Monday, February 21

Μαθήματα ξένων γλωσσών

Σε αυτό το session, θα δώσουμε μερικές στοιχειώδεις φράσεις των Womanese (γλώσσα των γυναικών) και την αντίστοιχη ερμηνεία τους.

Θέλω να μείνω για λίγο μόνη μου – Δεν σε γουστάρω αρκετά (έως καθόλου)
Θέλω να μείνουμε φίλοι- Δεν σε γουστάρω αρκετά (έως καθόλου)
Δεν είμαι σίγουρη ακόμα- Δεν σε γουστάρω αρκετά (έως καθόλου)
Έχω πονοκέφαλο- Δεν σε γουστάρω αρκετά (έως καθόλου)
Δεν είσαι αρκετά εκδηλωτικός- Θέλω να σε υποτάξω για να ξανανιώσω ασφαλής με τους άντρες
Είσαι ο καλύτερος εραστής που είχα ποτέ- Ο καλύτερος μέχρι τον επόμενο
Είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί- Ότι καλύτερο μέχρι το επόμενο
Σε θέλω- Πήδα με
Μου σπας τα νεύρα- Δεν κάνεις ότι γουστάρω αλλά μ’ αρέσει
Πρώτη φορά αισθάνομαι έτσι- Πρώτη φορά ξανααισθάνομαι έτσι

Πάλι καλά που ΔΕΝ μιλάμε την ίδια γλώσσα. Αλλιώς δεν θα είχε κανένα ενδιαφέρον η όλη φάση.

« Κεντρική Σελίδα | Ο Δεκάλογος τoυ looser » | Abelofilosofies » | Quote of the day » | Σήμερα ακούμε » | MSG » | Η αμπελοφιλοσοφία της ημέρας » | Μίκρο - “Only the Best”. » | Σήμερα ακούμε » | Κ. Φουέντες- "Σε αυτά πιστέυω" » | Quote »