Wednesday, April 12

Η Μεγάλη Αδερφή

Με κοίταζε, από μέσα προς τα έξω. Συνέχεια. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία. Ιδέα μου είναι, σκέφτηκα. Ο αφελής. Στρουθοκαμήλιζα αδιάφορα και περίμενα. Τελικά, έγινε αυτό που φοβόμουν. Αναγνώρισα πλήρως την ύπαρξή της.
Ήταν μεσημέρι θυμάμαι. Κοπάνα από το σχολείο. Καφές, ηλίθιο τσιγάρο της μαγκιάς και ακόμα πιο ηλίθιες κουβέντες. Με κοίταξε. Πιο δυνατά από κάθε άλλη φορά. Από μέσα προς τα έξω. Της ψέλλισα το όνομά μου. Μου έδωσε το δικό της και άρχισε να ταχτοποιείται μέσα μου. Όπως ένα καλός φίλος, πριν διανυκτερεύσει στον καναπέ σου. Ακόμα θυμάμαι το άγγιγμα της φωνής της.
«Απληστία, χάρηκα», μου είχε πει. «Θα με πολεμάς μέχρι να καταφέρεις να με διώξεις. Μη με λυπηθείς καθόλου. Ποτέ. Χτύπα με. Μένω σε πολλούς, οι οποίοι δεν έχουν αντιληφθεί καν την παρουσία μου και δεν με ενοχλούν καθόλου. Με μπερδεύουν βλέπεις με τη μεγάλη μου αδερφή, τη Φιλοδοξία».

15 Comments:

Blogger Loukas Tsouknidas έγραψε...

Απληστία...
του κίβδηλου Εμσή η πεμπτουσία
των μέτριων συνομωσία
μια επανάσταση γελοία
ΑΦΟΡΙΣΤΗΣ...
ο μεγάλος θεριστής
αχυρανθρώπων Εμσήζ
ούτε στιγμή μη σκεφτείς
πως θα ξεφύγει κανείς
απ' το δρεπάνι αυτό
αφήνω όρκο τρελό
πως θα μετρήσετε κεφάλια σωρό._

4/12/2006 02:53:00 pm  
Blogger Chaca-Khan έγραψε...

yo!

4/12/2006 03:23:00 pm  
Blogger Λαμπρούκος έγραψε...

ΓΟΥΑΥ γμτ μου!

4/12/2006 03:50:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

my favourite sin

4/12/2006 04:27:00 pm  
Blogger ONOMATODOSIA έγραψε...

τα εχεις ακομη μαζι της η της εδωσες passport,και η αδελφη της ομως μεγαλη κουφαλα...

4/12/2006 05:56:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

averel: Εγώ είμαι ανάμεσα σ' αυτή και τη λαγνεία.
onomatodosia: Με την αδερφή της δεν έχω κανένα πρόβλημα. Την ίδια δεν έχω καταφέρει να την αποβάλω τελείως.
λαμπρούκος: Άστα, σε καταλαβαίνω...
donna: Ύδρα, Σπέτσες και Ψαρά
chaka- khan: Υo man! Έχεις καμιά σχέση με τον Τσάκα ή δεν τον ξέρεις Κάν; :P
αφοριστής: Πού' σαι ρεεεεε!!!!

Όλα τα θέλεις
εδώ και τώρα
ζητάς και επιμένεις
μα τα ψέματα τώρα
τελειώσανε για σένα
ξύπνα
δίπλα
κοίτα
γευματίζει την ψυχή σου
η Απληστία με ύφος καναλάρχη
στο θρόνο του μονάρχη
εσύ την έβαλες
θυμήσου.
Θυμήσου ψεύτικε Εμσή,
η τιμωρία του αφοριστή
θα σου φορμάρει το PC
του παρδαλού εγκεφάλου σου.
Κρύψου και περίμενε την αποχώρηση
από το κακόηχο ριάλιτι της μιζέρια σου
θυμήσου
ψεύτικε Εμσή.
O αφοριστής μίλησε και ο pascal έγραψε
εσύ απλά διέγραψε
το b-movie της ζωής σου
τελειώνει
με πλάνο όλο χιόνι
και Αγγελοπούλεια ακινησία.
Απληστία,
τέλος.
Μη σκεφτείς να πετάξεις
την πράσινή σου μάσκα
για να γλιτώσεις
ψεύτικε Εμσή.
Τα σκουπιδιάρικα έχουν
απεργία.
Απληστία,
τέλος,
μαζί μ’ αυτή κι’ εσύ
ψεύτικε Εμσή.

4/12/2006 07:30:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ποιο ρε συ γαλάτη;

4/12/2006 08:01:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Λαγνεία!
Sans voir!

:p

4/12/2006 08:05:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

γαλάτης: Μπα. Να βάφω τοίχους ίσως. Από την άλλη, λες να στείλω κανα mail στο Βουρλιώτη;
CD: Σσσσσ...les murs ont des oreilles.

4/12/2006 08:26:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Μπα, άστο. Δεν είμαι χοντρός, δεν έχω φαλάκρα και δεν γεννήθηκα στο Κερατσίνι. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου πάντως.

4/12/2006 08:40:00 pm  
Blogger vatraxokoritso έγραψε...

Άμα μπλέξεις με τις αδερφές δεν ξεμπλέκεις εύκολα..
Μετά ακολουθούν και οι ξαδέλφεs...

4/12/2006 09:35:00 pm  
Blogger Chaca-Khan έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

4/12/2006 09:37:00 pm  
Blogger Chaca-Khan έγραψε...

Thanx for the inspiration..

4/12/2006 10:40:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

d0nna: Τώρα που το λες, λέω να γράψω κανα Άρλεκιν εδώ και χρόνια. Κολλάω στο τέλος: Αυτός παντρεύεται εκείνη η εκείνη εκείνον;
vatraxokoritso: Και όλα τα σόγια μαζί. Θείες, συμπεθέρια, κουνιάδια, τριτοδεύτερα ξαδέρφια...
Τσάκα: Τίποτα man. BTW, πολύ καλό το ποστ. Αν όμως όντως εγώ σε ενέπνευσα να αποκαλυφτείς, μήπως πρέπει να κάνεις μια αναφορά σε αυτή εδώ την κουβέντα; Όχι ότι είναι απαραίτητο δηλαδή...Αρχίδια Μύδια.
morgana: Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα. Εύγε βρε

4/13/2006 10:43:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Ναι γιορτάζω. Δυο φορές μάλιστα.

4/13/2006 06:23:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Θέλω να σε πάρω τηλέφωνο » | Η απλή μέθοδος των τριών » | This is a man’s world. Σε όποιον δεν του αρέσει, ν... » | Απορία: » | Βρέθηκε ο Ιούδας- Ο Λαμπρούκος αγνοείται ακόμα » | Απορία: » | Λίγη ποικιλία βρε παιδιά... » | Lonely » | V for Vyzia » | Tα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία... »