Sunday, November 12

Πόσα κιλά μαλάκας είσαι;

Ένα πρόβλημα, μια δυσχέρεια αν θέλετε, που προκύπτει πολλές φορές από την επικοινωνία μέσω internet, είναι ότι δεν έχεις καμία εικόνα για το πώς είναι ο άλλος στην πραγματικότητα.
Αν όλοι είχαμε συμφωνήσει να έχουμε φάτσα- κάρτα και μια- δυο φωτογραφίες μας, μία ταυτότητας/ διαβατηρίου και μία με μαγιό, θα είχαμε κερδίσει, πιστέψτε με, πολύ χρόνο.
Δεν αναφέρομαι, φυσικά, μόνο στη σύγχυση σε ότι αφορά το φύλο. Αυτή θα εξαλειφόταν αμέσως, καθώς αν κάποιος ήταν ο Βάγγος ο σιδεράς δεν θα υπέγραφε ως Αμαλία η κομμώτρια. Θα τον δέσμευε η φωτογραφία του. Εκτός κι’ αν έκανε την πλάκα του, οπότε δεκτόν. Δεν θα λάμβανε και τα email από τις πάμπολλες γυναίκες που ψάχνουν για «νταβραντισμένο άντρα» και το «σιδεράς» τους κάνει περισσότερο κούκου από το «πανεπιστημιακός». Δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο- είναι γνωστό ότι αυτές οι γυναίκες καταλήγουν (αν δεν είναι ήδη) είτε desperate housewives είτε desperate CEOs.

Μιλάω για τις όποιες ιδεολογικές διαφωνίες υπάρχουν. Π.χ, είσαι κύριε/ κυρία μου 180 κιλά μετρημένα; Και δεν έχεις και κάποιο πρόβλημα υγείας που σε κάνει ένα βόδι και μισό; E, την επόμενη φορά που μου μιλήσεις για σοσιαλισμό και αριστερά και ακτιβισμό, θα σου πω να κόψεις τη μάσα στο μισό και να σώσεις έτσι τη ζωή πέντε παιδιών από τη Γκάνα με το φαί που θα σου περισσεύει. Αν μου το παίξεις πιστός χριστιανός, θα σου πω να δώσεις το μισό ταψί παστίτσιο στο φτωχό γείτονα και να διαβάσεις από την αρχή τα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα (δεκτή και η ταινία). Αν παραπονιέσαι γιατί σε παράτησε η γκόμενα, θα σου πω να βρεις μία στα κυβικά σου. Απλά τα πράγματα δηλαδή. Όχι να καθόμαστε να συζητάμε κατεβάζοντας βιβλιογραφίες και αναπτύσσοντας επιχειρήματα.

Φυσικά, όσοι είναι εμφανίσιμοι, θα έχουν και αυτοί την ανάλογη αντιμετώπιση. Π.χ, είσαι κυρία μου ψηλή, ξανθιά και βυζαρού (ή απλά μουνάρα); Ε, οι απαιτήσεις μου από τα γραπτά σου θα είναι μειωμένες. Καταλαβαίνω ότι έχεις ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και έντονη προσωπική ζωή.

Αν δεν είστε ούτε 180 κιλά ούτε ψηλή, ξανθιά και βυζαρού και είστε δηλαδή ένας κανονικότατος, εμφανισιακά, άνθρωπος, τη βάψατε. Γιατί η εμφανισή σας δεν σας βοηθάει καθόλου. Θα πρέπει να ξεχωρίσετε από το σωρό μέσω των κειμένων σας και μόνο.
Σας συνιστώ να γράφετε τρώγοντας, έτσι ώστε να γίνεται φάλαινες και να υπερέχετε λόγω όγκου. Θα δώσετε έτσι και μια άλλη ερμηνεία στη φράση «βαρύ το σημερινό κείμενο».
Α, η ξινή φάτσα είναι θέμα ψυχολογίας και ουχί εμφανίσεως. Ψυχολογία που οφείλεται, πιθανότατα, στην έλλειψη, όχι απλά σεξ, αλλά καλού σεξ. Στην περίπτωση αυτή, να γράφετε γαμιώντας.
Αν αναρωτιέστε για το πόσα κιλά είμαι, δεν έχω πρόβλημα να το αποκαλύψω: 78. Για μαλάκας, δεν είμαι και πολλά.
Εσείς, πόσα κιλά μαλάκες είστε;

18 Comments:

Blogger Πληρωμένη πένα έγραψε...

Φανταστικό post. Αυτά είναι πολύ παλιότερα προβλήματα, από την chat- εποχή όπου έμπαινε μια "τύπισσα" στο room με nick τύπου "νεραιδούλα" και όποιος από τους δεκάδες μαλάκες που της την πέφτατε κατάφερνε να τη βγάλει έξω διαπίστωνε πως η νεραιδούλα είναι και φαλαινούλα και πως στο real world δεν ηπήρχε περίπτωση να την κοιτάξει κανένας.

11/12/2006 03:39:00 pm  
Blogger RooF έγραψε...

τελειο ποστ...εγω ειμαι 85 κιλα μαλακας και σε συνδιασμο με το υψος μου γινομαι ακομα πιο μαλακας...

το mirc ζει και βασιλευει βαλτε ονομα Μαρια17 η κατι τετοιο και καντε συλλογη φωτο απο μαλακες.

11/12/2006 03:43:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

64 να τ' αφήσω? :P

Στραβή μου φαίνεται ότι ξεκίνησε η Κυριακή σου, εύχομαι να ισιώσει μέχρι το τέλος :))

11/12/2006 04:11:00 pm  
Blogger avissos έγραψε...

δεν έχω πρόβλημα να σου αποκαλύψω πόσα κιλά είμαι: 55
έχω όμως μεγάλο πρόβλημα με το πόσα κιλά μαλάκας είμαι: νομίζω πως υπερβαίνει κατά πολύ το βάρος μου!

11/12/2006 04:16:00 pm  
Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

To σύστημα αγαπητέ είναι λανθασμένο. Σημασία έχει η διαφορά λόγου μεταξύ ύψους και βάρους.

Αν είσαι για παράδειγμα, άρρεν και 80 κιλά και έχεις ύψος α λά Ντενη ντε Βίτο είσαι σίγουρα πολλά κιλά περισσότερο μαλάκας απ' ό,τι αν ήσουν 1,90.

Έτσι για να ξέρουμε και τι συζητάμε.


LaaaaaL

Πασ-,
φαντάζομαι οτι το ποστ θα κινηθεί στo πνεύμα των Λιποδιαλητών.

Γι αυτό ας έχουμε υπόψη τα παρακάτω Σοφά Λόγια:

Το μέσο μας (τα ιστολόγια) δοξάζει το μέσα και καμουφλάρει το έξω, το μέσο μας φανερώνει, ότι αυτό που είμαστε είναι ο μέσα κόσμος μας κι όχι τα εξωτερικά μας γνωρίσματα, ότι δεν μετρά το τυχαίο της μορφής μας αλλά το αναγκαίο των σκέψεων και των συναισθημάτων μας, κι έτσι πίσω από ένα αγαπημένο ψευδώνυμο, πίσω από λέξεις και εικόνες που αγαπήσαμε, μπορεί να κρύβεται ένας Aνθρωπος-Ελέφαντας ή, λιγότερο δραματικά, κάποιος ή κάποια που δεν ανταποκρίνεται στα τρέχοντα πρότυπα ομορφιάς.
Να πω ότι και να συμβαίνει αυτό δεν έχει σημασία, θα είμαι ψεύτης.
Να πω ότι και να συμβαίνει αυτό δεν έχει τελικά σημασία, θα είμαι αληθινός.


;)

11/12/2006 04:45:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

95-96 καλά το φανταζόμουνα οτι είμαι πολλά κιλά μαλάκας... και να φανταστείς οτι είμουνα 115.

Δυστυχώς, το οτι τα έχασα δέ σημαίνει οτι μειώθηκε και η μαλακία μου...

-Α και κάτι ακόμα...
Κουφαλίτσααα...ότι και να κάνεις δέν θα μας τουμπάρεις να σου στείλουμε φωτογραφίες μας.

8p

11/12/2006 06:07:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

δεν ειμαι ούτε 180 κιλά ούτε ψηλή, ξανθιά και βυζαρού, και εαν και αγαμητη ειμαι θα ελεγα γλυκομουτσουνη και οχι ξινή. Οσο για το ποσο κιλα μαλακας ειμαι, θα ελεγα οτι ειμαι κατω του μεσοθ ορου αλλα με ταλεντο να γινομαι πολλους τονους μαλακας εαν ετσι επιθυμω και κρινω.

11/13/2006 08:12:00 am  
Blogger γιώργος έγραψε...

πολλά ή λίγα, δεν ξέρω...
θα ήθελα λίγα,
αλλά η ζωή έχει δείξει άλλα...
πολύ καλό το post...

καλημέρα...

11/13/2006 10:06:00 am  
Blogger it is έγραψε...

Μη χαλιέσαι ρε. (δε χαλιέμαι ρε...) Τέσπα. Γερά και μη χαλιέσαι ρε, έστω κι αν δε χαλιέσαι...

11/13/2006 10:38:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Εγώ πάντως είμαι πολλά κιλά μαλάκας και είμαι περήφανος για κάθε ένα από αυτά ( Η θεωρία καταρέει οι χοντροί είναι ωραίοι -ακόμα και αν μιλάμε για την μαλακία-)

Την Καλημέρα μου

11/13/2006 11:55:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

78 κιλά και ύψος?....
ωραίο το point σου.....αλλά δεν συμφωνώ με τη θεώρηση τους...το γραπτό είναι αυθύπαρκτο!
για λίγα κιλά μαλάκας αυτά είχα να πω..... :)

11/13/2006 12:43:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

πένα: έτσι και χειρότερα

roof: μια χαρά μαλάκας είσαι, μη μιλάς καθόλου.

confused: Όχι ρε, τι στραβή. Όλα καλά, όλα ανθηρά :)

avissos: Έστι μπράβο. Ξεπερνάτε τα όριά σας βλέπω.

οι σκιές: Αυτό το κείμενο man αλλού αναφέρεται ;)

χαμένο κορμί: Μπορούμε και χειρότερα. Πάντα.

vertheros: Να διορθώσετε την αγαμία σας πάραυτα (αν κατάλαβα καλά δηλαδή).

m13: Φυσικά. Είμαι ΚΑΙ ξανθιά ΚΑΙ βυζαρού :P

γιώργος: καλημέρα man

it is: Δε χαλιέμαι, έστω κι' αν δε χαλιέμαι :)

pseutus: Για τους χοντρούς δεν ξέρω. Για τις χοντρές που ξέρω, τα λέω.

specialk: Φυσικά. Ορισμένα από τα καλύτερα κείμενα έχουν γραφτεί άλλωστε από κακάσχημους ανθρώπους.
Εγώ μίλησα περισσότερο για την υποκρισία, χρησιμοποιώντας την εξωτερική εμφάνιση ως "τραβηγμένο" επιχείρημα.

11/13/2006 12:59:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

72 ήμουνα (κι έχασα και 3 τις τελευταίες ημέρες) αλλά δεν είναι *όλα* τα κιλά μαλάκας...

Βέβαια, είναι γνωστό ότι εγώ δεν τρώω, οπότε πώς να μην είμαι αποστεωμένος.

11/13/2006 01:30:00 pm  
Blogger An-Lu έγραψε...

Πόσα κιλά μαλάκω είμαι το ξέρεις, με έχεις δει!

11/14/2006 10:16:00 am  
Blogger MåvяiÐåliå έγραψε...

Αυτό θα πει σε κράζω με το γάντι!
Γέλασα πάντως.
Πολύ καλό!

11/14/2006 10:33:00 am  
Blogger nosyparker έγραψε...

Εγώ δλδ που είμαι 50 κιλά παρά κάτι κινδυνέυω να χαρακτηριστεί το blog μου "αλαφρύ"; :p

11/14/2006 01:49:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

43
Θα γδυθεις;

11/17/2006 11:09:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

57 ek ton opiwn 3 kila malakia pou xemeinan ap tin eggimosini kai ta katsikwthika sto sverko.
Exeis wreo orama re pedi mou... pragmatika omws!

11/24/2006 12:32:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Χύνεις για την Ελλάδα; » | Divine (2) » | Ποια αυτορρύθμιση ρε- «Βουλή Tων Βloggers» εδώ και... » | Οι πέντε μήνες που άλλαξαν τον κόσμο » | Divine » | Όλο το editorial του κ. Τσαγκαρουσιάνου στη Lifo: » | Βλέπω έναν gay στον καθρέφτη του Πιτσιρίκου. Να τρ... » | Mαθητικά βίντεο » | Βόλτα στο πάρκο » | Θα πέσει θάψιμο »