Tuesday, March 14

Πρόταση- τομή

Γιατί να μείνουμε μόνο στη σημερινή Hμέρα της Πίπας; Προτείνω τη 14η Απριλίου ως Ημέρα του Πρωκτικού, τη 14η Μαίου ως Ημέρα της Παρτούζας, τη 14η Ιουνίου ως Ημέρα του S&M, τη 14η Ιουλίου ως Ημέρα του Swinging, τη 14η Αυγούστου ως Ημέρα του Bondage, τη 14η Σεπεμβρίου ως Ημέρα του Fist Fucking, τη 14η Οκτωβρίου ως Ημέρα του One Night Stand, τη 14η Νοεμβρίου ως Ημέρα του Voyerism, τη 14η Δεκεμβρίου ως Ημέρα του Role Playing και τη 14η Ιανουαρίου ως Ημέρα του Τάντρα.
Τη 14η Φεβρουαρίου μας την καβάτζωσαν δυστυχώς κάτι ξενέρωτοι.

Περιμένω εκατοντάδες μηνύματα υποστήριξης και δημιουργικές πρωτοβουλίες για την προώθηση του Σκοπού.

4 Comments:

Anonymous Anonymous έγραψε...

Προτείνω ξαπλωτή διαδήλωση έξω από τη Βουλή, με μια "επίδειξη" των αιτημάτων σου.

3/14/2006 06:10:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Αγαπητοί μου συνbloggers, η ανταπόκρισή σας μου σηκώνει το ηθικό (και το ανήθικο). Με το που μαζευτούμε καμιά 100αριά, θα χωριστούμε (ανάλογα το φύλο και τις προτιμήσεις) και θα κάνουμε μια πρόβα τζενεράλε στη βίλα μου στην Cote d’ Azur. Τα αεροπορικά δικά μου.
Όσο για το voyeurism, είναι το «φτιάχνομαι αφάνταστα πέρνωντας μάτι».

3/14/2006 06:31:00 pm  
Blogger ουίκι της βλαχάρας έγραψε...

Κατ'αρχάς "πέρνωντας μάτι" βρε ανορθόγραφε; (εκτός και αν είναι κάποιο αστειάκι που έχω χάσει).

Και τώρα το σχόλιο που όλοι περιμένατε (λέμε τώρα). Προτείνω την 1η Δεκεμβρίου ως Ημέρα Tori Amos και την 25η Ιανουαρίου ως Ημέρα Virginia Woolf (έχω και άλλες, αλλά ας το αφήσουμε προς το παρόν). Ζήτω το εναλλακτικό ημερολόγιο!

3/16/2006 01:15:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Aμάν ρε Wicky. Απο σεξουαλικό το ημερολόγιο το έκανες art.

3/16/2006 04:33:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Η Μενούνος μπαίνει ανάμεσα σε Σάκη- Κάτια » | Have a nice (blowjob) day » | De profundis » | Γυναίκα- Ν. Καββαδίας » | Αισθητική αγαμία » | Oscar Wild » | Νέο Γκάλοπ » | Προς κ. Μπαμπινιώτη: » | Αnd the oscar does not go to... » | Μπρυζ »