Monday, May 8

O καθρέφτης της εξουσίας

Ξύπνησα τη γνωστή ώρα. Πορτοκάλια στο μπλέντερ, η τσίμπλα στο μάτι, ραδιόφωνο. Καμιά σαρανταριά πουσάπς, διατάσεις, κοιλιακοί. Μπάνιο, ξύρισμα, δόντια. Ντουλάπα, κουστούμι, χαρτοφύλακας, μερσεντές, γραφείο.
Εφημερίδες, καφές, γραμματέας (ξανθιά), συναντήσεις, τηλέφωνα. Meeting, σύμβουλοι, αποφάσεις.

- Δεν πάει άλλο, κατάλαβέ το
- Γιατί; Αφού σε θέλω και με θες κι’ εσύ
- Δεν μπορώ. Δεν γίνεται
- Τι κρύβεις. Πες το. Κάτι κρύβεις
- Σταμάτα. Τέλος είπα
- Κάθαρμα

Φαγητό διαιτητικό catering. Δεύτερος καφές. Ο Κ. τηλεφώνησε και
μου τά’ χωσε. Λάθος, λέει, η τελευταία απόφαση. Χέστηκα. Έχω να πάρω πολλές ακόμα. Σωστές ή λάθος.

- Καλησπέρα μωρό
- Άσε τις κουβέντες και μπες μέσα
- Ε, μην είσαι και άγριος. Γιατί φοράς αυτή τη χαζομάσκα. Είσαι ανωμαλάρα του κερατά; Άντε και γαμήσου
- Μη φοβάσαι. Μπες σου λέω. Πάμε. Διακόσια για μια ώρα
- Έχεις δικό σου μέρος ή στο ξενοδοχείο;
- Έχω. Γρήγορα. Βιάζομαι

Σπίτι. Ξανά. Τηλεόραση. Ειδήσεις γραμμένες στο recorder. Τελευταία τηλέφωνα για το αυριανό πρόγραμμα.

- Μα τι κάνεις. Γδύσου μωρό μου. Ντρέπεσαι;
- Σταμάτα. Μη μιλάς. Μη με κοιτάς. Γδύσου εσύ
- Ok κάβλα μου
- ...
- Ε, τι περιμένεις; Περνάει η ώρα και χρεώνεσαι. Το ξέρεις
- Πάψε. Σου δίνω όσα συμφωνήσαμε και άλλα πενήντα για το στρινγκ σου. Έχω μαζί μου τρία άλλα. Διάλεξε ποιο θες
- Μα...
- Σώπα. Αυτό θέλω μόνο
- Ωραία, πάρτο
- Περίμενε. Βάλε το δάχτυλό σου από πάνω. Πάτα το. Θέλω να μυρίζει από τα υγρά σου.
- Μα δεν είμαι υγρή μωρό μου. Δεν θες να με υγράνεις λίγο;
- Γίνε, δεν με νοιάζει
- Εντάξει. Μη φωνάζεις. Εντάξει


Όρθιος. Μπροστά στον τεράστιο καθρέφτη. Φοράω το στρινγκ της Α, το καλσόν της Μ, την περούκα του Β, τη φούστα της Δ, το μπλουζάκι της Ε, το σουτιέν της Σ. Με κοιτάζω. Όμορφη είμαι. Πιο όμορφη από ποτέ. I would certainly fuck me.

- Eγώ είμαι
- Τι θες ρε Κατερίνα;
- Μα...
- Σκάσε. Φύγε. Τέλος. Κλείστο το γαμημένο

Ύπνος. Νιώθω μόνος. Χωρίς καν εμένα. Ονειρεύτηκα ότι κοιμόμουν. Από τις ελάχιστες ίσως φορές που το όνειρο είναι ταυτόχρονα και πραγματικότητα. Ξυπνάω. Πορτοκάλια στο μπλέντερ, η τσίμπλα στο μάτι, ραδιόφωνο. Καμιά σαρανταριά πουσάπς, διατάσεις, κοιλιακοί. Μπάνιο, ξύρισμα, δόντια.
Χτυπάει το τηλέφωνο.

- Ναι;
- Καλημέρα κύριε υφυπουργέ. Σας ζητάει ο Π. Να τον περάσω;
- Ναι Ειρήνη. Πέρνα τον.

M’ έχει πρήξει αυτή η παλιαδελφή.

20 Comments:

Blogger vatraxokoritso έγραψε...

!!!!! τέλειο
Τέλειο!!! Ακούει κανείς?

5/08/2006 02:54:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Αντί να σπαταλιέσαι με τα blogs δε γράφεις κανα βιβλίο; Μυθιστόρημα εννοείται...

5/08/2006 03:31:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

εμεινα με ανοιχτο το στομα την ώρα που το διάβαζα και δεν το κατάλαβα καν!!superb!!!!παντως το καβλα εμένα μου αρέσει πιο πολύ γραμμένο καυλα.Μικρή αισθητική αποψη.δαγκωτο pascal!

5/08/2006 03:38:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

!!!!!!!!!!!!

5/08/2006 04:13:00 pm  
Blogger Loukas Tsouknidas έγραψε...

Ψεύτικε Εμσή…
το είχα καταλάβει
της δόξας το μουνί
δεν ειν’ αυτό που σ’ ανάβει
καθόλου ασυνήθιστο
το βίτσιο το δικό σου
τα’ χεις βρει πολύ καλά
με τον εαυτό σου
δεν πρόσεξες όμως ποτέ
ότι το είδωλό σου
μπροστά σου ξεκαρδίζεται
με το ναρκισσισμό σου
ΑΦΟΡΙΣΤΗΣ…
Τι κι αν είσαι επιφανής
Για μένα είσαι διαφανής
Ξέρω τι σκέφτεσαι με ακρίβεια στιγμής
Αν αγαπάς λοιπόν…
όσο λες τον εαυτό σου
κάνε τουμπεκί για το καλό σου
έχω μια ρίμα που καίει
για κάθε κομπασμό σου
κι ένα παλούκι μυτερό
για τον εγωισμό σου…

5/08/2006 05:52:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

vatraxokoritso: Ναι, ακούει. Μη φωνάζεις ντε...
γαλάτης: Κάνω άνετα πάνω από 40 πουσαπς, αλλά μερσεντές δεν έχω. Ακόμα.
χαμένο κορμί: Είσαι εκδότης;
margarita: Ε, κλείστο ντε. Δεν είναι δυσνόητο, ξαναδιάβασέ το.
αφοριστής: Καλησπέρα σας κύριε Λ. Όλα καλά; Ευχαριστώ για την ακόμα μια φορά εκπληκτική συνεισφορά σας.

5/08/2006 05:58:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

orlando: Σωστός ρε φίλε. Αλλά να, επειδή από μόνος μου δεν είμαι καθόλου μη straight, μου διέφυγε. Κι' εμένα μου άρεσε ομολογώ όταν το διάβασα ποσταρισμένο. Η μαλακία μ' αυτά τα ποστς είναι ότι δεν δίνουν και μεγάλη αφορμή σε κάποιον να σχολιάσει. Απλά, λέει, καλό, μ'άρεσε, δε μ'άρεσε και τέτοια.
γαλάτη: Θα προτιμούσα κι' εγώ να κάνω λιγότερα πουσαπς και να είχα μερσεντές. Κομπρέσορα, κάμπριο, ασημί απόξω, κρεμ δέρμα μέσα.

5/08/2006 06:11:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

dear abelofilosofe, poli oraio to blog sas, to diabazoume kathe mera, kati san ksipnima, portokalia sto blender (pos sas irthe afto? mipos ston apoximoti?) kafes oxi pousaps kai abelofilosofies.....den boro na min rotiso: pou allou grafete gia na sas diavazoume pio sixna....

5/08/2006 07:36:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μαλλον οτι χειροτερο εχω διαβασει απο σενα. μονο το τελος το σωζει λιγο.

5/09/2006 12:34:00 am  
Blogger Μαρκησία του Ο. έγραψε...

Εγώ ήθελα να πω μόνο καλημέρα

( το I would certainly fuck me είναι από τη Σιωπή των Αμνών, σωστά;)

:)

5/09/2006 10:28:00 am  
Blogger Λαμπρούκος έγραψε...

Kαλά αγάπη μου με παρακολουθείς?

5/09/2006 11:00:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

wetex: Με διαβάζεις κάθε μέρα και θες κι' αλλο; Τι στο καλό, άρρωστη είσαι; Ναι, γράφω και αλλού (δημοσιογράφος είναι η δουλειά μου) αλλά τα κείμενά μου εκεί δεν έχουν καμιά σχέση με τούτα 'δω. Γι' αυτό και έχω στην ουσία αυτό το μπλογκ. Βρίσκω διέξοδο για να γράφω διαφορετικά.
anonymous: Αν μη τι άλλο, πρέπει να μου αναγνωρίσεις ότι τα κείμενά μου δεν μοιάζει το ένα με το άλλο.
μαρκησία: Καλημέρες καλημέρες
λαμπρούκε: Πιθηκοκάβλα μου εσύ. Για να δω, έγραψες τίποτα σήμερα; Δεν έχω πιει ακόμα καφέ και αν ρίξω κανά γέλιο θα ξυπνήσω πιο εύκολα...

5/09/2006 11:10:00 am  
Blogger wetex έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

5/09/2006 12:20:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

min pou pis oti grafis se kamia oikonomiki efimerida....bliax...pantos einai krima na min moris na grafis afta pu thleis opos ta thes. kane to diko sou periodiko.

5/09/2006 01:00:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Έχω γράψει και σε οικονομική. Άλλο η δημοσιογραφία και άλλο το γράφω ό,τι γουστάρω. Αν σου βρίσκονται καμιά διακοσάρα χιλιάδες γιούρο, δώστα μου για να ανοίξω και περιοδικό.

5/09/2006 02:01:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

Αν σου βρίσκονται καμιά διακοσάρα χιλιάδες γιούρο, δώστα μου για να ανοίξω και περιοδικό.


den xriazetai....oreksi xriazetai. filous exis ipotheto...ase pou boris na psarepsis sinergates apo ta blogs....ena fanzine plaka tha ixe, pantos. skao na bro pou grafis. eimai kai ego periergi...sto cosmopolitan....mipos

5/09/2006 02:43:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

Με διαβάζεις κάθε μέρα και θες κι' αλλο; Τι στο καλό, άρρωστη είσαι;


pasxo apo OCD...:P

5/09/2006 03:12:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ε, όχι και κοσμοπόλιταν. Με υποβαθμίζεις...
«An estimated 1 in 50 adolescents and adults is thought to have OCD. Because of the condition's personal nature, and the lingering stigma that surrounds it, there may be many unaccounted-for OCD sufferers, and the actual percentages could be even higher».
Και τότε γιατί δεν με διαβάζει το ένα πεντηκοστό των Ελλήνων;

5/09/2006 04:08:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

5/10/2006 02:08:00 am  
Blogger wetex έγραψε...

aman re Pascal, giati panta prepei na exis ton telefteo logo? :P

5/10/2006 02:08:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Deste me. No more Crazy Bubbles. » | Η ομπρέλα » | Κρίμα... » | Μonitor Breakdown » | Αναισθησία » | Άλλοι με slogan… » | Notis Sfakianakis: Η επιτομή του βλαχοελληνάρα » | Kι’ αν είναι gay μην το μετράς » | Ύδρα » | Πρωτομαγκιά »