Tuesday, May 30

Business and bitchiness

Ο Βασίλειος Σκαφίδας, επιφανές μέλος της οικογενείας των Σκαφίδων (καμιά σχέση με τους εξίσου γνωστούς Σταφίδες) κοίταξε για ακόμα μια φορά το Tag Heuer Monaco. Είχε, όντως, αργήσει.
Αν δεν έρθει; Αν μου είπε ψέματα;
Και μόνο στη σκέψη της ακύρωσης του ραντεβού του και μάλιστα μ’ αυτόν τον ολότελα σιωπηλό και απαξιωτικό τρόπο, αισθάνθηκε ένα ελαφρύ τσίμπημα κάτω από το Gant polo του. Όχι στο μέρος της καρδιάς. Πιο κεντρικά και παρακάτω. Στο στομάχι.
Μπα, πεινάω. Δεν μπορεί εμένα να μου προκαλεί τέτοιο άγχος κάτι τέτοιο.
Πέρασε λίγα λεπτά της ώρας ακόμα λιώνοντας τα loafers του
στην προκυμαία και ακούγοντας Roxette στο MP3 του (η τραγουδίστρια του θύμιζε την πρώτη του γκόμενα).
Τελικά, εμφανίστηκε. Φορούσε όντως κόκκινο κοντό φόρεμα, άσπρο καπέλο, μαύρα γυαλιά- μάσκα και σανδάλια που έδεναν αριστοτεχνικά μέχρι και λίγο κάτω από τα γόνατά της.
Κούκλα είναι. Πράγματι.
«Καλησπέρα, φεύγουμε;»
«Εεεεε, ναι. Ναι. Πάμε. Έχω παρκάρει λίγο παρακάτω»
Μπήκαν στην SLK και ξεκίνησαν για Σούνιο.
«Ωραία μέρα σήμερα»
«Ναι. Ωραία. Ό,τι πρέπει για βόλτα. Λοιπόν; Για πες μου»
Στη διαδρομή, της εξήγησε τα πάντα. Αυτή τον άκουγε πότε τσεκάροντας το μέικαπ της και πότε παίζοντας με το κινητό της.
«Αυτά. Δεν ξέρω πώς σου ακούγεται, αλλά εγώ...»
«Δεν έχει σημασία. Πες μου πόσα δίνεις. Με συμβόλαιο φυσικά και πριν το γάμο»
«Αυτά πρέπει να τα συζητήσουμε τώρα;»
«Κοίτα, πρέπει να ξέρω. Εντάξει. Πάμε για φαγητό τώρα και τα κανονίζουμε την επόμενη φορά. Το Σάββατο στις τρεις είναι ok?»
«Ok»
«Και όπως είπαμε. Ξέχνα το σεξ, ξέχνα τον έλεγχο. Θα είμαι κυρία για το περιβάλλον σου, αλλά το γεγονός ότι θα μοστράρεις την εμφάνιση και το όνομά μου δεν σημαίνει ότι έχεις και δικαίωμα σε τίποτα άλλο»
«Εντάξει. Εξάλλου, στό ‘χω πει ότι έχω άλλες προτιμήσεις»
Έφτασαν και έκατσαν για φαγητό. Της είπε μερικά από τα σχέδιά του (για μια δωρεάν εφημερίδα και μια εταιρεία που θα εμπορευόταν χαρτιά υγείας πολυτελείας- «αυτά τα δύο έχουν σχέση ξέρεις, γιατί μπορούμε να χρησιμοποιούμε το ίδιο χαρτί και για τα δύο projects»).
Αυτή δεν μίλησε και πολύ. Έδειχνε μάλλον ότι έπληττε.
«Σάββατο στις τρεις. Φέρε και τα χαρτιά»
«Έγινε»
«Την πουτάνα», σκέφτηκε. «Πουλιέται. Ακριβά μεν, αλλά πουλιέται»
«Τον μαλάκα», σκέφτηκε. «Άπατη θα πάει η εφημερίδα του».

10 Comments:

Blogger wetex έγραψε...

Καλή μέρα......
'ακούγοντας Roxette'¨πω πω παρελθοντολαγνεία.....που τους θυμήθηκες.....τουλάχιστον τοu εξηγήθηκε απο την αρχή....οι καλοι λογαριασμοι κάνουν τους καλούς φίλους....

5/30/2006 01:35:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

σίγουρα ο γάμος τους θα κρατήσει...

5/30/2006 01:36:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

lol...μου θύμισες το ανέκδοτο "α ρε κερατούκλη είσαι και μαρτυριάρης...". Δεν Φτάνει που τα κάνεις μας τα λές κιόλας...Ο μαλάκας είσαι όμως ή η πουτάνα;;;
:PPPPPP

5/30/2006 02:14:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Roxette, ναι. Πλάκα είχαν. Για το γάμο πάντως δεν ξέρω...
matron: είμαι ένας πουτανιάρης μαλάκας. Τραβάς κάνα ζόρι ρε;

5/30/2006 02:57:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Μπορέι να με παρεξηγήσεις... αλλα μήπως κάποια γκόμενα δικιά σου σου θυμίζει η τραγουδίστρια; (ΚΟΥΚΛΑΡΑ)

Κατά τα άλλα...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μα είσαι αστείρευτος πια... μου θυμίζεις ένα φίλο μου

:)

5/30/2006 04:39:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ρε παίδια ,άσχετο αλλά ο Αφοριστής και οι ρίμες του που χάθηκαν;Μηπώς δεν τον εμπνέουν πια τα θέματά σου ,pascal;

5/30/2006 04:53:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

χαμένο κορμί: σιγά μη σε παρεξηγήσω ρε. Α, δεν μου αρέσουν οι κοντές :PPP
diamond: Δεν ξέρω. Μπορεί. Ελπίζω να είναι καλά πάντως και να μην κατάπιε καμια ρίμα και πήγε άκλαφτος...
Εξάλλου, ο αφοριστής και η παρέα του έχουν και μπλογκ ολόκληρο. Μπορείς να τους διαβάζεις και εκεί :)

5/30/2006 04:56:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

άσωτος: ναι, αυτός είναι

5/31/2006 10:24:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

d0nna: Δεν το είχα σκεφτεί όταν το έγραφα, αλλά ευχαριστώ για το κοπλιμέντο :)))

5/31/2006 02:34:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

This is very interesting site... Cosmetic fl orlando surgery Mature piss Nexium online information online Laser tattoo removal abbotsford Swimsuit zipper 2000 audi a8 reviews blood pressure protocol propac monitor Buy cheap information on the drug ativan Tall men's pants Free customized business cards lens for olympus digital camera patio heaters 4u

2/06/2007 03:02:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Ο πρώτος ενικός » | To μάτι μου » | Fuck Life » | Άει σιχτίρ χαζομελμεκέτηδες » | Ηow to dismantle* an atomic bomb » | She’s only happy when it rains? » | Συναχωθήκατε; » | O Κιθ Ρίτσαρντς, η Jennifer Lopez και η στάση του ... » | Η Δίκη » | Cat Nails Αnd Dog Bites »