Friday, September 15

Αγγελική

Περπατάω. Ώρες τώρα. Πρέπει να είναι πολλές ώρες που περπατάω. Πονάνε τα πόδια μου αλλά δεν μπορώ να σταματήσω. Δεν ξέρω πόσες ώρες περπατάω. Πρέπει να είναι πολλές γιατί πονάνε τα πόδια μου. Έχει στεγνώσει το στόμα μου. Διψάω. Πεινάω. Περπατάω όμως. Συνέχεια. Νομίζω ότι άμα σταματήσω να περπατάω κάτι θα γίνει. Κάτι κακό θα μου συμβεί.
Τώρα είμαι στη Θησέως. Βραδιάζει. Έχει κίνηση. Περπατάνε κι’ άλλοι γύρω μου. Αλλά δεν φαίνονται τόσο κουρασμένοι όσο εγώ. Δεν είναι τόσο κουρασμένοι όσο εγώ. Σ’ ένα περίπτερο βλέπω να κρέμονται σάρκες. Σε μια βιτρίνα βλέπω να κάθονται σάρκες. Μου μύρισε κρέπα. Πεινάω.
Δεν έπρεπε να γίνει αυτό. Δεν έπρεπε. Αυτός φταίει όμως. Μόνο αυτός και κανένας άλλος. Του το είχα πει. Τον είχα προειδοποιήσει ότι δεν θα τον ανεχόμουν άλλο. Ότι δεν θα έμενα άλλο χωρίς να κάνω τίποτα. Του το είχα πει. Το ήξερε.
Δεν έπρεπε να γίνει αυτό. Τώρα; Τώρα τίποτα.
Δεν θυμάμαι ακριβώς πώς έγινε. Δεν θέλω να θυμάμαι. Ανακατεύεται το στομάχι μου. Τι θες ρε μαλάκα ταρίφα; Σκατοπεζοδρόμια. Παντού
στενά. Έκλεισα την τηλεόραση πριν φύγω; Και; Τι είχε μόλις έφυγα; Παρασκευή σήμερα κάτι θα έχει το βράδυ. Καμιά ταινία. Καμιά ταινία θα έχει σήμερα. Γαμώτο πάλι ξέχασα να γυρίσω τα ντιβιντί. Τσάμπα λεφτά.
Αυτός φταίει. Καλά να πάθει. Ήξερε. Του το είχα πει αλλά δεν με πίστευε. Γέλαγες καριόλη ε; Φάτα τώρα. Χάλια πρέπει να είμαι τώρα. Δεν βλέπομαι από την κούραση. Περπατάω όμως. Συνέχεια.
Θα πάρουν τηλέφωνο. Δεν θα το σηκώσει κανένας. Θα ξαναπάρουν. Θα ανησυχήσουν. Θα έρθουν να μας βρουν. Αυτόν θα τον βρουν σίγουρα. Πού να πάει τώρα αυτός. Καλά να πάθει. Αυτός φταίει.
Τι κοιτάς κι’ εσύ ρε; Όλοι ίδιοι είστε. Ίδιοι. Γουρούνια. Μόνο η φάτσα σας αλλάζει. Το μυαλό ίδιο. Γουρούνια.
Αφίσες. Γεμίσανε αφίσες. Εκλογές έχουμε. Και στις αφίσες γουρούνια.
Περπατάω. Κι’ άλλο. Δεν πρέπει να σταματήσω. Το ξέρω. Αν πάνε να με σταματήσουν… Θα δουν τι θα πάθουν. Εδώ το έχω. Θα δουν τι θα πάθουν αν πάνε να με σταματήσουν. Θα περπατάω μέχρι να φτάσω. Δεν μπορεί. Θα φτάσω. Δεν πήγε τόσος κόπος χαμένος.
Πάλι καλά που δεν έβαλα τακούνια. Ναι. Πάλι καλά. Θα φτάσω. Θα τελειώσει. Έλα. Δεν μπορεί. Δεν πρέπει να σταματήσω τώρα. Θα φτάσω και μετά θα ξεκουραστώ. Πολύ. Θα κοιμηθώ. Ναι. Και θα ξυπνήσω και θα είναι όλα μια χαρά. Δεν θα περπατάω πια. Δεν θα χρειάζεται να περπατάω πια.
Γουρούνι. Γουρούνια. Πού πάω;

16 Comments:

Blogger Lex_Luthor06 έγραψε...

Πως τον σκότωσε;

9/15/2006 09:15:00 am  
Blogger γιώργος έγραψε...

ελπίζω να διαλέξει ένα ήρεμο μέρος να αυτοκτονήσει...

καλημέρα...

9/15/2006 09:58:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

lex: Κρεβατομουρμούρα. Φρίκη ε;

γιώργος: καλημέρα

9/15/2006 10:21:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Αρχάγγελος με ρομφαία η Αγγελική σου...

(η θάλασσα είναι σχετικά κοντά από την Θησέως, έτσι;)

9/15/2006 10:27:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ο δικός μου τρόπος πάντως θα ήταν η διαρκής και ακατάπαυστη γκρίνια :P

9/15/2006 10:30:00 am  
Blogger satya έγραψε...

Ευτυχώς που από τη Θησέως περνούν νταλίκες. Messy μεν, αλλά αποτελεσματικό. (έχεις μια ανεκδιήγητη ικανότητα να περνάς κεραυνούς δευτερολέπτων στα μυαλά των ανθρώπων.)

9/15/2006 10:32:00 am  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Να τι παθαίνει όποιος κάνει πολλή παρέα με την Περσεφόνισσα Κρίστι...

Καλημέρα

9/15/2006 11:41:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

εντάξει θα γυρίσω τα dvd.
θα μπορούσες απλά να αφήσεις ενα post-it το ψυγείο.
οχι να γράψεις μια κειμενΑΡΑ ΝΑ

9/15/2006 11:49:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

μπαμπάκης: Μ' αρέσει που το δέσατε όλοι κόμπο ότι θα φουντάρει.

confused: Σας παρακαλώ να μη χυδαιολογείτε στο μπλογκ μου. Ευχαριστώ.

satya: Σας ευχαριστώ μανδάμ

μαύρος γάτος: καλησπέρα ρε

μαργαρίτα: το φέρνω απόξω απόξω.

9/15/2006 02:26:00 pm  
Blogger Καπετάνισσα έγραψε...

Πολύ με αρέσει το γουρούνι.

Που γίνεται γουρούνια.

9/15/2006 02:53:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ναι ειμαστε γουρουνια...
Ενω εχουμε ενα αγγελο διπλα μας,θελουμε να ανακαλυψουμε το περιεχομενο του βρακιου της κοπελας που ειναι απεναντι μας...
Και μολις της βγαλουμε το βρακακι,τι ανακαλυπτουμε?Οτι το περιεχομενο ειναι το ιδιο με αυτο του αγγελου μας...Γουρουνια παιδι μου, τι να πεις...

Το θεμα ειναι γιατι μας αγαπανε οι γυναικες, παρολα αυτα που τους κανουμε...

Ναι μας αγαπανε...μεχρει θανατου...
Του δικου μας θανατου...

9/15/2006 02:53:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

Σιγά μην αυτοκτονήσει. Αφού έχει τρελαθεί ήδη.

Μαργαρίτα, να γυρίσεις τα DVD γιατί είδες τι μπορεί να πάθεις, ε?

πολύ καλό πάντως -ως προειδοποίηση!

9/15/2006 03:32:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

Pascal, το δικό σου μαγαζί δουλέυει, ενώ το δικό μου όχι. ΓΙΑΤΙ?????

9/15/2006 03:32:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

καπετάνισσα: Καλησπέρα

λύκος: Μας αδικείς φίλτατε

krot: Δεν ξέρω ρε συ. Μήπως έγραψες πολύ και μπούκωσε το σύστημα; Έχω τη λύση. Πάνε στις ρυθμίσεις του blog σου και βρες ένα κουμπάκι που λέει "Delete this blog". Θα δεις. Πιάνει πάντα.

9/15/2006 03:58:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

"Μ' αρέσει που το δέσατε όλοι κόμπο ότι θα φουντάρει."

Εγώ είπα απλώς ότι θα πάει στη θάλασσα. Η υπόθεση εργασίας είναι ότι έχει και μαγιώ μαζί της και σκέφτεται να παραγγείλει ποικιλία θαλασσινών με το ούζο της γιατί δεν αντέχει τις σάρκες μετά από αυτά που έγιναν.

Αντί να κάνεις πλάκες στους αναγνώστες σου, δεν κοιτάς που δεν έχετε γυρίσει τα DVD και κινδυνεύει να μείνει ο Αργύρης ημιτελής;
;^p

9/15/2006 04:08:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ο Αργύρης είναι μια χαρά και σας χαιρετάει. Μην ανησυχείτε.

9/15/2006 04:13:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Χρόνια Πολλά Περσεφόνισσα » | Καμιά... » | Aεροποράτο » | ... » | 2035 μ.Χ » | . » | O μυστηριώδης κύριος με τη φαλάκρα » | Αργύρης (παρτ ιλέβεν) » | Jenna Jameson B&W » | Moυνόπολη »