Tuesday, March 14

Τροχαίο σε κηδεία

- Καλός ο μακαρίτης. Θυμάμαι όταν τραβιόμασταν το ’88, πόσο ευγενικός και πρόθυμος ήταν. Με είχε γεμίσει στα δώρα. Και στο κρεβάτι; Ταύρος.
- Μια χαρά τα λες Ίνγκριντ μου. Και σ’ εμένα μου φέρθηκε σπαθί. Με πρόσεχε περισσότερο και από την ίδια τη γυναίκα του, τα δυο χρόνια που ήμασταν μαζί. Το 90 ήταν; Το 91; Θα σε γελάσω.
- Α, όλα κι’ όλα κορίτσια. Η αγαπημένη του ήμουν εγώ. Αφού να φανταστείτε ότι με έβαλε στο σπίτι του, με γνώρισε στη γυναίκα του και τα παιδιά του, λέγοντας ότι είμαι η καινούρια βοηθός του.
- Τώρα που τα τέζαρε πάντως, λυπάμαι την έρμη τη γυναίκα του. Τι κέρατο έχει φάει... Πάλι καλά που δεν πιστεύω στη Θεία Δίκη.
- Καλέ; Τι κάνει αυτός ο μουρλός με το βαν;
- Αααααααααα
-....
-....

Η είδηση εδώ

PS. O κυνισμός χωρίς γνώση και ευαισθησία είναι χυδαιότητα.

« Κεντρική Σελίδα | Πρόταση- τομή » | Η Μενούνος μπαίνει ανάμεσα σε Σάκη- Κάτια » | Have a nice (blowjob) day » | De profundis » | Γυναίκα- Ν. Καββαδίας » | Αισθητική αγαμία » | Oscar Wild » | Νέο Γκάλοπ » | Προς κ. Μπαμπινιώτη: » | Αnd the oscar does not go to... »