μου έδωσε το χέρι. «Χάρηκα που ήρθες».
«Κι’ εγώ χάρηκα που σε είδα. Πολύ όμως», είπα προσπαθώντας να προλειάνω το έδαφος.

Στο σαλόνι του σπιτιού ήταν και ο Βαγγέλης. Με υποδέχτηκε κι’ αυτός περιχαρής.
Κάτι δεν μου κόλλαγε στην όλη φάση. Περισσότερο απ’ όλα δεν μου κόλλαγε η στημένη Μονόπολη. Κομπλέ, με μοιρασμένα τα φράγκα, τα πιόνια στη γραμμή εκκίνησης και τέτοια. Δεν ήθελα να το κάνω θέμα, αλλά το έκαναν αυτοί:

«Λοιπόν, μπορούμε να ξεκινήσουμε το παιχνίδι. Ποιο χρώμα προτιμάς;», είπε ο Βαγγέλης, αφού πρώτα είχαμε ανταλλάξει μια δυο τυπικές κουβέντες.

Τους ξέσκισα και τους δύο και τους έβαλα να πληρώσουν και τα κέρατά τους.
Όχι, παίζουμε.

34 Comments:

Blogger wetex έγραψε...

exi xathi telios o realismos kai afto to story sou den mou aresi. apoklietai na einai aftos o vagelis. o vagelis den tha kratage pote sto xeri miso litro mbiras kai den tha pigene pote diakopes sto faliraki. o Vagellis, opos kai o kathe x antras den tha zitage pote antra gia to threesome me tin kopela tou, alla mia ginaika. kai exi polles sti foto. den ksero ena sxolio kano.....:)

9/04/2006 04:01:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

ok, dekton :)

9/04/2006 04:02:00 pm  
Blogger Lex_Luthor06 έγραψε...

Δεν είπες λεπτομέριες.
Την αγόρασες την εταιρεία υδάτων; νατσ νατσ <----- (σκούντημα αγκώνα συνοδευόμενο από γεμάτο νόημα κλείσιμο ματιου.)

9/04/2006 04:18:00 pm  
Blogger Αθήναιος έγραψε...

Πασκάλ, σας τσάκωσε η πιτσιρίκα η wetex.ΠΟΤΕ άντρας δεν αναζητάει άντρα για threesome. Δεν πειράζει που δεν έχετε κάνει ποτέ τριπλέτα. Και μεις που κάναμε τέτοια στα νειάτα μας, τί καταλάβαμε; Καταληξαμε κυνικοί και χοντρόπετσοι.

9/04/2006 04:27:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

lex_luthor: Όχι θα την άφηνα

αθήναιος: Μας την έπεσαν οι ειδήμονες της παρτούζας βλέπω :PPP

9/04/2006 04:29:00 pm  
Blogger Αθήναιος έγραψε...

Παρτούζα;! Μα πώς μιλάτε έτσι; Είναι και αυτό ένα είδος μαγειρικής...

9/04/2006 04:34:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

καλα ρε μαλάκα pascal εγώ σε εμπιστεύθηκα και εσυ εβγαλες τα απλυτα μου στη φορα...

ευτυχώς που σε κάλεσα για μονόπολη...

στην μουνόπολη θα λειπεις σιγουρα!

α να χαθεις!

9/04/2006 04:36:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

αθήναιος: δηλαδή τον τρώμε που τον τρώμε αλλά να τον λέμε και σωστά, ε; Ω, υποκρισία!!!

βαγγέλης: δουλειά σου εσύ, σκατόφλωρα.

Προς όσους αμφισβητούν το γεγονός ότι άντρες ψάχνουν για άλλον άντρα στην "τριπλέτα" (ορίστε ρε αθήναιε) κάντε κανά search. Απλό είναι.
(swinging.gr π.χ).

9/04/2006 04:39:00 pm  
Blogger Αθήναιος έγραψε...

Όχι, η "κατάρα" δεν πάει " τον τρώμε που τον τρώμε" αλλά αλλιώς. " Να τον τρως και να'ναι κρύος".
Ελπίζω τα πλήθη των αναγνωστών να αντιλαμβάνονται τί φοβερή κατάρα είναι αυτή!!

Φυσικά και υπάρχουν άντρες που ψάχνουν για άντρες στην τριπλέτα, αλλά όχι οι άντρακλες σαν και μας Πασκάλ μου. :-Ρ

Μα τί κάθομαι και γράφω γέρος άνθρωπος μεσημεριάτικα και πνιγόμαι. Θα'λέγα " Πίσω μου σ'εχω σατανά" αλλά θα γίνουμε βουρδούγιο.

Διάλειμμα, τέρμα.

9/04/2006 04:43:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Εμένα μΕ άρεσε πολύ! Και ποιός σάς είπε ότι ο Βαγγέλης είναι 100% άντρας;;; Πέσατε όλοι να τον φάτε τον Πασκάλ! Σε ποιά χώρα ζείτε;

Πασκάλ κανόνισε να σού στείλω email και να το αγνοήσεις για λόγους αρχής. Κανόνισε.

Θα σού χτίσω κακομοίρη μου ξενοδοχείο με συνεδριακό κέντρο στο κέντρο της Πανεπιστημίου σου....

Σ;)

9/04/2006 04:45:00 pm  
Blogger Καπετάνισσα έγραψε...

Φαντάζομαι η επιλογή της Γλυφάδας είναι τυχαία, ε;

(Ή εκεί ευδοκιμούν επιτραπέζια);

9/04/2006 04:48:00 pm  
Blogger Χαρτοπόντικας έγραψε...

Σου έχω μια πολύ kinky πρόταση:
σκάκι για τρεις!

9/04/2006 05:04:00 pm  
Blogger Ντροπαλός έγραψε...

Γιατί θυμήθηκα ένα επεισόδειο από τους "Μεν και Δεν" ( ή τέλος πάντων από ανάλογο Χαρηρώμιο έπος);

9/04/2006 05:06:00 pm  
Blogger ellinida έγραψε...

Αμα περίσεψε κανένα κομμάτι πίτσα (γιατί δεν νοείται Μονόπολη χωρίς αυτήν) πέτα κανα κομμάτι γιατί κοντεύει 6 και δεν έχω βάλει τίποτα στο στόμα μου .
:))))

9/04/2006 05:52:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Φανταζόμουνα ότι η πρέφα είναι το ιδανικό παιχνίδι για τρίο...

Αν χρειάζεσαι κάποιο παιχνίδι για δικαιολογία δλδ.

9/04/2006 06:23:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ρε είσαι απερίγραπτος

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

unpectable

9/04/2006 08:43:00 pm  
Blogger toolman έγραψε...

mono sth monopoli tous kseskises?

xaxaxa, oraio mounopost!

9/04/2006 08:46:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Πολύ διδακτικό ποστ. Τι μάθαμε σήμερα:

1. Αν θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή σου πρέπει να στείλουμε μειλ με τίτλο "βοήθεια" (και μια καλή φωτο βοηθάει ε;)
2. Μπαίνεις εύκολα στο νόημα...
3. Δεν πας με άδεια χέρια επίσκεψη. Clash αγάπη μου όχι αστεία.
4. Έχεις οξυμένη όραση (βλ. σουτιέν κάτω από t-shirt Ελένης).
5. Οι ατάκες σου θυμίζουν Αργύρη. Η επιτυχία σου είχε προδιαγραφεί από την πόρτα.
6. Δεν παίζεσαι στη Μουνόπολη.

Υ.Γ. Το ύποπτο ζευγάρι της Γλυφάδας που ήθελε ακόλαστα παιχνίδια οδήγησε αρχικά το αμαρτωλό μυαλό μου στους Μητσοτάκηδες. Η περιγραφή της Ελένης με συνέφερε. ;p

9/04/2006 09:24:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

αθήναιος: πέστα πέστα. Είναι γνωστό άλλωστε το τι άντρακλες είμεθα εμείς. Άντε εσύ λίγο παραπάνω λόγω ηλικίας.

μαύρος γάτος: ευχαριστώ για την υπεράσπιση man. Ακούς εκεί δεν γίνονται αυτά... Κάθε μέρα μου συμβαίνει εμένα. Αμέ.

καπετάνισσα: Είναι από το "γλύφω". Τίποτα παραπάνω.

χαρτοπόντικας: :PPPP Καλώς ήλθες.

ντροπαλές: Υπενίσσεσαι τίποτα για τον Χάρη; Ε; Ε;

ellinida: Όχι, δεν φάγαμε πίτσα. Μακαρονάδα είχα φτιάξει. Πουτανέσκα.

mpampakis: Ε, ναι. Και το πλακωτό καλό είναι. Και η μπιρίμπα επίσης. Το καλύτερο βέβαια είναι το κυνηγητό.

χαμένο κορμί: Εντάξει, μην υπερβάλλεις.

toolman: thanks

ιφιμέδεια: Όπως πάντα εμπεριστατωμένη, κεφάτη και ορεξάτη. Μπράβο. Οι ατάκες σου θυμίζουν Αργύρη γιατί ΕΙΜΑΙ ο Αργύρης (λέμε τώρα- κατάλαβες τι εννοώ).

Προς όλους: Λοιπόν ρεμάλια. Έβαλα εμφανή μετρητή σήμερα και τον φουλάρατε πριν πάει οχτώ η ώρα με χίλια και βάλε views και το όριό του είναι τα χίλια. Μετά πρέπει να πλερώσω λέει. Τον αχρηστέψατε. Θα τον βγάλω. Άλλες δουλειές δεν έχετε από το να μπαίνετε εδώ μέσα;

9/04/2006 10:16:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

Λοιπόν , Pascal, ήρθε η ώρα να σε ξεμπορστιάσω.

Στα δικά μου mails απαντάς πάντα.
Και επίσης, κάνεις και chat μαζί μου.
Πώς το δικαιολογείς;

Επίσης, κανόνισε να φέρεις τα παιδιά στην Επίδαυρο. Θα παίξουμε Trivial.

9/04/2006 10:57:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Εσένα σε ξέρω και φατσικώς (δυστυχώς).

9/04/2006 10:59:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Kαι trivial δεν παίζω. Βαριέμαι. Τα ξέρω όλα.

9/04/2006 11:01:00 pm  
Blogger cyrus έγραψε...

Συγγνώμη, αλλά μήπως σας περισσεύουν οι άλλες δυο κοπέλες της φωτογραφίας -- η ψηλή και η άλλη η εξωτικιά;

9/04/2006 11:01:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Χωρίς πλάκα τώρα, δεν τα ξέρω τα κορίτσια. Κρίμα βέβαια, γιατί φαντάζομαι ότι είναι ό,τι πρέπει για να στήσεις μια παρτίδα μπιρίμπα.

9/04/2006 11:11:00 pm  
Blogger cyrus έγραψε...

Αυτό ακριβώς τις ήθελα κι εγώ...

9/04/2006 11:17:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Ωραία, Πασχάλη, τώρα που μάθατε θα μας δείξετε κι εμάς το σ/κ....

9/04/2006 11:37:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Παλιόπαιδο την πάτησα με τον tracker

Να πω την αλήθεια δεν μού κακοφάνηκε ΚΑΘΟΛΟΥ Σ:)))))))))

9/04/2006 11:38:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

cyrysgeo: μπιριμπάκιας κι' εσείς ε; Έκτακτα

γάτος: Ρε, μιλάω για τον μετρητή στο κάτω μέρος του σάιτ, όχι αυτόν που δείχνει τη jenna. Tέλος πάντων, δεν έχει σημασία. Τον βγάζω.

CD: Εσύ ξέρεις καλύτερα απ΄ όλους μας. Άσε τα ψόφια.

9/05/2006 12:45:00 am  
Blogger Παράξενος έγραψε...

"Δεν ήθελα να το κάνω θέμα, αλλά το έκαναν αυτοί"

πολύ καλό...
Τι έγινε; Αποκτήσαμε ξαφνικά χιούμορ;
;-)

9/05/2006 12:50:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Δεύτερο κρούσμα παραξενιάς στο μπλογκ μου μέσα σε δύο μέρες. Καθόλου παράξενο :)

9/05/2006 12:52:00 am  
Blogger manosantonaros έγραψε...

Ρε συ άκου σύμπτωση. Και μένανε μου στείλανε το ίδιο e-mail... πήγα... κρασιά κ.λ.π.... αλλά ρε συ Pascal, δεν νομίζω ότι ήταν μονόπολή αυτο που παίξαμε.
Α, σε ευχαριστούμε που αφησες και το κουτί με τα προφυλακτικά.
ΥΓ. Βοήθεια!

9/05/2006 03:53:00 am  
Blogger Αλεπού έγραψε...

Δίκιο έχουν οι αδερφούλες μου (Composition doll, Krotkaya. Θα μας δείξετε και μας το σ/κ!!!!

9/05/2006 12:01:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Οκ. Έβαλα τη Μουνόπολι στη βαλίτσα. Οργανωνόμαστε, σιγά-σιγά, σύντροφοι!

9/05/2006 01:19:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

manosantonaros: Δεν μου το κάνεις forward κι' εμένα ρε μάνο; Βαρέθηκα τα επιτραπέζια γμτ μου.

CD και αλεπού: Ο καιρόc γαρ εγγύc. Τρέμετε, τσαπερδονοκωλοσφυρίχτρες.

9/05/2006 03:52:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Reading Suggestion » | Σύντροφοι bloggers βοηθήστε με: » | De Puta Madre και τους ανεμόμυλούς μου μέσα… » | Η ψιλή, η δασεία κι’ η Τασία » | Ερώτησις: » | Mπασκετικόν » | Mετρήστε μέρες... » | Μεγάλη πορεία » | Αργύρης (παρτ τεν) » | Αργύρης (παρτ νάιν) »