Monday, June 5

Rejection Ejection

Την επόμενη φορά που φας χυλόπιτα, πες ευχαριστώ. Και να το εννοείς. Μάλιστα. Γιατί, κύριε, η χυλόπιτα είναι καλό πράγμα. Είναι νόστιμη, είναι γεμάτη βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, σου κάνει καλό. Αν δεν το έχεις καταλάβει, συνέχισε να διαβάζεις.
Πρώτον, μην το παίρνεις προσωπικά. Η χυλόπιτα δεν
απευθύνεται σ’ εσένα. Όχι. Απευθύνεται στην εικόνα που έχει σχηματίσει η άλλη (σε άντρες μιλάω αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι) για σένα. Το τι είσαι εσύ, το ξέρεις καλύτερα εσύ και κανένας άλλος.
Δεύτερον, χυλόπιτες δεν τρώει μόνο αυτός που δεν την πέφτει. Χυλόπιτα έχει φάει και ο Ρίτσαρντ Γκιρ, χυλόπιτα έχει φάει και ο Βάγγος ο σουβλατζής, χυλόπιτα έχει φάει και ο τριτοξάδερφος του κολλητού σου με το πορσικό και την πορσελάνινη φάτσα. Μάλιστα. Επίσης, ο δειλός πεθαίνει κάθε μέρα ενώ ο τολμηρός μόνο μια φορά στη ζωή του.



Εντάξει, σε χυλοπίτιασε. Κοίτα όμως πόσο υποφέρει τώρα η καημενούλα.

Τρίτον και πιο σημαντικό. Η χυλόπιτα σου δίνει κίνητρο φίλτατε. Σταμάτα την κλαψομουνίαση και τα ερωτήματα του τύπου «μα γιατί δε με γουστάρει». Μη ρίχνεις το υψηλότατο επίπεδό σου με σκέψεις του στιλ «σιγά μωρέ τη γκόμενα». Ναι, το μυαλό σου να πάει στην εκδίκηση. Όχι όμως την εκδίκηση του ξεκατινιάζομαι, σου ξεφουσκώνω τα λάστιχα, σου βάζω διαλυτικό στη μάσκαρα. Καθόλου. Μιλάμε για την υπέροχη, χρησιμότατη και αντρίκια «sweet revenge of success»- S.R.O.S (tm, c, patent pending κ.λπ). Βάλε κάτω τον κώλο σου και δούλεψε. Σκληρά. Την όποια οργή και μιζέρια αισθάνθηκες προς στιγμήν, χρησιμοποίησέ την για να βελτιώσεις την ύπαρξή σου και τη ζωή σου σε κάθε επίπεδο. Στην καριέρα σου, στα οικονομικά σου, στο πνεύμα σου, στο σώμα σου. Γίνε καλύτερος. Και όταν τα καταφέρεις, δεν χρειάζεται φυσικά να το μάθει η όποια εκείνη. Όχι. Και δεν θα σε νοιάζει κιόλας. Γιατί το λαγουδάκι που σου ξέφυγε θα έχει φάει τη σκόνη σου και δεν θα το βλέπεις καν, ακόμα κι’ αν μπεις στον πειρασμό να γυρίσεις το κεφάλι σου πίσω και ζουμάρεις με διόπτρα νυκτός των λοκατζήδων.
Ρίξτε μου χυλόπιτες. Θέλω να γίνω καλύτερος. Περιμένω.

PS. Τη λέξη χυλόπιτα μπορείτε να την αντικαταστήσετε με κάθε είδους απόρριψη, όπως π.χ τότε που σας έκοψε ο χατζηπαπάρας κουστουμαρισμένος χαρτογιακάς σ’ εκείνο το interview.

28 Comments:

Blogger Ανέστης Μ. έγραψε...

post gia n'anevaseis to h8iko twn apotyxhmenwn?Na'th h filan8rwpia pou sou'lega..ante kai rock star sou euxomai:p

6/05/2006 03:10:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

xaxaxaxaxa...efxaristo :)

6/05/2006 03:12:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

prosexe pados mhn anebei kai to diko sou, ok; :PPP

6/05/2006 03:13:00 pm  
Blogger Ανέστης Μ. έγραψε...

to'xw isopedwsei to diko mou..opote mhn prospa8eis adika:p

6/05/2006 03:15:00 pm  
Blogger Μαρκησία του Ο. έγραψε...

Σαν να λέμε, μου αρέσουν οι παρατηρήσεις,διορθώνομαι!! ;-))

ΧΧ

6/05/2006 04:04:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

κάπως έτσι :)

6/05/2006 04:22:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

A, και τα συγχαρητήριά μου για την αναφορά που σας έκανε το Έψιλον. Το αξίζατε εδώ και καιρό. Δεν σας τα λέω στο μπλογκ σας γιατί είμαι κομπλεξάρα :PPP

6/05/2006 04:26:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

καλησπέρα γαλάτη. Ναι, αυτό. Αλλά αν έκανα ποστ αυτή και μόνο τη φράση, θα ήμουν τουλάχιστον κλισαρισμένος.

6/05/2006 04:37:00 pm  
Blogger Μαρκησία του Ο. έγραψε...

Ευχαριστώ πολύ φίλτατε, με συγκινείτε.. :)

αν και το θέμα του ποστ είναι οι χυλόπιτες, εγώ θα κάνω την υπέρβαση και θα σου στείλω ένα φιλί ;-)

6/05/2006 04:42:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

"Μη ρίχνεις το υψηλότατο επίπεδό σου με σκέψεις του στιλ «σιγά μωρέ τη γκόμενα». Ναι, το μυαλό σου να πάει στην εκδίκηση. Όχι όμως την εκδίκηση του ξεκατινιάζομαι, σου ξεφουσκώνω τα λάστιχα, σου βάζω διαλυτικό στη μάσκαρα. Καθόλου"...

χχμμμμμμμ..... :PPPPPPP

6/05/2006 04:57:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

i xilopita episis einai plousia se polifenoles, ousies gnostes gia tin antioksidotiki tous drasi...oso pio poles xilopites toso pio neos deixnis.....

6/05/2006 04:57:00 pm  
Blogger dgalanis έγραψε...

όταν κάποιος σου ρίχνει χυλόπιτα πρέπει να σκέφτεσαι πως κι εσύ στη θέση του το ίδιο θα έκανες Ρ

6/05/2006 06:23:00 pm  
Blogger dgalanis έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

6/05/2006 06:23:00 pm  
Blogger bbchris έγραψε...

Δεν συμφωνώ. Τώρα δεν πέφτουν χυλόπιτες. Παλιά γίνονταν αυτά...

Τώρα υπάρχει το:

«Σε βλέπω σαν φίλο»

Κοινώς, δεν σε γουστάρω αλλά αφού με γουστάρεις εσύ, κάνε μου τον γκομενοφύλακα ή καληνυχτάκια και όταν βρω κάτι καλύτερο... δεν σε ξέρω. ;)

6/05/2006 06:45:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

markisia: παρακαλώ
matron: ε, είσαι ρεμάλι του κερατά
wetex: Χμμ...με την εξήγησή σου αυτή η φράση "φαίνεται αρκετά νεότερος" αποκτά καινούριο νόημα.
manifesto: Μα το θέμα mani δεν είναι να μπει κάποιος στη θέση της άλλης, αλλά ανάμεσα από τα πόδια της :PP Σωστός πάντως.
chris: Το "σε βλέπω σαν φίλο" είναι και αυτό μια ωραιότατη χυλόπιτα. Απλά ο χυλοπιτιαζόμενος είναι τόσο λαμάκας που δεν το έχει πάρει χαμπάρι ότι την έφαγε. Θα γράψω για το πασίγνωστο LJBFS (Let's Just Be Friends Syndrome) κάποια άλλη στιγμή.

6/05/2006 06:55:00 pm  
Blogger Αθήναιος έγραψε...

Χαχαχαχαχα ΠΟΛΥ καλό.

6/05/2006 07:12:00 pm  
Blogger vromogato έγραψε...

Καλός είσαι αλλα ξέρεις...
'είμαι σε άλλη φάση'
'ξαναπροσδιοριζω τα κέντρα μου'
'δεν ξερω τι ακριβώς θέλω'
'ψάχνομαι αλλά όχι σε αυτό το επίπεδο'
Τόσα εδέσματα...ελπίζω μόνο να μην προκαλούν εθισμό

6/05/2006 11:26:00 pm  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

ΑΣΩΤΕ>>
Τουλάχιστον θα λες ότι "γαμήθηκες στη δουλειά".


Εγώ πάντως βαριέμαι να τρώω συνεχώς το ίδιο φαϊ. ΚΑι τις χυλοπίτες τις έχω μπουχτίσει εσχάτως. Να 'τανε χειμώνας, τραβιούνται πιο πολύ τουλάχιστον... ζεστές ζεστές.

6/06/2006 01:04:00 am  
Blogger Katerina έγραψε...

Και για επιδόρπιο,"είσαι πολύ καλή κοπέλα","σου αξίζει κάποιος καλύτερος από μένα",μπλα μπλα μπλα...και καλή χώνεψη!

6/06/2006 01:18:00 am  
Blogger NinaC έγραψε...

οκ όλα, αλλά εγώ δεν κατάλαβα γιατί αυτός ο σεξισμός. Γιατί δηλαδή το ποστ να απευθύνεται μόνο σε άντρες?

ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΧΥΛΟΠΙΤΑ!!!

6/06/2006 02:14:00 am  
Blogger sorry_girl έγραψε...

"Διαλυτικό στη μάσκαρα" αχαχα!καλό!περήφανα δηλώνω οτι έχω φάει αρκετές!

6/06/2006 10:43:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

αθηναίος: thanks
vromogato: "είμαι σε άλλη φάση"- δηλαδή σε φάση με το Μανώλη και όχι εσένα.
"ξαναπροσδιορίζω τα κέντρα μου"- εσύ πάντως εμένα δεν πρόκειται να με κεντράρεις
"δεν ξέρω τι ακριβώς θέλω"- πάντως δεν θέλω εσένα
"ψάχνομαι αλλά όχι σε αυτό το επίπεδο"- πηδιέμαι μεν, αλλά δεν θα το κάνω μαζί σου

άσωτος: δεν μίλησα μόνο για δουλειά ρε συ
mantalena: και εσείς χυλόπιτες; μα γιατί. συμπαθεστάτη μου φαίνεστε
katerina: χώνεψη και ρέψιμο μετά
CD: ελεύθερα. όσες θέλετε. πάλι σεξιστής βγήκα γμτ μου;
sorry: έτσι μπράβο. σου εύχομαι να φας κι' άλλες

6/06/2006 12:25:00 pm  
Blogger vromogato έγραψε...

Οσο για τους after χυλούς
'μα ο Μανώλης με κοιτάει στα μάτια, μου γεμίζει το ποτήρι πριν αδειάσει και με ρωτάει αν κρυώνω για να μου δώσει το μπουφάν του'
κι εγώ αγάπη μου έτσι δεν έκανα πριν 6 χρόνια??? εεε????

6/06/2006 01:40:00 pm  
Blogger vatraxokoritso έγραψε...

μετα απο αυτο το ποστ μπορουμε ν αλλαξουμε την ατακα "ελα να σου δειξω την μεγαλη συλογη που εχω απο καπακια κοκακολας" σε "ελα να σου δειξω την συλογη μου απο χυλοπιτες"

μια χαρα σε βρισκω.

6/06/2006 04:54:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

vromogato: Ε, άλλο τότε άλλο τώρα. Οι γυναίκες ξέρεις έχουν την εξής εκπληκτική ιδιότητα: η ίδια ακριβώς χειρονομία εκλαμβάνεται τελείως διαφορετικά, ανάλογα με το ποιος και πότε την κάνει.
vatraxokoritso: κι' εμένα μ' αρέσω. καλησπέρα :)

6/06/2006 08:16:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

7/18/2006 01:55:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Here are some latest links to sites where I found some information: http://indexmachine.info/1989.html or http://google-machine.info/1207.html

7/24/2006 03:24:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Enjoyed a lot! » »

2/06/2007 07:48:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | You can be a rock star » | H αξία της προσεγμένης γραφής » | Μπριζίτ » | Η αξία του διαλόγου » | Choose » | Πόρσε, σού ' ρχομαι » | Πιότητα » | Business and bitchiness » | Ο πρώτος ενικός » | To μάτι μου »