Wednesday, June 7

Πώς γεννήθηκε ο pascal

Όπως και τα καλύτερα πράγματα σ’ αυτό τον κόσμο, η μπλογκοπερσόνα του pascal υπήρξε προϊόν έντονης άμιλλας, ευγενούς ανταγωνισμού και ζήλιας. Μάλιστα. Όπως βλέπετε, ξεκίνησα το blogging πριν από ενάμιση χρόνο περίπου. Ρίξτε μια ματιά στα πρώτα ποστς. Καμιά σχέση με τα τελευταία. Τότε πειραματιζόμουν απλά με το μέσο. Δεν διάβαζα άλλα μπλογκς, δεν είχα ανακαλύψει το μόνιτορ. Με λίγα λόγια, δεν έγραφα ενσυνείδητα. Ώσπου έπεσα εντελώς τυχαία (σας ορκίζομαι ντε) στο μπλογκ του φίλτατου averel. Διάβασα μερικά κείμενά του. Mε ορισμένα σκέφτηκα ότι «ρε πούστη μου, αυτό θα ήθελα να το είχα γράψει εγώ». Κοίταξα το προφίλ του. Στα media κι’ αυτός. Μάλιστα. Δημοσιογράφος θα είναι, σκέφτηκα. Είδα και την ηλικία του. 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ. Ε, ΟΧΙ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΙΑΝΙΑΡΟ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΥΩ .
Έτσι, γεννήθηκε ο pascal, από τα τέλη Ιανουαρίου και μετά. Τhe rest is history, που λέει και ο παππούς μου. Η γραμματοσειρά μου στο μόνιτορ έγινε μαρκίζα, οι εκατοντάδες βίζιτορς μου στέλνουν ιμέιλς θαυμασμού κ.λπ κ.λπ. Α, και ο παπάρας averel συνεχίζει που και που να με κάνει να ζηλεύω. Απλά, πάω στοίχημα, ότι πλέον τον κάνω να ζηλεύει και αυτός. Και ΑΥΤΟ, κυρίες και κύριοι, αποτελεί δικαίωση. Όχι τα περί φαλλού που έγραψα χθες.

PS. Σας ευχαριστώ που ξαναδιαβάσατε ένα ποστ που αφορά το αγαπημένο μου θέμα. Δηλαδή, εμένα.
PS 2. Μερικές φορές γίνομαι τόσο μικροπρεπής που με θαυμάζω.

20 Comments:

Blogger averel έγραψε...

Χα. Thanx. Ρε γαμωτο τοσο κοσμο εχω παρακινησει να πεσει στο blogging που μαλλον πρεπει να συλληφθω. Πλακα κανω, κοκκινιζοντας.
Ναι υπαρχουν ποστ που με κανουν να ζηλευω. ΚΑι την εχεις και μεγαλυτερη απο μενα (τη γραμματοσειρα).
Παντως μου εκανε μεγαλη εντυπωση το γεγονος πως εγραφες τοσο καιρο (παλιουρας το παραδεχομαι) χωρις να σε εχει ανακαλυψει κανεις και ξαφνικα να ξεπεταχθεις ετσι. Μαλλον εγινες κοινωνικος και αυτο ειναι τροφη για σκεψη για ποσο καλα μπλογκ ακοινωνητων τυπων υπαρχουν.
Και τωρα φτανει το αλληλογλυψιμο.:)

6/07/2006 04:01:00 pm  
Blogger Μαρκησία του Ο. έγραψε...

Βλέπω έχουμε κοινά βιώματα Πασκάλ.

Την ευθύνη για την δική μου τρομοκρατική επίθεση φέρει, ο κολλητός του Άβερελ, το ρεμάλι ο Κλαύδιος (που πτύει επίσης).

Μάλλον αυτοί οι δύο πρέπει να βγουν καταζητούμενοι για τα όσα έχουν επιφέρει στο διαδίκτυο.

Y.Γ. Γιατί νόμιζα ότι το αγαπημένο θέμα ολονών μας είναι ο εαυτός μας;

;-))

6/07/2006 04:27:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ναι, αλλά εσύ είσαι ακόμα πιο μαλάκας από τον averel

6/07/2006 05:05:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

Οχι, εγω ειμαι πιο μαλακας.

6/07/2006 05:17:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

averel: ναι, φτάνει. πάμε τώρα στο αλληλοχώσιμο
α) ακοινώνητος είσαι και φαίνεσαι
β) πιο μαλάκας είμαι ΕΓΩ. Και μη με βάλεις να αποδείξω ΚΑΙ αυτό μέσω του μπλογκ μου.
μαρκησία: καλά, αυτός πού χάθηκε; απάντα ρε άβερελ
anonymous: ευχαριστώ για το κομπλιμάν

6/07/2006 05:21:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

Ειναι το δημοκρατικοτερο καρακολι του ελληνικου στρατευματος.

6/07/2006 05:25:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

αερονόμος, στρατονόμος ή ναυτονόμος; Εγώ ήμουν το πρώτο, πάντως...

6/07/2006 05:27:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

στρατονόμος. A καλα περασες εσυ.

6/07/2006 05:27:00 pm  
Blogger fantaxteros ippotis έγραψε...

Πάντα υπάρχει ο καλός, ο κακός, ο ασχημός, ο επυτηχημένος, ο αδιαφορος, ο ανούσιος, ο λάθος, ο σωστός, ο τρελός κτλ (σχολιαστής blogger) αλλά ο πιο στάνταρ απο όλους είναι ο μαλάκας.
Και κοίτα να δεις που πάντα λέγεται anonymous

6/07/2006 06:27:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

ναι, καλά πέρασα μπορώ να πω. Εκτός από τους οχτώ μήνες που με ξέχασε το βύσμα μου και τους πέρασα στο ακρωτήρι Μούρτζουφλος, στη Λήμνο. Το όνομά του τα λέει όλα.
fantaxter, μην ασχολείσαι. Ο άνθρωπος είναι μαλάκας και ΔΕΝ το ξέρει. Μιλάμε για τραγωδία δηλαδή...

6/07/2006 07:31:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

H Μυρινα στη Λημνο ειναι καλυτερο ονομα, αλλα πιστεψε με, οχι πολυ καλυτερο μερος. Για φανταρο τουλαχιστον. Οκτω μηνες επισης.

6/07/2006 07:36:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Στους οχτώ μήνες, την είδα τη Μύρινα 6 φορές. Να καταλάβεις γιατί μαυρίλα επρόκειτο...

6/07/2006 07:39:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ε, γι' αυτό έχουν πλάκα τα μπλογκς. Από τη μια μαλακία (ποιος μας τσίγκλησε για να ξεκινήσουμε να γράφουμε πιο ενσυνείδητα) πάμε στην άλλη (το φανταριλίκι). Πεζικάριος γαλάτη;

6/07/2006 08:35:00 pm  
Blogger kyrallina έγραψε...

Γειά σου Pascal. Ήρθα εγώ επειδή η hob έχει κάτι καντήλια να διεκπεραιώσει. Ελπίζω να μην σε πειράζει.
Να σου πω, σου πεσε ένας ανγνώστης από το αριστερό μπαντζάκι. Τώρα που θα σκύψεις να τον μαζέψεις πρόσεξε μην τον πατήσεις.....όχι τον αναγνώστη!

6/08/2006 05:29:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

κυραλλίνα, είστε καντηλανάφτισες με βάρδια. Σε ποιο ναό αν επιτρέπεται?
καλησπέρα γαλάτη

6/08/2006 01:56:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

Το θέμα που θα πρεπε να σε απασχολεί, τώρα που μάθαμε πως γεννήθηκες φίλε pascal, είναι ποιος θα σου γράψει όταν θα πεθάνεις... (χτύπα ξύλο ... φτου φτου φτου)

6/08/2006 03:36:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Το μόνο που δεν ανέφερες είναι το "η αγάπη σας μου δίνει δύναμη να συνεχίσω".

DROBMASTER

6/08/2006 04:24:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Σωστά. συγνώμη φίλε.

6/08/2006 04:45:00 pm  
Blogger kyrallina έγραψε...

Δεν αφήνουμε διεύθυνση. Χτυπάμε και φεύγουμε. Τσάο!

6/08/2006 05:49:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Πρέπει να είστε μια χαρά ζευγάρι-δίδυμο. Τσίου!

6/08/2006 06:48:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Καταξίωση » | Πέτρα » | Rejection Ejection » | You can be a rock star » | H αξία της προσεγμένης γραφής » | Μπριζίτ » | Η αξία του διαλόγου » | Choose » | Πόρσε, σού ' ρχομαι » | Πιότητα »