Saturday, October 28

The blogme.gr case:

25 Comments:

Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Error... Error... Error

Ορίστε, έκανα σχόλιο... ΓΔΥΣΟΥ τώρα

10/28/2006 07:19:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Ά και κάτι ακόμα...

Normal case : Έγκλημα και τιμωρία
Blogme.gr case: Βλακεία και μαλακία

10/28/2006 07:21:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Το "trial version" το σκέφτηκες;
;)

10/28/2006 07:57:00 pm  
Blogger γιώργος έγραψε...

κοινώς,
και κερατάς και δαρμένος;;;

καλησπέρα...

10/28/2006 08:10:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

χαμένο κορμί: Ρε, μεταξύ πολιτισμένων ανδρών λένε τέτοιες κουβέντες; Ε; Άκου "μαλακία". Πιπέρι ρε.

mantalena: καλό :P

γιώργος: Δεν εννοούσα αυτό ακριβώς. Καλησπέρα :)

10/28/2006 08:13:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

εχει προβλημα ο κωλομπλογκερ απο το πρωι!
(μεχρι να το καταλαβω αλλαξα 25 template.Στο τελος ενας υπαλληλος του Google μου ειπε: OK Art stop it, its our problem, you zalis me man)

10/28/2006 08:13:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Art, έχεις δίκιο. Κι' εμένα μου κάνει κόμπλες.
Λες να φταίει ο λιάκουρας;

10/28/2006 08:15:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Η αυτος η μας βαρεθηκε πια και ο ιδιος ο Google!

Επ' ευκαιρια ....

Βρε μανταλενα μου, μια και δεν εισαι η μανταλενα οπως εμαθα, μηπως γινεται αφου περασε η μπορα πλεον να μου πεις το ονομα και το τηλ. της κοπελας που εχεις ως φωτο?
Αυτο το γλάρο βλεμμα της πολυ μου αρεσει! :p

10/28/2006 09:03:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Art Attack>>
Μας δουλεύεις; Εσύ δεν είσαι gay;

10/28/2006 09:37:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

"όπως έμαθα" κι εγώ!

10/28/2006 09:38:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

10/28/2006 09:39:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Πάντως Pascal, για να επιστρέψω και στο θέμα μας, οι πληροφορίες μου είναι πως δεν πρόκειται για το "δημόσιο πρόσωπο" που όλοι νομίσαμε στην αρχή, αλλά για κάποιον άλλο, μάλλον δικομανή.

10/28/2006 09:41:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

gay? axaxaxaxaxaxa.....
ολα τα εχω ακουσει για μενα, αλλα αυτο παλι.Οχι μανταλενα μου, λυπαμαι για σενα αλλα δεν ειμαι.

Αλλα απ' οτι βλεπω απο την απαντηση σου (γιατι και να πιστευε κανεις οτι καποιος ειναι gay δεν θα το ελεγε ετσι) μαλλον οσα σου καταμαρτυρουν εχουν δικιο.Εισαι μαλακιστηρι ανδρας τελικα ε? ...χεχεχε

10/28/2006 09:56:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

ΑΡΤ ΑΤΑΚ>>
Τι έπαθες και βρίζεις; Εκτός αν αυτό που έγραψα, ότι "νόμιζα πως είσαι gay" το θεωρείς βρισιά, καημένε.

10/28/2006 10:05:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

10/28/2006 10:07:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Πασκάλ, θα σου στείλω mail (ούτως ή άλλως, αυτό που έμαθα δεν λέγεται δημοσίως).
;)

10/28/2006 10:09:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

οχι βρε ευλογημενη (μη σκυψεις), πως σου ηρθε αυτο.
Απλα η αντιδραση σου μου θυμησε μια ταινια του Αλμοντοβαρ οπου ενα τραβεστι εβριζε τους παντες στο δρομο λεγοντας τους gay ..gay ..gay επειδη νομιζε οτι την κοιτουσαν στραβα!
:)

10/28/2006 10:15:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Λοιπόν, κύριε ΑΝΤΡΑ, πώς θεωρείς ότι έπρεπε να το πω και μου σχολίασες "και να πιστευε κανεις οτι καποιος ειναι gay δεν θα το ελεγε ετσι"
?

10/28/2006 10:24:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Και το "gay" που όπως λες "έβριζε τους πάντες" το τραβεστί, δεν είναι βρισιά. Τουλάχιστον για μένα. Για σένα όπως φαίνεται και από το δεύτερο σχόλιό σου και από την αντίδρασή σου, είναι.

Αγνόησε την προηγούμενη ερώτησή μου, δεν θέλω καμία κουβέντα έξτρα με μισάνθρωπους.

10/28/2006 10:25:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα....
καιρο ειχε να εμφανιστει τετοιο φρουτο εδω μεσα.Καλα πως μου ξεφυγες εσυ και δεν σε πηρα χαμπαρι τοσο καιρο!
Εβλεπα που και που μια παρανοια με κατι linkblog αλλα δεν εδινα σημασια καθ'οτι υπαρχουν οπως ξερεις πολλοι πειραγμενοι στο net.
Εχασα τελικα μεγαλο τζερτζελε γαμωτο!

Αντε φιλουρια, θα σε εχουμε στα υποψην

10/28/2006 10:40:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΡΕ !!!

ΕΥΡΗΚΑ !!!

Ο ΚΟΥΓΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΡΕ !!! ΝΑΙ ΡΕ !!!

μα ποιός είμαι...

Τέλος πάντων η κοπελιά στην φώτο της μανταλένας παρά το μετέωρο βλέμα του ροφφού (που έλεγε και ο Χάρρυ Κλύνν) έχει και γαμώ τις ματάρες

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΟ mail...

Κρίμα ρε μανταλένα που δέν είσαι γυναίκα... έχω καιρό να φάω χυλόπιτα

Ε... Πασκάλη; είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω... άντε μη τα σπάσω όλα εδω μέσα ωσάν άλλος Σφακιανάκης...

αλήθεια πού να βρίσκεται εκείνος ο παπάρας που έβριζε όλη την ώρα (εγώ εξακολουθώ να υποψιάζομαι οτι εσύ ο ίδιος είσουν Πασκάλ)

10/29/2006 07:31:00 am  
Blogger ellinida έγραψε...

Αναρωτιέμαι αν ο δικηγόρος του μηνυτή είναι ο συνήθης γαλανομάτης που κάνει κρα για τα κανάλια .

10/29/2006 11:50:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Πω, πω, καλέ, chat μου το κάνατε εδώ μέσα. Ντροπή σας.

Πολλά ακούγονται για το ποιος είναι ο μηνυτής. O old-boy έγραψε πάντως ότι είναι ο τηλεβιβλιοπώλης. Θα δούμε.

χαμένο κορμί, μπες ΕΔΩ και δες ποιος/ποιοι ήταν οι ανώνυμοι εκείνης της περιόδου (τα φόρουμς του νότη είναι, μη φοβάσαι, δεν θα πάθεις τίποτα).

sexpir: Ο blogger συνεχίζει να έχει πρόβλημα. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Υπομονή μόνο.

10/29/2006 02:38:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Δεν είπα ποτέ ότι δεν είμαι ΑΥΤΗ στο avatar μου.
;)

Όσο για mail, υπάρχει στο μανταλενομπλογκ.

10/30/2006 10:02:00 am  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

Πασκάλ,
οι πληροφορίες μου, λένε ότι μηνυτής είναι ο "Άγνωστος Ψ" που εμφανίζεται σήμερα πρώτος το "Πάμε Στοίχημα" poll στο blog μου...

10/30/2006 10:04:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Aυτολογοκρισία » | E, το μελετούσαμε, το μελετούσαμε, τελικά πλάκωσε ... » | Αργύρης (παρτ τουέλβ) » | Πίνακας » | Λάθος εντυπώσεις » | Η φεμινίστρια και η μύγα » | Εξαφάνισις » | Επανάσταση στο σπίτι » | Don't drink and vote » | Reality checks »