Tuesday, October 10

«Είμαι πανευτυχής γιατί μικρή με χτύπαγε ο μπαμπάς μου»

Έχω μια θεωρία που λέει το εξής: όλοι μας έχουμε γεννηθεί με μια συγκεκριμένη «ποσότητα» ευτυχίας. Το μόνο που αλλάζει είναι το πώς αυτή η ποσότητα μοιράζεται στα διάφορα στάδια της ζωής μας.
Για παράδειγμα, αν έχεις γεννηθεί Ωνάσης ή Κέννεντυ, είσαι πολύ πολύ ευτυχισμένος στα παιδικά σου χρόνια, μέχρι να μεγαλώσεις και κάποιος να σε πυροβολήσει ή να σκοτωθείς σε δυστύχημα.
Αν το σκεφτείτε λίγο, υπάρχουν πάρα πολλά celebrities που έκαναν επιτυχία πολύ νωρίς και μετά τους πήγαν όλα πολύ στραβά: Τζέιμς Ντιν, Τζέρι Λιούις, Μάτζικ Τζόνσον, Κρίστοφερ Ρηβ.
Σύμφωνα λοιπόν με τη θεωρία μου, το μυστικό για μια ευτυχισμένη ενήλικη ζωή είναι τα δύσκολα και δυστυχή παιδικά χρόνια. Άρα, δεν πρέπει καθόλου να κατηγορούμε τους κακούς γονείς. Το αντίθετο: επενδύουν στο μέλλον των παιδιών τους με το να μην ξοδεύουν πρόωρα την ευτυχία που τους αναλογεί.
Θα ήθελα να αποδείξω τη θεωρία μου και πειραματικά. Σας ζητώ λοιπόν, αν έχετε όρεξη, να γράψετε το πόσο ευτυχισμένοι ήσασταν στα παιδικά σας χρόνια και πόσο τώρα, σε μια κλίμακα από το ένα έως και το δέκα.
Π.χ
ηλικία: 42
παιδικά χρόνια: 4
τώρα: 8
Ελάτε. Μην ντρέπεστε. Εξάλλου, ποτέ δεν είναι αργά για ευτυχισμένα παιδικά χρόνια.

44 Comments:

Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Πρίν το λύκειο... 3 - 4
Κατά το λύκειο... 6 - 7
Μετά το λύκειο... 2 - 3

Τώρα -2

10/10/2006 03:00:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

A... 5-1-2005 εως 5-4-2-2005 10

Μή φανώ και αχάριστος

10/10/2006 03:02:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Βρήκες γκόμενα;

10/10/2006 03:03:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

παιδί: 6
τώρα: 8

10/10/2006 03:09:00 pm  
Blogger satya έγραψε...

Μεχρι τα 5 δε θυμάμαι τίποτα- άσε που δε μιλούσα κιόλας οπότε μια χαρά ευτυχισμένη θα ήμουν στη βουβαμάρα μου. 10 λοιπόν.
Στο δημοτικό 2.
Στο γυμνάσιο 10.
Στο λύκειο 7.
Το πανεπιστήμιο θεωρείται παιδική ηλικία?

10/10/2006 03:28:00 pm  
Blogger Lex_Luthor06 έγραψε...

Κι αν είναι συγκεκριμένη η ποσότητα της ευτυχίας σου μπορείς πάντα να κλέψεις την ευτυχία του άλλου.

10/10/2006 03:56:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

δημοτικό: 11
Γυμνάσιο: 11 (αν εξαιρέσουμε την πρώτη γυμνασίου που είμουνα σα γιουβαρλάκι και δεν έβρισκα γκόμενα :p)
Λύκειο: 11
Πανεπιστήμιο: -11 (σκατά κι απόσκατα :S)
Τώρα: 7
Αύριο: ?

γενικώς δε νομίζω πως υπάρχει κάποια θεωρία που να συσχετίζει αυτά που συσχετίζεις και να στέκεται ως κανόνας....

10/10/2006 04:03:00 pm  
Blogger αλκιμήδη έγραψε...

εγώ ως κυκλοθυμική, μεταπηδούσα και συνεχίζω, από το πλιν 10 στο +10, ατάκτως, πολλές φορές την ημέρα. Μέσο όρο δεν έχω βγάλει ακόμη.

Θεωρώ ότι αστειεύεστε αγαπητέ Pascal, το θέμα που θίγετε είναι πολύ σοβαρό για οτιδήποτε άλλο.

10/10/2006 04:03:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ηλικία: 26
παιδικά χρόνια: 10
τώρα: 1
επάγγελμα: γκαρσόνι σε υπόγειο κουτούκι της Θεσσαλονίκης, ενίοτε και κιθαρωδός στο ίδιο μέρος.

10/10/2006 04:04:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Προς όλους: μα φυσικά και δεν υπάρχει τέτοια θεωρία που να συσχετίζει τέτοια πράγματα :)

10/10/2006 04:04:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

ΥΓ Περιμένω ακόμη τετραψήφιο νουμεράκι για sms για τις προσκλήσεις που λέγαμε (μπορείς να βγάλει πολλά λεφτά σκέψου το...και χωρίς να πεθάνεις αφού στην τελική λίγοι σε ξέρουν από κοντά και πολλοί θα ήθελαν να σε δουν έστω και μετά θάνατον {σου})

10/10/2006 04:05:00 pm  
Blogger lee έγραψε...

Εγώ πάντως ενα σφίξιμο στο στομάχι το ένιωσα διαβάζοντας τον τίτλο (παθούσα γαρ). Πιστεύω οτι μεγαλώνοντας δεν καταναλώνεις τα αποθέματα ευτυχίας που σου αναλογούν, απλά αφήνεις πίσω σου τα κακώς κείμενα.
Ηλικία: 32
Παιδική - Εφηβική ηλικία: 4
Σήμερα: 9
Είμαι ευτυχισμένη γιατί εχω πείσει τον εαυτό μου οτι ο πατέρας μου έχει πεθάνει κι ας μην είναι αλήθεια. Η αγριότητα που βιώνεις μικρός αφήνει σημάδια pascal, αλλά η δύναμη του καθενός καθορίζει την ευτυχία του. Όταν η δυστυχία σου σκάει κατακέφαλα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ανταποδώσεις την κουτουλιά. Στο δόξα πατρί.

10/10/2006 04:21:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

όλα θες να τα μαθαίνεις, αλλά για σένα δε λες τίποτα,κουτσομπόλη :o

10/10/2006 04:39:00 pm  
Blogger Borg έγραψε...

Παρόλο την μικρή μου ηλικία θα γίνω ποιο συγκεκριμένος μιας η ζωή μου είναι ένα βιβλιαράκι τον 10 ευρώ (nice price), είχα την εξής ευτυχία
Μέχρι 10 ετών: 9
Από 10 μέχρι 12: 2
Από 12 μέχρι 17: 5
Από τα 17 μέχρι 20 :7
Από τα 21 μέχρι τώρα(24) :3
Άντε περιμένω πότε οι μοίρες θα με δώσουν χρώμα στην κλωστή μου

10/10/2006 05:56:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

θα συμφωνήσω με την alcimede. Κι εμένα η ζωή μου είναι πότε έτσι, πότε γιουβέτσι. Πάντως γενικά είμαι ευχαριστημένη με τα καλά που έχω ζήσει και τα άσχημα φροντίζω να τα αφήνω πίσω...
Βέβαια μερικές φορές σκέφτομαι ότι δεν έχει συμβεί, σε εμένα ή στην οικογένειά μου, κάτι πολύ άσχημο (πρόβλημα υγείας, καμιά χρεωκοπία κλπ) οπότε ας μη γρουσουζέυω καλύτερα!!

10/10/2006 06:37:00 pm  
Blogger οι σκιές μιλάν έγραψε...

Δεν θέλω να σε αγχώσω, αλλά τί λες; Να περιμένω ως την κυριακή 20 γραμμές Αργύρη;

υγ. Λυπάμαι πολύ για ό,τι έγινε αφορμή του άλλου ποστ..

10/10/2006 06:46:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Καταφερες με ενα κειμενο να μας κανεις, να παμε πισω ,20 χρονια και βαλε...
Τα παιδια που μεγαλωνουν μεσα σε μια γυαλα, θα γινουν δυστιχισμενα...

Οταν σε "ζυμωσει" η ζωη τοτε γινεσαι πιο νοστημος...

Αμα δεν δουλευα, ο πατερας μου, δε μου δινε ουτε μια δραχμη...
ενω οταν εργαζομουν με χαρτζιλικωνε...

Εξω στη ζωη γνωριζεις διαφορους τυπους...ωραιους,ασχημους,επικινδυνους...
και αργοτερα τους "αναγνωριζεις"...

Διαλεξτε και παρτε...

10/10/2006 06:59:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Η παιδική μου ηλικία,βαθμολογειται γύρω στο μηδέν.Το μηδέν φτάνει γύρω στο 5 στα μαθητικά μου- χρόνια,ειδικά όταν ήξερα το μάθημα!Με τη στρατιωτική μου θητεία ξαναπήγα γύρω στο μηδέν και σήμερα θα είχα το απόλυτο 10 αν:
*Δεν έβλεπα τον Πολύδωρα να κρατάει την ¨θαυματουργή¨ εικόνα γεμάτος κατάνυξη και να είναι υπουργός.
*Τον Ψωμιαδη να το έπαιζε παιδί του λαού και να παίρνει ψήφους.
*Τον Κακαουνάκη να τον πληρώνουν για αυτά που λέει.
* Τον Θ.Αναστασιάδη να σπάει τις ακροαματικότητες χωρίς να καταλαβαίνεις τι λέει.
* Και τέλος,θα έσπαγα το φράγμα της βαθμολογίας,αν την Κυριακή στις δημοτικές ο Βεργής έπιανε ένα 50% και εκλεγόταν δήμαρχος!

10/10/2006 07:02:00 pm  
Blogger Fight Back έγραψε...

Παιδικα χρονια 6
τωρα 8 1/2 (σινεφιλ αναφορα).

Born to lose,
live to win

10/10/2006 07:55:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Μάγος είσαι Pascal? Ναί, ερωτεύτηκα. Και μετά πήγα και αγάπησα κιόλας. Ακόμα το πληρώνω αυτό το λάθος (το -2 που λέγαμε)

10/10/2006 09:00:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Φίλτατέ μου Πασχάλη,

δεν είσαι εντάξει: έπρεπε π΄ρώτος να μας δώσεις τη δική σου βαθμολογία.

Ούτε εγώ είμαι εντάξει: διάβασα το ποστ το πρωί, αλλά δεν έγραψα τίποτα, περίμενα δω τι θα γράψουν οι άλλοι. Κόλωσα είναι απλό. Μπορεί να συμβεί ακόμη και σε μιά θεά.

Οι απαντήσεις ορισμένων εδώ μέσα με συγκίνησαν και με έκαναν να σκεφτώ ότι για πολλούς η παιδική ηλικία είναι ακόμη χαίνουσα πληγή. Απλά αποφεύγει κανείς να την κοιτάει, προσποιείται ότι έχει γιατρευτεί, κοιτάει μπροστά, παίζει σκληρή άμυνα και γενικά ακολουθεί όλες τις οδηγίες προπονητών του μπάσκετ.

Επειδή η ψευδωνυμία των blog μου δίνει ένα κάποιο θάρρος, ιδού:

Ηλικία: 35 (ωραίος τρόπος να κάνεις και ανάλυση στο target group του blog, ε;)
Παιδική ηλικία: πότε 2 πότε 8.
Τώρα: 9 (πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση)

10/10/2006 09:37:00 pm  
Blogger Alkyoni έγραψε...

μέχρι το δημοτικό 10
δημοτικό μέχρι γυμνάσιο ... 0
πριν το γυμνάσιο 1
πρίν το λύκειο 1
πανεπιστήμιο Α έτος 10
πανεπιστήμιο μέχρι γάμο 3
γάμος μέχρι τη λήξη του 1
από τότε μέχρι και τώρα 7-8-9-10
(καμμιά φορά και 3)

10/10/2006 11:00:00 pm  
Blogger toolman έγραψε...

mou vazo 20 me arista to deka! :PPP

10/10/2006 11:36:00 pm  
Blogger Rodia έγραψε...

Παιδική ηλικία 10΄ (με τόνο)
Σήμερα, στα 62, πάλι 10΄(με τόνο)
Ενδιαμέσως πολλέέέέέές διακυμάνσεις.
Αυτό που κατάλαβα πριν από λίγο, σχολιάζοντας στου Φάντη, είναι πως όλα βρίσκονται στο μυαλό και πως ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΟΣ.

Αυτά και σμουτς!:-))

Α! ήμουν πανευτυχής μικρή, επειδή ΔΕΝ με έδειρε ΠΟΤέ ο μπαμπάς μου.

10/10/2006 11:51:00 pm  
Blogger Rodia έγραψε...

Διευκρίνηση: με άριστα το δέκα φυσικά

10/10/2006 11:52:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

1. με γειά τις αλλαγές, ωραίες είναι!
2. επειδή είμαι χαζοχαρούμενη, με άριστα το 10, από τότε που γεννήθηκα ως και σήμερα είμαι στο 12. Και δεν με έδερνε κανείς και ποτέ (μην πεις πως θα έπρεπε να το είχε κάνει κάποιος, θα τα πα΄ρω!)

3. Μπορώ να έχω λίγο από αυτό που ήπιες πριν να το γράψεις το ποστ?

10/10/2006 11:59:00 pm  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

ηλικία 46
παιδί χωρις γκομενα 10
παιδί με γκόμενα 10
εφηβος με γκόμενα 10
εφηβος χωρις γκομενα 10
ενηλιξ παντρεμενος χωρις γκομενα 5
ενηλιξ παντρεμενος με γκομενα 10

10/11/2006 12:01:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ηλικία 33

Ηλικία 1-6 :10
Ηλικία 7-13: 8
Ηλικία 14-20:8
Ηλικία 21- 27: 8
Ηλικία 27-32: Περίοδος 6 και Περίοδος -6
Τώρα : Απόλυτα μπερδεμένος για 10 ή 0

10/11/2006 01:59:00 am  
Blogger greekgaylolita έγραψε...

Too many tears
Too many fears
Too many years..

10/11/2006 04:20:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δυστυχώς, απ' ότι βλέπω, η θεωρία μου έχει πολλά κενά. Δεν πειράζει, θα βγάλω άλλη.

Σκοπός μου ήταν να σας κάνω να σκεφτείτε ταυτόχρονα το πώς ήσασταν παιδί και το πώς είστε τώρα. Ωραία δεν ήταν;

10/11/2006 11:16:00 am  
Blogger lee έγραψε...

Η θεωρία σου ηταν ωραία, αλλά βασίζεται στο στοιχείο της τύχης. Ή του αιφνιδιασμού σε ορισμένες περιπτώσεις. :-)

10/11/2006 11:40:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

προσδοκώ αντίστοιχες θεωρίες για το σεξ......για σκέψου κάτι.... :)

10/11/2006 12:08:00 pm  
Blogger Lost έγραψε...

Είμαι σίγουρη ότι πολλοί από τους 58,000 πολίτες της ΕΕ που αυτοκτονούν ετησίως είχαν στοργικούς, προνοητικούς γονείς. Όπως αυτοί που περιγράφεις.
31
έως 17: 1 στο σπίτι, 10 έξω από το σπίτι
17+: 1-10 (μερικοί το λένε και μανιοκατάθλιψη)

10/11/2006 01:12:00 pm  
Blogger tsitas έγραψε...

Ρε πασκαλ, τι σκαρφιστηκες για να βρεις γκομενα? Ψαχνεις την ηλικια και ποσο ευτυχισμενη ειναι? Μηπως θελεις και φορολογικη δηλωση?

:)

10/11/2006 02:14:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Κανεις τραγικο λαθος. Εχω μελετησει εξονυχιστικα την κλιμακα της ευτυχιας, με τυπους και τετοια.

Λοιπον, μεχρι εκει που την ψηλαφησα (και ηταν μια δυσκολη κατασταση το ψηλαφισμα της, οχι για ολους) δεν ειναι γραμμικη. Και απο εκει ξεκιναει η παρεξηγησις.


Ειναι περιπου στην ανοδο της λογαριθμικη. Σαν τα ντεσιμπελ του αυτιου, τα ριχτερ κλπ.

Αν λοιπον την ανεβεις γρηγορα, φτανεις μετα στον κορο. Μπουκωνει. Κανει τριμ. Ψαλιδισμο. Δεν παει παρα πανω.

Στο πεσε δεν φαινεται να ειναι ετσι. Μανι μανι φαινεται να ειναι εντελως ασυνεχης. Ας πουμε αν φαει κανεις μια σφαλιαρα, δεν περναει σταδιακα απο το χαχαχουχα στο περιπου χαχαχουχα και μετα απο κανα λεπτο στο λιγο ωχ. Κανει καθαρο αλμα ασυνεχειας (ισως να τολμουσα να το συγκρινω με μια ασυνεχεια τυπου Gibson).

Α, και κατι πολυ σημαντικο. Μα πολυ. Η μετρηση ειναι σχετικη. Αλλη τιμη δινει το σεισμολογικο κεντρο της Ουπσαλα, αλλη το αλλο, αλλιως το νιωθει αυτος που καθεται πανω στο σεισμικο κεντρο κλπ. Οποτε οποιος νομιζει οτι εχει 10αρι ευτυχιας απο εκει που το βλεπει, μπορει να αποτελει ενα απλο και ταπεινο 3αρι στην πραγματικα απολυτη κλιμακα. Συνηθως βεβαια παει αναποδα. Νομιζει οτι ειναι στο 3 και εχει προοπτικες ανοδου, ενω αυτο που βιωνει ειναι το απολυτο 10αρι του (και πολυ του ειναι). Μονο δυστυχιες τον περιμενουν απο δω και περα.

Αυτα ειχα να πω. Εχω καπου και τους μαθηματικους τυπους που τα αποδεικνυουν, αλλα οχι μαζι μου, μαλλον στο συρταρι μου. Μια μερα να θυμηθω να στους στειλω κιολας...

Εουριπιντες

10/11/2006 02:58:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Η θεωρία σου μπορεί να λειτουργεί ως εξής:
Βάζεις το ένα χέρι σε πολύ ζεστό νερό, βάζεις το άλλο χέρι σε πολύ κρύο νερό....περιμένεις 5-10 λεπτά. Βάζεις και τα 2 χέρια σε χλιαρό νερό: Το χέρι που ήταν στο ζεστό νερό βρίσκει το χλιαρό κρύο, ενώ το χέρι που ήταν σε κρύο νερό βρίσκει το χλιαρό ζεστο....
Νομίζω κάπως έτσι δουλεύει...

10/11/2006 03:00:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

lee: Μα όχι. Δεν βασίζεται καθόλου στην τύχη. Αν βασιζόταν δεν θα ήταν μια εκπληκτική επιστημονική θεωρία αλλά ένα ποστ στο blog Αμπελοφιλοσοφίες. :)

specialk: Θα δείξει

lost: Μανιοκατάθλιψη; Σιγά καλέ. Υπερβολές. Μην το πιστέψεις και πάθεις καμιά μανιοκατάθλιψη, εντάξει;

tsitas: Από γυναίκα μια χαρά. Ευχαριστώ.

anonymous: Τα σέβη μου. Εκπληκτική η ανάλυσή σας. Μπράβο.

it is: Δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Ότι δηλαδή είναι θέμα αντίληψης της ευτυχίας, σε σχέση με τις εμπειρίες του καθενός.
Ωραίος.

10/11/2006 04:10:00 pm  
Blogger Katerina έγραψε...

παιδί:8
τώρα:10++++
Όπου να'ναι αρχίζει η κατρακύλα δηλαδή?!

10/11/2006 05:03:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ετων 22

μπεμπης 10
τωρα 9
αυριο 20

;)

10/11/2006 05:23:00 pm  
Blogger Lost έγραψε...

ΓΙΑΤΙ? Μια χαρά είναι η μανιοκατάθλιψη, σαν το τρενάκι του τρόμου στο λούνα παρκ: εκεί που βλέπεις το χριστό φαντάρο και σκέφτεσαι "παναγία μου, να πατήσω τ' άγιο χώμα και θα ανάψω 2 λαμπάδες ίσαμε το μπόι μου", κατεβαίνεις και τρέχεις στο ταμείο να αγοράσεις το επόμενο εισιτήριο.
:) και καλημέρες

10/12/2006 01:38:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

καλημέρες lost.
κατερίνα, μην ανησυχείς. Η θεωρία μου δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά. Ακόμα.

roof: Μια χαρά σε βρίσκω.

10/12/2006 06:47:00 pm  
Blogger nosyparker έγραψε...

Πριν το σχολείο μάλλον 8
Κατά τη διάρκεια του σχολείου 5-6
Φοιτητικά χρόνια 9
Ηλικία 22-29... ας πούμε 7
Μετά τα 30... 8 για να μην είμαι κι αχάριστη
Πάμε τώρα για το 10 το καλό!!!
Ε-Ε-Έρχεταιιιιιιιι :-)

10/12/2006 08:31:00 pm  
Blogger Lili έγραψε...

Ευτυχια ειναι οταν εχεις εναν λουκουμα, να μην βλεπεις την τρυπα.

10/14/2006 12:26:00 am  
Blogger RaZzMaTaZz έγραψε...

Ωραίο ποστάκι. Ο Τομ Ρόμπινς τώρα δικαιώνεται :p

10/15/2006 05:36:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Γιατί η κηδεία μου θα είναι πολύ καλύτερη από τη δ... » | Νίκος ο «δεν λες τίποτα» » | Παιδεραστής φαντάρος που έγινε μάνα » | Αυτό το κείμενο ταιριάζει σ’ εμένα » | Πάμε για Τσίπρα; » | Παγκοσμοιοποίηση είναι: » | Operating the system » | Mεβγάλεεεεεεεε » | ... » | Aναζητήσεις »