Thursday, September 14

Χρόνια Πολλά Περσεφόνισσα

Θέμα: Οι φίλοι μου




Εγώ τους φίλους μου τους αγαπάω όλους. Εμείς παίζουμε μαζί πολλά παιχνίδια. Κυνηγητό, κρυφτό και αυτοκινητάκια. Οι περισσότεροι φίλοι μου είναι αγόρια. Είμαι κι’ εγώ αγόρι. Η μαμά μου μού λέει να κάνω παρέα και με τα κοριτσάκια αλλά είναι χαζές γιατί τρέχουν πολύ σιγά και κρύβονται πάρα πολύ και όταν τις πιάνω και τους τραβάω την κοτσίδα κλαίνε και όταν κρύβονται και εγώ τις βρίσκω δεν θέλουν να εμφανιστούν και μου λένε να κάτσουμε εκεί και να περιμένουμε μέχρι να μας βρούνε οι άλλοι.
Μια φίλη που δεν ήταν φίλη μου αλλά γίναμε φίλοι τους τελευταίους μήνες είναι η Nίνα. Σήμερα έχει γενέθλια αλλά δεν μου λέει πόσο χρονών έγινε. Ούτε μου λέει
σε ποιο σχολείο πάει.
Η Νίνα είναι καλό κορίτσι γιατί τρώει όλο το φαί της. Εμείς με τη Νίνα κάνουμε παρέα γιατί συζητάμε διάφορα πράγματα. Μου αρέσει που κοροϊδεύουμε τους άλλους συνέχεια και μου λέει μυστικά γι’ αυτούς.
Η Νίνα με φωνάζει μικρό, άρα πρέπει να είναι μεγαλύτερη. Δεν με πειράζει γιατί καλύτερα να είμαι μικρός παρά σαν τον Padrazo ή τον Αλέκο. Επίσης μου λέει να κάνω ακόμα περισσότερο παρέα με τη Μαργαρίτα. Αυτό όμως δεν γίνεται. Κάνουμε πάρα πολύ παρέα με τη Μαργαρίτα. Το έχω πει και στη μαμά μου και μου είπε να προσέχω γιατί τα κοριτσάκια μεγαλώνουν γρηγορότερα από τα αγοράκια και μπορεί η Μαργαρίτα να με αφήσει έγκυο. Εγώ της το είπα της Μαργαρίτας ότι η μαμά μου λέει ότι μπορεί να με αφήσει έγκυο και η Μαργαρίτα μου είπε να πάρω χάπι. Η Νίνα μου είπε ότι το χάπι αυτό δεν κάνει για αγοράκια γιατί αν το πάρεις θα βγάλεις βυζιά και θα γράφεις συνέχεια ποιήματα.
Τόσο καλή φίλη είναι η Νίνα και που σήμερα έχει γενέθλια. Αν θέλετε να της κάνετε παρέα κι’ εσείς μπορείτε να πάτε σ’ ένα μέρος στο ίντερνετ που γράφει διάφορες ιστορίες. Έχει και ένα άλλο μέρος στο ίντερνετ που γράφει για διάφορους σκοτωμούς αλλά δεν το διαβάζω πολύ συχνά γιατί μερικές φορές φοβάμαι. Όχι για τους σκοτωμούς αλλά για τη μαμά μου που άμα δει ότι διαβάζω για σκοτωμούς θα με σκοτώσει στο ξύλο.
Πολύ μου αρέσει η Περσεφόνη που κάποτε θα γίνει βιβλίο και θα μου το αγοράσει η μαμά μου και θα το διαβάζουμε όλη η παρέα. Και ο Αλέκος και ο Padrazo και η Αλεπού και η Ψεύτρα και ο Χαρτοπόντικας και η Κρότκαγια που είναι στο Βέλγιο και κάνει πολύ παρέα με τον Γρηγόρη όπως κάνω εγώ με τη Μαργαρίτα που είναι Κύπριος αλλά άμα δεν σου το πει δεν καταλαβαίνεις ότι είναι Κύπριος γιατί είναι σαν κανονικός άνθρωπος. Ο Μπαμπάκης είναι μπαμπάς και τώρα τελευταία δεν κάνουμε και πολύ παρέα. Έχει ένα παιδάκι κανονικό και ένα παιδάκι που το κουβαλάει η φίλη του μέσα στην κοιλιά της.
Σήμερα γιορτάζει και η μαμά μου και της είπα χρόνια πολλά το πρωί γιατί την αγαπάω πολύ. Ο μπαμπάς μου άκουσα ότι τη μάλωνε όταν ξύπνησα στο δωμάτιό τους γιατί η μαμά μου βόγγαγε αλλά όταν την είδα μετά δεν έκλαιγε αλλά γελούσε και σκέφτηκα ότι ο μπαμπάς μου μαλώνει καλύτερα απ' όλους τους μπαμπάδες του κόσμου και όταν μεγαλώσω θα μαλώνω κι' εγώ τους άλλους ανθρώπους σαν τον μπαμπά μου.
Νίνα χρόνια πολλά και σ' εσένα!!!
Pascal.

20 Comments:

Blogger wetex έγραψε...

les, Η Νίνα είναι καλό κορίτσι γιατί τρώει όλο το φαί της.

poli periergo.....den mou exei ksanatixei.

9/14/2006 03:18:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Σκέφτομαι τι να της ευχηθώ... δεν είναι και τόσο πολύπλοκο τελικά....

Σ:)

9/14/2006 03:30:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

νίνα σκατά έγραψε και ο πασκαλ και εγω δεν έχω τίποτα καλό να γράψω τώρα...
ΣΚΑΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΚΑΤΑ
Σε λίγο θα γράψω και εγώ αλλά θα είμαι πλέον passe'
γλυκιέ το ποστ πολυ πολυ καλό μπράβο .
wetex είσαι εντελώς εκτός θεματος.
Και για ακόμα μια φορά
VIVA LAS VEGAS
VIVA NINA
KRONIA POLLA
AUGURI
Kαι ελπίζω να έρθει το αύριο γιατι δεν αντέχω άλλο μια εβδομάδα γιορτάζουμε τα γενεθλιά σου έλεος.

9/14/2006 03:33:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

1. Wetex, πόσα κορίτσια ξέρεις που να τρώνε όοοολο το φαί τους και να καμαρώνουν γι' αυτό?

2. Μαργαρίτα, μα θα έχουμε και τα μεθεόρτια. Αυτά κρατάνε δύο εβδομάδες!

3. Πασκάλ, .............
Βαθύτατα συγκινημένη, σιωπώ μέχρι αυτό το ποστ να κάνει 46 linkblogs. Μετά θα μιλήσω (αν έχει φύγει αυτός ο γμμνς ο κόμπος...).
Επίσης, νομίζω πως στα γενέθλιά μου, επιβάλλεται να με μαλώσεις όπως ο μπαμπάς τη μαμά σου, την οποία, ειρρήσθω εν παρόδω να χαίρεστε και δώστης κι ένα φιλάκι από μεριάς μου!

(thanks, pal...)

9/14/2006 03:40:00 pm  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

και τι να γραψουμε τωρα ρε εμεις δηλαδη; εχω καιρο μεχρι τα μεσανυχτα.

9/14/2006 03:42:00 pm  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Είπαμε ναι να βάλεις ψηλά τον πήχυ. Αλλά εσύ τον έβαλες όρθιο

9/14/2006 03:47:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

αμάν πια αυτά τα γεννέθλια! σε λίγο θα τα παίξουν και στις ειδήσεις του Μέγκα, θα γίνουν πρωτοσέλιδο στην Καθημερινή και θα κάνει αναφορά και το CNN.Μόνο άμα κλείνεις τα 46 είναι έτσι, ή θα'χουμε κάθε χρόνο το ίδιο πρόγραμμα;;;

Πασκάλ, να χαίρεσαι τη μαμά σου!!

9/14/2006 04:08:00 pm  
Blogger Αλεπού έγραψε...

Δεν σας παίζω άλλο. Μ' έχετε κατακομπλάρει και δεν ξέρω τι να της γράψω κι εγώ.

Να χαίρεσαι και τη μαμά σου!

9/14/2006 04:25:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά για τη μάνα μου. Σ' αυτό το ποστ δεν θα σχολιάσω τίποτα άλλο. Γράψτε ό,τι γουστάρετε εσείς.

9/14/2006 05:09:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

eisai megalos apatewnas file! alla emeis den se ksexname...

exeis kiallous filous pou den tous thimasai!

9/14/2006 05:11:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Γράψε με το μικρό σου ρε ανώνυμε. Μη μασάς. Αν είσαι φίλος, κάντο.

9/14/2006 05:12:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

den exw kati allo na pw... skepsou kai analogisou tis eu8ynes sou apenanti mas...

9/14/2006 05:15:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Τι θα γίνει πια, όσοι δουλεύουμε (τον κόσμο) την πήραμε τηλέφωνο και προσπαθούμε απεγνωσμένα να ευχόμαστε από δω κι από κει!

Κι επιπλέον έχετε πάρει όλες τις καλές ιδέες, με τα παιδάκια που παίζουν κοκ. Γκρουμφ.

Πασκάλ μου, μην ανησυχείς, θα ξανακάνουμε παρέα. Όταν με το καλό γεννηθεί το δεύτερο, σου έχω ετοιμάσει κρεβάτι στο σπίτι, θα χρειαστώ μια μικρή βοήθεια σε θέματα αλλάγματος, ταϊσματος, κλπ, καταλαβαίνεις τώρα.

Α, να μην ξεχάσω:

"Kαι ελπίζω να έρθει το αύριο γιατι δεν αντέχω άλλο μια εβδομάδα γιορτάζουμε τα γενεθλιά σου έλεος"

χαχαχαχαχαχαχα
πολύ καλό! :^)

9/14/2006 05:33:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Και να αποκαταστήσω μια ιστορική αλήθεια:

Όλο το φαϊ της Ντόλυς το τρώω ΕΓΩ!

(Α ρε Αλεπού, δεν σε γνώρισα νωρίτερα, να γίνουμε η dream team των απανταχού ουζομεζεδοπωλείων!)

9/14/2006 05:34:00 pm  
Blogger Alkyoni έγραψε...

αχαχχαχαχα :)
Έλα πες μου ποιός γκόμενος θα της κάτσει,αν κάνουμε τα σχόλια 100.
Δεν θα σε μαρτυρήσω.τ ορκίζομαι!!!

9/14/2006 05:47:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

CD, 1. Wetex, πόσα κορίτσια ξέρεις που να τρώνε όοοολο το φαί τους και να καμαρώνουν γι' αυτό?

afto leo kai ego....i Nina einai monadiki....

9/14/2006 05:51:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

xronia polla gia to mother sou.

9/14/2006 05:51:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Δέν ξέρω αν το έχετε καταλάβει, αλλα είμαστε μία ωραία ατμόσφαιρα...

9/14/2006 06:40:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

:)

Να χαίρεσαι τη μανούλα σου!
Και για μένα σημαντική η μέρα σήμερα αλλά για άλλους λόγους...

Υ.Γ. "Μου αρέσει που κοροϊδεύουμε τους άλλους συνέχεια και μου λέει μυστικά γι’ αυτούς."

Σώωωωπαααα!!

9/14/2006 08:07:00 pm  
Blogger alzap έγραψε...

Κυρία μαμά του Pascal καταλαβαίνω τι περάσατε με το γιό σας, Δυστυχώς όμως τα χειρότερα έρχονται.

ΜΑΝΑ -του Pascal- ΚΟΥΡΑΓΙΟ

Είμαστε μαζί σας και ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ!

9/14/2006 11:44:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Καμιά... » | Aεροποράτο » | ... » | 2035 μ.Χ » | . » | O μυστηριώδης κύριος με τη φαλάκρα » | Αργύρης (παρτ ιλέβεν) » | Jenna Jameson B&W » | Moυνόπολη » | Reading Suggestion »