Tuesday, June 20

Ρομαντισμός


Τα δυο σου χείλη τριαντάφυλλα ανοίγεις και φυσάς πάνω μου πνοή αβούρτσιστων από το περασμένο Πάσχα τραπεζιτών. Τα μυωπικά μάτια σου φωτίζουν το δρόμο μου, όπως τα φώτα xeon των νέων μπεεμβέ. Aνιχνεύουν logos και εκπτώσεις σε ακτίνα διακοσίων μέτρων.
Κάθε φορά που το κεφάλι σου γέρνεις με χάρη για να κοιτάξεις το λογαριασμό και μετά να μου τον προσφέρεις σαν κώνειο, αισθάνομαι σοφότερος. Θαυμάζω την ασφυξία της ντουλάπας σου, το φτιασίδωμα της μάπας σου.
Δηλώνω εμφανώς γοητευμένος.
O μαλάκας σου.
Σ’ ευχαριστώ για όλα. Πρώτη φορά στη ζωή μου αισθάνομαι κάτοχος τραπέζης.
Πάλι καλά που ξέρεις να τον παίζεις.
Ποτέ δεν περίμενα ότι η υπερχρέωση θα μου γινόταν υποχρέωση και θα ήταν τόσο μα τόσο ερεθιστική. Aυνανίζομαι κοιτάζοντας δανειακούς λογαριασμούς και ξυρίζομαι με φουσκωμένες πιστωτικές. ΚΑΥΛΑ.

6 Comments:

Anonymous Anonymous έγραψε...

Χάλια το κρασί, ε;

6/20/2006 05:26:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

κοίτα, για χύμα μια χαρά ήταν...αυτό που μου τη σπάει είναι ότι είχα φάει ήδη και δεν μπόρεσα να ανταποκριθώ κατάλληλα στην περίσταση...

6/20/2006 05:28:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Kαι γω που τα ξαναείδα σήμερα, πάλι πείνασα.
:)

6/20/2006 05:37:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

και δεν σου φαίνεται ότι είσαι και τόσο φαγανός...

6/20/2006 05:42:00 pm  
Blogger vatraxokoritso έγραψε...

μπορώ να σας δείξω πως να μιλάτε και να τρώτε ασταμάτητα...

6/20/2006 10:46:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

Καλα ρε για μαλακια τόσα έξοδα? Δεν τον παιζεις μόνος σου να γλυτωσεις...Εξαλλου μην ξεχνάς ότι "αν πετυχει η μαλακια, τυφλα να χει το γαμησι"

6/21/2006 11:43:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Λάλαλαλαλα » | Sweet Stalking » | Meta-metablogging (όπως λέμε, μονάχους-μονάχους bl... » | Οινοπνευματώδες » | Ληγμένο » | Πώς γεννήθηκε ο pascal » | Καταξίωση » | Πέτρα » | Rejection Ejection » | You can be a rock star »