Tuesday, May 31

MSG

Η ανθρώπινη φύση είναι κατά βάση εγωιστική. Κανένας δεν αφήνει να του φύγει κάτι που πιστεύει ότι αξίζει πραγματικά. Η τύπισσα, για τους δικούς της λόγους, δεν θεωρεί ότι της κάνεις. Ακόμα κι' αν ξαναγυρίσει και εσύ ο μαλάκας τη δεχτείς (δεν σου το εύχομαι), θα σε ξαναφήσει. Βρες κάποια που να σε γουστάρει εσένα και όχι το πώς περνάει μαζί σου. Καμιά σχέση το ένα με το άλλο.
A, αν είχες δυο βίλες στην Κινέτα, μετοχές, BMW και κότερο, θα σε έβλεπε με άλλο μάτι (απ' όσο την έχω ψυχολογήσει, δεν νομίζω να κάνω λάθος). Μπορεί να σε παντρευόταν (για τα λεφτά και την ασφάλεια και όχι εσένα), θα σου κανε κανά δυο παιδιά, θα σε τρέλαινε στην γκρίνια (γιατί θα γούσταρε τα λεφτά σου και όχι εσένα), και στην χειρότερη περίπτωση θα κατέληγες να βλέπεις τα παιδιά σου κάθε δεύτερη Παρασκευή και να πληρώνεις διατροφές.
Όταν μια γυναίκα σε θέλει, δεν την νοιάζει και να είσαι οδοκαθαριστής στο Δήμο Αθηναίων με εξάμηνη σύμβαση. Όχι ότι δεν πρέπει να πας μπροστά, αλλά αυτό δεν έχει καμιά σχέση με τις γκόμενες. Το κάνεις για σένα και γιατί έχεις στόχους.
Τον έρωτα της μέχρι τώρα ζωής μου τον βρήκα όταν ήμουν φοιτητής, σχεδόν άφραγκος (δεν ήθελα λεφτά από τον μπαμπά βλέπεις) και pizza boy για να βγάζω τα έξοδα. Και για τη χάρη μου χώρισε έναν 10 χρόνια μεγαλύτερό της, που ο πατέρας του είχε σχεδόν τη μισή Καρδίτσα. 5 χρόνια μαζί και πηδιόμασταν μέχρι την τελευταία εβδομάδα σαν κουνέλια. (ναι, το sex είναι κατά πολύ ενδεικτικό του αν είσαι ερωτευμένος ή όχι με τον σύντροφό σου σε μια μακροχρόνια σχέση).
Σκατά, τα αυτονόητα εξηγώ πάλι. Kουράστηκα, δεν έχω τίποτα άλλο να σου πώ. Καλά να περνάτε εκεί πάνω. Θα έρθω καμιά βολτίτσα (όχι μόνο για την πάρτη σου φυσικά :P )

PS. Εγώ μια χαρά είμαι. Πολύ απλά γιατί δεν επηρεάζομαι αρνητικά από καταστάσεις, παρά μόνο αν εγώ το επιτρέψω. Αν λειτουργούσες σαν άντρας (συναισθηματική δύναμη) δεν θα έπεφτες στη λούμπα που είσαι τώρα σαν γυναικούλα (συναισθηματική αδυναμία). Στα λέω χύμα, αλλά γι' αυτό δεν είναι οι φίλοι;

« Κεντρική Σελίδα | Abelofilosofia » | . » | MSG » | Quote » | MSG » | Abelofilosofia » | Λεβεντομαλάκα » | MSG » | Quote » | MSG »