Tuesday, March 28

To αγαπημένο μου ρήμα

Το αγαπημένο μου ρήμα είναι το «είμαι». Αν το καλοσκεφτείτε, θα συμφωνήσετε ότι είμαι απόλυτα σωστός. Πρώτον, το «είμαι» είναι άμεσο, χωρίς υπαινιγμούς και υπεκφυγές. Είναι, με λίγα λόγια, αντρίκιο και όχι ντιγκιντάγκας όπως π.χ το υποθέτω. Δεύτερον, το «είμαι», στο πρώτο πρόσωπο, προϋποθέτει ωριμότητα και αυτογνωσία, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, που «είσαι ό,τι δηλώσεις». Επίσης, είναι πολύ χρήσιμο σε κορυφαίους Συνθέτες/ Στιχουργούς όπως ο Φοίβος. Π.χ
«έτσι είναι ο έρωτας μωρό μου περνάει
και απ' τα ψηλά στα χαμηλά σε πετάει»
ή
«είσαι στο αίμα, στις φλέβες, στα κυτταρά μου
είσαι στον αέρα που αναπνέω στη μοναξιά μου».
Τέλος, το αγαπημένο μου ρήμα είναι και εύκολο στη χρήση. Καμιά σχέση δηλαδή με το «αγαπάω». Σας είμαι υπόχρεος για το χρόνο σας.

6 Comments:

Blogger pascal έγραψε...

Συμφωνώ. Τέτοιους commentάριους θέλω στο μπλογκ μου- αμπελοφιλόσοφους.

3/28/2006 06:39:00 pm  
Blogger Σπιτόγατος έγραψε...

Είμαστε; Τι είμαστε;

Τίποτα δεν είμαστε βρε...

3/28/2006 07:06:00 pm  
Blogger 30nothing έγραψε...

Είμαστε δυο, είμαστε τρεις...

3/28/2006 07:54:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

σπιτόγατος: ε όχι και τίποτα. speak for yourself
allimiamera: Aν περνάτε καλά και τα βρίσκετε μεταξύ σας, ας είστε και χιλιοιδετατρείς.

3/28/2006 07:59:00 pm  
Blogger Mikrouli έγραψε...

Το δικό μου αγαπημένο ρήμα είναι το:
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ

Δεν αποκαλύπτει την μέχρι στιγμής κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο ενδιαφερόμενος, ενώ αντιθέτως αποτελεί μια αισιόδοξη νότα και μάχεται εναντίον της μονοτονίας.

:ο)
Καλώς σε βρήκα Τρισμέγιστε!

3/29/2006 12:47:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

μικρούλι: Το ανακαλύπτω δεν μου αρέσει τόσο. μοιάζει με το "καλύπτω".
morgana: Δεν είμαστε ηθοποιοί, παρά μόνο οι πράξεις τους. Προσωπικά, έχω πράξει και σκεφτεί στο παρελθόν ενάντια σ' αυτό που πραγματικά είμαι. Ακόμα και επίτηδες.
donna: Φυσικά και με αγαπάω, αλλά δεν έγραψα ότι αγαπάω μόνο το είναι μου. Επίσης, hell ain't a bad place to be after all.

3/29/2006 03:34:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Η σύγχρονη Κιβωτός του Νώε... » | Ο πολιτισμός της σάρκας είναι universal » | Aποκλειστικό: Το νέο μοντέλο της Apple » | Kόψανε την Κάρτσωνα » | Είναι τραγικό... » | Στα τσακίδια και να μη μας γράφεις » | Τεράστια Επιτυχία » | Κοιμηθείτε ρεεεεε » | Περί των φυλών της ελληνικής μπλογκόσφαιρας » | Απ’ έξω Μαγιακόφσκι και από μέσα βόθρος »