Monday, November 13

Παίξε μπάλα

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που διαπράττουμε, είναι ότι δεν αφήνουμε κάποιο κενό μέσα μας, ένα χώρο, για όταν έρθει αυτό που περιμένουμε.
Ένα άλλο λάθος, εξίσου σημαντικό, είναι ότι μπορεί να αφήνουμε υπερβολικά μεγάλο κενό. Οπότε, όταν έρχεται αυτό που περιμένουμε, δεν βλέπει τίποτα και φεύγει.
Το να βρεις τη σωστή ισορροπία, δεν είναι και τόσο δύσκολο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πιστεύεις μεν ότι θα έρθει αυτό που περιμένεις αλλά να ζεις κάθε μέρα σαν να μην το περιμένεις.

Σαν να είσαι αεκτζής δηλαδή.

15 Comments:

Anonymous Anonymous έγραψε...

Άρα εγώ σαν confused και ως Παναθηναϊκός είμαι χαμένη από χέρι;;; :P

Το μόνο που χρειάζεται είναι να πιστεύεις μεν ότι θα έρθει αυτό που περιμένεις αλλά να ζεις κάθε μέρα σαν να μην το περιμένεις. Ω ναι! :)

11/13/2006 01:13:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πολλες φορες το κενό που αφηνουμε ειναι τοσο μεγαλο που ακομη και εαν αυτο που περιμένουμε αντι να ερθει και φυγει, ερθει και εγκατασταθει το κενο και παλι δεν προκειται να καλυφθει. Παραυτα ενω η επιτευξη της ισορροπιας περιγραφεται πολυ ευστοχα και ειναι φαινομενικά ευκολη ουσιαστικά φανταζει δυσθεωρητη.

11/13/2006 01:17:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

confused: νομιζω οτι εαν εγκαταληψεις την ιδεα του παναθηναικού εχεις ελπιδες.

11/13/2006 01:19:00 pm  
Blogger polikarpos έγραψε...

καταπληκτικό

11/13/2006 01:25:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Συμφωνώ με τον/την vertheros. Είμαι παθών αυτού στο οποίο αναφέρεται...

Εμένα πάντως αγαπητέ πασκάλ, η ισορροπία που λές, μου φαίνεται ακατόρθωτη.

:|

11/13/2006 01:30:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Κι εγώ αν ήμουνα ΑΕΚτζής θα ζούσα κάθε μέρα σα να μην περιμένω τίποτα...
;^p

11/13/2006 01:33:00 pm  
Blogger Rodia έγραψε...

Αυτό ακριβώς κάνουν και οι παπάδες που πιστεύουν στη Δευτέρα Παρουσία, ε;
:-)

11/13/2006 01:43:00 pm  
Blogger hobgoblin έγραψε...

έλα, έλα, πιάσαμε και τα αθλητικά τώρα!

11/13/2006 02:14:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Εγώ τελευταία το κενό αυτό που λες το γεμίζω με μάσες, και αυτές δυστυχώς ΔΕΝ φεύγουν με τίποτα....

Σε λίγο με βλέπω να μετακινούμαι με γερανό....

καλή εβδομάδα π+μ
Σ:)

11/13/2006 05:14:00 pm  
Blogger ATHENA έγραψε...

ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΣΥΜΕΡΑΣΜΑ ΠΑΣΚΑΛ! ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΣΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ...
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ:)))

11/13/2006 07:00:00 pm  
Blogger suigenerisav έγραψε...

Θα το φωνάζω, και θα το λέεωω,
ΑΕΚ ολέο, λεο, λεο, λεο, λέεωω..

11/13/2006 08:26:00 pm  
Blogger γιώργος έγραψε...

αισιόδοξο μύνημα...
το ποτήρι μισογεμάτο λοιπόν...

καλησπέρα...

11/13/2006 09:59:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

vertheros έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι μπορώ να κάνω πολλά πράγματα στη ζωή μου ΕΚΤΟΣ από το να αλλάξω ομάδα :P

11/14/2006 12:23:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

deadend mind: Ευχαριστώ και χρόνια πολά και πάλι (ψηλά το κεφάλι, ε;)

confused: Εχμμ...δεν λέω να αλλάξεις ομάδα. Στάση ζωής, αν χρειάζεται.

vertheros: Δύσκολο, σίγουρα. Γίνεται όμως. Είμαι σίγουρος γι' αυτό.

polikarpos: thanks

χαμένο κορμί: Αν νομίζεις ότι είναι ακατόρθωτη, δεν θα την πετύχεις ποτέ.

mpampakis: Σου ρεεεεεεεεε

rodia: :PPPP

hob: Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω λέμε.

μαύρος γάτος: Ευχαριστούμε γάτε μου. Αλήθεια, τι σαβουριάζετε περισσότερο; Κοψίδια;

athena: Ε, κοίτα. Αν στο blog "αμπελοφιλοσοφίες¨ δεν πετάμε και καμιά φιλοσοφικούρα, πάει, θα μας το πάρουν το όνομα άλλοι :)

suigeneris: ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ

γιώργος: Είμαι φύσει αισιόδοξος άνθρωπος εγώ. Αμέ.

11/14/2006 03:41:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

αν δεν την είχες συνδέσει με το ποδόσφαιρο, αυτή θα ήταν η ωραιότερη αλήθεια που έχεις πει εδώ μέσα. Αλλά πάλι, αν δεν το έκανες, δεν θα ήσουν εσύ...

11/18/2006 08:49:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Πόσα κιλά μαλάκας είσαι; » | Χύνεις για την Ελλάδα; » | Divine (2) » | Ποια αυτορρύθμιση ρε- «Βουλή Tων Βloggers» εδώ και... » | Οι πέντε μήνες που άλλαξαν τον κόσμο » | Divine » | Όλο το editorial του κ. Τσαγκαρουσιάνου στη Lifo: » | Βλέπω έναν gay στον καθρέφτη του Πιτσιρίκου. Να τρ... » | Mαθητικά βίντεο » | Βόλτα στο πάρκο »