Thursday, July 6

Tσιγάρα και αλκοόλ

Το χειρότερο πράγμα από έναν περιπτερά που ζέχνει Old Spice και σου δίνει λάθος τσιγάρα (μα είναι δυνατόν να μπερδέψεις τα Stuyvesant με τα Marlboro;) είναι ένας περιπτεράς που έχει κλείσει το περίπτερο από τις δέκα το βράδυ. Μάλιστα. Γιατί τότε αναγκάζεσαι να κατέβεις όλη τη Σπ. Τρικούπη και να φτάσεις στην πλατεία, ή να πάρεις την Αλεξάνδρας. Και στις δυο περιπτώσεις, δεν περπατάς πάνω από πέντε λεπτά. Οφείλεις, όμως, να περπατήσεις. Και όταν έχεις κατεβάσει ένα μπουκάλι ουίσκι, το περπάτημα είναι τόσο απλό όσο και η εξαγωγή λικέρ από ένα ξυλάκι κανέλας.
Η νικοτίνη, βέβαια, δεν σηκώνει και πολλά- πολλά. Με το που πέφτει σε ανησυχητικά χαμηλά επίπεδα, γκρινιάζει, λες και έχετε κλείσει είκοσι χρόνια γάμου.
Τα κατάφερα, δε λέω. Με το που άναψα το πρώτο καρκινοσωληνάριο στο δρόμο της επιστροφής, είδα ένα μυστήριο ον. Η λέξη «ον», ήταν το πρώτο πράγμα
που μου ήρθε στο μυαλό, καθώς ανέπνεε και έδειχνε να επικοινωνεί με το περιβάλλον. Αν δεν συνέβαιναν αυτά τα δύο, με τη σούρα που είχα, θα μπορούσα να πω ότι μόλις είδα κάπου στην Αλεξάνδρας ένα σκαμπό ή μια ζαρντινιέρα.
Κοντοστάθηκα και το κοίταξα, τραβώντας μια τζούρα. Μένοντας στο ίδιο μέρος, έμοιαζα, πιθανότατα, με ένα εκκρεμές: τα πόδια σταθερά κάτω, το σώμα από τη μέση και πάνω να πάει δεξιά και αριστερά. Το τελευταίο πράγμα που μ’ ένοιαζε όμως ήταν η εικόνα μου (συμβαίνει αρκετά συχνά αυτό). Αυτό που ήθελα να κάνω είναι να κατατάξω το ον κάπου. Ρατσιστικό μεν, απόλυτα ανθρώπινο δε.
Το ον πέρασε αμέσως στην επίθεση. Άρχισε, ξεδιάντροπα, να με μιμείται. Έκανε μια εντυπωσιακή υπόκλιση, με το κεφάλι του (είχε κεφάλι), να φτάνει τόσο κοντά στο πεζοδρόμιο που νόμιζα ότι του είχε πέσει η τσίχλα και ήθελε να τη μαζέψει με το στόμα.
Αιφνιδιάστηκα, αλλά, όντας αρκετά εγωιστής και καθόλου φυγόπονος, σκέφτηκα ότι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.
«Ψάχνεις κάτι;», πέταξα την πιο φονική ατάκα που μου υπαγόρευσε ο οινοπνευματούχος μου εγκέφαλος.
«Όλα», απάντησε, αφού επέστρεψε στην πρέπουσα στάση για ένα ον με ανθρωποειδή χαρακτηριστικά. Προς στιγμήν, νόμιζα ότι το «Όλα» ήταν το ισπανικό «γεια σου». Μετά κατάλαβα ότι εννοεί «τα πάντα».
«Γιατί ψάχνεις τα όλα;»
«Επειδή τα θέλω όλα»
Διάολε. Είναι και έξυπνο το ον.
Τη στιγμή αυτή συνειδητοποίησα ότι δεν επρόκειτο για γυναίκα, οπότε σκέφτηκα ότι οι περιπτώσεις του να νομίζει ότι του την πέφτω μειώθηκαν αρκετά και αυξήθηκαν αυτές που μπορεί να νομίζει ότι θέλει να το πλακώσω στις μπουνιές και να του κλέψω το πορτοφόλι. Ρατσισμός μεν, ανθρώπινο δε.
Εκεί που χρειαζόμουν κάθε ικμάδα της υπόστασής μου για να αποδείξω στο ον ότι δεν είμαι και κανένας τυχαίος, δέχθηκα μια ύπουλη επίθεση από τα 700 και βάλε ml. Haig που είχα καταναλώσει. Θόλωσα και έγειρα ενστικτωδώς προς τα μπρος. Προσπάθησα να το πιάσω από τον ώμο για να κρατηθώ. Έπιασα αέρα κοπανιστό και έφαγα τα μούτρα μου. Σηκώθηκα, πιάνοντας το γόνατό που είχα μόλις χτυπήσει και κοίταξα δεξιά, αριστερά, κάτω και πάνω, με αυτή ακριβώς τη σειρά. Πουθενά το ον.
Διαισθάνθηκα ότι κάτι μου διαφεύγει στην όλη ιστορία.
Σκέφτηκα ότι δεν μπορεί να το φαντάστηκα. Ήταν εκεί πριν από λίγο. Άρα, κάπου πρέπει να πήγε. Έκλεισα τα μάτια, απλά και μόνο για να συνέρθω λίγο παραπάνω από τη ζαλάδα. Αυτό ακριβώς έπρεπε να κάνω, τελικά. Το ον εμφανίστηκε πάλι μπροστά μου.
Δεν το φανταζόμουν, όχι. Απλά, είχε μπει μέσα μου. Για την ακρίβεια, ήταν πάντα μέσα μου. Του χαμογέλασα, μου το ανταπέδωσε, και του είπα «Καλό ψάξιμο».
«Από εσένα εξαρτάται», μου απάντησε.

16 Comments:

Blogger sorry_girl έγραψε...

Et vous continuez de me surprise!
(κάπου έχω κάνει λάθος αλλά τα γαλλικά μου από το σχολείο έχω να τα εξα-σκήσω..μου βγαίνει δε ,να στα πω στα γαλλικά!(μην είναι από το σέβας; μην είναι από την κουλτούρα; ; je ne sais pas!!)

7/06/2006 05:14:00 pm  
Blogger vangelakas έγραψε...

ε εντάξει, δέν πολυταιριάζει τό "ζέχνει" μέ τό "old spice"

7/06/2006 05:52:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

sorry: Μην το ψάχνεις. It happens all the time. Όντως έκανες λάθος. Αλλά δεν πρόκειται να σε διορθώσω, φυσικά.

vangelakas: Από άποψη ύφους ή θεωρείς όντως ότι το old spice έχει ωραίο άρωμα;

7/06/2006 06:30:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Εγώ όμως που είμαι δασκάλα, θα σε διορθώσω, sorry για να μαθαίνεις:
et vous continuez à me surprendre, είναι. :p

Επίσης, Πασχάλη, αναρρωτιέμαι ΤΙ πίνετε και ΤΙ καπνίζετε...

:ppppppppppp

7/07/2006 02:00:00 am  
Blogger sorry_girl έγραψε...

Ευχαριστώ doll για τη διόρθωση!
:)

7/07/2006 09:51:00 am  
Blogger Matron Maya έγραψε...

vou le vou couche avec mua?

7/07/2006 11:17:00 am  
Blogger Matron Maya έγραψε...

αποκλέιεται να το έχω γράψει σωστά... θέλω τις παρατηρήσεις μου... "μ'αρέσουν οι παρατηρήσεις διορθώνομαι"

7/07/2006 11:36:00 am  
Blogger vangelakas έγραψε...

Pascal, νομίζω ότι έχει ωραίο άρωμα η old spice...

7/07/2006 11:44:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΟΛΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΑΝ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ pascal.
pascal ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ placas!!

7/07/2006 11:55:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

CD: Σιγά μη σου πώ :PPP
matron και marla: Ώπα. Ενδιαφέρουσες εξελίξεις βλέπω. Να οργανωθούμε ρε παιδιά, να οργανωθούμε.
vangelakas: οk man. Γούστα είναι αυτά.

anonymous: Στο 'χω πει ότι είσαι ο αγαπημένος μου κομεντάριος. Συνέχισε έτσι. Please.

7/07/2006 01:52:00 pm  
Blogger vangelakas έγραψε...

Pascal ναί, σίγουρα, γούστα είναι αυτά, αλλά είναι καλούλα μωρέ η old spice. Αυτή πού θεωρείται τελειωμένη, παπουδίστικη τελείως, είναι η aqua vleva ρέ σύ! (τήν φορούσα στήν πρώτη λυκείου!χαχαχα!)

7/07/2006 02:17:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ρε, αρχηγέ. Τι είπες τώρα. Aqua Velva, χαχχαχαχαχαχα!!!!

7/07/2006 02:18:00 pm  
Blogger isobel έγραψε...

σαν πολλές ταινίες με τον Κωνσταντάρα μεθυσμένο να κοιτιέται σε καθρέφτη πρέπει να βλέπεις τελευταίως... ;-D
συστήνω άμεση ψυχοθεραπεία βλέποντας σκηνές με το Gollum

επίσης συμπάσχω με τα προαναφερθέντα περί-έλλειψης νικοτίνης κλπ. κ γω έχω κόψει το άτιμο το κατευναστικό-απολαυστικό-βλαφτικό-μη-συνεχίσω-άλλο-γιατί-με-πιάνει-νοσταλγία σπορ κ όσο να ναι έχω βαρέσει μια λάλα παραπάνω από τη συνηθισμένη μου ξέρεις τα γνωστά πείνα-δίψα-ατονία-δυστυχία
(been there, done that)

7/07/2006 06:53:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Κωνσταντάρας rules!!!
Όσο για το τσιγάρο, έχω προσπαθήσει να το κόψω τρεις φορές. Το κατάφερα και τις τρεις :)

7/08/2006 05:13:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

I like it! Good job. Go on.
»

8/12/2006 10:30:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

8/18/2006 02:22:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Μπρατσάκια » | Routinne » | Sex Αnd Τhe Village » | Λειψανδρία » | Τραπεζάκι από το IKEA » | Love is in the air » | Smooth Criminal » | βιβ λα φρανς » | Ανακοίνωσις » | Η αξία της ασυνέπειας »