Monday, November 6

Divine

(αφιερωμένο εξαιρετικά σ’ Εσένα- ξέρεις εσύ)

Την είδα ένα πρωί που πήγαινα στο περίπτερο της πλατείας να αγοράσω τσιγάρα. Φορούσε μακριά, μαύρη φούστα, τα μαλλιά της ένας αυστηρός κότσος, γυαλιά μαύρα κοκάλινα. Το πρόσωπό της κάτασπρο, δυο μαύρα μάτια τόνιζαν την αντίθεση, το δέρμα της εξίσου άσπρο- όσο μπορούσα δηλαδή να κρίνω από τα χέρια και τους αστραγάλους της γιατί η υπόλοιπη ήταν καλυμμένη όχι μόνο από ύφασμα αλλά και από εκείνη την ουσία που κάνει τη σάρκα αόρατη και πωλείται δωρεάν σε οποιαδήποτε εκκλησία πλησίον σας.
To μάτι μου έπεσε αμέσως, ως όφειλε, στον κώλο της. Αυστηρός και σνομπ, όπως και η υπόλοιπη άλλωστε.
Ολόκληρο το σύνολο μύριζε φτηνή κωλώνια- θυμήθηκα το μεγάλο διαφανές μπουκάλι της «Μυρτώ» και τη μεγάλη μου αδερφή που το ξόδευε με μια άγρια χαρά κάθε φορά που ήξερα ότι πήγαινε να συναντήσει το Βασίλη (ή μήπως τον έλεγαν Κώστα;).
Το δεξί της χέρι σκέπαζε την κοιλιά της, λες και ήταν χοντρή που έκρυβε το πάχος της, το άλλο ήταν στο λουρί μιας μαύρης τσάντας, σαν να φοβόταν ότι θα της την κλέψουν. Όσο περίεργο κι’ αν ακούγεται, θεώρησα ότι για να την πηδήξω θα έπρεπε να την κάνω να περπατάει χωρίς να σφίγγει το λουρί της τσάντα της, να χαλαρώσει τη λαβή της σε οτιδήποτε θεωρούσε ότι θα της έκλεβε ο κάθε αλητόβιος.
Είχα δίκιο.
Αγόρασε ένα πακέτο χαρτομάντιλα, εγώ ένα πακέτο τσιγάρα. Την ακολούθησα διακριτικά. Την είδα να μπαίνει στην εκκλησία, μερικά τετράγωνα παρακάτω. Φυσικά- ήταν Κυριακή πρωί. Συνειδητοποίησα ότι είχα να μπω σε εκκλησία πάνω από οχτώ μήνες και κατάφερα να αποκτήσω την πρώτη μου σωματική επαφή μαζί της τη στιγμή που οι ώμοι μας ακούμπησαν ο ένας τον άλλον, καθώς ανάβαμε και οι δύο ένα κερί.
Την είδα να σκύβει ελαφρά για να φιλήσει μια εικόνα. Πράγματι, ο κώλος της ήταν τόσο καλλίγραμμος όσο είχα ευχηθεί. Το μόνο που άκουγα εκείνη τη στιγμή ήταν ο ήχος μιας φλέβας στο κεφάλι μου που χτυπούσε ρυθμικά, καθώς το αίμα μου κατέβαινε προς τα κάτω. Η μυρωδιά του λιβανιού και των κεριών με έκανε να καβλώνω ακόμα πιο πολύ. Ναι, τη φανταζόμουν ολόγυμνη να σκύβει μπροστά σε μια εικόνα κι’ εγώ από πίσω της, γυμνός, να προσκυνώ τη θηλυκότητά της και όλοι τριγύρω να ψέλνουν τα τροπάρια του ιερού μας ζευγαρώματος και ένα κερί να στάζει στην πλάτη της και να της φέρνει ακόμα περισσότερη ηδονή και ο κότσος της να έχει μεταμορφωθεί σε κρίνο
που θα μυρίσω όταν φτάσουμε και οι δύο σε οργασμό και θα μείνω έγκυος μέχρι να πεθάνω και να γεννήσω την τελευταία μου ανάσα ξέροντας ότι η ψυχή που θα βγει από τα χείλη μου δεν θα ήταν η ίδια αν δεν.
Στάθηκε όρθια, στην πλευρά των γυναικών. Εγώ από την άλλη μεριά, την κοίταζα όσο πιο διακριτικά μπορούσα. Είδα τον τρόπο που έστρωνε τα μαλλιά της, τον τρόπο που σούφρωνε τα χείλη της σαν να της ερχόταν μια σκέψη που ήθελε να διώξει και παρακαλούσα αυτή της η σκέψη να ήμουν κάποτε εγώ, αυτή η σκέψη που θα την έκανε να μη θέλει να θέλει, αλλά τελικά να θελήσει και όχι μόνο να θελήσει αλλά να θέλει κι’ άλλο.
Η λειτουργία τέλειωσε, οι περισσότεροι πήγαιναν να μεταλάβουν, αυτή κατευθύνθηκε προς την έξοδο. Πήρα την απόφαση να της μιλήσω, θεωρώντας ότι θα ήταν καλύτερα οι πρώτες μας κουβέντες να ανταλλάσσονταν μέσα στην εκκλησία.

«Πιστεύεις;», της είπα. Ήμουν σχεδόν μισό μέτρο από πίσω της, η φωνή μου ήταν όσο δυνατή χρειαζόταν για να την ακούσει εκείνη και κανένας άλλος, εκτός ίσως από το Θεό. Δεν μ’ ένοιαζε όμως και να μας άκουγε. Ήξερα ότι ήταν σύμμαχός μου εκείνη την ώρα.
Γύρισε και με κοίταξε, όχι ακριβώς απορημένη, ούτε ενοχλημένη. Ήταν η έκφραση που παίρνει κάποιος όταν τον ρωτάς π.χ ποιο είναι το αγαπημένο του χρώμα.
«Φυσικά», απάντησε. «Δεν σας αφορά όμως η δικιά μου πίστη κύριε».
Ο πληθυντικός της ήταν ευστοχότατος, όχι γιατί όφειλε να είναι ευγενής μαζί μου αλλά γιατί δεν ήμουν ένας αλλά δύο, πολλοί, τριγύρω της, πάνω της, μέσα της. Ήμουν σε οποιοδήποτε χώρο είχε να κάνει μ’ εκείνη.
«Μην είσαι επιθετική», της είπα κοιτάζοντάς την όσο πιο έντονα μπορούσα χωρίς να την κάνω να τρομάξει. «Δεν ρώτησα αν πιστεύεις στο Θεό, ρώτησα αν πιστεύεις στην ηδονή».
Δεν ξέρω πώς μου ήρθε αυτή η φράση. Αυτό που ξέρω είναι ότι ήταν ίσως η πιο κατάλληλη. Μου χαμογέλασε και έδειξε να χαλαρώνει αρκετά. «Πιστεύω ότι είστε αγενής», μου είπε, χωρίς όμως να δείχνει καθόλου ενοχλημένη.
Το χέρι της σταμάτησε να σφίγγει το λουρί της τσάντας της και ίσιωσε αμήχανα τη φούστα της. Αναγνώρισα και άλλα σημάδια που έδειχναν ότι με γούσταρε, όπως ένα ελαφρύ κοκκίνισμα στα μάγουλά της και ένα ανεπαίσθητο τρεμάρισμα των βλεφάρων της.
Η φωνή της μου θύμιζε την πρώτη μου ξαδέρφη, την Ιωάννα που ήμουν ερωτευμένος μαζί της στο δημοτικό, η ανάσα της μύριζε όπως μυρίζουν οι ανάσες νεαρών κυριών που έχoυν περάσει ένα ένα ολόκληρο βράδυ διαβάζοντας άρλεκιν, όπου ο «φαλακρός ιππότης παραβιάζει το κάστρο της» και πάντα αυτός «την κρατάει στα στιβαρά του μπράτσα» και εκείνη αισθάνεται «τόσο ασφαλής όσο όταν κοιμόταν το βράδυ στο ίδιο κρεβάτι με τους γονείς της».
Το πήδημά μας προμηνυόταν θεϊκό.

(συνεχίζεται)

29 Comments:

Blogger Idάκι έγραψε...

Άλλοι τη βλέπουν Τσαγκαροδευτέρα κ άλλοι Καυλοδευτέρα... Εύγε Pascal, καλή αρχή εβδομάδας ήταν αυτό το post!!

Εξαιρετικό σημείο το εκείνη την ουσία που κάνει τη σάρκα αόρατη και πωλείται δωρεάν σε οποιαδήποτε εκκλησία πλησίον σας καθώς κ η φαντασίωση μέσα στην εκκλησία. Κάτι παίζει με την ενοχική μας συνείδηση μάλλον διότι το έχω καρατσεκάρει πως η libido χτυπάει κόκκινο αν τύχει να υπάρχουν επιθυμητοί έτεροι σε τέτοιο χώρο ;)

Πολλά τα θέματα που θίγεις όπως πάντα, και βέβαια, απολαυστικότατο στις λεπτομέρειες, την οπτική, και το ξεδίπλωμα των χαρακτήρων.

11/06/2006 01:14:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

αναμένω την συνεχεια λοιπόν και μετά θα σχολιάσω.

δε μου λες, το είχες κατεβάσει το πρωί και είχες και ποστ για αντίο, ή έβλεπα όνειρο την ώρα που έπινα τον καφέ μου;;;;

11/06/2006 01:36:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

αφού δεν την απαύτωσες και μεσ στην εκκλησία πάλι καλά... πρόσεχε τρισκατάρατε αν κάνεις κάτι τέτοιο στο επόμενο επεισόδιο θα στείλω τους παπάδες έξω απ το σπίτι σου!

11/06/2006 02:07:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

4 πάτερ ημών και 5 άβε Μαρία θες για να καθαρίσεις από την αμαρτία τέκνον μου... (και να μου στείλεις τις φωτό από το ιερό... ξέρεις εσύ :P)

11/06/2006 02:20:00 pm  
Blogger Lex_Luthor06 έγραψε...

Η τεράστια πρόταση των 98 λέξεων , (από ''Ναι την φανταζόμουν...'' έως '' ...δεν θα ήταν η ίδια αν δεν'' ) ήταν εκπληκτική.
Από τις καλύτερες σου στιγμές ίσως και η καλύτερη (για τα δικά μου γούστα).

11/06/2006 02:26:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ΓΜ τις συνέχειές σας ΓΜ, πάλι τα νυχάκια μου θα την πληρώσουν από την αγωνία για το μετά... :P

Υ.Γ.: Μια ψυχή θα σχολίαζε: "α να χαθείς σκασμένο μας κ....σες μεσημεριάτικο" :P

11/06/2006 02:45:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Μου άρεσε πολύ, πρόκειται για πραγματικό ερωτικό κείμενο, όπου δυο - κατά τα φαινόμενα- αντίθετα πρόσωπα μπορεί και να συναντηθούν. Όπου το μυστήριο, "γιατί να σφίγγει έτσι το λουρί της τσάντας της", γίνεται πόθος συνεύρευσης με την προοπτική της απελευθέρωσης.
Ερωμένε Προμηθέα σε χαιρετώ, σε καιρούς που είναι γεμάτη φτήνια η έκφραση της ερωτικής ανάγκης έγραψες κάτι συναρπαστικό κατ' αρχήν. Περιμένω την συνέχεια σαν αναγνώστης Λαϊκού αναγνώσματος σε παλιές εφημερίδες.

11/06/2006 02:49:00 pm  
Blogger oistros έγραψε...

Μου θύμισες τον ακάλυπτο σε κείνο το επεισόδιο (που παίχτηκε εκατόν σαράντα μιάμιση φορές) με την θεούσα αδερφή της σέξ-μάνιακ ερωμένης του.
Καλή λευτεριά και προσφέρομαι να το βαφτίσω :)

11/06/2006 02:51:00 pm  
Blogger suigenerisav έγραψε...

Βρε Αντιχρηστίδη,
divine, indeed!
lol.
keep up, matey :)

11/06/2006 04:18:00 pm  
Blogger enteka έγραψε...

teleioteleio!

11/06/2006 04:43:00 pm  
Blogger sorry_girl έγραψε...

Aντίχριστε!!


πι ες:βάλε και λίγο αίμα,να δέσει ξέρεις εσύ!

11/06/2006 05:46:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

τς τς τς...

11/06/2006 05:49:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

les, «Δεν ρώτησα αν πιστεύεις στο Θεό, ρώτησα αν πιστεύεις στην ηδονή». Το πήδημά μας προμηνυόταν θεϊκό.


ego ta leo...ferte ti mantila kai sti Disi.

11/06/2006 06:05:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

τωρα αυτο δεν βοηθαει ιδιαιτερα τον διαλογο, αλλα μου αρεσε πολυ. Ωραιο ποστ, για να θυμηθουμε τις παλιες, αθωες, εποχες.

11/06/2006 06:23:00 pm  
Blogger kaltsovrako έγραψε...

Αααααααααααχαχαχα.
Είσαι μεγάλη πληγή εσυ.

11/06/2006 08:38:00 pm  
Blogger Dark Angel έγραψε...

Είσαι μεγάλη μούρη ρε μαν!

well cum back

:)

11/06/2006 09:11:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ο Ερωτας ειναι παντου...
Η ηδονη και οι καθε ειδους απολαυσεις ειναι το κινητρο για ζωη...
Αν αφαιρεσεις την ηδονη, τοτε πιο ειναι το νοημα της ζωης?

Εισαι ωραιος ρε συ...

11/06/2006 10:03:00 pm  
Blogger marl(t) έγραψε...

κάτι μου θυμίζει αυτό...

11/06/2006 10:18:00 pm  
Blogger Haris έγραψε...

Εγώ λέω ότι στο τέλος θα στην "φάει" ο Χριστόδουλος...

11/06/2006 10:45:00 pm  
Blogger Χρήστος έγραψε...

εισαι αθλιος....
αλλα δε διαβαζω το blog σου και για αλλο λογο...

11/07/2006 12:43:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

τωρα, οφειλω να ομολογησω οτι οταν πηγαινω στην εκκλησία θα δυσκολευομαι ακομη πιο πολυ να μην σκεφτομαι αντιστοιχα σεναρια.
Ο κοτσος κρινος εχει καποια συμβολική εννοια? Σκεφτομαι: δηλωνει οτι συλλαμβανει και παιδί. Η πεφτει ο κοτσος - κρινος οπως χανει την αγνοτητα της, και τα μαλλια της απο τη βια της επαφής.
Το γυναικείο αντιστοιχό υποθετω πως ειναι με παπα διοτι δεν μπορω να φανταστω αποπλανη με θρησκολυοτο αρρεν. Τι λεσ?

11/07/2006 10:23:00 am  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Γειά σου ρε Πασκάλ...

11/07/2006 11:38:00 am  
Blogger it is έγραψε...

Exei xathei apo ta sxolia o pascal kai kati mou leei pos i margarita exei vgalei pantofla kai ton trexei...:p

11/07/2006 11:39:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

@it is
δεν φοράω παντόφλες
ενισχύω και υποστηρίζω την ελεύθερη λογοτεχνική δημιουργία
αχαχαχαχααχ

11/07/2006 12:40:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

ahahahaha nai kala :p aplos koita min tou kaneis monimi zimia kata t'alla tsakise ton... tou axizei :p

11/07/2006 01:08:00 pm  
Blogger An-Lu έγραψε...

Ωπα! Αναμένω συνέχεια πριν καταθέσω το σχόλιό μου!!!!!

11/07/2006 02:02:00 pm  
Blogger toolman έγραψε...

ου ρε χριστιανοπηδήκουλα!
μήπως πρέπει να αρχίσουμε να πηγαίνουμε όλοι μας εκκλησία!
μπορεί μαζί με τη θεία φώτιση να βρούμε και καμιά καλή θεία να πηδήξουμε!! :PPP

11/07/2006 10:53:00 pm  
Blogger Χρήστος Αθανάσουλας έγραψε...

Απαιχτος κι επικίνδυνος για νευρρικούς εραστές...
δηλαδή βρε άκαρδε τύπε πετάς έτσι ένα ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ;
ΑΜΑΝ!
ΑΜΑΑΝ!!
ΑΜΑΑΑΝ!!!

;)

11/08/2006 12:31:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

idάκι: Καλημέρα. Πώς από id γίνατε idάκι;

sexpir: Πιπέρι ρε :)

krotkaya: Ναι, είχα και ποστ για αντίο. Το μετάνιωσα όμως.

matron: Έχω bodyguard. Don't worry.

it is: Φτου, καταραμένε

composition: Σαν τον Σαββόπουλο κάνετε.

wetex: Μπούρκα και σεξ απίλ, ε;

averel: Ευχαριστώ man. Να πα να γαμηθεί και ο διάλογος.

kaltsovrako: :PPP

dark angel: Καλώς σας βρήκα

λύκος: Mόνο ωραίος; Κούκλος είμαι

maroulitaa: Τι σου θυμίζει;

haris: Λες;

χρήστος: Μπορώ και χειρότερα

vertheros: Με γάμησες τώρα. Όντως, η αποπλάνηση θρησκόληπτου άρρεν θα ήταν πιο ενδιαφέρουσα ως ιστορία. Με σύγχισες τώρα...

μαύρος: Γειάαααααα

it is: Άστα. Καταπίεση φίλε μου

μαργαρίτα: Δεν φοράς παντόφλες; Και αυτά τα γούνινα στο σπίτι είναι ΟΝΤΩΣ λαγουδάκια;

an-lu: Καλημέρα

toolman: να πηγαίνεις κάθε κυριακή, ακούς;

alas: ναι ρε, συνεχίζεται :)
lex: Λες; Μπορεί...

kunelina: ΟΛΑ θα τελειώσουν. Τίποτα δεν θα μείνει στη μέση. Είναι απλά θέμα χρόνου και σωστής στιγμής.

confused: Να υποθέσω ότι με το μας κ.... εννοείτε ότι σας κοψοχόλιασα.

καπιταλιστικό κομμούνι: Ευχαριστώ φίλτατε

oistros: Το θυμάμαι το επεισόδιο. Καλή μας λευτεριά λοιπόν.

suigeneris: Εσύ κοίτα να φύγεις πάλι για το νησί, να κάνεις προκοπή. Ασύδοτε!

enteka: thanksthanks

sorry: Σπέρμα θα έχει. Για το αίμα δεν ξέρω ακόμα

11/08/2006 10:17:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Όλο το editorial του κ. Τσαγκαρουσιάνου στη Lifo: » | Βλέπω έναν gay στον καθρέφτη του Πιτσιρίκου. Να τρ... » | Mαθητικά βίντεο » | Βόλτα στο πάρκο » | Θα πέσει θάψιμο » | Ο Κόπερφιλντ, ο τηλεβιβλιοπώλης και ο ψευτοερωτευμ... » | The blogme.gr case: » | Aυτολογοκρισία » | E, το μελετούσαμε, το μελετούσαμε, τελικά πλάκωσε ... » | Αργύρης (παρτ τουέλβ) »