Tuesday, May 9

Πόσοι διαβάζουν αυτό το μπλογκ

Δε λέω ότι έχετε και καμιά καούρα για το πόσοι κάνουν βίζιτες στο μπλογκ μου. Επειδή όμως αφενός θεωρώ ότι το να διαβάζεις τις παπαριές μου και να σου ψιλοαρέσουν μπορεί να δημιουργήσει υποτιμητικές σκέψεις για το ποιόν σου του στυλ «μα καλά, μόνο εγώ το βρίσκω ενδιαφέρον;» και αφετέρου θέλω να απαντήσω σε έναν οργισμένο φαν του Νότη Σφακιανάκη που μου έστειλε δεύτερο υβριστικοαπειλητικό email αναφέροντας, μεταξύ άλλων, ότι «εσύ και άλλοι πέντε δέκα μαλάκες ψευτοκουλτουριάρηδες που χασομεράτε σ’ αυτή την ιστοσελίδα», κάνω ποστ ένα screenshot από τα στατιστικά του «Αμπελοφιλοσοφίες».



PS. Καλησπέρα σας και συγνώμη για την αριθμολαγνεία. Θα επανορθώσω.

23 Comments:

Blogger wetex έγραψε...

ma kala o fan tou Notis den exi na kani tipota kalitero? mou fenete parakseno....ma kala an mou vrisi kanis to agapimeno mou tragoudisti/kallitexni, poso normal einai na arxiso na stelno orgismena email apo kai apo ekei? ektos kai an tou einai ksaderfi.

5/09/2006 12:56:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ΤΟ ΝΟΤΗ ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΩ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΑΚΟΣΙΟΙ ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ!!!!

5/09/2006 01:06:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ΕΝΩ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΑΚΟΣΙΟΙ ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ!!!!

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Θα γελάσουμε καλά και σήμερα!

5/09/2006 01:32:00 pm  
Blogger Durden_Alie έγραψε...

Εγώ πάντως, Λεωνίδας ων (όπως είπε και το ανώνυμο παπαράκι), τις διαβάζω και γουστάρω :-)

5/09/2006 01:38:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Κάνανε τρομάρα τους και ολόκληρο thread στο φόρουμ τους. Εγώ φταίω που μπήκα στον κόπο να απαντήσω...
http://www.notis.gr/forum/viewtopic.php?t=1717&postdays=0&postorder=asc&start=0

5/09/2006 01:40:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

χρειάζεται?
πραγματικά χρειάζεται να μπεις σε μια ιστορία για έναν που γράφει κάπως έτσι όπως λεει ο wetex εσύ να συνεχίζεις το μπαλέτο? Νομίζω πως όλοι μας έχουμε καταλάβει πως λη ιστορία με τα comments (και βάζω και τον εαυτό μου μεσα) αποτελεί μέρος του δες-με-και-μενα-και-εγω-να-πω-κυρία-παιξτε-με-και-μενα-παιδακια που εχει και τα καλα του ,και τα βαρετά του.Σε ένα παιδότοπο είμαστε και υπάρχουν 10 παιδάκια που φωνάζουν και μιλανε,1-2 μαλακιστήρια που χαλάνε το παιχνίδι και 200 που παρακολουθουν,διαβάζουν,σκεφτονται,απλως μένουν σιωπηλοι.Ποιους υπολογίζεις? Εχεις τόσα να πεις.Και περιμενουν αρκετοι εκει εξω.Ακομα και να διαφωνησουν,απλα δεν τολενε.Βγες απο αυτο τοχορευτικο.Συγνωμη για την φλυαρία.cheers

5/09/2006 01:47:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

margarita: Δεν θεωρώ ότι έχω κανένα χρέος σε κανέναν αναγνώστη. Και δεν υπολογίζω και κανέναν αναγνώστη: Γράφω γιατί γουστάρω εγώ, όπως γουστάρω εγώ, ό,τι γουστάρω εγώ. Αυτό μου κατέβηκε να γράψω σήμερα, αυτό έγραψα. Πολύ απλά.
Επίσης, αυτοί που περιμένουν εκεί έξω για το πότε θα ποστάρω εγώ κάτι που "θεωρούν" αντάξιο των συγγραφικών μου ικανοτήτων (sic), να ψάξουν λίγο στο μόνιτορ και να βρουν ένα σωρό μπλογκς που είναι εκπληκτικά. Πολύ θα ήθελα να ανανεώσω τη λίστα με τα links μου, αλλά κάποτε θα το κάνω.
Kαλησπέρα. Δεν φλυάρισες καθόλου.

5/09/2006 01:53:00 pm  
Blogger Λαμπρούκος έγραψε...

Σιγλα και τι να μας πείς, και συ, και συ απ τη ζωή σου! Σε διαβάζουν 250 άνθρωποι τη μέρα, όπερ μεθερμηνευόμενον, έχεις μεγάλο σόι!

Ενώ το Σφάκ το ΘΕΟ τον ακούμε εκκατομύρια, γλύφουμε τις πατούσες του, έχουμε κόψεις τρίχες από τις φαβορίτες του, αγοράζουμε τα ίδια γελοία καρό κοστούμια για να είμαστε τόσο μαλάκες όσο και αυτός.

Άσε που δε σε ξέρει ούτε η alexa που λέει και ο φίλος μου ο πιτσ.

5/09/2006 02:03:00 pm  
Blogger Λαμπρούκος έγραψε...

Y.Γ. Σκατοκουλτουριάτη!

5/09/2006 02:04:00 pm  
Blogger Λαμπρούκος έγραψε...

Υ.Γ.2 Που να σε φάει ο δάκος και η μουχρίτσα παλιο-αμπελοφιλόσοφε!

Και όπως είπε και κάποιος φίλος μου:Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Θα γελάσουμε καλά και σήμερα!

5/09/2006 02:06:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Τι λες ρε. Το τσέκαρα και η αλέξα με ξέρει μια χαρά. Ψεύτη!!!!

5/09/2006 02:06:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Μετά λύπης μου παρακολουθώ την όλη διένεξη που δημιουργήθηκε. Αυτό που έχω να πω είναι ότι -όπως έλεγε και η γιαγιά μου η Χρουσάλω- μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις.
Θεωρώ ότι αυτό το χτύπημα είναι άναδρο και γίνεται σε μια κρίσιμη φάση της καριέρας μου, όταν δηλαδή προσπαθώ να επανέρθω στον αφρό τους ποπσταριλικιού , ως φελλός που τον σπρώξανε στον πάτο οι εβραιοσιωνιστές ψευτοκουλτουραίοι.
Τρίζουν τα κόκαλα του Καζαντζίδη.

5/09/2006 02:11:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πάσο.Δεν θέλησα να κάνω επίθεση,λυπάμαι αν δεν έγινε κατανοητό.Υποθέτω (γιατί δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις υποφέρω και υποφέρεις) πως γράφεις εδω γιατι θέλεις κατι να πεις.Να επικοινωνήσεις.Οπως όλοι μας, αλλιως θα τα κρατουσαμε για πάρτη μας.Τώρα το κατα ποσο γίνεται συνειδητά ,ασυνείδητα κ.τ.λ είναι άλλη ιστορία.Αλλά αυτο πιστεύω πως είναι το ωραίο.Ακόμα πιο ωραιο οταν διαβάζεται απο πολλους.Δεν έχεις υποχρέωση απέναντι σε κανέναν ,γουστάρεις και φαίνεται.Δεν είχα διδασκαλικο στόχο, απλη αποψη.

5/09/2006 02:26:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

του νταβατζή σου η μαχαιριά.
(γκάιντα υπόκρουση)

5/09/2006 02:36:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

margarita: Δεν το πήρα ως επίθεση. Don't worry.
Καλώς τη να την πέρδικα που περπατά λεβέντικα. Με γκάιντα θα ήταν φοβερή διασκευή πάντως.

5/09/2006 02:45:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

irene_: ο καθένας έχει δικαίωμα στο ξωφληματηλίκι του. Καλησπέρα.
ψυχαναλιστήσ: Yo Man. Πού' ναι ο αφοριστής;

5/09/2006 02:59:00 pm  
Blogger Loukas Tsouknidas έγραψε...

Notis σε πάω...
κολτουριαραίους που σε χτυπούν
σαν τον Πασκάλ
δε συγχωράω
δημοτικού απόφοιτος
μα της ζωής τελειόφοιτος
σου γλύφει τα παπάρια
κάθε Εμσής ξενόφερτος
ΑΦΟΡΙΣΤΗΣ...
της μαχαιριάς σου ο νταβατζής
της λαικής οργής ο κελευστής
κατ' εξοχήν φορέας φαβορίτας λεπτής
Πασκάλ στα κυβικά σου
κάποιος σε γυρεύει
κι εγώ είμαι ένα πιστόλι
που σε σημαδεύει...

5/09/2006 03:24:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Φίλε Νότη, μη μασάς. Αυτοί οι Νικολοπουλαίοι εβραιομασώνοι σου επιτίθονται, όπως κι' εμένα. Βάστα γερά αγόρι μου και μην ξεχνάς ότι σε παρακολουθώ συνέχεια από το καζάνι που βράζω εδώ και κάτι χρόνια.
Μου είπε ο εβραίος ο πέτρος ότι ήμουν τσιγγούνης και έπρεπε να πάω στην κόλαση.
Σκάστε εσείς, παλιοζιγκουάλες. Ουστ!!!

5/09/2006 03:40:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

:)

5/09/2006 08:32:00 pm  
Blogger Dellaporta έγραψε...

Καλά εδώ έχουν γίνει κοσμοιστορικά γεγονότα. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΟΛΙΟ και εσείς ασχολείστε με βλακείες.

Εδώ αποδείχθηκε περίτρανα η μετα - θάνατον ζωή και εσείς πάτε για βρούβες.

@pascal

Καλά το poll είναι όλα τα λεφτά ...

5/09/2006 11:26:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

εδω κάνανε την κουλτούρα βρισιά, τι να λεμε τωρα...

5/10/2006 05:13:00 am  
Blogger 30nothing έγραψε...

Για τον Νότη συμφωνώ. Άσε τους commentατούρ να λένε ό,τι θέλουν. Εκεί που διαφωνώ είναι για το συγκεκριμένο post με τους αριθμούς. Με χάλασε λίγο. Μου θύμισε διαφήμιση δελτίου ειδήσεων "και αυτή την εβδομάδα το ... ήταν πρώτο στην προτίμηση των τηλεθεατών". Τι σημαίνει αυτό; Ότι επειδή το βλέπει η 80χρονη Μαρίκα από τον τρίτο πρέπει να το δω κι εγώ; Καλημέρα pascal. Have a nice day.

5/10/2006 12:04:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

maria: ψήφισες;
anonymous: Of course. Όποιος διαβάζει πάνω από 2 βιβλία το χρόνο θεωρείται χαζοκουλτουριάρης και ξενέρωτος...
allimiamera: Το ξέρω ότι ήταν τουλάχιστον άκομψο και ζήτησα συγνώμμη στο ποστ μου. Όχι, δεν είμαι ο πρώτος σε επισκεψιμότητα, ούτε σήμερα, ούτε χθες ούτε ποτέ. Επίσης, αν ήθελα να πετάω τα στατιστικά μου στη μάπα, δεν θα παρέπεμπα στη φωτογραφία της Jenna Jameson όταν κάνεις κλικ στο εικονίδιο του xtra stats. Μου άρεσε απλά η ιδέα να πάρω αυτό το εικονίδιο και να το κάνω να παραπέμπει αλλού και όχι στα στατιστικά όπως γίνεται σε όλα τα άλλα blogs. Πάντως, ποστ με στατιστικά θα ξανακάνω, όταν ξεπεράσω τις επισκέψεις του πιτσιρίκου :P

5/10/2006 02:27:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | O καθρέφτης της εξουσίας » | Deste me. No more Crazy Bubbles. » | Η ομπρέλα » | Κρίμα... » | Μonitor Breakdown » | Αναισθησία » | Άλλοι με slogan… » | Notis Sfakianakis: Η επιτομή του βλαχοελληνάρα » | Kι’ αν είναι gay μην το μετράς » | Ύδρα »