Friday, June 9

Οινοπνευματώδες

Όταν θέλω να πιω, πίνω ουίσκυ. Όταν λέω πιω, δεν εννοώ να τραβήξω κανά δυο τζούρες , αλλά να το καταλάβω, να με μουδιάσει, να φτάσω σ’ αυτή την ημιμεθυστική κατάσταση που είναι σαν να κοιτάζεις τα πάντα μέσα από την κλειδαρότρυπα και το κλειδί να έχει πάει μπουρδελότσαρκα με τον κολλητό του, Mr. Alcohol. Η μπίρα με παραφουσκώνει, τα λευκά ποτά μου κάθονται άσχημα στο στομάχι, η κίτρινη τεκίλα είναι απλά μια σφηνακογκομενοπαγίδα, το τσίπουρο δεν το βρίσκεις όπως πρέπει στην Αθήνα, τη ρακή τη θεωρώ υπερβολικά φολκλόρ για τα γούστα μου.
Το ουίσκι που πίνω, είναι το Haig. Θυμάμαι, στα δεκαεννιά, όταν άρχισα να αντιλαμβάνομαι το γιατί θεωρείται ο βασιλιάς των ποτών, έπινα Τζόνι. Ντρέπομαι. Και όχι μόνο Τζόνι, αλλά Τζόνι Κόλα (κάποτε πρέπει να γραφτεί ένα μυθιστόρημα που ο ήρωάς του θα ονομάζεται έτσι).Ντρέπομαι δυο φορές τώρα που το θυμάμαι. Ο Αντώνης, 26 χρονών τότε, ιδιοκτήτης και μπάρμαν του μαγαζιού που σύχναζα, μου σύστησε το Haig. «Είναι καλύτερο, το νοθεύουν λιγότερο». Με έπεισε και από τότε κόλλησα. Το Haig το πίνω χειμώνα καλοκαίρι «με ένα πάγο». Όχι παγάκι, πάγο. Αν δω δύο ή περισσότερους στο- χαμηλό πάντα- ποτήρι, το γυρίζω πίσω.
Αυτή, είναι μια ιδιοτροπία μου και απαιτώ από οποιονδήποτε να τη σέβεται. Δεν μπορεί να ξεκινάει η τελετουργία του πιώματος με μια λάθος κίνηση, για την οποία μάλιστα είναι υπεύθυνος αυτός που θα πληρώσεις στο φινάλε. Σωστά;
Tέτοιες ιδιοτροπίες, έχω αποκτήσει αρκετές. Όσο μεγαλώνω γίνονται και περισσότερες. Με αυτές μου τις ιδιοτροπίες, έχω σχηματίσει ένα είδος πυξίδας του εαυτού μου. Χωρίς να είναι αυτό που είμαι, δείχνουν προς τα εκεί που είμαι. Όποιος μπαίνει στον κόπο πρώτα να τις σεβαστεί και μετά να τις «ακολουθήσει», θα βρει πολύ πιο εύκολα κι’ εμένα.


Πάρτο πίσω μωρή άχρηστη. Με ΕΝΑΝ πάγο σου είπα.

Ευτυχώς που υπάρχουν ιδιότροποι άνθρωποι. Δίνουν σινιάλα. Εκπέμπουν κάπου. Εκπέμπουν την αίσθηση ότι είναι κάτι παραπάνω από το άθροισμα των κινήσεων-πράξεων-λέξεών τους. Ότι έχουν μια δυναμική που ελίσσεται, εξελίσσεται και κάποτε θα διακτινιστεί στον παρόντα χρόνο.
Όποιος δεν δέχεται τις ιδιοτροπίες μου, δεν δέχεται εμένα. Όποιος δεν αγαπάει τις ιδιοτροπίες του, δεν αγαπάει τον εαυτό του. Δεν θέλω κανένας να με αλλάξει. Μπορώ-καλύτερα- να αλλάξω και μόνος μου. Ευχαριστώ.

PS. Το Haig έχει γίνει πια mainstream και η ποιότητά του έχει πέσει. Αλλά εγώ το πίνω ακόμα. Με έναν πάγο, φυσικά. Ιδιοτροπίες.

14 Comments:

Blogger sorry_girl έγραψε...

Monsieur,
je vous adore!

6/09/2006 03:46:00 pm  
Blogger fantaxteros ippotis έγραψε...

"Σας αγαπάω όλους ρε ...." χικ!!!!

6/09/2006 03:51:00 pm  
Blogger 30nothing έγραψε...

Απο ιδιοτροπίες άλλο τίποτα:
με εκνευρίζει απίστευτα να με χτυπούν με το δάχτυλο στον ώμο, να κοιμάμαι με μαξιλάρι, να χασμουριούνται μπροστά μου, να βλέπω την ντουλάπα ανοικτή (ομηρικοί καυγάδες με την αδερφή μου) να δανείζω βιβλία, να τρώει ο άλλος ποπ κορν δίπλα μου στο σινεμά...Μπορώ να γράφω ώρες. Καλό 3ήμερο Pascal...

6/09/2006 05:19:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

Καλά καλά αυτά μας τα παν κιάλλοι ... (δεν ξέρω αν την είχαν πιο μεγάλη).
Το θέμα είναι να φτάνεις σε σημείο τέτοιο που να μην σε κυνηγάνε να σου πάρουν το ποτήρι απ τα χέρια... γιατί τότε όχι Haig (και κάθε Haig) θα αναγκαστείς να πιείς αλλά ότι βρείς εύκαιρο...
"Σας αγαπάω όλους ρε ..." χικ!!!

6/09/2006 05:28:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

sorry: επικροτώ το καλό σας γούστο
allimiamera: επίσης
fantaxteros kai matron:
....
ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ
Επειδή δηλαδή ήσασταν παρόντες σ' εκείνο το μεθύσι μου πριν από δέκα χρόνια με μπύρες χάινεκεν και πέταξα εκείνη τη φράση, τώρα μου το χτυπάτε;
Και γιατί δεν λέτε επίσης ότι κατέβηκα (πώς δεν έφαγα τα μούτρα μου στις σκάλες) από το μπαρ στον πεζόδρομο και είπα στην τύπισσα με τον ωραίο κώλο "Συγνώμμη, έχω πιει και καμιά δεκαριά μπίρες, αλλά έχεις ωραίο κώλο;". Ε; Ό,τι σας συμφέρει λέτε ρε, ασταδιάλαποδώ.

6/09/2006 06:02:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Περιτό να το πω ότι εκείνος ο κώλος μου έχει μείνει απωθημένο.

6/09/2006 06:06:00 pm  
Blogger Σπιτόγατος έγραψε...

Ζήτω οι ιδιοτροπίες και τα απωθημένα μας!!!

Δοκίμασε και Jameson... για τους ίδιους λόγους το πίνω κι εγώ.

6/09/2006 06:11:00 pm  
Blogger bbchris έγραψε...

Εγώ πάλι όταν θέλω να πιω, συνήθως πίνω τον άμπακο.

6/09/2006 06:11:00 pm  
Blogger isobel έγραψε...

τρομάρα σου, εκεί με το σινιάλο, γελάσαμε πάλι!!!
καλά δες τώρα λίγο μουντιάλ κ θα σου περάσουν όλα εγγυημένα (μπορεί να σου μείνει βέβαια καμιά νεά βλάβη αλλά έτσι είναι τώρα αυτά τι να κάνουμε)

6/10/2006 12:21:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Jose Cuervo.
Reposado.
Παγωμένη, απ' την κατάψυξη.
Σκέτη.
Μη διανοηθείς να βάλεις πάγο.

6/10/2006 09:14:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

σπιτόγατος: θα το κάνω, αν και δεν νομίζω να ξεκολήσω
chris: καλά κάνεις. προσοχή στο συκώτι και το στομάχι μόνο...
άσωτος: δεν το μπορώ το ούζο. Μου κάνει πολύ άσχημο κεφάλι.
isobel: μα δεν έχω τίποτα, μια χαρά είμαι
CD: ευχαριστώ για την πρόταση

6/11/2006 05:19:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ετσι ειναι διχως ιδιοτροπιες τι θα ειμασταν?

οσον αφορα στο χαμηλο ποτηρι συμφωνω.αν πιω ουισκι σε ψηλο νιωθω οτι χανεται η αισθηση που μου αφηνει το ποτο, δεν ευχαριστιεμαι...

με τον παγο δεν εχω κολλημα ομως...

αντε φιλια και καλη εβδομαδα

6/13/2006 01:12:00 pm  
Blogger franki έγραψε...

Όπως έχει πει και ο manu (που του έχει πει με τη σειρά του κάποιος άλλος):
Άλλοι πίνουν από χαρά,
άλλοι από λύπη,
Εμείς πίνουμε από το πρωί...

6/14/2006 07:53:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

That's a great story. Waiting for more. 1950 &aposs eyewear Magic herb weight loss pills big hawaiian man shirt ritalin cheap Single axis golf swing Review canon digital camera car lease lexus Cks compact flash Blackberry eradication mississippi Medicare - nursing homes att phone answering machine cadillac 1959 specifications Stop adware blocker pop up 1990 acura legend specs About parachute pants Ritalin farmaco celexa

2/05/2007 06:11:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Ληγμένο » | Πώς γεννήθηκε ο pascal » | Καταξίωση » | Πέτρα » | Rejection Ejection » | You can be a rock star » | H αξία της προσεγμένης γραφής » | Μπριζίτ » | Η αξία του διαλόγου » | Choose »