Tuesday, May 23

Cat Nails Αnd Dog Bites

Γράφει σήμερα η συμπαθεστάτη Lili: «Γιατί ο Θεός έπλασε πρώτα τον άντρα; Γιατί χρειαζόταν ένα πρόχειρο είναι η σωστή απάντηση». Μια μέρα πριν, η φίλτατη hobogoblin αναφέρει σε ποστ της για το αντρικό φύλο :«τι να σου κάνει και ένα διανοητικά κατώτερο ον, αποδεδειγμένο επιστημονικά αυτό και μη μου αρχίσετε τίποτα "μάτσο" απειλές».
Xωρίς να κρίνω συνολικά το αξιολογότατο μπλογκάρισμα των δύο κυριών και απευθυνόμενος μόνο στις ιντερνετικές τους περσόνες και όχι τις ίδιες τις οποίες φυσικά δεν γνωρίζω, έχω να πω τα εξής:
Πρώτον, τέτοιου είδους σχολιάκια- τρόποι σκέψης, μας δίνουν εμάς τους πρόχειρους και τους διανοητικά κατώτερους ακόμα μία πολύ καλή δικαιολογία για να γίνουμε ή να παραμείνουμε φαλλοκράτες του κερατά.
Δεύτερον, αυτός που πιστεύει ότι είναι πραγματικά ανώτερος, δεν χρειάζεται να το διακηρύξει καν.
Τέλος, οι παραπάνω δύο- μεμονωμένες- αναφορές το μόνο που μου προκαλούν είναι συγκατάβαση, ξύπνημα των πατρικών μου ενστίκτων και μια ελαφριά φαγούρα στο δεξί-κάτω τεταρτημόριο του αριστερού μου όρχι.
Αυτά και καλησπέρα σας, κορίτσια.

PS. Φυσικά και ενδέχεται και οι δύο απλά να κάνουν πλάκα. Όπως κάνω κι’ εγώ άλλωστε, συχνότατα.

33 Comments:

Blogger Λύσιππος έγραψε...

Ανεβοκατεβάσματα της estrogen είναι - όπως κι οι άντρες της testosterone :-)

Βασικά πιστεύω ο Θεός είναι μαζόχας!

5/23/2006 04:19:00 pm  
Blogger Xilaren έγραψε...

καλέ μου Pascal,

I couldn't help thinking that this is funny, coming from YOU!

εγώ τα σχόλια των κοριτσιών σαν αστεία τα εξέλαβα αλλά ακόμα κι αν δεν ήταν, είσαι σίγουρος ότι θες να ανοίξεις κουβέντα για τα στερεότυπα γύρω από τα δύο φύλα; Και εξηγούμαι: δηλώνεις αναμάρτητος; Δεν έχεις γράψει ποτέ τίποτα τόσο στερεοτυπικό σε αυτό το μπλογκ που θα έκανε / θα έδινε "ακόμα μία πολύ καλή δικαιολογία" σε μία γυναίκα να σκεφτεί αυτά που εν είδη αστείου (ή και όχι) έγραψαν η Λίλη και η hobgoblin;

(όλη αυτή η λογοδιάρροια για να πω απλώς ότι καλώς ή κακώς τα στερεότυπα υπάρχουν για να αναπαράγονται. I cannot see why people with humour can be so uptight about it...)


να'σαι καλά!

5/23/2006 04:33:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

λύσιππος: Δεν ξέρω, μπορεί και να μαζόχας με ανεβοκατεβάσματατα των οιστρογόνων του/της :)
xilaren: εμμ, δεν είμαι αναμάρτητος. Φαντάζομαι ότι ναι έχω γράψει κι' εγώ στερεοτυπικά πράγματα. Όχι αυτού του είδους πάντως. Πολύ θα ήθελα πάντως να μου επισημάνεις κάποια :)
Α, uptight δεν είμαι καθόλου και το ποστ μου πιστεύω ότι ήταν μια χαρά ήρεμο, σαφές και χωρίς περιττούς και προβοκατόρικους χαρακτηρισμούς.

καλησπέρα και στους δύο

5/23/2006 04:39:00 pm  
Blogger kyrallina έγραψε...

Το γυναικείο κίνημα λέγεται φεμινισμός. Το ανδρικό;

5/23/2006 04:56:00 pm  
Blogger hobgoblin έγραψε...

χαχα! απάντησα στο μπλογκ μου πριν δω το ποστάκι σας κύριε.

όχι, ήταν πράγματι ένα πολύ σοβαρό ποστ. πάντα (ΚΑΝΟΝΑΣ) μιλάω σοβαρά όταν σε ένα ποστ περιλαμβάνω τις τρεις αυτές αξίες: "σκουπίδια - ούμα θέρμαν - καθάρισμα τουαλέτας"... ΠΑΝΤΑ.

5/23/2006 04:57:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

kyrallina: "Πραγματικότητα" :PPP

hob: καλησπέρα. Εσύ λες να μην κατάλαβα το πώς το έγραψες και με τι διάθεση; Με έχεις για διανοητικά κατώτερο όν; :)
Aφορμή πήρα από τα γραφόμενα και των δυο σας, για να πω κάτι άλλο ρε.

5/23/2006 05:01:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Μασκιουλινισμός, ενδεχομένως, Κυραλίνα.

5/23/2006 05:01:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Το ποστ σου ήταν μια χαρά ήρεμο αλλά τα κεφαλαία στο σχόλιο σου στην Lili ήταν κάπως... προβοκατόρικα.

Ποιός σου είπε ότι το σεξιστικό χιούμορ είναι χάρισμα μόνο εμάς των σερνικών; Αυτό μπορώ να το πω για τη Lili που διαβάζω.

.οοΟΟ

5/23/2006 05:02:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Tα κεφαλαία στο σχόλιό μου unique συνοδεύονται αν δεν κάνω λάθος από ένα ":P".
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το σεξιστικό χιούμορ. Πλάκα έχει. Ο σεξισμός πάλι, είναι άλλη υπόθεση.

5/23/2006 05:05:00 pm  
Blogger hobgoblin έγραψε...

ελάτε, ελάτε τώρα. σταματήστε τα πολλά λόγια, γύρω από ένα ανούσιο θέμα, και βοηθήστε τον pascal σε κάτι πιο ουσιαστικό...

την "ελαφριά φαγούρα στο δεξί-κάτω τεταρτημόριο του αριστερού μου όρχι..."

ξέρω, ξέρω... είναι μια βρώμικη δουλειά, αλλά κάποιος πρέπει να την κάνει.

":P" ":P"

5/23/2006 05:21:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Συμφωνώ, όπως είναι άλλη υπόθεση ο μισογυνισμός, μισανδρισμός, κ.ο.κ.

5/23/2006 05:21:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

hob: Μα όχι, τα ξύνω και μόνος μου. Ευχαριστώ :)
unique: συμφωνώ κι' εγώ με τη σειρά μου.

Λοιπόν, δεν ήθελα να το σοβαρέψω το πράγμα, αλλά λέω και το εξής:
Φανταστείτε ένα ποστ που θα έλεγε "Ο Θεός έπλασε τους gay γιατί ήθελε ένα πρόχειρο" ή μια φράση του στιλ:"οι gay είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι είναι διανοητικά κατώτερα όντα".
Και hob, περιμένω με αγωνία link για την επιστημονική διατριβή επί του θέματος. Εντάξει, κατώτερος να είμαι, αλλά όχι και χωρίς στάμπα προφέσορα βρε αδερφέ :)

5/23/2006 05:26:00 pm  
Blogger hobgoblin έγραψε...

ok pascal... allow me να δουλέψω λίγο πρώτα όμως, διότι μετά την παράθεση των επιστημονικών στοιχείων τα πράγματα θα είναι δύσκολα τόσο για την παρούσα, όσο και για την προσδοκόμενη μελλοντική καριέρα μου...

:)

5/23/2006 05:39:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ω, μα με την ησυχία σας δεσποινίς :)

5/23/2006 05:41:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Αχ...μπες στα links μου.....

5/23/2006 05:42:00 pm  
Blogger kyrallina έγραψε...

Pascal σε λυπάμαι φτωχέ μου για το δράμα που ζεις!
Composition Doll ευχαριστώ για τα φώτα σου.

5/23/2006 05:46:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

kyrallina: δράμα η φαγούρα των όρχεων; Καθόλου, σε πληροφορώ :)

5/23/2006 05:48:00 pm  
Blogger hobgoblin έγραψε...

ξανθιά κορίτσι μου, στο template, κάτω-κάτω λέει links... κάνεις copy το url (το μπλα-μπλα στην άσπρη μπάρα) και paste μετά... μην τον κουράζεις τον άνθρωπο, είναι εύκολο, θα δεις.

(κάτι παίχτηκε εν ώρα γραφής ετούτου του comment, το καταγγέλω!)

5/23/2006 05:59:00 pm  
Blogger . έγραψε...

μου φαίνεται αστείο το 2006 να μιλάμε για ανώτερο φύλο... δλδ ούτε πλάκα μπορούμε να κάνουμε;

οι γυναίκες ανα τα χρονια εχουν ακούσει τα μύρια όσα, και σας πειραξε το περι προχειρου τώρα.... έλεος..

5/23/2006 06:40:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

"οι γυναίκες ανα τα χρονια εχουν ακούσει τα μύρια όσα, και σας πειραξε το περι προχειρου τώρα.... έλεος.."
Προτείνω λοιπόν για κάθε μύριο όσο που άκουσαν οι γυναίκες τόσα χρόνια, να αποδώσουν τα ίσα. Θα μας πάρει βέβαια άλλα τόσα χρόνια η όλη φάση, αλλά έτσι- η δικαιοσύνη δικαιοσύνη.
Καλησπέρα μαριλίνα :)
Ναι, όλοι έχουν δικαίωμα στην πλάκα.

5/23/2006 06:47:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

Τι τους κανεις ρε Pascal. Εκεί που σε αποθεωνουν (αχ τι γλυκος, δεν θελει τις πλαστικες γκομενες του Playboy) τους πετας τον σεξισμο και τρελαινονται. Τελικα εκανα λαθος, αυτο το ποστ θα σπασει το ρεκορ των γυναικειων σχολιων. Μαζι με τα καμμενα σουτιεν.

5/23/2006 07:06:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

χαχαχαχαχα...σωστός averel.
Αν και το "λέμε τώρα" του τίτλου του προηγούμενου ποστ μάλλον δεν το πρόσεξαν και πολλοί.
Πάντως, με το που θα έβλεπα γυναικείο σχόλιο στο προηγούμενο ποστ που θα έλεγε μέσες άκρες "μα γιατί δεν τις γουστάρεις τις πλαστικές γκόμενες του πλέιμποί", θα καταλαβαίναμε όλοι ότι πρόκειται για πλαστική γκόμενα του πλέιμπόι και πολύ θα χαιρόμασταν οι παλιοσεξιστές και βρωμοφαλλοκράτες, έτσι;

5/23/2006 07:10:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

Μονο θα χαιρομασταν? 64+5 linkblog θα εδινα εγω προσωπικα. Εγω το προσεξα, απο τη πρωτη φορα που το διαβασα το κειμενο, εδω και καιρο :)

5/23/2006 07:17:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Και πεντακόσιες χιλιάδες εισερχόμενα links. Και ο Μαραθιάς βιβλίο, και η Ελευθεροτυπία συνεντεύξεις, και, και και. Μεγάλη κατάρα το να είσαι κουκλάρα, τελικά.
Και ακόμα μεγαλύτερη το να να μην είσαι και να ήθελες απεγνωσμένα να είσαι.

5/23/2006 07:20:00 pm  
Blogger Lili έγραψε...

Ενα εχω να πω
Οταν γραφω για σεξ πλακωνονται στα μνματα.
Αν το κανει αντρας θα τον περασουν για γερομπισμπικι στα σπαργανα.
κατι πρπει να βρειτε και σεις.
και αν κρινω απο τα 25 μνματα....ο φαλλοκρατισμος "πιανει"



good job :P

(by the way, I followed your "suggestion")

5/23/2006 07:48:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

pascal μιας και τα πας καλά με το ξύσιμο και δεν έχεις πρόβλημα μήπως μπορείς να βοηθήσεις και στο ξύσιμο των δικών μου;;;

:PPPPPPPPPPPPPPPPPP

5/23/2006 08:15:00 pm  
Blogger J95 έγραψε...

Τα 'χουμε πει αυτά: ένας Pentium dual core στα 3.06GHz είναι σαφώς ανώτερος από έναν Centrino στα 1.7Ghz, όμως το πράγμα αλλάζει αν ο πρώτος χρησιμοποιείται για πασιέντζες και ο δεύτερος για εξομοιώσεις πυρηνικών αντιδράσεων.

5/23/2006 08:33:00 pm  
Blogger Lili έγραψε...

γαλατη
who the fuck asked you?:P



(δεν ειδα ποιος γραφει στους ορχεις την αποψη μου-πως τολμησε ο αχρειος- αλλ δεν θα χασω και την ηρεμια μου-200 ποστ θα γραψω με χολη-):D


Δε με χε... λεω εγω ;)

5/23/2006 08:38:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

πασκαλ , κατσε και απολαυσε το να σαι ενα σεξ μπου του..
:PppPPppP

5/23/2006 11:57:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

sex boy toy
νομιζα οτι ειχα αλαξει σε αγγλικα

5/23/2006 11:57:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

lili: Ευχαριστώ ρε συ. Και εύχομαι καλά μαντάτα (σε ό,τι αφορά το "suggestion" μου).
γαλάτη: Άσε, η lili δεν ιδρώνει το αυτί της από κάτι τέτοια. Έχει ακούσει πολύ πολύ χειρότερα
jamella: Μια ζωή τα ίδια. Έχω κοτζαμ προσωπικότητα και με θέλουν όλες για το κορμί μου...βάσανα

5/24/2006 03:21:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

6/30/2006 06:55:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Excellent, love it!
Just freeware

10/03/2006 09:24:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Γιατί δεν πολυγουστάρω να πηδήξω τη Μις Μάιος του ... » | Αλληλούια » | Μήτσος » | Shit » | Οδηγός επιβίωσης στη μπλογκόσφαιρα » | Ευχαριστώ... » | This means war » | Συνέντευξη μ’ ένα βαμπίρ » | Η Λέξη » | Μάνα... »