Wednesday, October 4

Αυτό το κείμενο ταιριάζει σ’ εμένα


Βρείτε τον άνθρωπο μέσα στα κινέζικα. Εντάξει, σας βοήθησα λίγο.

Οι περισσότεροι απ’ όσους γράφουμε σε ιστολόγια, διατηρούμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο την ανωνυμία μας. Μερικοί βέβαια έχουμε αποκαλυφθεί επιλεκτικά σε άτομα τα οποία θεωρούμε άξια λόγου και θελήσαμε να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα: Η αποκάλυψη της ταυτότητάς μας είναι απαραίτητη για να υπάρξει μια ανθρώπινη επαφή έξω από την ιντερνετική πραγματικότητα. Για να μην τα πολυλογώ, αν θεωρείς ότι μπορείς με τον άλλον να πας και για κάνα καφέ και να πεις δυο κουβέντες παραπάνω, το μόνο σίγουρο είναι ότι στην ερώτηση «ποιο είναι το όνομά σου» δεν θα απαντήσεις «pascal». Ούτε, φυσικά, Μαρκέλα Καρπαραμιαροπούλου. Γιατί αν απαντήσω Μαρκέλα Καρπαραμιαροπούλου, πώς μετά θα εξηγήσω ότι μια εγχείρηση αλλαγής φύλου μπορεί να σε μεταμορφώσει σε άντρα με τόσο μεγάλη επιτυχία; Ε; H ανωνυμία είναι θεμιτή και αναγκαία για πολλούς για έναν βασικό λόγο: την ελευθερία της έκφρασης. Αν έγραφα εδώ με το πραγματικό μου όνομα, δεν θα έγραφα αυτά που έγραφα. Πολλά από αυτά θα μου δημιουργούσαν σοβαρό πρόβλημα στη δουλειά μου και/ή στον κοινωνικό μου περίγυρο. Η ερώτηση «ποιος είσαι» μπορεί να απαντηθεί πολύ πιο εύκολα. Είμαι αυτός που βλέπεις εδώ. Γνωρίζεις μπαίνοντας εδώ μέσα τον «pascal». Γιατί λοιπόν να απαιτείς να μάθεις τι κρύβεται πίσω από αυτόν; Ποια ανάγκη σε κάνει να το θες αυτό; Θεωρείς ότι αν μάθεις το πραγματικό μου όνομα και ιδιότητα θα έχεις αποκομίσει κάτι παραπάνω; Μάλλον όχι.

Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που γράφουν επώνυμα. Οι περισσότεροι το έχουν κάνει αυτό εξαρχής, με το που άνοιξαν το μπλογκ τους (π.χ Νίκος Δήμου, Μάνος Αντώναρος, macmanus). Ωραία μέχρι εδώ. Το να αποκαλυφθεί το πραγματικό όνομα κάποιου που γράφει ανώνυμα, αποτελεί παραβίαση των προσωπικών του δεδομένων και εξαναγκασμό σε αυτολογοκρισία (στις περισσότερες περιπτώσεις). Δεν θέλω να μιλήσω για τη νομική διάσταση του θέματος. Την ηθική θεωρώ- και ελπίζω- ότι την αντιλαμβάνεστε όλοι. Τι γίνεται όμως όταν δεν αποκαλύπτεται ακριβώς ένα όνομα αλλά αντιστοιχίζεται μια ιντερνετική περσόνα σε μία άλλη; Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει, προφανώς, κανένα νομικό θέμα (διορθώστε με οι νομομαθείς αν κάνω κάποιο λάθος). Ωστόσο, ηθικά, το γεγονός αυτό παραμένει αξιοκατάκριτο. Το ίδιο ισχύει και στην αποκάλυψη ιδιοτήτων της περσόνας τις οποίες δεν έχει επιλέξει ο δημιουργός της να αποκαλύψει (π.χ επάγγελμα ή ηλικία).
Το internet είναι γοητευτικό ακριβώς επειδή είναι ελεύθερο. Η χρήση του πάλι εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από το πόσο ελεύθεροι είμαστε εμείς οι ίδιοι. Ορισμένοι ίσως μπερδεύουν τον όρο «ελευθερία» με τον όρο «ασυδοσία». Εντάξει, έχουμε δει και χειρότερα από έναν λαό που έχει τη δυνατότητα να αγοράσει την τελευταία ποιητική συλλογή του Καρβέλα και να αποστηθίσει μερικούς στίχους, πριν πάει και ψηφίσει τη Βάνα Μπάρμπα. Αν το καλοσκεφτείτε, τα δυο παραπάνω ταιριάζουν απόλυτα.
Όπως ταιριάζω κι’ εγώ απόλυτα με το παραπάνω κείμενο. Μπορείτε να το πάρετε και να το αλλάξετε κατά το δοκούν. Μόνο που τότε δεν θα ταιριάζω εξ’ ολοκλήρου εγώ. Όσο περισσότερες αλλαγές γίνουν, τόσο θα αρχίσετε να ταιριάζετε κι’ εσείς. Τώρα που το σκέφτομαι, αν αυτό το κείμενο δεχόταν αλλαγές απ’ όλο τον πληθυσμό της γης, θα ταίριαζε σ' ολόκληρη την ανθρωπότητα.Μόνο που τότε δεν θα διαβαζόταν. Θα είχε γίνει ακατάληπτο.
(Το κλασσικό δίλημμα της απόλυτης πολυφωνίας ενάντια στην αποτελεσματικότητα, βλέπετε).
Αυτό δεν είναι ένα δημοκρατικό κείμενο. Δεν θα μπορούσε να είναι. Αν όμως σας ταιριάζει χωρίς να χρειαστεί να αλλάξετε κάτι, αυτό σημαίνει ότι έμαθα κάτι για εσάς χωρίς να μου το πείτε καν. Πρόκειται για μια ιδιότητα της γραφής/έκφρασης, η οποία συνήθως παραβλέπεται: γράφοντας δεν μαθαίνεις μόνο εσένα αλλά και τους άλλους.

Kαλώς ή κακώς.


PS. Eυχαριστώ τον pascal. Χωρίς αυτόν δεν θα έγραφα αυτά που γράφω.

76 Comments:

Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Very Good...!
Don't change!
Keep it this way!
και τα σχετικά φίλτατε.

Θα μας αποκαλύψεις και το λόγο που σε οδήγησε να μας απο καλύψεις τί ταιριάζει σε σένα ;;;

Καλή σου μέρα

10/04/2006 08:14:00 am  
Blogger Lex_Luthor06 έγραψε...

Έτσι.

Πολλές φορές σκέφτομαι την πιθανότατα να έγραφα επώνυμα και ανατριχιάζω.

Κι αν έμπαινε η γιαγιά μου στο blog μου;
Ποσα εγκεφαλικά θα πάθαινε;

10/04/2006 09:44:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

συμφωνώ απολύτως.

10/04/2006 09:48:00 am  
Blogger triantara έγραψε...

καλημερέϊσον!

κι εκεί που έλεγα ότι πάτωσες σαν μπλόγκερ (μουαχαχαχαχαχαχα), να που μού'ρχεται το κείμενο σαν σφαλιάρα μέσ'την μούρη...

(τελικά πρέπει πρώτα να κρυφτούμε για να δείξουμε ποιοι πραγματικά είμαστε :)

10/04/2006 10:29:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

o Αργύρης τέλος?

10/04/2006 10:32:00 am  
Blogger Mantalena Parianos έγραψε...

1000% true

10/04/2006 10:49:00 am  
Blogger Unknown έγραψε...

Πολύ καλό κείμενο! Συμφωνώ απόλυτα.

10/04/2006 11:02:00 am  
Blogger it is έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

10/04/2006 11:07:00 am  
Blogger it is έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

10/04/2006 11:07:00 am  
Blogger it is έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

10/04/2006 11:07:00 am  
Blogger it is έγραψε...

This comment has been removed by a blog administrator.

10/04/2006 11:08:00 am  
Blogger it is έγραψε...

Εκεί που μιλάς για αντιστοίχηση μιας περσόνας σε μια άλλη με μπέρδεψες λιγάκι δηλαδή κατάλαβα 2 πράγματα και δεν ξέρω πιο από τα 2 εννοούσες (δηλαδή τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να εννοούσες και κάτι τρίτο αλλά τέσπα...). Αν θες δώσε μια επεξήγηση.
Κατά τ'άλλα οκ.
Πάντως έχω μια ένσταση στο θέμα γνωρίζω από κοντά κάποιον που ξέρω ιντερνετικά και θεωρώ αξιόλογο. Τι περισσότερες φορές απογοητεύεσαι από τον real life άνθρωπο σε σχέση με τον cyber άνθρωπο...
Νομίζω πως τα nicks και το νετ λειτουργούν ως μασκαράτα δηλαδή όλοι λίγο ή πολύ βγάζουμε και κάποια πράγματα που θα θέλαμε να είναι έτσι στον εαυτό μας αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Πλασάρουμε δηλαδή μια κατά το δοκούν καλύτερη εικόνα μας από αυτή που ισχύει στην πραγματικότητα....
IMHO πάντα :)

10/04/2006 11:09:00 am  
Blogger ZissisPap έγραψε...

Καλημέρα!

Σωστά όλα αυτά και πολύ απλά διατυπωμένα.

10/04/2006 11:09:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

η όλη ιστορία μου θύμισε τον γειτονάκι μας στα χανιά ,τον Νικήτα.
Κάποιες απόκριες αποφάσισε να ντυθεί καουμποης.Του άρεσε τόσο πολύ η στολή επέμενε πεισματικά να την φορά κάθε μέρα ,ακόμα και στο σχολείο ,ακόμα και όταν τέλειωσαν οι απόκριες.
Κάθε πρωί έβαζε τα πιστόλια του ,το καπέλο του και όλα τα συμπράγκαλα και άρχιζε την ήμερα του.Και ήταν πολύ χαρούμενος.Και έκανε όλα όσα έκαναν οι καουμπόηδες (ή περίπου τελοσπάντων)Δεν θυμάμαι /δεν είμαι σίγουρη γιατί σταμάτησε να τη φοράει.Προφανώς ειχε φθαρεί.Δεν ξέρω αν του την έβγαλαν βίαια ή αυτός συνειδητα την αποχωρίστηκε.Υποθέτω ότι έμαθε πως τα πάντα είναι θέμα σωστού συγχρονισμου.Και πως το αλλάζεις στολές στους σωστούς χρόνους σε κάνει βασιλιά του πάρτυ.Ακόμα καλύτερα οταν μαθαίνεις πότε να τολμας να μείνεις γυμνός.
Αλλα αυτά τα μαθαίνουμε σιγά-σιγά έτσι?Δεν γεννιόμαστε και πανσοφοι

10/04/2006 11:15:00 am  
Blogger it is έγραψε...

Ερρρρ ναι τα κανα σκατά με τα κομεντ γιατί τρώει κολλήματα το νετ εδώ και ποσταρα το ίδιο κόμεντ 200 φορές συγγνώμη γι'αυτό :(

10/04/2006 11:17:00 am  
Blogger Epsilon έγραψε...

Αν "η ανωνυμία είναι θεμιτή και αναγκαία για πολλούς για ένα λόγο: την ελευθερία της έκφρασης",
τότε προτιμώ να ανήκω στους λίγους...
Δεν φοβάμαι την επωνυμία μου, ούτε την ευθύνη που φέρω για όσα γράφω, όσο για τον κοινωνικό περίγυρο, I could't care less!

10/04/2006 11:52:00 am  
Blogger The Motorcycle boy έγραψε...

Γιατί δεν το λίνκαρες ρε συ; Τέλος πάντων -πολύ καλό κείμενο αλλά άχρηστο. Δεν έχει μέσα αποκαλύψεις, τατιανιές και δεν προκαλεί καυγάδες τηλεοπτικών παραθύρων.

10/04/2006 11:56:00 am  
Blogger dgalanis έγραψε...

"Ορισμένοι ίσως μπερδεύουν τον όρο «ελευθερία» με τον όρο «ασυδοσία»."

pascal σου έχω μιλήσει και παλιότερα για τη θεία μου τη Μυρσίνη

με λίγα λόγια με πληγώνεις :(

10/04/2006 12:04:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Κι εμείς ευχαριστούμε τον pascal. Χωρίς αυτόν δεν θα διαβάζαμε αυτά που διαβάζουμε.

Κι όπως τα διαβάζουμε.

10/04/2006 12:11:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

Pascal, διάβασα το κείμενο τρεις φορές για να το καταλάβω σε όλες του τις διαστάσεις (ε, καλά, είναι γνωστό πως εσύ είσαι πανέξυπνος κι εγώ χαζή!), και έχω να παραητρήσω τα εξής.

1. περί της αποκάλυψης της αντιστοιχίας της ιντερνετικής περσόνας, όπως τη λες, με κάποια άλλη, υπάρχουν και νομικά κωλυμματα, πλην των ηθικών, αλλά όχι παντού. Ως γνωστόν η νομοθεσία περι ίντερνετ ειναι ακόμα σε εμβρυακό στάδιο, στις περισσότερες χώρες. Θέλω να πω, ότι έχεις την δυνατότητα να πας σε δικηγόρο και να πεις "η κ. Κροτ με βρίζει στο νετ ως Πασκάλ και ο Πασκάλ είμαι εγώ και θέλω να της κάνω μήντση". Εκτός αν δεν εννοούσες αυτό.

2. όπως σε όλες τις περιπτώσεις, οι νόμοι θέτουν ένα θεσμικό πλαισιο, αλλά η εφαρμογή είναι΄- ή πρέπει να είναι- ευέλικτη, ανάλογα με την περίπτωση και την περίσταση. Έτσι κι αλλιώς ο νόμος δνε μπορεί να είναι πανταχού παρών. Ούτε μπορεί να προβλέπει τα πάντα.

3. Ως προς την ηθική διάσταση του πράγματος, το θέμα χωρεί πολύ συζήτηση. Εξαρτάται, θα σου έλεγα εγώ. Αν για παράδειγμα κάνεις αντιστοιχιση περσόνας με κάποια χαρακτηριστικά, αλλά κάνεις πλάκα, νομίζω πως εφόσον αυτό είναι σαφές, δεν υπάρχει πρόβλημα. ΑΝ το αντικείμενο της πλάκας είναι σύμφωνο ακόμα καλύτερα. Θυμάμαι πχ σχετικό ποστ της Ντόλυ για τον Βαγγέλακα. Αν πάλι, "φωτογραφίζεις" κάποιον για λόγους που σχετίζονται με πράγματα προσωπικά, εκεί ενδέχεται να υπάρχει και πρόβλημα.
Αλλά η "ηθική" είναι μια παράξενη έννοια που συχνά ορίζεται κατά το δοκούν και ισχύουν τα 2 μέτρα και τα 2 σταθμά.
Άλλωστε, εγώ είμαι ελαστικής ηθικής, όπως είναι γνωστό, και δεν δικαιούμαι διά να ομιλώ, οπότε το βουλωνω.

4. Insider joke: ο Πασκάλ κάνει αυτοκριτική στον Πασκάλ; (για το σχόλιο αυτό, περιμένω να μιλήσω με το δικηγόρο σου! χαχαχαχα!)

10/04/2006 12:23:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

πάλι σεντόνι έγραψα, σόρυ!

10/04/2006 12:24:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

α, και κάτι άσχετο: μη μου θάβεις τον Τσίπρα, γιατί στεναχωριέμαι, οκ???

(θα έσκαγα αν δεν το έλεγα, το κρατάω δυο μέρες τώρα! χαχαχαχα!)

10/04/2006 12:26:00 pm  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

ευχαριστω τον padrazo. χωρις αυτόν δε διάβαζα αυτό που διάβασα.
συμφωνώ απόλυτα.

10/04/2006 12:34:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Μετα απο σενα τι,
τι να διαβασω, τι?


Εισαι ωραιος, ρε φιλε...
Εσυ δωσε αυτο που εχεις στην ψυχη σου, και να μη σε φρικαρει η ασχημια μερικων κομπλεξικων...

10/04/2006 01:18:00 pm  
Blogger γιώργος έγραψε...

αυτό το κείμενο, όντως, ταιριάζει σε σένα...
αν εγώ θέλω να το διαβάσω, δικό μου καπέλο...
αν δεν θέλω, πάλι δικό μου...
δεν με πήρεα από το χέρι και με έβαλες με το ζόρι να το διαβάσω, να το σχολιάσω...
μάλλον, δική μου ανάγκη καλύπτω παρά δική σου που το έγραψες...
από την άλλη, δική σου ανάγκη κάλυψες που το έγραψες, παρά δικές μας που το διαβάζουμε...
είναι μία σχέση 'δούναι & λαβείν' χωρίς δεσμεύσεις...
είναι θέμα μυαλού, ελευθερίας και αισθητικής...

καλημέρα...

10/04/2006 01:38:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Εκεί που πάω να λύσω τα προβλήματά μου στα βάθη του Μεξικού με επαναφέρεις βιαίως στην πραγματικότητα. ;)

Συμφωνώ με όσα γράφεις εκτός από το σημείο που επισημαίνει και ο/η it is, το οποίο δεν κατάλαβα.

"Τι γίνεται όμως όταν δεν αποκαλύπτεται ακριβώς ένα όνομα αλλά αντιστοιχίζεται μια ιντερνετική περσόνα σε μία άλλη;"

Αν κατάλαβα καλά αναφέρεσαι σε κάποιον που διαθέτει περισσότερες της μιάς ψευδώνυμες ταυτότητες (ότι κι αν σημαίνει αυτό);

Αν ναι, και επ'ευκαιρία στην τελική, θα ήθελα να πω ότι προσωπικά το καταδικάζω απερίφραστα και καμαρώνω που ουδέποτε στα χρόνια που κάνω blogging άφησα ανώνυμο σχόλιο πουθενά, ούτε σχόλιο με άλλο ψευδώνυμο. Το καταδικάζω γιατί δεν είναι δίκαιο. Παραβιάζει τους κανόνες που ούτως ή άλλως είναι ξεχειλωμένοι και σε πολλές περιπτώσεις (ασφαλώς όχι σε όλες, έτσι;) έχει αποδειχθεί ότι κρύβει νοσηρές συμπεριφορές. Εν ολίγοις: αν δεν χώράς ούτε στο ψευδώνυμό σου, ψάξτο λίγο περισσότερο.

Σε κάθε περίπτωση διαφωνώ κάθετα με την τακτική αποκάλυψης πραγματικών ονομάτων και ιδιοτήτων/επαγγελμάτων των bloggers.

10/04/2006 01:57:00 pm  
Blogger Matron Maya έγραψε...

Για ποια ελευθερία μιλάμε????
Για ποια δημοκρατία μιλάμε????
Υπάρχει μόνο μία Μπασταρδοκρατία!!!
(ΑΝΙΑ)

ακου εκέι έσβησε το ποστ!

10/04/2006 02:12:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

χαμένο κορμί: τέρμα οι αποκαλύψεις για σήμερα. Από αύριο πάλι.

lex_luthor: Ρε μήπως ΕΙΣΑΙ η γιαγιά σου;

peeping tom: Kαλησπέρα. Όχι τέλος ο Αργύρης. Είδες εσύ να έχει τελειώσει η ιστορία;

triantara: Θα σου φανεί λίγο εγωιστικό αυτό που θα πώ, αλλά ο δικός μου πάτος dear είναι η κορυφή των περισσοτέρων :PPP

mantalena: Ε, όχι και 1000%. Αν προσεγγίζει το 80%, ικανοποιημένος είμαι.

tomboy: Καλησπέρα

it is: Eννοώ φίλε μου ότι αν εγώ έχω αυτό το μπλογκ και γράφω ως pascal και έχω και ένα άλλο μπλογκ και γράφω ως "ταπεινό χαμομηλάκι", είναι γούστο μου και καπέλο μου και δεν νομίζω ότι πέφτει σε κανέναν ο λόγος να αποκαλύψει ότι γράφω και στα δύο. Φυσικά, υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπως π.χ στην περίπτωση που όντας ο pascal και υποστηρίζοντας π.χ ότι είμαι ψυχολόγος έδινα συμβουλές. Εκεί, μέσω της αποκάλυψης ότι διατηρώ και ένα άλλο μπλογκ και άρα ψεύδομαι, κλονίζεται η αξιοπιστία μου και οφείλω να απαντήσω σ' αυτό.
Από εκεί και πέρα, ας έχει ο καθένα ό,τι περσόνα του γουστάρει. Κατανοητό. Αρκεί όμως η περσόνα αυτή να χρησιμοποιείται για να προάγει την έκφρασή του και όχι απλά για να δημιουργήσει λανθασμένες εντυπώσεις και σούσουρο. Υπενθυμίζω ότι μιλάω πάντα για την ηθική του θέματος, η οποία είναι η δική μου ηθική και δεν εκφράζει απαραίτητα και τους πάντες.

sigmund: Καλησπέρα

μαργαρίτα: "Υποθέτω ότι έμαθε πως τα πάντα είναι θέμα σωστού συγχρονισμου.Και πως το αλλάζεις στολές στους σωστούς χρόνους σε κάνει βασιλιά του πάρτυ.Ακόμα καλύτερα οταν μαθαίνεις πότε να τολμας να μείνεις γυμνός". Ακριβώς.
Όσο για το πάνσοφοι, δυστυχώς ορισμένοι συμπεριφέρονται σαν να είναι, θεωρώντα ότι η ευφράδεια και η ευστροφία τους είναι και τεκμήριο γνώσης/σοφίας.

krot: Πάρα πολύ χρήσιμα τα όσα γράφεις. Μακάρι να σχολίαζε και ένας δικηγόρος ειδικευμένος σ' αυτά τα θέματα για να δούμε τι πραγματικά ισχύει. Μπορεί να το ψάξω εν καιρώ.
Ναι, ο πασκάλ κάνει κριτική στον πασκάλ. Ωραίο δεν ακούγεται;
Α, για τον Τσίπρα θα γράφω ό,τι θέλω. ΑΚΟΥΣ;

padrazo: Καλησπέρα. Ωραίος τύπος αυτός ο padrazo.

sourfou: Δεν μιλάω για μηνύσεις ρε συ. Το μπανεράκι κάτω του copyscape είναι μια παπαριά και μισή. Δεν προστατεύει από τίποτα. Σκέψου όμως και το εξής: για να διεκδικήσω το copyright όσων γράφω, θα πρέπει να αποκαλύψω την ταυτότητά μου. Κάνω λάθος; Άρα, αν κάποιος "κλέψει" κείμενά μου, με εξωθεί στον να αποκαλύψω ποιος είμαι, ενώπιον της δικαιοσύνης. Τώρα μου 'ρθε αυτό, μπορεί να κάνω και λάθος.

λύκος: Γράφε γράφε όλο και κάτι μένει

γιώργος: Όλες μας οι πράξεις είναι εγωιστικές. Φυσικά και δική μου ανάγκη κάλυψα.

ιφιμέδειά: Μπορείς να έχεις όσες "περσόνες" θες. Δεν νομίζω ότι είμαστε περιορισμένοι μόνο σε μία. Κριτική επ' αυτού, δεν χωράει. Κριτική ως προς τη χρήση αυτής της διπλής περσόνας, ίσως χωράει. Πόσο μάλλον όταν αυτή η δυικότητα έχει φτάσει να επηρεάζει τις σχέσεις ανθρώπων στην "πραγματική" ζωή και όχι στο δίκτυο. Ελπίζω να έγινα σαφής.

matron: Σχόλιο σου έσβησα ρε, όχι ποστ. Ναι, είμαι φασίστας. Τα λέμε.

πάνος: Κανένας δεν με πείρανε ρε συ. Όλα καλά.
Θεωρώ ότι αν συναντάς άτομα από εδώ μέσα, τους γνωρίζεις από την αρχή. Αργά ή γρήγορα το ξέρω ότι θα αποκαλυφθεί ποιος είμαι. Αναπόφευκτα. Αλλά αυτό είναι ένα ρίσκο που το έχω πάρει και δεν το έχω μετανιώσει, γιατί έχω γνωρίσει δυο τρία άτομα που είναι πραγματικά αξιόλογα και από κοντά.

10/04/2006 02:45:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Αν κατάλαβα καλά, κάποιος σε ταύτισε με άλλον blogger. Γενικότερα, δυστυχώς, λείπει η διακριτικότητα από πολλούς ανθρώπους. Η δυνατότητα να εκφράσουμε ή να αποκαλύψουμε το κομμάτι του εαυτού μας που εμείς έχουμε επιλέξει είναι, πιστεύω, μια μορφή της ουσίας της ελευθερίας μας. Όταν κάποιος ετσιθελικά παραβιάζει αυτή την ελευθερία, είναι το λιγότερο....(συμπληρώστε ανάλογα με τις ανοχές σας)

10/04/2006 02:54:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

epsilon: "η ανωνυμία είναι θεμιτή και αναγκαία για πολλούς για ένα λόγο: την ελευθερία της έκφρασης". Χμμ...σκέψου να πήγαινες σε αντιπολεμικό συλλαλητήριο και να έπρεπε πρώτα να δώσεις τα στοιχεία σου στην αστυνομία και μετά μια κάμερα και ένα μικρόφωνο να κατέγραφε τα όσα έλεγες/ έκανες. θα αισθανόσουν βολικά; H αστυνομία δεν είναι μόνο αυτή που ξέρουμς. Αστυνομία είναι και οι άνθρωποι.

MB: Κι΄ όμως, αποδείχθηκε αρκετά δημοφιλές. Καλό και το trash, αλλά δεν φτάνει. Σωστά;

newmanifesto: Ρε, γιατί σε πληγώνω; Και ποια είναι επιτέλους αυτή η θεία σου η Μυρσίνη;

mpampakis: Θα του μεταφέρω τα ευχαριστήριά σου φίλτατε :)

10/04/2006 02:57:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

ένα πουλάκι: Όχι, δεν με ταύτισε κανένας με κανέναν άλλον. Αφορμή πήρα από αλλού. Καλησπέρα.

10/04/2006 02:58:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Asidosia rulez big time!

Σακ μι γιου πάνζι!

10/04/2006 03:12:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ουπς! δεν είχα διαβάσει τα σχόλια!

10/04/2006 03:17:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Βλεποντας την φωτο με τα κινεζικα
θυμηθηκα ενα τραγουδι:
Χτυπα τα ποδια σου κινεζα
για να μη κοψει η μαγιονεζα...

ποιος το λεει βρε παιδια...

10/04/2006 03:52:00 pm  
Blogger Кроткая έγραψε...

@Λύκος: η Σαββίνα Γιαννάτου στη Λιλιπούπολη.

10/04/2006 03:59:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

@krotkaya

Σ ευχαριστω που μου το θυμισες...

10/04/2006 04:10:00 pm  
Blogger AVRA έγραψε...

Δεν πολυκαταλαβαινω τι συμβαινει.Ειμαι καινουρια στο αθλημα του blogging , ισως και αφελης, τι να πω.

Γιατι ολα αυτα? δεν ειναι ενα ημερολογιο που ξεδιπλωνουμε τις σκεψεις μας ? Που εφοσον δεν το κραταμε κρυφα στο συρταρι μας , χρησιμοποιουμε ενα ψευδωνυμο για να παραμεινουν ''ανωνυμα'' τα βιωματα μας ?

Γιατι τοσες δολοπλοκιες , τοσα νευρα, τοση επιθεση?

Γυρνωντας στη μπλοκοσφαιρα διαπιστωνω οτι εχει παρει μορφη επιδημιας.

Κριμα

10/04/2006 04:26:00 pm  
Blogger Epsilon έγραψε...

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω Pascal, αστυνομία δεν είναι οι άνθρωποι,αυτό θα ήταν τραγικό...όσο για το παράδειγμά σου, αν τόσο πίστευα στους σκοπούς του συλλαλητηρίου, τίποτα δεν θα με σταμάταγε να δώσω το όνομα μου.

Το blogging δεν σημαίνει απαραίτητα γράφω διάφορα που δεν θα έγραφα ποτέ με το πλήρες όνομά μου. Ένα id δεν μας εξασφαλίζει απαραίτητα ανωνυμία (βλέπε IP κλπ)και μιλώντας πάντα για μένα, δεν την χρειάζομαι για να πω αυτά που θέλω, σκέφτομαι και νοιώθω.

10/04/2006 04:39:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

"αστυνομία δεν είναι οι άνθρωποι,αυτό θα ήταν τραγικό..."
Κι' όμως φίλε μου, λειτουργούν ως τέτοια. Πολλές φορές. Σίγουρα το έχεις παρατηρήσει. Άντε, όχι ακριβώς ως αστυνομία, αλλά ως ντεντεκτιβ με απεριόριστες αρμοδιότητες.

"και μιλώντας πάντα για μένα, δεν την χρειάζομαι για να πω αυτά που θέλω, σκέφτομαι και νοιώθω."

Είναι όμως άλλοι που τη χρειάζονται. Δεν πρέπει να τους σεβαστούμε;

To ip δεν μπορεί να αντιστοιχιστεί με πραγματικό όνομα αν δεν γίνει πρώτα έρευνα από τις αρμόδιες αρχές.
Και για να γίνει αυτό, πρέπει να υπάρχει πραγματικά σοβαρός λόγος.

10/04/2006 04:43:00 pm  
Blogger Epsilon έγραψε...

Είμαι φίλη :-)
Εννοείται ότι σεβόμαστε την ανωνυμία του άλλων εφόσον αυτοί την επιθυμούν!

Τα σχόλιά μου σαφώς αντανακλούν την άποψή μου και την στάση ζωής που έχω υιοθετήσει, η οποία αν κρίνω κι από την πλειοψηφεία των υπόλοιπων σχολίων, είναι εντελώς διαφορερική.

10/04/2006 04:58:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Για όλα φταιν οι γκόμενες, επώνυμες κι ανώνυμες... και τα IP τους!

10/04/2006 05:16:00 pm  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Καλησπέρα.

"Μπορείτε να το πάρετε και να το αλλάξετε κατά το δοκούν. Μόνο που τότε δεν θα ταιριάζω εξ’ ολοκλήρου εγώ."
Χεστηκαμάν, φίλτατε! (Όπως θα έλεγε άλλος φίλτατος...)

Να κόψω ένα κομματάκι κι από τα σχόλια σου;
"it is: Eννοώ φίλε μου ότι[...]"
Τελικά εσύ φίλτατε δεν πρόκειται να βάλεις μυαλό! Επιμένεις...

10/04/2006 05:16:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

epsilon και όλη η οικουμενη- καταλαβαίνω ακριβώς αυτό που θέλεις να πεις.Αν αυτό μπορεί να σου δώσει ανακουφιση εμένα στον έξω κόσμο πάλι μαργαρίτα με λένε και ότι γράφω είναι η εμπειρίες της καθημερινότητας μου.Μπανάλ μεν αλλά οπως εγω αξιώνω να δέχονται οι άλλοι αυτήν μου την επιλογή ,σέβομαι την επιλογή ιντερνετικής ταυτότητας του άλλου.Ασε που ψιλογουστάρω κιόλας.Τώρα αυτό δεν σημαινει πως θα ο άλλος καο η ιντερνετική του περσόνα μπορούν και να μου βιάσουν την αισθητική ,όπως τις απόκριες με τους ανώμαλους με τις απόκριες που φοράνε μια μάσκα και χτυπάνε κόσμο .Καπου φωνάζεις και σταματα (έχω πάθει σήμερα κάτι με τις απόκριες)

10/04/2006 05:18:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

bird: Σκουπιστείτε κύριε. Αν θέλετε μπορείτε να το κάνετε και με το κομματάκι που κόψατε από τα σχόλιά μου. Ελεύθερα.

10/04/2006 05:27:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

"Τελικά εσύ φίλτατε δεν πρόκειται να βάλεις μυαλό! Επιμένεις..."
Αν αυτό είναι προειδοποίηση, σας ευχαριστώ πολύ που με προφυλάσετε από τους ιντερνετικούς κινδύνους. Φαντάζομαι ότι το κάνετε επειδή με συμπαθείτε, ε;

10/04/2006 05:30:00 pm  
Blogger Bird On A Wire έγραψε...

Θες να σε βρίσω τώρα;
Να μείνεις μόνος σου βρε στη μπαζοσελίδα!
(Ακούς εκεί να μου πει εμένα ότι τον προφυλάσσω!)

Υπάρχουν άλλοι προστάτες για αυτό το σκοπό... Και οι περισσότεροι είναι τόσο ταπεινοί που ούτε θέλουν να ξέρουμε το όνομά τους συνήθως!

10/04/2006 05:39:00 pm  
Blogger oistros έγραψε...

Έγραψες!!!

10/04/2006 05:49:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ω, μα μου είστε τόσο συμπαθής τελικά!

10/04/2006 05:53:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

οistros: ευχαριστώ

10/04/2006 05:55:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ο Pascal είναι ο Πασχάλης γι' αυτό κλείστε κοριτσάκια τα βιβλία.

10/04/2006 06:22:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Bird on a wire...
Μήπως είσαι bird on a pole και ζορίζεσαι?

10/04/2006 07:54:00 pm  
Blogger Dark Angel έγραψε...

Οχι μόνο γράφεις καλά (αν και θέλεις αγώνα για να με φτάσεις) αλλά τσακώνεις και 23 λινκμπογκζ. Λοιπόν φέρε την κολόνια πίσω και θα σου στείλω ένα ddt εκείνο με την τρόμπα (φστ, φστ) ή ένα Αουτάν ή τουλάχιστον ένα φιδάκι της Bayer (το πράσινο).

ΛαΛ!

10/04/2006 08:08:00 pm  
Blogger enteka έγραψε...

συμφωνώ με όλο το ποστ σου. δεν προλαβαίνω να διαβάσω τα σχόλια τώρα (ίντερνετ καφέ - μίνι διακοπές)
πάρε κι ένα virtual linkblog [+]
;)

10/04/2006 09:36:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

πιστεύω ότι αυτά που γράφεις δε θα είχαν τόση πλάκα αν ξέραμε το επώνυμό σου

10/04/2006 10:47:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

αναρωτιέμαι ποιές ''είναι οι συνέπειες του έξω κόσμου''???

10/04/2006 11:23:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

DEADEND MIND: ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ... ΑΝ ΗΞΕΡΑ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ "ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤ'ΑΥΓΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 80 ΧΡΟΝΩΝ ΑΓΑΜΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΑΡΓΥΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ?" ΕΝΩ ΤΩΡΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ 16ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ...

10/04/2006 11:27:00 pm  
Blogger αθεόφοβος έγραψε...

Κατά βασιν συμφωνώ με το μεγαλύτερο μέρος του ποστ.
Απλά δεν καταλαβαίνω όλη αυτή την συζήτηση με το αν κάποιος εχει άλλο φύλο από αυτό που εμφανίζει,αν γράφει σε δεύτερο μπλογκ κτλ.
Κείμενα διαβάζουμε και γράφουμε,και αυτά είναι καλά η κακά.
Κανένας δεν μας υποχρεώνει ουτε να τα διαβάσουμε ούτε να τα γράψουμε.
Προφανώς η ανωνυμία σου παρέχει την δυνατότητα να γράψεις πράγματα που επώνυμα δεν θα τα έγραφες και γι' αυτό τον λόγο μπορείς να εμφανίζεσαι την μία σαν παρθένα 18 ετών και καρατίων και την άλλη σαν παπάς οπαδός του Χριστόδουλου(είναι η αδυναμία μου!).
ΚΕΙΜΕΝΑ είναι.Δεν τίθεται θέμα ηθικής ,είναι δικαιωμά σου.
Ακόμα δεν είναι ανήθικο ούτε το να βρίσεις κάποιον για αυτά που γράφει αφότου αποφάσισε να τα δημοσιεύει,απλά είναι κακόγουστο και ανόητο γιατί βρίζεις μια προσωπικότητα υποθετική ,σαν να βρίζεις τον Μπάτμαν η τον Σουπερμαν!

10/05/2006 02:32:00 am  
Blogger Jamella έγραψε...

τώρα σοβαρά κυκλοφόρησε ποιητική συλλογή ο καρβέλας?
πολύ καλά, θα ξαναφύγω από τη χώρα.
[όχι πως θα έμενα έτσι κι αλλιώς].

10/05/2006 02:41:00 am  
Blogger it is έγραψε...

magica μ'αρεσει που κάνεις και παράθεση της παραγράφου που γράφει ακριβώς αυτό: "Δεν είναι ηθικό".... Μεθυσμένη είσουν?

Και για του λόγου το αληθές:

"Ωστόσο, ηθικά, το γεγονός αυτό παραμένει αξιοκατάκριτο."

και συνεχίζει:

"Το ίδιο ισχύει και στην αποκάλυψη ιδιοτήτων της περσόνας τις οποίες δεν έχει επιλέξει ο δημιουργός της να αποκαλύψει "

Ποιος παλιάνθρωπας σου κατέστρεψε την ιντερνετική περσόνα σου να του καεί το τροφοδοτικό και να του φτύσει το pc του τον σκληρό στη μούρη! Αρκουδέιδες! Ποιος σου'κλεψε την ταμπακιέρα ποιος?!

10/05/2006 09:25:00 am  
Blogger allmylife έγραψε...

Καλημέρα από τα κοντινά σας Β.Π. Pascal και Μαργαρίτα.

10/05/2006 09:29:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

I was looking out for Travel Games related information and I have found your this post. Sorry, I have seen that isn't a perfect match. But, anyway, I am glad I have stopped by even though this isn�t a perfect match. What you have in your content is very interesting for most people.

10/05/2006 11:06:00 am  
Blogger bbchris έγραψε...

Παραφράζοντας το γνωστό σύνθημα του τοίχου: «όταν το δάχτυλο έδειχνε το φεγγάρι ο μαλάκας κοίταζε το δάχτυλο»

Σιχαίνομαι τις απομυθοποιήσεις. Τρελλένομαι για παραμύθια. Επίσης πιστεύω στον Αι Βασίλη και ότι τα μαγικά των ταχυδακτυλουργών είναι αληθινά!

Καλημέρα! :-))

10/05/2006 11:44:00 am  
Blogger allmylife έγραψε...

Επίσης, αυτό το κείμενο, "ταιριάζει" λίγο και σ'εμένα.
Νάσαι καλά και να Γράφεις.
Κι' άλλο.

10/05/2006 11:56:00 am  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Chris, ο Άγιος Βασίλης δεν είναι παραμύθι, υπάρχει.

Καλημέρα!

10/05/2006 12:14:00 pm  
Blogger Crucilla έγραψε...

Κάτσε ,συγκλονίστηκα. Δεν είσαι ο Pascal; Αυτός είσαι ότι και να λένε γιατί εγώ αυτόν διαβάζω.O Pascal γράφει , απλά είναι ένα κομμάτι του εαυτού σου που ωρίμασε τώρα και είπε να τον δει ο κόσμος. Και να μην ευχαριστείς τον εαυτό σου, είναι σχιζοφρένεια ή ματαιοδοξία...;-PpPp

10/05/2006 12:23:00 pm  
Blogger Αλεπού έγραψε...

Ευχαριστώ τον ιντερνετικό μου εαυτό που χωρίς αυτόν δεν θα μπορούσα να διαβάσω τον αντίστοιχο δικό σου, αν κι επειδή έχουμε γνωριστεί προσωπικά, νιώθω ότιόταν σου απαντάω το κάνω επειδή ο κανονικός μου εαυτός αντιλαμβάνεται αυτά που θέλει να πει ο κανονικός δικός σου.

10/05/2006 12:43:00 pm  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας έγραψε...

Συμφωνώ 100%!!

Ανατριχιάζω σκεφτόμενος τι θα έφτιαχνε ο Πεσόα(και τα ετερώνυμά του) στα blog αν ζούσε στις μέρες μας…

10/05/2006 01:11:00 pm  
Blogger lee έγραψε...

πειράζει που εγω θα πω κατι που ειναι σχετικό στον "κοσμο" μου? το ανθρωπάκι υπάρχει επίσης και στη πρώτη γραμμή... Το βρήκες?

10/05/2006 02:09:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

'Αυτό το κείμενο ταιριάζει σ’ εμένα'
αφού εσύ το γράφεις,σε ποιόν θα ήθελες να ταιριάζει?

10/05/2006 03:25:00 pm  
Blogger bbchris έγραψε...

Ιφιμέδεια, σαφώς και υπάρχει.
Την Strat που βλέπεις στην φωτογραφία μου αυτός μου την έχει φέρει.
Παλιότερα μου είχε φέρει μια κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ή μπουλντόζα που μου χάλασε αργότερα αλλά δεν του ζήτησα να μου φέρει άλλη γιατί ήθελα το πειρατικό καράβι των playmobile. Το οποίο φυσικά μου έφερε.

10/05/2006 04:16:00 pm  
Blogger Ιφιμέδεια έγραψε...

Το ήξερα κατά βάθος ότι δεν μπορεί να το εννοούσες για τον Άγιο Βασίλη. Άσε που έχει και γούστο ο Α.Β. Πολύ μπάνικη η Strat σου.

Btw εμένα ακόμη να μου το φέρει το πειρατικό. Sh*t.

10/05/2006 04:37:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Dark: σιγά ρε μη γράφεις καλύτερα από μένα. Άκου εκεί…

Enteka: Ω, μα δεν ήταν ανάγκη το virtual linkblog. Αρκεί που με διαβάζετε.

Anonymous: Κοιτάξτε το προφίλ μου κύριε. Δεν είμαι δεκάξι. Είμαι τριάντα.

Αθεόφοβος: “Κείμενα διαβάζουμε και γράφουμε,και αυτά είναι καλά η κακά”.
Συμφωνώ. Τα περισσότερα μάλιστα είναι κακά.

«Απλά δεν καταλαβαίνω όλη αυτή την συζήτηση με το αν κάποιος εχει άλλο φύλο από αυτό που εμφανίζει,αν γράφει σε δεύτερο μπλογκ κτλ.»
Η ένσταση υπάρχει αν υπάρχει πίσω απ’ όλα αυτά μια προσπάθεια χειραγώγησης αυτών που διαβάζουν. Το να χρησιμοποιείς δηλαδή την περσόνα σου όχι για να γράψεις και να εκφραστείς αλλά να «παίξεις» με το μυαλό των άλλων. Φταίνε βέβαια και οι άλλοι που είναι αφελείς ώστε να ταυτίζονται με μια δικτυακή παρουσία.

Jamella: Ναι, από τις εκδόσεις Οξύ.

Magica: Καταλαβαίνω ότι είσαι φορτισμένη από μια συγκεκριμένη υπόθεση. Και με το δίκιο σου. Το κείμενό μου δεν αποτελεί κριτική στα όσα συνέβησαν. Από εκεί απλά άντλησα αφορμή να γράψω την άποψή μου. Έχεις δίκιο σ’ αυτά που λες, αλλά όπως έγραψε και ο it is από κάτω, νομίζω ότι κάλυψα κι’ αυτό το κομμάτι. Ίσως θα έπρεπε να γράψω περισσότερα και να γίνω και πιο σαφής.

Allmylife: Πολύ καλησπέρα σας. Σας γνωρίζουμε μήπως;

Chris: “Σιχαίνομαι τις απομυθοποιήσεις.”. Eγώ πάλι τις λατρεύω. Βαρέθηκα να υπάρχει παντού ένας μύθος.

Crucilla: “Και να μην ευχαριστείς τον εαυτό σου, είναι σχιζοφρένεια ή ματαιοδοξία...;-PpPp”. Χμμ…μάλλον είναι χιούμορ. Πολύ καλησπέρα σας.

Αλεπού: Να σαι καλά κούκλα

Vita mi barouak: Χμ…αν ήταν να διαβάζουμε στα blogs κείμενα του πεσόα, ας είχε και τριάντα περσόνες.

Deadend mind: “η ομορφιά κρύβεται στις λέξεις κ ιδέες του Πασκάλ, όχι στο πρόσωπο που κρύβεται πίσω απ' αυτές.”
Αγαπητή μου, το πρόσωπο που κρύβεται πίσω απ’ αυτές δεν το γνωρίζουν παρά μόνο ελάχιστοι απ’ όσους διαβάζουν. Κι’ έτσι θα παραμείνει. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου τη σπάει όταν διάφοροι προσπαθούν να με ψυχολογήσουν μέσα από τα κείμενά μου. Είναι τόσο αφελείς που δεν καταλαβαίνουν ότι προσπαθούν να ψυχολογήσουν μια δικτυακή παρουσία.

Lee: Αυτό ήταν το καλύτερο σχόλιο αυτής της κουβέντας :P Ναι, το είχα βρει κι’ εγώ. Αυτό εννοούσα και με τη λεζάντα. Ήθελα κάποιος να βρει το άλλο ανθρωπάκι, αυτό της πρώτης γραμμής.

Σκαν: Δεν κατάλαβες καλά μάλλον. Δεν πειράζει. Καλησπέρα.

Μόλις γύρισα από σινεμά. Είδα τη Μαύρη Ντάλια. Πολύ καλή ταινία, να τη δείτε

10/06/2006 01:01:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

@ deadend-mind το εννοούσα γενικότερα και φιλοσοφικά. προσωπικά δεν βλέπω τα blogs σαν χώρο που γράφεις τον πόνο σου για το συγκεκριμένο αφεντικό σου, το φούρναρη Μήτσο της γειτονιάς ή την γκόμενα που σου στραβοκάθησε.... :)

10/06/2006 11:43:00 am  
Blogger Borg έγραψε...

Το να θέλουμε να είμαστε ανώνυμη σε ορισμένες στιγμές μας το έχει υποβάλει η ιδία η θρησκεία(κοινωνία) και η κάθε θρησκεία μέσα από τις θεωρίες , μάθαμε να λειτουργούμε (κάτι σαν νόμος και τάξη : ) ) , ακόμα και για τους μη θρήσκους ανθρώπους, γιατί μας κάνει να πιστεύουμε στο λάθος και το κακό και την ντροπή (συνοπτικά) δηλ εννοώ ότι μέσα από αιώνες σε αιώνες και από αμαρτίες σε αμαρτίες και από κακό στο κακό και πάει λέγοντας θέλουμε την ανωνυμία μας για τον κάθε προσωπικό λόγω(κύριος κρύβονται ενοχές,φοβίες και ντροπές)
Όλοι μα όλοι φοράμε μάσκες , δεν υπάρχει εξαίρεση σε αυτό , πχ άλλος όλο το εικοσιτετράωρο και άλλος μόνο τα βραδιά
Ελπίζω να με καταλαβαίνετε

10/09/2006 05:03:00 am  
Blogger YO!Reeka's έγραψε...

πραγματικά ενδιαφέρουσα άποψη. κάποια από αυτα τα πράγματα με έχουν κι εμένα απασχολήσει, όπως το πόσο εναντίον σου γυρνάει το να λες για το μπλογκ σου σε φίλους σου- γρήγορα θα καταλήξεις να αυτολογοκρίνεσαι

10/09/2006 08:09:00 pm  
Blogger des έγραψε...

Κανένα πρόβλημα με την ανωνυμία (απο την στιγμή που δεν γίνεται ασυδοσία, φυσικά). Η απομυθοποίηση με τρομάζει. Ή και τα αποκαλυπτήρια, καμια φορά.

Χαίρομαι που διαβάζω τον πασκάλ, κι άλλους πεντέξι τύπους (ηλεκτρονικούς) εδω μέσα. Τωρα, το εαν ο Πασκάλ ή κάποιος απο τους τύπους (τους πεντέξι εδω μέσα..) είναι π.χ. υπουργός του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης(!!) που περνάει τα μοναχικά του βράδια χαριεντιζόμενος στην/με την μπλογκόσφαιρα.. λίγο με αφορά.
Φτάνει που μου κάνουνε αυτά που γράφει (ο όποιος τα γράφει). Δεν θέλω μαζί του ούτε καφέδες ούτε κολητιλίκια.
Μου φτάνει που ,ηλεκτρονικά, επικοινωνώ με κάποιον ή κάποιους που ψιλοαντιλαμβανόμαστε τα πράματα με τον ίδιο τρόπο, ή που χαιρόμαστε να διαφωνούμε. Το πώς τον λένε και πόσα κιλά είναι.. λίγο εως καθόλου με νοιάζει.
Και... κρίμα (..το λέω ,γράφω, για μια ακόμη φορά στην μπλογκοιστορία μου..) που η "επωνυμία" δρά περιοριστικά. Δεν το βρίσκω δα και τρομερό να πεί κανείς είμαι ο τάδε , σκέφτομαι και γράφω(καμια φορά τα κάνω κιόλας) αυτά και δεν τραβάω και κανα ζόρι...
Φαίνεται όμως οτι οι περισσότεροι το τραβάνε το ζόρι τους..

Α! απαράδεκτο δε να έρχετε τραμπούκικα ο κάθένας και να τραβάει το σεντονάκι του άλλου.
Να καταπατά το δικαίωμά του άλλου στην α΄νωνυμία. Επιεικώς απαράδεκτο.

(πως καταφέρνεις να με προκαλείς, πασκάλ, -που δεν θέλω και πολύ-..)

10/12/2006 11:52:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Πάμε για Τσίπρα; » | Παγκοσμοιοποίηση είναι: » | Operating the system » | Mεβγάλεεεεεεεε » | ... » | Aναζητήσεις » | Λεζαντοκείμενο » | Cosmosluts Factory » | Ο άνθρωπος που δεν έλεγε τα πράγματα με το όνομά τους » | Mερικοί bloggers… »