Thursday, June 8

Ληγμένο

Πάω να ανανεώσω το διαβατήριό μου. Εφορία. Δύο παράβολα, σύνολο 51 ευρώ. Δύο διαφορετικά γραφεία, συνολικά δεκαπέντε λεπτά της ώρας. Πάω αστυνομικό τμήμα. Ουρά δέκα άτομα. Δυο ρωσίδες, δυο μαύροι, δύο παππούδες, μια γιαγιά, ένας μεσήλικας, ένας φοιτητής καλών τεχνών και ένας απροσδιορίστου ηλικίας, με γκρι κουστούμι φθινοπωρινό και μαύρα γυαλιά. Τις ρωσίδες τις κατάλαβα από την πρώτη στιγμή ότι ήταν ρωσίδες. Tις ευχαριστώ. Εύκολο να τις καταλάβεις. Τους παππούδες και τη γιαγιά, εύκολο επίσης. Το φοιτητή καλών τεχνών τον κατάλαβα γιατί φορούσε κάτι αμπεχωνέ και είχε το χαμένο βλέμμα του καλλιτέχνη που συμπληρώνει υπεύθυνη δήλωση και μετά βίας κρατιέται να μη ζωγραφίσει στο χαρτί. Ο απροσδιορίστου ηλικίας πάλι ήταν αυτό: απροσδιορίστου ηλικίας.
Περίμενα μία ώρα περίπου. Μπαίνω μέσα με το ύφος του πηγμένου που έχει και άλλες δουλειές (τρομάρα του). Πόσες μέρες κάνει να εκδοθεί;, ρωτάω. Γύρω στις πέντε κύριε, μου απαντάει ένας συνομήλικος αστυνομικός. Δεν θα με προλάβετε, λέω. Τι εννοείτε κύριε; Θα ταξιδέψω χωρίς διαβατήριο. Φεύγω οπωσδήποτε Δευτέρα για Δανία. Δεν θα προλάβετε μέχρι τότε. Αυτό λέω κι’ εγώ, γεια σας. Δεν θα κάνετε την αίτηση αφού είστε εδώ; Όχι, έχω δουλειά. Kάποια άλλη φορά. Χαίρετε.
Φεύγω. Γυρίζω στη δουλειά και παίρνω τηλέφωνο στην πρεσβεία της Δανίας, μετά από παρότρυνση ενός πραγματικά ευφυούς και καπάτσου ανθρώπου. Κανονικά δεν μπορείτε να μπείτε στη χώρα χωρίς έγκυρο διαβατήριο ή ταυτότητα νέου τύπου, ακούω. Το ξέρω, λέω. Αλλά πρέπει οπωσδήποτε να κάνω αυτό το ταξίδι. Ο λόγος είναι τόσο σοβαρός- μεταξύ αστείου και σοβαρού- που μάλλον θα πρέπει να τον πω σε κάποιον προϊστάμενό σας, απάντησα στη γραμματέα. Με περνάει σε έναν τύπο που δεν μιλούσε παρά ελάχιστα ελληνικά. Συνεννοηθήκαμε στα Αγγλικά. Του εξήγησα, κατάλαβε. Ανέλαβε να ειδοποιήσει τον εκεί έλεγχο διαβατηρίων και να μου επιβεβαιώσει μέσω φαξ ότι όλα θα είναι ok.
Αυτά. Τελικά, όταν το ελληνικό κράτος σε καθυστερεί, υπάρχει πάντα η περίπτωση να σε διευκολύνει κάποιος άνθρωπος. Έστω και αλλοεθνής. Τον ευχαριστώ. Από Τρίτη και για 4 μέρες θα είμαι Στρούερ και Κοπεγχάγη. Χαίρομαι.

16 Comments:

Blogger pascal έγραψε...

efxaristo galath. gia douleia pao, alla tha einai oraia.

6/08/2006 05:05:00 pm  
Blogger Τζιτζίκος έγραψε...

Τα ΚΕΠ γαλατη δεν βγάζουν πλέον διαβατήρια... Τελειώσε αυτό.

Πάντως μην αγχώνεσαι, γιατί και με παλαιού τύπου ταυτότητα μπαίνεις στην ευρώπη. Εγώ δοκιμαστικά (ενώ είχα και διαβατήριο στην τσέπη για σιγουριά) μπήκα και βγήκα από την σιδηρόφρακτη Γηραιά Αλβιόνα... Το να μπείς στην δανία θα είναι πανεύκολο.

enjoy.

6/08/2006 05:20:00 pm  
Blogger enteka έγραψε...

καλά είναι εκνευριστική η νέα φάση με τα διαβατήρια. μπράβο στην πρεσβεία της Δανίας! καλά να περάσεις

6/08/2006 05:24:00 pm  
Blogger Λύσιππος έγραψε...

Ας είναι καλά ο εκ Δανίας Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ! :-)

6/08/2006 05:32:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ΠΡΩΤΟΝ: ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΣ ΑΛΒΑΝΙΑ Κ ΟΧΙ ΔΑΝΙΑ......
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: ΦΙΛΙΚΑ...ΑΦΟΥ ΠΑΣ ΣΤΡΟΥΕΡ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ AΠΟ Β&Ο ΗΜΙΜΑΘΗ ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕ

6/08/2006 06:22:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ευχαριστώ για τας ευχάς.
Προς ανώνυμο: Φίλε παπάρα, πάω Στρούερ ακριβώς επειδή με έχει καλέσει η B&O. Και επειδή είμαι φτωχομπινές, είμαι σίγουρος ότι θα μου κάνει η ίδια η εταιρεία κάποιο δώρο, αφού μου έχει πληρώσει και όλα τα έξοδα του ταξιδιού.

6/08/2006 06:36:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

Γιατι τι εχει η Αλβανια;

6/08/2006 07:08:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Αεροδρόμιο έχει πάντως

6/08/2006 07:20:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

6/08/2006 07:24:00 pm  
Blogger isobel έγραψε...

πάντως πρεσβεία ξε-πρεσβεία, ήταν κ κωλόφαρδος ο μούλος έχω εγώ να πω γιατί η αδερφή μου σε αντίστοιχη περίπτωση (ήθελε να βγάλει visa για να πάει στην Αίγυπτο κ μάλιστα χωρίς να βιάζεται) πετύχαινε στα τηλέφωνα στην πρεσβεία κάτι φουκαράδες (χειρότερα από δημόσιο υπάλληλο) που μηδέ ελληνικά μιλούσαν μηδέ αγγλικά κ μάλιστα της έλεγαν διάφορα κουλά του τύπου "έχετε πάει εντός 5ετίας στην Τουρκία;" "εντός 3ετίας Ισραήλ;" κλπ.
πάντως υπάρχει ελληνικό εστιατόριο στην Κοπεγχάγη που το έχουν γνωστοί μου κ το συστήνω...

6/09/2006 09:01:00 am  
Blogger NinaC έγραψε...

Εγώ θέλω να μάθω τον μυστηριώδη και σοβαρό λόγο που έκανε τους Δανούς να ανοίξουν τα σύνορά τους για πάρτη σου!

6/09/2006 10:52:00 am  
Blogger bbchris έγραψε...

Καλό ταξίδι, να περάσεις super. ;)

6/09/2006 12:16:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

PASCAL SAID:
''Και επειδή είμαι φτωχομπινές, είμαι σίγουρος ότι θα μου κάνει η ίδια η εταιρεία κάποιο δώρο, αφού μου έχει πληρώσει και όλα τα έξοδα του ταξιδιού.''

1)Τελευταια η αγαπημένη μου εταιρία κάνει ένα άνοιγμα στους ηλίθιους. οπότε σωστά σε κάλεσε.
2)Τώρα όσο για το δώρο που θα σου κάνουν θα είναι το BeoVibrator, gay φίλε μου....

6/09/2006 12:21:00 pm  
Blogger divebomb djingle έγραψε...

"Τελικά, όταν το ελληνικό κράτος σε καθυστερεί, υπάρχει πάντα η περίπτωση να σε διευκολύνει κάποιος άνθρωπος."

kalo taksidi na exete :-)
apla mia mikrh diafwnia gia thn protash sas thn parapanw. to ell. kratos einai toso grafeiokratiko, wste orismenes diadikasies tou exoun ginei orismenou xronou. ara mhpws ousiastika eseis ka8usterhsate ton eauto sas me to na afhsete thn ananewsh diavathriou gia thn teleutaia stigmh? :-))

@anonynous
h alvania einai touristikos proorismos twra pia kai gia pollous ellhnes. kai giati na mhn einai? exoun polu omorfes paralies kai xamhles times. upopsiazomai oti exoun kai pio filikh eksuphrethsh.

6/09/2006 01:13:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

άσωτος: thanks. για τις δανέζες ρεπορτάζ όταν επιστρέψω
d0nna: shit happens. το θέμα είναι πώς τα διαχειρίζεσαι...
isobel: ρίξε το όνομα, αν θες
CD: Εισαγωγές- εξαγωγές. Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο. Κρατικό μυστικό.
chris: ευχαριστώ φίλε
anonymous: είσαι από τους αγαπημένους μου σχολιαστές. με κάνεις πάντα και γελάω. συνέχισε, είσαι καλοδεχούμενος εδώ.
dive: "wste orismenes diadikasies tou exoun ginei orismenou xronou."
ναι, αλλά εγώ είχα ενημερωθεί από τα κωλοΚΕΠ ότι η διαδικασία πέρνει δύο 24ωρα.
Το παραδέχομαι πάντως ότι καθυστέρησα και το έκανα την τελευταία στιγμή. Κλασικός έλληνας βλέπεις

6/09/2006 04:10:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Very nice site! » » »

2/01/2007 04:01:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Πώς γεννήθηκε ο pascal » | Καταξίωση » | Πέτρα » | Rejection Ejection » | You can be a rock star » | H αξία της προσεγμένης γραφής » | Μπριζίτ » | Η αξία του διαλόγου » | Choose » | Πόρσε, σού ' ρχομαι »