Tuesday, September 5

Jenna Jameson B&W


Τον bruce τον πρωτοδιάβασα όταν κάποτε έγραψε ότι είμαι ψιλομαλάκας. Και δεν μου άρεσε καθόλου. Γιατί αν το έψαχνε λίγο παραπάνω θα καταλάβαινε ότι υποτίμησε το μέγεθος της μαλακίας μου.
Τέλος πάντων, του το συγχώρεσα και άρχισα να τον διαβάζω. Όχι κάθε μέρα γιατί θα με έπιανε η νοσταλγία του λιωσίματος, αλλά συχνά- πυκνά.
Σιγά- σιγά κατάλαβα ότι παρόλο το macho προφίλ του και τα εκλεπτυσμένα μπινελίκια του, πρόκειται για μια κλασσική περίπτωση καλού παιδιού, από αυτά που θα ήθελα να παντρευτεί η πρώτη μου ξαδέρφη, η Αννούλα. Η αδερφή μου παντρεύτηκε το Μάιο- τη βόλεψα.
Μετά έμαθα (από τον ληξιάρχη macmanus) ότι ο bruce είναι και μπλογκόλιθος. Δηλαδή ανήκει σ’ εκείνη την κατηγορία bloggers που είναι πιο πάνω από τους υπόλοιπους, τα απλά μπλογκοστουρνάρια και μπλογκοχαλίκια. Το γεγονός αυτό μου έκοψε κάπως τη φόρα. Εκεί δηλαδή που τον διάβαζα και έλεγα «μα τι μαλακίες είν’ αυτές» σκεφτόμουν ότι «ρε, γιατί αρέσει στους άλλους και όχι σ’ εμένα; μήπως δεν έχω χιούμορ;».
Πράγματι, δεν έχω χιούμορ και δεν είμαι και μπλογκόλιθος. Δεν ζηλεύω όμως. Αλλά, διάολε, θα ήθελα κι’ εγώ να είχα ξεκινήσει ένα site όπως το Crack Hitler.
Όλα αυτά τα γράφω γιατί ψάχνω απεγνωσμένα την έγχρωμη βερσιόν αυτής της φωτογραφίας. Σας παρακαλώ αν την έχετε να μου τη στείλετε.

15 Comments:

Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Παρά τα αμέτρητα Gb τσοντας που έχουν περάσει απο το pc μου και συνεπώς απο τα μάτια μου... πρέπει να το ψάξω για να σου πώ...

Αναμείνατε...

9/05/2006 04:21:00 pm  
Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

Ντοκουμέντο ελήφθη?

:P

9/05/2006 04:28:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

χαμένο κορμί: Ευχαριστώ. Ήξερα ότι μπορώ να βασιστώ σε ρεμάλια σαν και του λόγου σου.

οι σκιές: Δεν είναι αυτό που θέλω αλλά έχει πλάκα. Thanks.

9/05/2006 04:30:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

parepiptontos Σήμερα διάβασα για πρώτη φορά τον Bruce... φάση έχει το άτομον

9/05/2006 04:33:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ναι. Το κακό είναι ότι τα παλιά του κείμενα τα έχει σβήσει.

9/05/2006 04:34:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

όσο για τη Jenna
-> www.freeones.com

Σα δε ντρέπεσαι, σάτυρε

9/05/2006 04:42:00 pm  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

την εχω την συγκεκριμένη γκόμενα σε έγχρωμη αλλά δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι. είναι από τα 18α γενέθλιά μου δίπλα μου την στιγμή που μου φέρνουν την τούρτα με τα κεράκια και έχει βάλει το χέρι της μέσα στην τσέπη μου για να ψάξει τον big αναπτήρα μου.

9/05/2006 05:24:00 pm  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

και ηθελα καιρό να σε ρωτήσω , αυτή η ξανθιά αριστερά στον τίτλο σου που σε μπαλαμουτιάζει στο όρθιο ποια είναι; Μοιάζει με την αδελφή μου.

9/05/2006 05:27:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Δεν τη θέλω αγέννητη ρε. Άκου εκεί τα 18α γενέθλιά σου...
Όσο για την ξανθιά εκεί πάνω, μην ανησυχείς, θα την αποκαταστήσω.

9/05/2006 05:29:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μπήκες και συ στο κλαμπ του κλισέ ποστ για το κρακ χίτλερ -τιποτένιε-, ο bruce τώρα θα χαζογελάει που κάποτε σε είπε ψιλομαλάκα και τώρα έχει γαμηθεί να παίρνει επισκέψεις απ το μπλόγκ σου, έτσι συμβαίνει όμως. όσο για τη φώτο της τζέννας πάει το σύνθημα "πασκάλ όσο μας ψαρώνεις τόσο μας καυλώνεις".

9/05/2006 05:49:00 pm  
Blogger zouri1 έγραψε...

α,εχω πολλες φωτογραφιες της.
Αλλα ειμαι και εγω μεσα,και ετσι ειναι λιγο δυσκολα να στις στειλω.

9/05/2006 06:02:00 pm  
Blogger suigenerisav έγραψε...

όπου 'μουνόπολη', μέσα κι εσύ [δεν ειν' κακοό..], αλλά αντί να ξεστραβωθείτε να διαβάστε κανα σοβαρό ανάγνωσμα, ως η αυτοβιογραφία της άνωθεν εικονιζομένης, έχετε πήξει στην κωλοβάρα, γαμώ την αμπελοφιλοσοφία μου, γαμώ..

την άλλη φορά θα διαβάζω μόνο Pascalη, δεν είναι κατάστασις αυτή!
;-)

9/05/2006 06:43:00 pm  
Blogger Dark Angel έγραψε...

OY! Προδότη...Να έβαζες τουλάχιστον την Jewel De Nyle θα το έψαχνα...

Ασχετο:
Στη χαλκιδική κατά τη διάρκεια της φωτιάς.

-Ρε Καραμέλα μύρισε

-Οχι ρε. Η γιαγιά είναι που έχει ζάχαρο.

9/05/2006 09:30:00 pm  
Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

LaaaaL man!

Μακάβριο αλλά καλό
:P

9/05/2006 09:48:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

@peeping tom: Ε, δεν κρατάω κακίες εγώ. Είμαι μεγαλόψυχος. Έχεις προηγούμενα με τα κλισε;

@zouri1: Ξεχωρίζεις τουλάχιστον ή μοιάζεται;

@suigeneris: Η αυτοβιογραφία της γαμεί και σπέρνει. Αναμένατε ποστάκιον οσονούπω.

@dark: Ντροπή ρε. Εντάξει, καλή και η δικιά σου, αλλά εγώ προτιμώ πιο σταθερές αξίες.

@patriarxis: Είσαι γίγαντας.

9/06/2006 10:36:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Moυνόπολη » | Reading Suggestion » | Σύντροφοι bloggers βοηθήστε με: » | De Puta Madre και τους ανεμόμυλούς μου μέσα… » | Η ψιλή, η δασεία κι’ η Τασία » | Ερώτησις: » | Mπασκετικόν » | Mετρήστε μέρες... » | Μεγάλη πορεία » | Αργύρης (παρτ τεν) »