Monday, April 3

Το κλαψομουνίζειν...


...εστί φιλοσοφείν;

9 Comments:

Anonymous Anonymous έγραψε...

ΜΗΝ...ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΖΕΙΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ Σ'ΑΝΤΕΧΟΥΝ...ΑΚΟΜH
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ...
ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ

4/03/2006 04:54:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Δεν αναφέρομαι σε μένα το κέρατό μου το τράγιο μου μέσα

4/03/2006 05:19:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Sosta...eipame, na mh xanesai kai apo ta filarakia.

4/03/2006 05:42:00 pm  
Blogger Marialena έγραψε...

Καλησπέρα Pascal! Ωραίο το ερώτημά σου, αν και επιδέχεται μόνο μιας απάντησης: ΌΧΙ δεν είναι φιλοσοφείν, είναι όμως μια πολλή βολική στάση ζωής για να "δουλεύουμε" τους άλλους και να τους χειριζόμαστε (αν νομίζουμε ότι το κάνουμε αυτό τελικά). Το παράδοξο δε είναι ότι συναντάται και στα δύο φύλα με έφεση το γυναικείο, εξ ού και ο σχετικός ορισμός. Όταν τα αναπαραγωγικά μας όργανα κυριαρχούν στη καθημερινότητά μας, τον έχουμε πάρει στραβά τον αμανεεεέ. Μ. ;-}

4/03/2006 05:52:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

maximus: Κουράγιο ντε, μέχρι να στρώσουν οι business στην Ανταρκτική.
d0nna: Ε, δεν είμαι και τόσο ρεμάλι πια :)
marialena: Μερικοί έχουν μπερδέψει το "να ζεις ν' αγαπάς και να μαθαίνεις" με το "να ζεις να πηδάς και να τον παίρνεις".

4/03/2006 05:58:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Σε γενικές γραμμές, ισχύει αυτό που λες. Ωστόσο, οι μεγαλύτεροι μανιοκαταθλιπτικοί δεν είναι και φιλόσοφοι

4/03/2006 07:00:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Τελικά εγώ τι είμαι? Φιλόσοφος, μανιοκαταθλιπτική ή κλαψομούνα?

4/03/2006 09:43:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Το μοντερέισιόν σου μέσα.....

:ppppppppppppp

4/03/2006 09:45:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

d0nna: Everything is gonna be all right (τραγουδιστά).
CD: Είσαι μια μανιοκαταθλιπτική με κλαψομούνικες φιλοσοφικές εξάρσεις :)
To moderation είναι απαραίτητο γιατί έχω δει μερικά ανησυχητικά τις τελευταίες μέρες. Σε λίγο θα το βγάλω...

4/04/2006 10:38:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Και οι τοίχοι πονάνε » | Προς κάθε μεζουρολάγνο: » | Tι '68, τι 69 » | Bloggers «αεριστείτε» με τις ευλογίες του James Joyce » | the piano within » | Αερολογίες » | QUIZ: ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ; » | To αγαπημένο μου ρήμα » | Η σύγχρονη Κιβωτός του Νώε... » | Ο πολιτισμός της σάρκας είναι universal »