Tuesday, October 17

Aγαπητή Μανταλένα,

Είδα ότι προτίθεσαι να κάνεις αγωγή εναντίον ορισμένων γιατί δημοσιεύτηκε αλληλογραφία σου χωρίς την άδειά σου και γιατί θεωρείς ότι δέχτηκες απειλές.

Έχω να θέσω μερικές ερωτήσεις:

Ποια είναι η κοπέλα που εμφανίζεται στο προφίλ σου;
Ποια είναι η κοπέλα που εμφανίζεται στις φωτογραφίες σου που έχεις ποστάρει κατά καιρούς;
Γνωρίζει ότι χρησιμοποιείς τις φωτογραφίες της στο blog σου;

Αισθάνομαι γελοίος μόνο και μόνο που θέτω αυτές τις γελοίες ερωτήσεις. Φυσικά και δεν θέλω καμία σοβαρή απάντηση στις γελοίες αυτές ερωτήσεις μου.

Αισθάνομαι γελοίος που βλέπω να δημιουργούνται τέτοια θέματα από ενήλικες και μορφωμένους ανθρώπους.

Αισθάνομαι γελοίος όταν βλέπω ότι το «θα σε πάω στο δικαστήριο» λειτουργεί με τρόπο που παραπέμπει σε ημιφασιστικές κοινωνίες όπου το «politically incorrect» και το «παράνομο» έχουν γίνει σχεδόν ταυτόσημα.

Αισθάνομαι γελοίος γιατί βλέπω ότι φτάνουμε στο σημείο που η δικτυακή μας ταυτότητα θα υπαγορεύει ήθη και συμπεριφορές στη μη δικτυακή ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει μόνο το αντίθετο.

Αισθάνομαι γελοίος που είδα ότι ο mcfly έκλεισε το blog του και είμαι σίγουρος ότι το η διένεξή σας έχει να κάνει, σε κάποιο βαθμό, μ’ αυτή του την απόφαση. Το paralysis by analysis ήταν κατά τη γνώμη μου ένα από τα καλύτερα ελληνικά blogs.

Είσαι ελεύθερη να πράξεις όπως νομίζεις.
Χωρίς να θέλω να φανεί αυτό σε καμιά περίπτωση εκβιαστικό, δηλώνω ότι στην περίπτωση που προχωρήσoυν οποιεσδήποτε αγωγές, εγώ ετούτο το ρημάδι το blog το κλείνω. Όχι ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Καθόλου.
Αλλά ως τον δικό μου τρόπο για να αποφύγω να γίνω αναξιοπρεπής συμμετέχοντας, έστω και ως απλώς θεατής και χρήστης αυτού του μέσου που ονομάζεται blog, σε μια ιλαροτραγωδία.

PS. Το σωστό και το λάθος δεν είναι ταυτόσημα με το νόμιμο και το παράνομο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ ότι δεν έχει καμιά δουλειά κανένα δικαστήριο να κρίνει. Όχι γιατί δεν μπορεί.
Αλλά γιατί Ο ΠΑΠΑΡΑΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ BLOG ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΕΣΩ ΣΤΑ COMMENTS.

85 Comments:

Blogger it is έγραψε...

ok wtf? Δώσε ενα λινκ να δούμε τι έγινε τουλάχιστον και αν είναι να κλείσεις επειδή δε θα έχει μπλογκ ο πρόεδρας θα ανοίξω ένα εγώ με νικ π΄ροεδρος να με ξεχέζεις κάθε μέρα. Έτσι και κλείσεις θα σε βρούμε ρε αληταρά! :P

10/17/2006 03:38:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Συνυπογράφω μέχρι τα μπούνια.
Η κατάσταση έχει ξεπεράσει κάθε όριο γελοιότητας.
Καιρός καποια πράγματα να μπουν στη θέση τους.Και να ξεκαθαρίσουν
Εδώ είμαστε και περιμένουμε

10/17/2006 03:39:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Η κοπέλα είναι η Μανταλένα και αυτός που γράφει το μπλόγκ είναι ο Παριανός .
Για να πω την αλήθεια εγώ έτσι το χα σακουλευτεί από την αρχή . Μετά ο ένας έλεγε δεν είναι γυναίκα ο άλλος όχι είναι αλλά δεν είναι τόσο φανατική και τέλος πάντων κόλαση.
Η όλη ιστορία μου θυμίζει και με το συμπάθιο την Μπεζεντάκου που την είχα τρακάρει σε ένα απο αυτά τα μεσημέρινάδικα και φώναζε και απειλούσε πως θα κάνει μηνύσεις και αγωγές σε μια άλλη νομίζω τη Βέρα Λάμπρου. Δηλαδή είναι πράγματα που γίνονται

10/17/2006 03:58:00 pm  
Blogger artois έγραψε...

Τι συμβαίνει βρε Πασχάλ; Από όσα γράφεις συμπεραίνω ότι πρόκειται για

μια ηλίθια παράσταση
ένα ριάλιτι σόου


Τι έχασα γμ το φελέκι μου;

10/17/2006 04:04:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

it is: Δεν έχει ούτε link ούτε τίποτα. Ό,τι ξέρεις ξέρεις. Δεν χρειάζεσαι παραπάνω.

μαργαρίτα: Γελοιότητα δεν λες τίποτα. Άντε να δούμε που θα πάει το πράγμα.

sykofantis: Το θέμα μου δεν είναι το ποιος γράφει ως μανταλένα και αν είναι άντρας ή γυναίκα ή παιδί ή εξωγήινος με τρία μάτια φίλε μου. Το θέμα είναι άλλο.

artois: Καλά ρε συ, τι στο καλό κάνεις; Υποτίθεται ότι είσαι και ο observer ρε γμτ μου και έχασες αυτό το επεισόδιο;
Γρήγορα, έχεις δουλειά να κάνεις.

10/17/2006 04:08:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

o parianos einai filos tis manifestas?

me tin allin tin athinaio ti ginetai?

akoma kanei tin papia? greek gastronomer!!! o re xalia mayra!


pascal dose ta link mi nomizeis oti kseroume ti ginetai.

10/17/2006 04:08:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Έχω κι εγώ 3 ερωτήσεις, you know, που δεν απαντήθηκαν ποτέ:

1.
Το γεγονός ότι κοινοποίησαν το που εργάζομαι δεν έχει να κάνει με την "μπλογκοζωούλα" μου, έτσι;

2.
Το γεγονός ότι κάποιος προέτρεψε να με ξυλοφορτώσουν θα ήταν "εικονικό" και αυτό;
(ρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, εκτός αν το "είσαι χέστης" που μου απεύθυνθηκε μπορεί να θεωρηθεί ως τέτοια).

3.
Τέλος, δεν είναι πρέπον να δημοσιεύσω κανένα mail κανενός blogger - δεν το έκανα ούτε όταν έπρπε να υπερασπιστώ τα λεγόμενά μου, γιατί να δικαιολογήσω κάποιον που το κάνει απλώς και μόνο για να με κράξει;
(ρητορική ερώτησις η τελευταία)


Αν απαντηθούν αυτά, εδώ είμαστε να απαντήσω και στις δικές σου ερωτήσεις ΑΝ ΘΕΛΩ και ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.


Συμφωνώ με τη Μαργαρίτα: η κατάσταση ξέφυγε από κάθε όριο γελοιότητας:
Κάποιοι με κατηγόρησαν ότι "χειραγωγώ αυτούς που με διαβάζουν" και απείλησαν να με δείρουν (στην πραγματική ζωή) γι' αυτό το χωρίς επιχειρήματα ισχυρισμό τους.


ΥΓ.
Δεν ξέρω αν ο χρήστης που λες έκλεισε το blog του και για ποιο λόγο. Λυπάμαι αν συνέβη εξαιτίας του ότι με απείλησε εξακολουθητικά και αρνήθηκε να δώσει εξήγηση όταν τον ρώτησα αν σοβαρολογεί. Αναρωτιέμαι αν λυπάται κι εκείνος, ή αν βρήκε απλώς μια εύκολη αιτία για να μου φορτώσει (εκτός από το βρωμόξυλο που ευαγγελίζεται) και το ότι σταματάει το blogging.

Αναρωτιέμαι καμιά φορά με τι θα ήσασταν ευχαριστημένοι όλοι όσοι με κράζετε. Με το να πάψω να γράφω;
Δεν θα σας κάνω τη χάρη.
Με λυντσάρισμα στο Σύνταγμα;
Θα προσπαθήσω να μην.


Πασκάλ, είναι εντελώς σουρεάλ το να κλείσεις το blog σου εξαιτίας των απειλών που δέχομαι και της έκθεσης την οποία υπέστην εγώ το προηγούμενο διάστημα!

Αυτά. Δεν έχω σκοπό να επανέλθω. Το Μανταλενομπλογκ διαθέτει και mail.

ΥΓ
Προβλέπω 30 linkblogs (Θα σου κάνω κι εγώ).
:)

10/17/2006 04:13:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ok, διαβάστε σχόλια και ποστ
EΔΩ
EΔΩ
και
ΕΔΩ

10/17/2006 04:16:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πασκάλ καταλαβαίνω πολύ καλά τι θέλεις να πεις και προσυπογράφω.
Αλλά και η Μανταλένα και ο Παριανός φαντάζομαι ξέρουν πως λένε ανοησίες .

Το θέμα είναι πως η ιστορία της Μανταλένας του Παριανού κλπ είναι ανταγωνιστικό του κους κους του Αλφα για να μην πω και του σαρβάϊβορ Ελλάδα - Τουρκία. Ετσι και μας πάρουν χαμπάρι τα μεσημεριανάδικα μας βλέπω σε παράθυρα με γυρισμένες πλάτες .

Υ.Γ. Πιο πολύ απο όλα φοβάμαι την Αννίτα Πάνια

10/17/2006 04:18:00 pm  
Blogger artois έγραψε...

μμμμ... τώρα που διάβασα το σχόλιο του SykoFantiS_Bastoyni κάτι ψιλοκατάλαβα.

Αλλά γιατί μασάτε και ψαρώνετε τόσο εύκολα με τα παιχνίδια του ίντερνετ;

Εγώ είμαι η Μανταλένα-Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο partois είναι ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ. Φοράει μάλιστα και περούκα γιατί του άρπαξε λίγο η καούκα όταν πηδούσαμε τη φωτιά του Αη Γιαννιού. Ο Πασχάλ είναι ο γιος μας ο Γιαννάκης και ο manifesto είναι ο Δαλιανίδης, ο κουμπάρος μας. Ο νονόνς είναι ένα μου εξώγαμο - o Κώστας Σπυρόπουλος - και η Ίσις είναι η πιστή μου αμπιγιέζ. Σας παρακαλώ όταν ανεβείτε την πόρτα του κάστρου της να κάνετε σιγά σιγά γιατί κοιμάται και ονειρεύεται πως την αυγή παντρεύεται.

10/17/2006 04:28:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ο Πασκάλ είναι φίλος, προσπαθεί να βγάλει ένα νόημα απ’ όλ’ αυτά και τον ευχαριστώ.

Ο λόγος που έφυγα είναι ότι αυτό που έγινε ήταν η πρώτη ένδειξη ότι η πραγματικότητα των μπλογκς άρχισε να μπλέκεται με τη δική μου και δεν ένιωσα καθόλου καλά.

Όσο ήμουνα μέσα, δεν είχα ποτέ πρόθεση ούτε ήμουν σε θέση ν’ απειλήσω κανέναν, πόσο μάλλον ανθρώπους που δε γνωρίζω καν ποιοι είναι και τι κάνουν. Δεν επεδίωξα να γνωρίσω κανέναν ούτε έψαξα να βρω όσους έχουν αποκαλυφθεί. Έτυχε να βρω παλιούς γνωστούς που ήταν ήδη εδώ μέσα.

Ακόμα κι όταν ρωτήθηκα δε θεώρησα ότι κάποιος πίστεψε πως σοβαρολογώ. Πήρα μια αφορμή από ένα περιστατικό κι ένα ποστ στο οποίο σχολίασα με τόνο υπερβολικό. Στη συνέχεια ακολούθησα απλά στο τσαμπουκάλεμα. Οι έντονες διενέξεις είναι συνηθισμένες εδώ μέσα. Χρησιμοποίησα το νικ μου. Γιατί να το κάνω αυτό αλλιώς;

Πάντα θεωρούσα την υπερβολή σύμμαχο στη διατύπωση της άποψής μου και πίστευα ότι γίνεται κατανοητή.

Δε ξέρω τι άλλο να πω. Εξηγώ τα αυτονόητα αλλά ίσως χρειάζεται κι αυτό που και που.

Τα λέμε.

10/17/2006 04:28:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Mανταλένα,
Δεν απειλήθηκες σε καμιά περίπτωση. Κανένας δεν προτίθεται να έρθει να σε πλακώσει στο ξύλο ρε. Ας σοβαρευτούμε λίγο επιτέλους.
Όσο για το πού εργάζεσαι, είναι πολύ εύκολο να βρει ο καθένας το πού εργάζεσαι αν έχει στο blog του tracker και ξέρει να τον χρησιμοποιήσει. Η IP του καθενός είναι δημόσια.
Άλλο το να λες ότι δεν είναι πρέπον να δημοσιεύεις email και άλλο να λες ότι θα κάνεις αγωγή. Το τελευταίο το θεωρώ γελοίο- αυτό έγραψα εξάλλου.
Τέρμα. Αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει εδώ. Επιμένω ότι αν συνεχιστεί με δικηγόρους και παπαριές , εγώ σταματάω να γράφω εδώ μέσα.
ΔΕΝ βγήκε στη φόρα το όνομά σου και ξέρεις πολύ καλά ότι θα μπορούσε να γίνει ΚΑΙ αυτό. Αυτό θα ήταν το χειρότερo.
Φυσικά και θα μπορούσα να σου στείλω mail. Φυσικά και σ' αυτή την περίπτωση χρησιμοποιώ την όποια δημοφιλία του blog μου για να ακουστούν και οι απόψεις άλλων στο ζήτημα. Γνωρίζω πολύ καλά ότι έχεις τη στοιχειώδη ωριμότητα να μην φτάσεις τα πράγματα εκεί που λες ότι θα τα φτάσεις.
Περιμένω.

@sykofantis: Δεν χρειάζονται άλοι χαρακτηρισμοί σ' αυτή τη φάση. Ό,τι ήταν να ειπωθεί σ' αυτό το επίπεδο ειπώθηκε και με το παραπάνω. Το θέμα μας τώρα είναι άλλο.

10/17/2006 04:33:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

@artois: Όλα αυτά ισχύουν. Εγώ μιλάω όμως για την περίπτωση που όντως η φάση φτάσει σε αγωγές και τέτοια πράγματα. Τότε τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά, μέσα στην ίδια τη γελοιότητά τους πάντα.

@mcfly: Eπειδή σε ξέρω ρε συ, γι' αυτό μου φαίνεται και ακόμα πιο γελοίο το όλο πράγμα. Τι να πώ. Λυπάμαι για την όποια αναστάτωση σου έφερε το όλο θέμα με τις επαπειλούμενες αγωγές.

10/17/2006 04:37:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Κουράστηκε το θέμα.

Δε μπορεί ο καθένας να έχει ένα blog και να ασχολείτε μόνο με αυτό?!

10/17/2006 04:39:00 pm  
Blogger sal.ló έγραψε...

Αγωγές, μηνύσεις, εισαγγελείς, μπάτσοι και γραπτά στις κόντρες...

Μάλλον παίζει κάποιο παράλογο...

10/17/2006 04:45:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Άντε να σοβαρευτώ. Ένας χρήστης με το παρωνύμιο Χ δημοσιεύει την ηλεκτρονική αλληλογραφία που έχει με έναν άλλο χρήστη με το παρωνύμιο zoumeri_gorgona
O zoumeri_gorgona τα παίρνει και απειλεί ότι θα κάνει αγωγή στον Χ.
Θα πάει λοιπόν στον εισαγγελέα και θα πει ο Χ δημοσίευσε την αλληλογραφία μου ως zoumeri_gorgona ; Θα γελάσουν και οι δικογραφίες .

Ο εισαγγελέας θα παρέμβει ΜΟΝΟΝ όταν υπάρχει παραβατική συμπεριφορά ενός ΦΥΣΙΚΟΥ προσώπου . Οι zoumeres_gorgones από όσο ξέρω δεν υπάρχουν.
Για αυτό επιμένω Πασκάλ πως όλη αυτή η ιστορία είναι ενδιαφέρουσα μόνο για την Αννίτα Πάνια.
Αν θέλει λοιπόν ο Παριανός να καταγγείλει κάτι να βρούμε την παραγωγή της Αννίτας να το κανονίσουμε να βγει.

10/17/2006 04:49:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

@sykofantis: Δεν με νοιάζει τι θα πει ο εισαγγελέας. Δεν ψάχνω τη νομική πλευρά του θέματος.
Θεωρώ ότι με το που θα κληθεί και μόνο να κρίνει ο εισαγγελέας, το πράγμα θα έχει ξεφύγει από τα όρια της λογικής.
Xρήσιμη η άποψή σου πάντως. Ευχαριστώ.

10/17/2006 04:54:00 pm  
Blogger Chaca-Khan έγραψε...

οh dear god! τί καρακατσουλιό. Δεν είχα ιδέα κ είμαι περήφανος.
Μην αναπαράγετε την παθολογία των ανθρώπων που χαώνονται με το μέσο. Ταρακουνήστε τους λαι τέλος. Κιεπίσης mcfly, καταλαβαίνω το "άσταδιάλα" αλλά εντάξει, γίνετι κάτι εδώ..

10/17/2006 05:14:00 pm  
Blogger Durden_Alie έγραψε...

Από χθες που το είδα, ψάχνω να πω κάπου ένα "Κρίμα!" για το blog του McFly. Μου φαίνεται πως θα το πω εδώ.

Η υπόλοιπη ιστορία είναι θλιβερή...Pascal προσυπογράφω...

10/17/2006 05:18:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Γίνεται σίγουρα κάτι Chaka αλλά δεν το κάνω εγώ πια.

Είμαι ακόμα απορημένος και σοκαρισμένος από το γεγονός ότι έγιναν όλα χωρίς να το καταλάβω.

Η άποψή μου για το τι κάνει κάποιος άλλος δεν είναι ακλόνητη ούτε τόσο σημαντική που να θεωρώ ότι πρέπει να κρατήσω οποιαδήποτε στάση.

Δε μπορώ να συνηδειτοποιήσω όμως πως μπορεί κάποιος να ένιωσε ότι απειλείται σε μια τυπικά "κάφρικη" (από μέρους μου έστω) ιντερνετική διένεξη.

Τελικά, αν δεχτώ ότι ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ φοβήθηκε έστω και για μια στιγμή (ο άνθρωπος και όχι η περσόνα) τότε ζητώ συγνώμη.

Μου φαίνεται τόσο απλό.

Δε χρειάζεται να πω ότι δεν είμαι μαφιόζος ούτε μπράβος της νύχτας.

10/17/2006 05:29:00 pm  
Blogger vromogato έγραψε...

ένα ψευδώνυμο σας απειλεί
και κάθεστε και το κουβεντιάζετε αντί να γελάτε και να το κράζετε
φανταστείτε να μπει εδώ μέσα ο νιβο, ο ψωμιάδης και ένας σωρός άλλοι μαλάκες που έχουν και έτοιμους δικηγόρους να δουνε τι έχει γραφτεί τόσο καιρό
ρε πάτε καλά?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

10/17/2006 05:41:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

chaka: Γίνεται; Έχω αρχίσει και αμφιβάλλω ότι γίνεται το οτιδήποτε.

durden: Ε, όταν σου έχει φύγει η όρεξη δεν συνεχίζεις. Καλά έκανε. Το ίδιο θα έκανα κι' εγώ.

vromogato: Εδώ κουβεντιάζουμε για βυζιά και κώλους, σ' αυτό θα κωλώσουμε ρε;
Μακάρι να μας την έπεφτε κανένας ψωμιάδης. Αυτό θα σήμαινε ότι όντως κάτι γίνεται. Αλλά πού. Μπορεί να είναι μικροαστός φασίστας αλλά βλάκας δεν είναι.

10/17/2006 05:48:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Η υπόθεση δεν είναι γελοιότητα. Όταν ο/η Μανταλένα/ος μου απαντά σε σχόλιο μου στον ΜακΜάνους:

Jago, αλλιώς τα είδα εγώ στον e-lawyer και στον σκέτο lawyer προχτές…
Ας είναι. Ούτως ή άλλως δεν είναι πλέον δικό μου ζήτημα


τότε η δικανικότητα της υπόθεσης είναι δεδομένη. Και θα έχουμε το πρώτο κρούσμα (εάν και εφόσον συμβεί αυτό ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα) ποινικοποίησης των blogs.

Κι όλα αυτά από ένα στραβό γαμήσι (η πρώην τάχα μου του Μανταλένου) που εκτονώθηκε σε άθλιες κατινιές κι αλλοπρόσαλλες συμπεριφορές.

ΚΡΙΜΑ
ΚΡΙΜΑ
ΚΡΙΜΑ

ΥΓ Μπορεί να μην με αφορά η όλη υπόθεση, αλλά εξοργίζομαι τόσο πολύ που δεν μπορώ να κρατήσω κλειστό το στόμα μου. Γιατί νιώθω βαθύτατα ότι μας αφορά ΟΛΟΥΣ αυτή η όψιμη τρομοκρατία.

10/17/2006 05:50:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Καταγγέλω τον αρτουά εδώ και τώρα για αισχρή συκοφαντία εις βάρος της ιντερνετικής μου περσόνας και μπλογκοαξιοπρεπείας.

Είναι γνωστό ότι η καούκα μου δεν είναι καθόλου αρπαγμένη.Αντιθέτως... το περιποιημένο μαλλί αλλά και το όμορφο κόψιμο είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της χάρης μου ως μεταμπλόγκερ.

Θα κοινοποιήσω αυτό μου το σχόλιο με εξώδικο στον συνεργάτη μου artois και αν δεν συμμορφωθεί, θα προχωρήσω σε αγωγές, ενδεχομένως και σε λυντσάρισμα.

10/17/2006 05:53:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Κύριοι bloggers,
τα πράγματα είναι απλά, πιο απλά δεν γίνονται.

Εγράφη:
"το πού εργάζεσαι, είναι πολύ εύκολο να βρει ο καθένας αν έχει στο blog του tracker"

/Και το που μένει κάποιος επίσης, πάντοτε με βάση το IP. Ωστόσο απαγορεύεται να δημοσιοποιηθούν από τρίτους./


Εγράφη:
"ΔΕΝ βγήκε στη φόρα το όνομά σου και ξέρεις πολύ καλά ότι θα μπορούσε να γίνει ΚΑΙ αυτό. Αυτό θα ήταν το χειρότερo"

/Άτοπον και μην περιμένετε να σας πει και "ευχαριστώ" κάποιος γι' αυτό! Είναι δυνατόν να ζητάτε από κάποιον να κρίνει με βάση το μη χείρον βέλτιστον, επειδή όπως εγράφη δεν τον κάνατε βούκινο κατά το κοινώς λεγόμενον;
Και το Φίλιππα Συρίγο δεν τον σκότωσαν, θεωρείτε άτοπον το ότι πήγε και έκανε αγωγές κατ' αγνώστων;

Εγράφη:
"Δεν απειλήθηκες σε καμιά περίπτωση. Κανένας δεν προτίθεται να έρθει να σε πλακώσει στο ξύλο ρε"

Πασκάλ, είστε ο πρώτος που γράφει κάτι τέτοιο στη δικτυακή προσωπικότητα της Μανταλένας και μάλιστα χωρίς να την έχετε απειλήσει ποτέ. Συνεπώς, δεν έχει κανένα αντίκρυσμα 'η νόημα ούτε το να το γράφετε ούτε το ότι το λετε.

Συνακόλουθα:
Με βάση τη δικονομία, ακόμη κι αν ένας άγνωστος την χειροδικήσει αύριο εναντίον της, γνωρίζετε ότι μπορεί να προσάγει τον κύριο που την απείλησε ως ηθικό αυτουργό επειδή προέτρεψε τρίτους προς αυτή την κατεύθυνση.

10/17/2006 06:01:00 pm  
Blogger άστεγος έγραψε...

Από όσα μπλογκς τυχαίνει να γνωρίζω, παρατηρώ ότι αρκετά προσπαθούν να κάνουν σάτιρα. Πραγματική σάτιρα όμως έχω δει μέχρι στιγμής μόνο στο μπλογκ του Mcfly, το οποίο στην κατηγορία του είναι μακράν το καλύτερο.
(σημείωση: βασικό χαρακτηριστικό της σάτιρας είναι η υπερβολή).

Τον Μcfly δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά μου κάνει εντύπωση ότι έδωσε βάρος σε κάτι εξαιρετικά ασήμαντο.
Αν μαλώσω με κάποιον στο δρόμο και του πω "είσαι για πολλές μπάτσες", ε σε καμία περιπτωση δεν τον απειλώ. Και αν αυτός πιαστεί από τη φράση κι αρχίσει να φωνάζει "βοήθεια, βοήθεια με απειλούν", ε τότε θα μάλλον τα γέλια θα βάλω παρά θα κάτσω να ασχοληθώ.

ΥΓ. Αυτά χωρίς να έχω ιδέα και άποψη για τα υπόλοιπα που αναφέρει ο Πασκάλ (δημοσίευση αλληλογραφίας κλπ.)

10/17/2006 06:03:00 pm  
Blogger Durden_Alie έγραψε...

Προς τον ανώνυμο : Εάν ήθελα να εκφράσω την άποψή μου για την "πολιτικά ορθή" υστερία (που φυσικά εκδηλώνεται μόνον όταν συμφέρει τον επικαλούμενο αυτής), φοβάμαι πως θα γινόμουν πολύ χυδαίος. Αυτή η δήθεν ευθιξία, η δήθεν υπερευαισθησία δεν είναι τίποτε άλλο παρά η πιο σύγχρονη και "state-of-the-art" μορφή λογοκρισίας...Εάν επιτραπεί αυτή η αντίληψη να περάσει στο χώρο των blogs, το πρώτο βήμα για τον εκφυλισμό του μέσου θα έχει ήδη γίνει.

(Το σχόλιο είναι γενικό και δεν αφορά ένα προς ένα στα σημεία που θίγεις)

10/17/2006 06:26:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

jago: Δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα. Προθέσεις αποκαλύφθηκαν μόνο. Ας δούμε τι θα γίνει πρώτα και βλέπουμε.

άστεγος: Πράγματι, σ' αυτό που έκανε ο mcfly ήταν ο καλύτερος. Τώρα για το αν έπρεπε να πάρει στα σοβαρά αυτό που έγινε, διαφωνώ. Όταν βλέπεις ότι γράφεις για το χαβαλέ σου και την κάβλα σου και σε απειλούν και με αγωγές, όσο νά ναι ξενερώνεις.

αγαπητέ ανώνυμε: Επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω να μπω στη διαδικασία τι και πώς στέκει νομικά η οποιαδήποτε αγωγή. Το ποστ μου αναφερόταν σε άλλο πράγμα.
Τη δικονομία σ' αυτή την περίπτωση τη γράφω στα παπάρια μου. Χέστηκα τι λέει η δικονομία.
Το σωστό και το λάθος δεν είναι ταυτόσημα με το νόμιμο και το παράνομο. Δεν έγινα αρκετά σαφής μ' αυτό που έγραψα;
Δες και αυτό που έγραψε ο durden. Δες και τις επιφυλάξεις που εκφράζει ο jago.
Αυτά είναι στο θέμα μας.

10/17/2006 06:47:00 pm  
Blogger vromogato έγραψε...

δεν ξέρω τις οικονομικές δυσκολίες του καθενός αλλά αν προσπαθεί να βγάλει φράγκα με αποζημιώσεις και ασφαλιστικά μέτρα εδώ μέσα δεν έχει καμμιά ελπίδα
πολύ θα ήθελα να με πάει κάποιος στα δικαστήρια για απειλή ή εξύβριση
παλιόπουστα σάμερ όπου σε βρω θα σε γαμήσω
ΥΓ παρακαλώ να γραφτεί στα πρακτικά

10/17/2006 06:50:00 pm  
Blogger vromogato έγραψε...

ΥΓ χαλαρώστε

10/17/2006 06:51:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ρε παπάρα βρωμόγατε, είσαι τελείως εκτός θέματος κι' εσύ. Για τη μανταλένα μιλάμε κι' όχι για τον σάμερ.

10/17/2006 06:53:00 pm  
Blogger vromogato έγραψε...

ναι ρε με μπερδέψανε

10/17/2006 06:55:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πασχάλη, κι εγώ είπα στο σχόλιο μου "εάν και εφόσον συμβεί αυτό ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.
Έχουμε μεγάλη ευκολία στο να εκτοξεύουμε απειλές, αλλά το κλείσιμο του Paralysis by Analysis νόμιζα ότι ήταν πλάκα επειδή ο mcfly είχε βάλει τη φωτό του Πανίκα. Διαβάζοντας όμως την ανακοίνωσή του, ένιωσα μεγάλος μαλάκας και πραγματικά, ενώ είχα πάρει τη Μανταλένα στην ψιλοπλάκα στου ΜακΜάνους, τώρα συνειδητοποίησα ότι τα πράγματα είναι σοβαρότερα απ' όσο δείχνουν.

Και ως ένδειξη διαμαρτυρίας, αναρτώ τώρα στο ιστολόγιο μου στη στήλη δεξιά, μόνιμη ανακοίνωση να ξανανοίξει ο mcfly το ιστολόγιο του.

10/17/2006 06:55:00 pm  
Blogger vromogato έγραψε...

αλλά έχει σημασία? ανύπαρκτοι είμαστε όλοι εδώ μέσα
και αυτό είναι ΕΝΤΟΣ θέματος
αν με ξαναβρίσεις θα σου κάνω αγωγή

10/17/2006 06:57:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Jago, έχεις δίκιο. Το είπες. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει.

10/17/2006 06:58:00 pm  
Blogger Rodia έγραψε...

Μη μασάς mcfly, καλό μου, άσ' τα σάπια, ρίξε λίγο παγωμένο νερό στον αυχένα και τρέχα ν' ανοίξεις το blog σου!!!!
Μη μας φτωχαίνετε ρε παιδιά μέρα πού 'ναι σήμερα!

(παγκόσμια μέρα της φτώχειας)

:-) ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΟΥΦΦΦΦΦ

10/17/2006 07:19:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Το θέμα το παρακολουθώ εδώ και καιρό και από το καλοκαίρι κατάλαβα ό,τι ψόφησε και θα βρωμήσει.
Όντως.

Δεν είχα σκοπό να συμμετέχω στη συζήτηση, αλλά η δικονομική απειλή με αηδίασε τόσο που σκέφτηκα να ξεράσω κι εγώ κάπου, όπως όλοι. Συγγνώμη Πασκάλ που αυτό γίνεται στο φιλόξενο blog σου.

Η συμπεριφορά του Μανταλένου Παριανού -που ούτε και τώρα -εντελώς παιδιάστικα- δεν θέλει να ξεκαθαρίσει αν είναι μόνο άντρας ή μόνο γυναίκα ή και τα δύο μαζί ή χώρια, είναι μάλλον θλιβερή. Πολύ κακώς ασχολείστε όσοι ασχολείστε και απορώ που βγάζετε άκρη όταν του/της απευθύνεστε. Αν ήταν τουλάχιστον τραβεστί θα μου ήταν συμπαθέστερη/ος.

Την υπόθεση με τον Μcfly την εξέλαβα ως κλασική περίπτωση μετατόπισης του ενδιαφέροντος. Πώς ασχολούμαστε με το χρώμα του σακακιού του Σπηλιωτόπουλου ενώ οι καθηγητές και τα σχολεία απεργούν. Ε, όχι ακριβώς, αλλά κάπως έτσι. Έτυχε και ήταν ο Mcfly. Θα μπορούσε να είναι κάποιος άλλος. Και γι'αυτό πολύ κακώς έκλεισε το blog του.

Μόνη λύση είναι η αδιαφορία. Γι'
αυτό και μόλις πατήσω publish σ'αυτό το comment θα το σκυλομετανιώσω...

Υ.Γ.
"Συνακόλουθα:
Με βάση τη δικονομία, ακόμη κι αν ένας άγνωστος την χειροδικήσει αύριο εναντίον της, γνωρίζετε ότι μπορεί να προσάγει τον κύριο που την απείλησε ως ηθικό αυτουργό επειδή προέτρεψε τρίτους προς αυτή την κατεύθυνση."

Έλεγα κι εγώ δεν θα εμφανιστείς να ξανααπειλήσεις τώρα που το πράγμα ήρθε (ή το έφερες;) στο γήπεδό σου; Μα ούτε τη διατύπωση δεν άλλαξες; Σκέτο copy-paste;

Ιφιμέδεια,
Ηθική Αυτουργός Άλλου "Εγκλήματος"

10/17/2006 07:31:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ροδιά: πάει, ο mcfly την έκανε

Ιφιμέδεια: Από πού είναι το copy paste please? Δώσε link.

10/17/2006 07:37:00 pm  
Blogger artois έγραψε...

Αλήθεια... πού κουρεύεις την περούκα σου partois?

10/17/2006 07:55:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Χμμμ ο γλαφυρός αρτουά τα είπε πολύ καλύτερα.
Λέω να κάνω και εγώ μια απόπειρα...

Συνέλθετε.
Εάν σας χαλάει τόσο πολύ το ρημάδι πατήστε το ντισκονέκτ.
Εκτός κι'αν έχουμε "καεί" όλοι μας τόσο πολύ και δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε τις ψευδαισθήσεις από τη πραγματικότητα.

Η όλη κατάσταση μου θυμίζει μια καταπληκτική σκηνή από το "a scanner darkly" , που συστήνω ανεπιφύλακτα.

10/17/2006 07:58:00 pm  
Blogger divebomb djingle έγραψε...

http://dribblendrink.blogspot.com/
egine delete ki auto

"το πού εργάζεσαι, είναι πολύ εύκολο να βρει ο καθένας αν έχει στο blog του tracker
/Και το που μένει κάποιος επίσης, πάντοτε με βάση το IP."

dhladh as poume eseis pascal gnwrizete tis dieu8unseis olwn oswn episkeptontai to blog sas giati ta tracker pou exete katagrafoun ta IP;

10/17/2006 08:03:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

partois: Ρε συ, αν όντως γίνουν αγωγές, δεν θα μιλάμε πλέον για κάτι το οποίο είναι πραγματικότητα και όχι ψευδαίσθηση;

divebomb: Όσοι έχουν wordpress βλέπουν την ip μέσω των comments πολύ εύκολα. Όλοι οι trackers καταγράφουν τα ip επισκεπτών. Για να βρω εγώ ποιος χρήστης (π.χ εσύ) έχει ποια ip, θα πρέπει να αντιστοιχήσω το πότε μπήκες με το πότε έκανες το σχόλιο. Και πάλι δεν θα είμαι 100% σίγουρος.
Διευθύνσεις, όχι, δεν μπορείς να ξέρεις. Εκτός κι'αν σερφάρεις από κάποια εταιρεία.
Για παράδειγμα, το δικό μου ip αυτή τη στιγμή, αν το ψάξεις σε κανένα εργαλείο όπως το ripe.net, βγάζει τη διεύθυνση της otenet, μέσω της οποίας συνδέομαι.
Όχι τη διεύθυνση της κατοικίας μου. Για να αντιστοιχηθεί διεύθυνση κατοικίας με ip, θα πρέπει να υπάρξει εισαγγελική παρέμβαση.

10/17/2006 08:12:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Pascal,
το blog εις το οποίο εδώθη το εν λόγω κείμενο έκλεισε. Οποία σύμπτωσις ε;
Βεβαίως, δεν ζούμε μόνον στην εποχή της αντιγραφής, αλλά και της αποθήκευσης ;)

10/17/2006 08:16:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

artois: Το ήξερα από την αρχή πως είναι αδύνατον να συνομιλήσω σοβαρά μέ κάποιον που διαθέτει πυραμιδοειδές κεφάλι και τενεκέδιο σώμα :P

Pascal: Αρνούμαι να μπω σε αυτή τη προβληματική παραφιλολογία περί αγωγών και δικαστηρίων και νομίζω πως κανείς μας δεν θα έπρεπε.Ούτε να επιτίθεται με τέτοιες απειλές ούτε φυσικά να μασάει με αυτές!

10/17/2006 08:27:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

"Αρνούμαι να μπω σε αυτή τη προβληματική παραφιλολογία περί αγωγών και δικαστηρίων και νομίζω πως κανείς μας δεν θα έπρεπε.Ούτε να επιτίθεται με τέτοιες απειλές ούτε φυσικά να μασάει με αυτές!"
Δεν πειράζει. Μπαίνω εγώ σ' αυτή την προβληματική παραφιλολογία. Αρκεί. Κανένας δεν μάσησε όπως λέτε. Απλά ξενέρωσε.

ιφιμέδεια: Από ποιο blog και ποιος το είχε ποστάρει; Come on, be more specific.

10/17/2006 09:37:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

όπως σχολίασε και κάποιος που τα διάβαζε αυτά όλα μαζί μου: "το θέμα έγινε τρία πουλάκια κάθονται"..

10/17/2006 10:14:00 pm  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Δεν εννοεί εμένα! Δεν εννοεί εμένα! Εγώ έχω τρεχάματα... δεν κάθομαι!
(Αν και βλέπω πως όσο πάει το θέμα μαζεύει πολύ περισσότερα πουλάκια κι όχι μόνο τρία! Και από πολλές ράτσες μάλιστα... και κοράκια, και μπούφους, και... και... και...)

10/17/2006 10:25:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Πασκάλ,

δεν ξέρω τι νόημα έχει να κάνω κι εγώ "αποκαλύψεις". Το υστερόγραφό μου προηγουμένως, όπως ίσως παρατήρησες, είναι σε δεύτερο πρόσωπο. Απευθύνεται στον "ανώνυμο" που μίλησε περί ηθικής αυτουργίας.

Κάτι μου θύμισε. Βλέπεις, κάποτε, στα παλιά χρόνια, μου είχε "επισημανθεί" ότι είναι δυνατόν να κατηγορηθώ για ηθική αυτουργία σε έγκλημα αποκάλυψης προσωπικών δεδομένων. Με τα ίδια ακριβώς λόγια.

Δε βαριέσαι, που θα έλεγε και ο κύριος Βαρετός. Ας το αφήσουμε εδώ. Όσο τα σκαλίζεις βρωμάνε. Δυστυχώς.

10/17/2006 10:30:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

jamella: Προφανώς και έχετε να ασχοληθείτε με πιο σοβαρά πράγματα. Σωστά;

bird: Κι' εσείς επίσης.

10/17/2006 10:31:00 pm  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Αν απαντήσω μόνο για εμάς (οι Jamella δεν γνωρίζω τι πρεσβεύουν) θα έλεγα ότι η παρουσία μας και μόνο προσδίδει την απαραίτητη σοβαρότητα σε οτιδήποτε!

10/17/2006 10:39:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

pascal, μην ανησυχείς, δεν αφήνω τα σοβαρότερα για τούτα δω, μόνο όταν έχω λίγο χρόνο..
αλλά γιατί δείχνεις πειραγμένος?
η αλήθεια είναι οτι παραχέστηκε το θέμα.

10/17/2006 10:40:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

ψιτ, bird, για αραίωνε σε παρακαλώ...είμαστε ταυτόχρονα online στο ίδιο blog, μην έχουμε πάλι ταυτοπροσωπίεΖ..
κι εκτός των άλλων , με ενοχλείς, μου κρύβεις τη θέα.
ξου!

με τιμή,
πάντοτε δικές σας
Οι jamella..

10/17/2006 10:42:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

bird: Συμφωνώ. Μη μου χαλάτε όμως το blog. Εδώ δεν λέμε για σοβαρά πράγματα, όπως θα έχετε καταλάβει.

jamella: Εδώ μιλάμε για ορισμένους ανθρώπους που απειλούνται/προειδοποιούνται/πές το όπως θες με αγωγές.
Μη μου λέτε ΕΜΕΝΑ ότι παραέχεσα το θέμα.
Όπου πάει να μπλεχτεί δικηγόρος, το θέμα παραχέζετε. ΔΕΝ τον έμπλεξα εγώ όμως.

10/17/2006 10:46:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Και φυσικά, το μόνο εύκολο είναι να το ρίχνουμε στην τρελίτσα. Ε;

10/17/2006 10:47:00 pm  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Ε, όχι και σας κρύβω τη θέα αγαπητές Jamella. Εγώ υπερίπταμαι έτσι κι αλλιώς οπότε άλλοι σας κρύβουν την θέα!
Και εξάλλου... γιατί να μην έχουμε ταυτοπροσωπίες; Ολόκληρη φάρμα από πισιά έχουμε... τόσα proxies γνωρίζουμε... μας χαλάει νομίζετε να κάνουμε συγχρόνως post από Αθήνα, Βόλο, Κολοπετινίτσα, Κάτω Ρεματιά, Άνω Τούμπα, Πέρα Κατρακύλα και Καμπότζη;

10/17/2006 10:50:00 pm  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Βρε Pascal σοβαρά τώρα πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά όλα αυτά;

Έχει σκεφτεί κανένας (και πρώτα από όλους η εν λόγω κυρία του τίτλου) ότι για να μπλέξει κάποιος με δικαστήρια θα πρέπει πρώτα από όλα να έχει καλύψει τον πωπώ του;

Εμένα ολίγον ξεβράκωτος μου φαίνεται ο δικός της και δε θα φταίει κανείς αν της τον πιάσουν αν κάνει κάτι τέτοιο.

(Με IQ πουλιού μη περιμένεις να λέω λογικά και έξυπνα πράγματα ε;)

10/17/2006 10:54:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Φεύγω γιατί χαλάστηκα.

Όταν κάτι σε χαλάει το κόβεις πριν γίνει καρκίνος.

Λελέ, ρε!

10/17/2006 11:05:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

δεν ξέρω αν λέγοντας "το ρίχνουμε στην τρελίτσα" εννοείς εμένα, αλλά πίστεψέ με, το να αρχίσω να βλέπω όλα αυτά μετά από μήνες απουσίας , δεν είναι και ό,τι καλύτερο για να σχηματίσω άποψη παρά την εξής μία : δεν πάτε [πάμε] καλά..

10/17/2006 11:26:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Για όσους ξενέρωσαν, όπως λέτε πασκάλ, προτείνω την πλήρη διακωμώδηση του θέματος "αγωγές-δικαστήρια" από τα μπλογκς τους. Με τέτοιες απειλές πρέπει να γελάει κανείς και όχι να ξενερώνει.

10/17/2006 11:33:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

bird: Ρε συ, το θέμα είναι τώρα αν στέκει νομικά ή όχι η οποιαδήποτε κατηγορία; Εκεί φτάσαμε δηλαδή; Αν φτάσαμε εκεί, πάει, ζουρλαθήκαμε όντως.

jamella: Σχολιάζεις στη μανταλένα, αναφερόμενη σ' εκείνη:"σημαντικό είναι που έγινε ο βάρβαρος της ειρηνικής μπλογκόσφαιρας όπου τίποτα δεν τάραζε τα νερά, όλοι ζούσανε ισσοροπημένα και τα χανε καλά με εαυτούς και αλλήλους. και μια μέρα, έγινε το κακό..."
Αυτή λοιπόν είναι και η άποψή σου για το όλο θέμα. Τώρα για το αν πάμε καλά ή όχι, άστο. Θα φωνάξουμε, μετά τους δικηγόρους και ψυχίατρους να μας το πουν. Ήταν μη γίνει η αρχή βλέπεις.

partois: Πολύ καλά έκανα πάντως που ασχολήθηκα όπως ασχολήθηκα με το θέμα. Δεν το μετανιώνω καθόλου.
Και που 'σαι, μεταξύ μας τώρα, έχουμε ρίξει και γέλια. Και θα ρίξουμε κι' άλλα.

10/18/2006 01:18:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Μόλις συνειδητοποίησα ότι κάποιος έκανε redirect το dribblendrink.blogspot.com στο abelofilosofies.
Όλα τά'χαμε, οι προβοκάτορες μας έλειπαν τώρα.

10/18/2006 01:31:00 am  
Blogger greekgaylolita έγραψε...

You ask me how I became a madman. It happened thus: One day, long before many gods were born, I woke from a deep sleep and found all my masks were stolen- the seven masks I have fashioned and worn in seven lives. I ran maskless through the crowded streets shouting, "Thieves, thieves, the cursed thieves."

Men and women laughed at me and some ran to their houses in fear of me.

And when I reached the marketplace, a youth standing on a housetop cried, "He is a madman." I looked up to behold him; the sun kissed my own naked face for the first time. For the first time the sun kissed my own naked face and my soul was inflamed with love for the sun, and I wanted my masks no more. And as if in a trance I cried, "Blessed, blessed are the thieves who stole my masks."

Thus I became a madman.

- Kahlil Gibran (The Madman)


Αλλα αφου η σκληρη ντροπη
εμποδιζει.Και ο εαυτος συνεχιζει
να ματωνει.Και ποτε δε θ'αναλαβει
Ουτε θ'αφοσιωθει
Ρημαγμενος κι ολοφυρομενος
Ενα α ατελειωτο
Η γαληνη μακρυνε.
Και η Μασκα.
Οχι

10/18/2006 01:57:00 am  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Που είδες βρε pascal μας να λέω αν στέκει νομικά ή όχι κάτι τέτοιο; Να το δω κι εγώ δηλαδή που δεν έχω αετήσιο μάτι...
Εγώ είπα μόνο ότι είναι γελοίο να πάρουμε στα σοβαρά τις δηλώσεις για αγωγές μιας και κάτι τέτοιο προϋποθέτει και κάποια άλλα πράγματα από την μεριά του ενάγωντος.
Για μένα και αυτές οι δηλώσεις έχουν την ίδια σοβαρότητα με το να απειλεί με ξυλοφόρτωμα ο χαρωπός_λύκος την τσουτσουλωτή_κοκκινοσκουφίτσα.
Αν τον εννοούν (ένθεν κακείθεν)... κακό του κεφαλιού τους, αλλά και πάλι σοβαρά εγώ δεν πρόκειται να τα λάβω υπόψη μου.

10/18/2006 01:57:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

goustarw andriko ksekatiniasma!parakalw sunexiste!

10/18/2006 01:59:00 am  
Blogger Dead Disney έγραψε...

re den gamieste lew egw malakismena exete parei ta blog sto poly sovaro.malakiasmena,e malakiasmena akou ekei miniseis axaxaxaxaxaxaxaxxa
malakiasmena.

10/18/2006 02:18:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πολύ blogotrash έγινε η κατάσταση.

Που είναι ο Λεωτσάκος του Ερωτοδικείου;;;;; Αυτός είναι ο δικηγόρος που μας αξίζει!

10/18/2006 02:59:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

greek-lolita: καλημέρα ρε

dead dizney: Κόψε τις μαλακίες ρε. Θα σου κάνω μήνυση. Ακούς;

dalia: Γουστάρεις γουστάρεις αλλά κανά φράγκο δεν μας σκας να γουστάρουμε κι' εμείς. Άντε, τσάμπα σας διασκεδάζουμε τόσο καιρό.

jago: Μπα, μπορούμε και χειρότερα.

10/18/2006 03:04:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

bird: Έχεις δίκιο ρε. Δεν το είπες, εγώ κατάλαβα λάθος.
Τέλος πάντων. Αφού δηλαδή δεν πρέπει να παίρνουμε τέτοιες δηλώσεις στα σοβαρά ας πούμε κι' ένα μεγάλο ευχαριστώ στη μανταλένα γιατί πολύ μας έκανε και γελάσαμε με το αστειάκι. Πάντα τέτοια.

10/18/2006 03:08:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πασχάλη, τι αλλο χειρότερο μπορεί να υπάρξει εκτός από ΑΥΤΟ???

10/18/2006 03:09:00 am  
Blogger Chaca-Khan έγραψε...

Αγαπητοί bloggers,

Αποφάσισα να γράψω αυτές εδώ τις αράδες μιας και (εκτάκτως) θα πρέπει να μείνω ξύπνιος για άλλες 2 ώρες περιμένοντας (κάτι καλό ευτυχώς).
Πάει πολύς καιρός από τότε που τελευταία φορά έγραψα κάτι σχετικά με εμάς ,τους ελληνόφωνους bloggers και το blogging μας. Κι αυτό γιατί πολύ απλά, όπως όλοι μας, εισήλθα στο sport με τον ενθουσιασμό που (ομολογουμένως σαν νέα δυναμική στην ελληνική κοινωνία) του έπρεπε, αλλά στην πορεία (όπως όλοι) συνειδητοποίησα με απογοήτευση ότι δυστηχώς λίγο ούτε πολύ, είχα πάλι να κάνω με τον γνωστό μέσο έλληνα για μία ακόμη φορά.
Mcfly δεν ξέρω, ίσως κ να μην έχουμε μιλήσει και ποτέ (εννοώ σε φάση comments δλδ),αλλά παρόλα αυτά ξέρω ποιου είδους άνεση μπορώ να σου έχω, όπως κ συ (τουλάχιστον απ΄την ώρα που ακούς αυτά τα λόγια). Γκρόσο μότο, ο καθένας έχει στο μυαλό του μερικά blogs που του φαίνονται ωραίο που υπάρχουν και με έναν τελείως ασαφή εγκεφαλικό τρόπο τα διακρίνει κ προκρίνει. Ας πούμε "αυτά που δε δίνουν σημασία στον εαυτό τους" και πολλές άλλες κατηγοριοποιήσεις, abstract κ αυτές. Καταλαβαίνω ακριβώς(;) τα χνάρια που αφήνει το θυμικό σου στο ψυχρό διαδίκτυο(!). Το να ξενερώνεις με αυτό που -ε όχι ρε μλκ- αντιμετωπίζεις είναι κάτι το πολύ κοινό σε όλους μας. Απλά θέλω να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι πίσω από blogs που βρίσκονται σε άλλη φάση (παράδειγμα εμένα πού με θυμόσουνα κ πώς αποφάσισα να εμπλακώ;) που από δω από κει, πιάνοντας ή αφήνοντάς το το γουστάρουνε το θέμα και είναι αισιόδοξοι ότι κάποια στιγμή θα βγει κ μια άκρη.
Pascal και όλοι (που λυπάμαι αλλά δεν απευθύνομαι σε όλους τους bloggers) δε συμβαίνει τπτ το ιδιαίτερο. Ιδιαίτερα είναι μερικές φορές ,μερικά πράγματα, για μερικούς από μας. Κατα τ άλλα η κατάσταση είναι κουκουρούκου.Δεν υπάρχει ένα σύστημα που να μας δίνει τη δυνατότητα να οργανωθούμε. Στην υπάρχουσα κατάσταση απαιτεί ειλικρινά τρελή ενέργεια, που όποιος την κατέθετα θα πρέπει πραγματικά να ήταν πολύ ηλίθιος. Όμως ακόμα κ έτσι κουτσά-στραβά υπάρχουμε (εγώ επί παραδείγματι δεν πολυδιαβάζω άλλους αυτήν την περίοδο). Εγώ οραματίζομαι μια ΚΑΛΗ φάση. Μια ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ φάση. Είναι φυσικό ήττες σαν κ αυτή του mcfly να με χαλάνε (φίλε mcfly) γιατί αποδυναμώνουν κ εμένα κ την καύλα μου. Αν τελικά φύγεις ας πούμε, θα πει πως -δεν πα να γαμηθεί η μλκ;- ,και πράγματι η μλκ θα γαμηθεί ή μάλλον τέτοιες αποφάσεις είναι που σε ένα πρώτο επίπεδο θα γαμήσουν έτσι απλά τη μαλακία. Ότι γίνεται, είναι. Ταυτόχρονα το οτί εγώ μπαίνω στη διαδικασία να σε πουσάρω, αποτελεί κ για σένα ένα κίνητρο στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση από αυτό που σε ξενέρωσε. Τέλοσπάντων, δεν έχω κοιτάξει ούτε μια γραμμή πίσω το κείμενο (παρόλα τα απαραίτητα διαλείμματα για να χάσω αρκετά τον οιρμό της σκέψης μου), αλλά αυτό που θελα να πω (σε σένα κ τον pascal ας πούμε) το πα.

10/18/2006 04:25:00 am  
Blogger vague tourist έγραψε...

Ήμαρτον! Γιατί τόση φασαρία; Ποιος είναι ποια και πόσα linkblogs δίνει ο ένας στον άλλο του εαυτό... Τα πράγματα μπορούν να γίνουν τόσο απλά:

Α) Ξεχνάμε οτιδήποτε έχει να κάνει με τη λέξη link. Ανοίγουμε δύο folders στα favorites. Το πρώτο περιέχει τα blogs που επισκεπτόμαστε σχεδόν καθημερινά και αγαπάμε. Το δεύτερο το ονομάζουμε «νεκροταφείο».

Β) Όταν κάτι μας ΧΑΛΑΕΙ πολύ, ρίχνουμε ένα ηχηρό «Άντε και γαμήσου!» και μεταφέρουμε το αντίστοιχο www στο folder «νεκροταφείο».

Γ) Σε περιπτώσεις μεγάλης ζοχάδας, επιτρεπτό είναι και το delete από οποιοδήποτε folder.

Rest in peace.

10/18/2006 10:13:00 am  
Blogger €lisavet έγραψε...

Νομίζω πως η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος θ'αφήσει τις χιλιάδες υποθέσεις παιδεραστίας, πορνείας, τζόγου και υπεξαίρεσης από πιστωτικές κάρτες που συμβαίνουν στο διαδίκτυο και θ'ασχοληθεί με την αποκάλυψη της διεύθυνσης εργασίας μιας Μανταλένας που τελικά ήταν Μανταλένος.



Τέλος πάντων...Θεωρώ τόσο υποκριτικό το ότι κάποιος γράφει με αλλαγμένο το φύλο στο profile του, όσο το γεγονός ότι ξαφνικά σοκαριζόμαστε μ'αυτό.


Μα ένας απ'τους λόγους που είναι τόσο διαδεδομένο μέσο επικοινωνίας και γνωριμιών το διαδίκτυο είναι γιατί εδώ είσαι ό,τι δηλώσεις. Ασχέτως αν κάποιοι επιλέγουν την αλήθεια τους.

10/18/2006 11:09:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πολύ σοβαρά τον πήρατε τον ρόλο σας. Το πιο ωραίο post σχετικά με το θέμα σας το βρήκα εδώ . Αυτά από μένα.

10/18/2006 11:12:00 am  
Blogger Matron Maya έγραψε...

Τέτοιο καραγκιοζιλικη δεν έχω ξαναδεί στα χρονικά... Μου θυμίσατε ενα περιστατικο κατα την διαρκεια των σπουδών μου στην Αγγλια που Έλληνες φοιτητες απο διαφορετικά πανεπιστήμια πλακωθήκανε στο ξυλο μεσα στο ιδιο μαγαζί μόνο και μονο γιατι στην πουτάνα την Ελλάδα ακομα και ένα παράξενο βλέμμα (το οποίο μπορεί να είναι αφηρημένο)οδηγεί σε καβγά. Διάβασα τον pascal κάποτε και έιπα καλή φάση το blogging θα αρχίσω και γω. Μετά διάβασα και πολλούς απο τους άλλους... μου άρεσε ακόμα περισσότερο... τώρα τα κάνατε όλα μπουρδέλο...
Έχετε ταυτίσει την ιντερνικη σας ζωή με την κανονική σας και δεν ξέρετε πλέον τι είναι ψεύτικο και τι αληθινό... τι σοβαρό και τι ασήμαντο...
και όλα αυτά λογικά ξεκινούνε από που; α ναι τώρα θυμήθηκα είχατε 2-3 πόντους διαφορά στο μέτρημα στα χωράφια σας στο blogger.com


Λοιπόν άκου ρε mcfly...
πάνε στην Καπελετζή και στείλε ένα γράμμα να τα βρείτε για να τελέιώσει η ιστορία και να τα βρείτε και όλοι μαζί να συνεχίσουμε το blogging...

10/18/2006 11:23:00 am  
Blogger artois έγραψε...

Xωρίς να γνωρίζω τίποτα περισσότερο για το θέμα από όσα διαβάζω εδώ, θα προσυπογράψω το απόσπασμα του σχολίου της/του Matron Maya, περί ταύτισης e-life και real life.

Όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε, τόσο πιο εύκολα θα ξεπεράσετε την επερχόμενη ή ημιεγκατεστημένη σχιζοφρένεια.

Στο μεταξύ "όταν ανεβείτε την σκάλα του κάστρου μου να κάνετε σιγά γιατί κοιμάμαι και ονειρεύομαι"

(ένα μικρό παράδειγμα ημιεγκατεστημένης σχιζοφρένειας)

10/18/2006 01:29:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

Φερτε πισω τον mcfly. Θελω μια δοση κυνισμου γαμωτο.

10/18/2006 03:51:00 pm  
Blogger mafalda έγραψε...

Χαίρομαι pascal για αυτά που έγραψες. Νόμιζα πως το θέμα είχε τελειώσει αφότου όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Ποτέ δεν πήρα θέση στο θέμα γιατί δε με αφορούσε, αλλά πλέον δεν μπορώ.
Υπάρχουν άνθρωποι που αξίζουν και κατά τη γνώμη μου πρέπει όλοι να σταματήσουμε να ασχολούμαστε γιατί το μπάχαλο που δημιουργείται απλά δίνει αξία.
Όσο για το αν θα γίνουν αγωγές ή όχι, έχεις δίκιο δεν είναι της παρούσης, ούτε μπορούν όλοι να γίνουν ξαφνικά δικηγόροι, οπότε ξεκολήστε και να ξέρετε πως όποιον τον πάρει η μπάλα, πιο εύκολο δικαστήριο δε θα έχει κερδίσει!

10/18/2006 03:58:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Eπαναλαμβάνομαι, αλλά...
Τι σαχλαμάρες είναι αυτές?

Μην μου πει κάποιος ότι όντως μάσησε στους ανώνυμους με δικηγορίστικο στυλ και στις απειλές ορισμένων περί δικαστικών μέτρων και @@ μάντολες?

Mία είναι η λύση:
Ξεφτιλίστε τους.
Τρελλάνετέ τους στο κάζο.

Δεν υπάρχει καλύτερο φάρμακο ;)

10/18/2006 04:11:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

chaca: Γι' αυτό είστε ωραίοι ρε εκεί στα αρχίδια μύδια. Γιατί είστε φρέσκοι και μέσα στη μούρλα σας έχετε και έναν ωραίο ρομαντισμό.

vague: Το θέμα μας δεν είναι τα linkblogs ρε συ. Έχεις δίκιο πάντως με τα folders. Μια χαρά μέθοδος.

elisavet: Δεν ψάχνω αν στέκουν όλα αυτά και αν μπορούν να γίνουν ή όχι. Μετράει περισσότερο η πρόθεση και η απειλή που αυτή εμπεριέχει.
Όσο για την περσόνα του καθενός, ας είναι ό,τι θέλει. Δεν με νοιάζει.

σεκ+πυρ: το είδα

matron: Μιλάμε σοβαρά για τα όσα νομίζουμε σοβαρά και ασόβαρα για όσα νομίζουμε ασόβαρα.
Όσο για την ταύτιση που λες κι' εσύ και ο artois, εγώ τουλάχιστον δεν πάσχω από κάτι τέτοιο. Ακόμα.
Αν ζουρλαθώ, θα το καταλάβετε.

artois: Μην ανησυχείς. Τά χω τετρακόσια.

averel: Ναι, ήταν συμπυκνωμένος κυνισμός ο άτιμος

mafalda: Ε, αφού δεν ασχολήθηκε κανείς, είπα ν' ασχοληθώ εγώ. Από αυτά και μόνο που ακούστηκαν εδώ, καλά έκανα.

θυρωρός: Θα γίνει και κάζο. Δεν μπορεί, θα γίνει.

10/18/2006 09:58:00 pm  
Blogger Jamella έγραψε...

θα σε παρακαλέσω pascal να μην προτρέχεις και να μην λες ποιά είναι η άποψή μου, είτε σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα είτε γενικότερα.
εσύ θα ήτανε καλό να περιοριστείς στο να εκφέρεις τις δικές σου απόψεις.
ήδη το κάνεις και με το παραπάνω και με κύριο χαρακτηριστικό αυτών την ....ευελιξία τους ..
μην βάζεις χέρι και στις απόψεις των άλλων.
[έλεος]

10/18/2006 11:25:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Eντάξει λοιπόν. Δεν την κατάλαβα καλά την άποψή σου. Αν θες πέστην, αν όχι δεν πειράζει.
Ευέλικτος δεν είμαι ως προς τις απόψεις μου. Απλά δείχνω κατανόηση μέχρι ένα ορισμένο σημείο.
Για μαλάκες, ας ψάξουν αλλού.

10/18/2006 11:35:00 pm  
Blogger ANemos έγραψε...

Ποιά είναι η Μανταλένα Παριανός και τι έχει συμβεί, θα μας πει κανείς και σε εμάς που δεν έχουμε ιδέα;

(και που βλέπουμε κάτι αποσπασματικά ποστ και κόμμεντς απ’ όπου δεν βγαίνει άκρη;)

Μπορεί να γράψει κάποιος ευσύνοπτα την ιστορία;

Ποιοι είναι όλοι αυτοί;

10/19/2006 01:22:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Δες τα link που δίνει ο Pascal στα σχόλια ρε γαβ γαβ :P

10/19/2006 05:02:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Άνεμε, η μανταλένα είναι η κάτοχος του mantalena-parianos.blogspot.com.
Η ιστορία είναι πολύ μεγάλη. Άστο. Τώρα τέλειωσε.
Άλλοι λένε ότι καλώς ασχολήθηκα, άλλοι ότι κακώς.
Εγώ θεωρώ ότι έπρεπε να ασχοληθώ, όχι μόνο γιατί ο mcfly είναι φίλος μου, αλλά γιατί τα περί αγωγών τα θεωρώ απαράδεκτα.

10/19/2006 09:37:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Pascal (και McFly, αν ακούς): Δεν έχω παρακολουθήσει τη φάση και δεν σας ξέρω αρκετά για να καταλάβω πως σκέφτεστε. Θα αρκεστώ, λοιπόν, να πω ότι:

1) το κλείσιμο ενός ιστολογίου είναι κάτι ακραίο, κατά τη γνώμη μου,
2) οποιoδήποτε προσωπική διένεξη με ένα άλλο «συμπολίτη του διαδικτύου» δεν ακυρώνει την αυταξία των μέχρι τώρα γραφομενών σας, και
3) να εξασκείτε το θάρρος της γνώμης σας ανεξάρτητα από ό,τι αποθαρρυντικό σας έχει συμβεί μέχρι στιγμής, ή ενδεχόμενα πρόκειται να σας συμβεί στο μέλλον.

Φιλικά,
Νίκος Γ.

10/20/2006 12:06:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Τι πρέπει να γίνει μετά την επανεκλογή Ψωμιάδη » | Τα πάντα είναι θέμα οπτικής » | Παρτούζα, η παρεξηγημένη » | «Είμαι πανευτυχής γιατί μικρή με χτύπαγε ο μπαμπάς... » | Γιατί η κηδεία μου θα είναι πολύ καλύτερη από τη δ... » | Νίκος ο «δεν λες τίποτα» » | Παιδεραστής φαντάρος που έγινε μάνα » | Αυτό το κείμενο ταιριάζει σ’ εμένα » | Πάμε για Τσίπρα; » | Παγκοσμοιοποίηση είναι: »