Tuesday, April 18

Η πόλη μου

Η πόλη μου είναι οι άνθρωποι. Είναι εικόνες ανθρώπων. Είναι αρώματα ανθρώπων. Είναι γεύσεις ανθρώπων. Είναι αυτοί που θα πάω να τους βρω, χωρίς να τους έχω χάσει ποτέ.
Η πόλη μου είναι το δικό μου βασίλειο. Με υπηκόους τις γλυκόπικρες αναμνήσεις μου. Εκεί που η πιθανότητα να έχω ξανακάνει τα ίδια ακριβώς βήματα, από το σπίτι των γονιών μου στο στέκι, είναι αντιστρόφως ανάλογη της πιθανότητας να κάνω τη διαδρομή και να μην συναντήσω έναν γνωστό.

Πορτρέτο γυναίκας, λάδι σε μουσαμά, 150x111 εκ, του Γιολδάση Δημήτρη

Η πόλη μου είναι ο Σωτήρης, ο Νίκος, ο Γιώργος, η Γιώτα, ο Ηλίας, ο Αντώνης, η Σταυρούλα, ο Κώστας. Και επειδή είναι αυτοί, είναι και ο πιο όμορφος και συνάμα πολυταξιδεμένος προορισμός μου. Αυτός που δεν χωράει σε καρτ- ποστάλ ή οδηγούς. Όσους οδηγούς και να διαβάσεις, δεν θα σε οδηγήσουν ποτέ στους γνωστούς, τους φίλους, την οικογένεια.
Θα πάω να δω τη δική μου πόλη των ανθρώπων, ντυμένη στα πασχαλιάτικα. Αυτή που πολλοί αποκαλούν, τόσο άστοχα και απρόσωπα, «μίζερη επαρχία». Κούκλα, σού ‘ρχομαι. Mεθαύριο, θα είσαι δική μου. Όπως και τα τελευταία 30 χρόνια άλλωστε.
Καλό ταξίδι σε όλους και χαιρετίσματα στη δική σας πόλη των ανθρώπων. Καλή τύχη και στους Σαλονικείς στην προσπάθειά τους να σώσουν την Πλατεία Αριστοτέλους της πόλης τους από τον μη συμπολίτη τους συντριβανολάγνο Βασίλη Παπαγεωργόπουλο.

PS. Παιδεύτηκα να βρω έναν κατάλληλο τίτλο γι’ αυτό το ποστ, ενώ τον είχα γράψει αρκετές φορές στο Δημοτικό. Ειρωνεία.

8 Comments:

Blogger Jamella έγραψε...

η μεγαλη μας εξορια ειναι η επιτηδευση.
τελικα αυτο ηταν ενα κειμενο "απο το δημοτικο".
ωραια δεν ειναι ετσι?

4/18/2006 07:59:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ακριβώς. Ποτέ δεν είναι αργά για ευτυχισμένο παιδικά χρόνια άλλωστε.

4/18/2006 08:05:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Σωστός ρε γαλάτη. Σωστός.

4/18/2006 08:09:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Εύγε, μικρέ... Pour encore une fois.....

4/18/2006 09:25:00 pm  
Blogger Loukas Tsouknidas έγραψε...

Το γκέτο μου, γκέτο μας
κόσμος μικρός
κι ο ψεύτικος Εμσή
απλώνεται σαν ιός
σε μια ρίμα φωτιά
το αντίδοτο βρήκα
θα γιατρέψω τον κόσμο
απ' την κακέκτυπη κλίκα
ΑΦΟΡΙΣΤΗΣ...
του κάλπη εξορκιστής
μην αμφιβάλλει κανείς
για το γιατρό της φυλής
ούτε λεπτό μη σκεφτείς
αυτά που λέν οι ιερείς
εσύ δεν πρόκειται ποτέ ν' αναστηθείς._

4/19/2006 01:42:00 am  
Blogger Λαμπρούκος έγραψε...

Η πόλη σου, η πόλη μου, η πόλη μας, η πατρίδα μας!

Γαμώ τους παπαγεωργόπουλους!

4/19/2006 11:03:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

Ευχαριστώ για το κομπλιμάν CD. Λαμπρούκε, και λίγα του τα λες. Μάλλον αυτός είναι πίθηκας και όχι εσύ, τελικά.
morgana: Κι' εσύ βρε μάγισσα. Θα πας στη Σμύρνη;
αφοριστής: τι να σχολιάσω τώρα...ριμάρεις απίθανα.
d0nna: Μια χαρά περνάω και στας Αθήνας :P Απλά στην πόλη μου είναι αλλιώς...

Καλό Πάσχα σε όλους παίδες

4/19/2006 05:34:00 pm  
Blogger Haris έγραψε...

...και όμως τον ψηφίζουν (τον Παπαγεωργόπουλο)!

4/20/2006 05:09:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Σαβούρα βιβρ για ανήρ- παρτ ουάν » | Mπήκα στην Ομάδα Έψιλον μαζί με την ψιλικατζού » | Προς όλες τις τσούλες: Φανερωθείτε- ο Αλογοσκούφης... » | Η ιστορία του ανθρώπου σε μισές από 666 λέξεις » | Σας ευχαριστώ που τη βάλατε κύριε Παναγιώτη » | Η Μεγάλη Αδερφή » | Θέλω να σε πάρω τηλέφωνο » | Η απλή μέθοδος των τριών » | This is a man’s world. Σε όποιον δεν του αρέσει, ν... » | Απορία: »