Wednesday, April 26

Suck my Dickens

Άσε κάτω το blog μου λέμε. Ναι, σ’ εσένα μιλάω. Σταμάτα να κάνεις copy τα κείμενά μου και μετά paste στο αποστειρωμένο σου μυαλό. Μη με μετράς. Πάψε να μου φέρεσαι σαν λογιστής. Βάλε τις αναλύσεις σου περί του «πώς επηρεάζει η ουρά της γαρίδος τον κυματισμό του Ιονίου» εκεί που σε βολεύει περισσότερο. Μπροστά, πίσω, στο φλιτζανάκι του εσπρέσο, στη μαύρη τρύπα, στην τρύπα της μαύρης. Όπου εσύ γουστάρεις, ιστολογιότατε.
Πήξαμε στους αδιοριζοντιωμένους φιλόλογους. Στους ακίνδυνους φίλους της γλώσσας. Ρε, η γλώσσα δεν θέλει άλλα φιλαράκια. Έχει. Θέλει εραστές. Να τη διακορεύσουν την καψωμένη και να τη γονιμοποιήσουν, μπας και γεννήσει και τίποτα ξεχωριστό και το δούμε και χαρούμε όλοι μας. Θέλει αλήτες, θέλει ασεβείς, θέλει φευγάτους, θέλει διακυβευτές. Ξέρω, δεν τη βγάζει σωστή τη λέξη το γουόρντ. Η κόκκινη υπογράμμισή της όμως με ελκύει- είμαι και ταύρος. Γουστάρω και να την αγνοώ. Δεν υπάρχει λέει στο λεξικό του. Ε και; Ούτε εγώ υπάρχω σε κανένα λεξικό. Ούτε κι’ εσύ, φαντάζομαι. Να ανησυχώ ότι θα ξυπνήσω μια μέρα με μια λεπτή κόκκινη γραμμή στις πατούσες; Και ποιος θα μου κάνει δεξί κλικ για να ξεκοκκινίσουν;
Άσε κάτω το blog μου, επαναλαμβάνω. Εσύ που μηρυκάζεις κείμενα, τα ξεσκονίζεις, τα περιποιείσαι, τα χαϊδεύεις, τα συλλέγεις. Πλαστικοποιητή της δεκάρας. Τα χωνεύεις καλά- καλά και μετά τα αποπατείς σεντονάτα. Ορθο-γράφε-σβήσε. Ορθο-γραφικέ. Τσιγκούνη της έκφρασης. Σταμάτα να γερολαδώνεις το blog μου. Το προτιμώ αλάδωτο, να μη γλιστράει. Να «βρίσκει», σε όποια κόρη οφθαλμού μπαίνει, αν μπαίνει.
Δεν είμαι λογοτέχνης, το έχεις καταλάβει. Eίμαι logoτέχνης. Κολλάω με τις λέξεις, κολλάω στις λέξεις, κολλάω λέξεις. Όσα διαβάζεις σ’ αυτή τη σελίδα, είναι logos για την εκάστοτε διάθεση και προβληματισμό μου.
Σαραντουβάρειε Καργακολλημένε.
Είμαι συνεπής, αϊΠόντιε προδότη- διασταυρωτή του αυθόρμητου και του ενστικτώδους. Π.χ, η όποια βρωμιά του μυαλού μου βγαίνει ενίοτε και στα κείμενά μου. Ορισμένοι τη βρίσκουν αρκετά ευχάριστη τη μυρωδιά της και αφήνουν που και που και κάνα σχόλιο.
Δεν αρκεί να είναι κάτι καλογραμμένο, ρε goodbyesexual. Πρέπει να είναι και καβλογραμμένο. Να το διαβάζεις και να σου ανεβαίνει η διανοητική σου λίμπιντο. Δεν αρκεί να είναι κάτι ενημερωτικό, εμπεριστατωμένο, προσεγμένο. Θέλω να διαβάζω και να μυρμηγκιάζει ο σβέρκος μου. Να απειλούνται κάπως οι όποιες αντιλήψεις μου για τα πράγματα. Να απειλείται κάτι τέλος πάντων. Γι’ αυτό βάζω συχνά φωτογραφίες γυναικών. Γιατί μερικές φορές απειλούν την ελευθερία μου και τις ευχαριστώ αφάνταστα γι’ αυτό.

«Σφίξεις ξεσφίξεις ουκ εν τω κουνέλι πνίξεις»

Δεν μου αρέσουν πάντα οι αρχές, τα μέσα και τα τέλη. Θέλω καμιά φορά να διαβάσω κάτι, σε blogs ή αλλού, που να μην ξέρει από πού ξεκινάει και πού πηγαίνει. Να με πιάνει απ’ τ’ αρχίδια και να με σέρνει, χωρίς καν να με ρωτήσει. Να παίζουμε κρυφτό. Να το χάνω, να με χάνει, να το ψάχνω, να με ψάχνει.
Δεν φτάνει να προσπαθεί κάποιος να γίνει pioneer της σκέψης, μονοκύτταρε. Οφείλει να προσπαθήσει να γίνει και pioneer της έκφρασης. Όπως και όποτε μπορεί και έχει ενέργεια. Αλλιώς, να βάλει μια blau punkt και μια παύλα και να μ’ αφήσει ήσυχο, ο βαρετός (όχι αυτός εδώ- μ’ αρέσει).
Άσε κάτω το blog, ξαναλέμε. Να πας να χέσεις στο σαλώνι αλλουνού.
Φοράδα.
Εντάξει- εντάξει, μην ψαρώνεις. Δεν υπάρχεις. Απλά σε φαντάστηκα για να με βοηθήσεις να αμπελοφιλοσοφήσω πάλι. Αν υπάρχεις πάντως, τα χαιρετίσματά μου στην απότιστη γλάστρα σου (πώς την είπαμε;) και τους φορτιστές των μπαταριών σου- για το κινητό ΚΑΙ το δονητή.
Ξόανο.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, καλύτερα να μην υπάρξεις ποτέ. Μπορεί να σε ψηφίσουν κιόλας και να σε τρώω στη μάπα συχνότατα.
Τριπλομπαϊπασίστα.
Ζήτω η εκφραστική αναρχία.
Ανέκφραστε.
Αφόρτιστε.
Φασίστα.

PS. Προς αφοριστή: θέλω ζεματιστές ρίμες στο comment σου, αν κάνεις. Προς όσους διαβάζετε: Προτιμώ διαφωνίες. Εν αρχή δεν είναι μόνο ο λόγος αλλά και ο αντίλογος. Υποψιάζομαι μάλιστα ότι ο δεύτερος είναι και πιο σημαντικός.
PS2. Δεν είμαι καθόλου τσατισμένος. Δεν με πείραξε η επιστροφή στη δουλειά- την αγαπάω. Το αρνί μας πείραξε. Μετά το σουβλίσαμε και το φάγαμε.
PS3. Σεντόνι έγραψα ο βλάκωνας. Σκέτο ζουρλομανδύα. Πάρτε και άλλες 13 λέξεις να γίνουν 666. Ηeaven can wait. Always. Everyone.

22 Comments:

Blogger Jamella έγραψε...

νομιζω οτι τσαντιστηκες γιατι δεν σου αφιερωσανε ποστ για την ελλειψη στιξης οπως σε καποια πιο ξανθια και πιο ομορφη απο σενα
- εμενα καλε κοιτα, που γυρνας το κεφαλι?-
νια νια νια νια νια

4/26/2006 12:49:00 pm  
Blogger dgalanis έγραψε...

τώρα υπάρχει ή τον φαντάστηκες?

4/26/2006 12:51:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

ή καλυτερα, να διορθωσω, ενεμπνευσα και δεν μου το αφιερωσανε.
κλαψ

ειμαι μια μουσα.
και μουσι, δεν θα φερω αντιρρηση.

4/26/2006 12:55:00 pm  
Blogger Λαμπρούκος έγραψε...

Μετά από ενδελεχή ανάλυση του πόστ σου κατήγαγον το συμπέρασμα ότι το δεξί κωλομάγουλο της ασκεπούς κορασίδος είναι ασύμμετρο και ως εκ τούτου πιο κρεμασμενο από το αριστερό...

4/26/2006 12:56:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

λαμπρουκο, σ αγαπαω!

4/26/2006 01:07:00 pm  
Blogger Nemertes έγραψε...

Χώσε χώσε... Μισό να σε γράψω μέλος στο Club των Xose. Τι; Δεν θες; Σκασίλα μου... :ρ

4/26/2006 01:19:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Υπάρχει, υπάρχει.... Εμένα μού έδωσε πολύτιμες συμβουλές:

"Α, που είσαι: βελτίωσε λίγο το συντακτικό και το λεξιλόγιό σου, βάλε το μυαλουδάκι σου να σκέφτεται δημιουργικά, περιόρισε τη μικρή ύαινα που έχεις μέσα σου και αναζητά τα αποφάγια των άλλων για να τραφεί - και που ξέρεις; Μπορεί να έρθουν καλύτερες μέρες ακόμα και για σένα!"...

Σ;)

4/26/2006 01:29:00 pm  
Blogger dgalanis έγραψε...

οι συμβουλές είναι κάτι που δίνουμε τόσο απλόχερα στους άλλους γάτε όταν το έχουμε οι ίδιοι τόσο μεγάλη ανάγκη ;)

4/26/2006 02:09:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

morgana: νά' σαι καλά βρε
jamella: Δεν είμαι τσατισμένος λέμε. Ποιο post σου αφιερώσανε; Για γράψε κανά link.
newmanifesto: Υπάρχει δεν υπάρχει δεν έχει σημασία. Και για τις συμβουλές, έχεις απόλυτο δίκιο.
Labrooke Sields: Να σου πώ την αλήθεια, απλά ήθελα να ποστάρω τη φωτό. Το κείμενο αποτελεί στην ουσία μια τεράστια λεζάντα :P
nemertes: Φυσικά και μ' αρέσει το χώσιμο. Είμαι φύσει και θέσει χώστης.
Γάτε: Γράφτον στα μουστάκια σου. Τι λέω, το κάνεις ήδη.

4/26/2006 02:19:00 pm  
Blogger vatraxokoritso έγραψε...

ειπα και εγω θα μαθω κανα κουτσομπολιο..
κριμα ρε
κριμα..


υγ.μηπως ν αρχισω εκεινο το μεταμπλογκινγκ που λεγαμε?

4/26/2006 02:38:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

Pascal, pesta xrisostome....

4/26/2006 03:04:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

To γεγονος πως μανούριασες με ένα ανυπαρκτο προσωπο, δειχνει πως εισαι σε πολυ καλο δρομο. Και το γεγονος πως παρα τις φωτογραφιες σου, ολοι διαβαζουν τα κειμενα σου, δειχνει πως εισαι σε παρα πολυ καλο δρομο. Αντε με τους συγκαμενους που μας περιτριγυρίζουν.

4/26/2006 03:23:00 pm  
Blogger Loukas Tsouknidas έγραψε...

Φίλοι της γλώσσας πολλοί
τρέχουνε να τη σώσουν
μια περιουσία ελληνική
καίγονται να δηλώσουν
περνιούνται για σοφοί
μα μόλις τη γραπώσουν
στο βάθρο θα τη βάλουνε
και θα τη βαλσαμώσουν…
Χωρίς αγίους κι ιερά
δε μπορούν να ζήσουν
περνούν δεσμά χρυσά
σε ότι κατακτήσουν
το αγκαλιάζουν σφιχτά
μέχρι που να το πνίξουν
και αν σε δουν να το κοιτάζεις
θα σε εξοστρακίσουν…
Έχουνε πάντα να πουν
για τα παλιά τα χρόνια
γι’ αλάνες, κουραμάνες
και τρύπια παντελόνια
συλλογικότητες, αγώνες, ιδεολογίες
αυνανισμός για ξοφλημένους
της σκέψης εισοδηματίες...
ΑΦΟΡΙΣΤΗΣ…
της γλώσσας νεολογιστής
λεξοαναθεωρητής
του Κριαρά ωτακουστής
των νοσταλγών χλευαστής
της κόκκινης γραμμής ο περιφρονητής
Ψεύτικε Εμσή…
των σεντονιών εραστή
μιλάς με γλώσσα σωστή
και με ευγένεια αστική
ζητάς και ανταμοιβή
παίρνω λοιπόν αφορμή…

ΝΑ ΣΟΥ ΦΟΡΕΣΩ ΜΙΑ ΓΡΑΒΑΤΑ ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΗ!

4/26/2006 03:24:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

το καλύτερο απόλα ήταν το PS2...

παίζω με τις ώρες

4/26/2006 03:43:00 pm  
Blogger Your Man έγραψε...

μάγκα σ' έχασα, αλλά η κωλάρα κωλάρα...

4/26/2006 04:27:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ai Karaba

4/26/2006 04:28:00 pm  
Blogger 30nothing έγραψε...

Πολύ έξυπνος τίτλος!

4/26/2006 08:21:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Τι σκατά έπινες τόσες μέρες?

(μη μασάς, μ'άρεσε και τούτο σου, όπως και τ' άλλα... επίσης για τους δυσκοίλιους τοιούτου είδους, συνιστώ laxatol.... αλάνθαστο!)

4/26/2006 09:11:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Και τον "μικρό" τον λέτε Dickens? Μήπως είστε λίγο ψωνισμένος?

:p

4/26/2006 09:59:00 pm  
Blogger Filomila έγραψε...

Πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις...!

4/26/2006 10:47:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

vatraxokoritso: καλό και το μεταμπλόγκινγκ, αρκεί να έχει πλάκα.
m13: Δεν πειράζει. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου εξάλλου.
γαλάτη: να τρώω πιο συχνά λες;
wetex: Σκουπίσου (με τον εαυτό σου) από τη συγκίνηση :P
averel: Συγγαμένοι; Πολύ ευγενικός είσαι...
αφοριστής: Είσαι παπάρας. Έγραψες με μερικά στιχάκια αυτό που έγραψα εγώ με 666 λέξεις. Με βούλωσες...
matron maya: Δεν είδες το PS3;
your man: Συμφωνώ. Πολύ καλή.
orlando: Όχι και κατανοώ τον ανθρώπινο πόνο. Απλά μου άρεσε η λέξη και την έγραψα...
CD και filomila: Έπινα θεσσαλικό τσίπουρο.
CD: Όχι και μικρός
morgana: Μπα, τίποτε δεν γίνεται. Απλά χαβαλεδιάζουμε.

4/27/2006 02:04:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

allimiamera: Thanks. Να σου πώ την αλήθεια, όλο το ποστ το έγραψα για τον τίτλο. Αυτός μού' ρθε πρώτα (και η photo του κώλου με email).

4/27/2006 02:05:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | BREAKING NEWS: ΠΑΡΤΗ ΣΤΟ ΠΑΡΤΙ » | O Ioύδας πηδούσε υπέροχα » | Η πόλη μου » | Σαβούρα βιβρ για ανήρ- παρτ ουάν » | Mπήκα στην Ομάδα Έψιλον μαζί με την ψιλικατζού » | Προς όλες τις τσούλες: Φανερωθείτε- ο Αλογοσκούφης... » | Η ιστορία του ανθρώπου σε μισές από 666 λέξεις » | Σας ευχαριστώ που τη βάλατε κύριε Παναγιώτη » | Η Μεγάλη Αδερφή » | Θέλω να σε πάρω τηλέφωνο »