Wednesday, March 29

QUIZ: ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ;


1. Με ποιο γκρουπ ξεκίνησε την καριέρα του ο Μιχάλης Ρακιντζής (1984);
A) Φατμέ
Β) 2002 GR
Γ) Scrap Town
Δ) Rolling Stones


2. Ποιο ήταν το πρωταγωνιστικό ζευγάρι στη σειρά «Οδός Ανθέων» του Γιάννη Δαλιανίδη; (1989)
Α)Ευαγγελόπουλος- Κατσαντώνη
Β)Παπαδόπουλος- Τσιλύρα
Γ)Κωνσταντίνου- Καλογεροπούλου
Δ)Κατρανίδης- Ράντου
3. Ποιος τραγουδάει στο πάρτι της παρέας του Στάθη Ψάλτη στο «Βασικά, καλησπέρα σας» (1985);
A) Γιώργος Σαλαμπάσης
Β) Λεωνίδας Βελλής
Γ) Θέμης Αδαμαντίδης
Δ) Γιώργος Κοινούσης
4. Ποιος ηθοποιός της «Τόλμης και Γοητείας» έπαιξε με την Τζοβάνα Φραγκούλη σε τηλεταινία του 1993;
A) Ρον Μος
Β) Κλέιτον Νόρκρος
Γ) Ιθαν Γουέιν
Δ) Χάρισον Φόρντ
5. Ποια ήταν τα δύο μέλη του συγκροτήματος VIPS (1991-1994);
Α) Bob Dylan- Διονύσης Σαββόπουλος
Β) Νάσος Φιλοξενίδης- Κώστας Χρύσης
Γ) Κωνσταντίνος Χριστοφόρου- Νότης Χριστοδούλου
Δ) Χαριτοδιπλωμένος- Αλέξια
6. Ποια πέρασε «24 ώρες με ένα σταρ» στην ομώνυμη βιντεοταινία με τον Λευτέρη Πανταζή (1987);
A) Λίντα Γίγα
Β) Γκέλυ Γαβριήλ
Γ) Γιούλη Μπάρκα
Δ) Τέτα Ντούζου
7. Σε ποιο τηλεπαιχνίδι ντεμπουτάρισε ως γλάστρα η Ελένη Μενεγάκη (1994);
A) Mega Banca
B) Με το κλειδί στο χέρι
Γ) Ο τροχός της τύχης
Δ) Super Bingo
8. Με ποιον πρωτοεμφανιζόμενο καλλιτέχνη τραγούδησε ντουέτο ο Θάνος Καλλίρης στο hit «Ο ωραίος είναι ωραίος (ο παλιός είναι αλλιώς)» (1993);
Α) Διονύσης Σχοινάς
Β) Λάμπης Λιβιεράτος
Γ) Γιώργος Αλκαίος
Δ) Γιάννης Κότσιρας
9. Ποιος ενσάρκωσε τον μπασκετμπολίστα του Ιωνικού Νίκο Σαφέρη στις δύο μπασκετικές ταινίες του ’80;
Α) Ευθύμης Μπακατσιάς
Β) Φράνκο Αλφόνσο
Γ) Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Δ) Αλπέρτο Εσκενάζυ
10. Ποιος ηθοποιός ενσάρκωσε το Γάλλο φίλο του Γιάννη στους «Απαράδεκτους» (1991);
Α) Μάκης Δελαπόρτας
Β) Ζεράρ Ντεπαρτιέ
Γ) Δημήτρης Πουλικάκος
Δ) Ζανό Ντάνιας


Σωστές απαντήσεις
Γ,Δ,Γ,Β,Β,Δ,Α,Β,Δ,Δ


Η βαθμολογία σου
0-03. Πιθανότητα ισχύει κάτι από τα παρακάτω:
α) Τη δεκαετία 85- 95 ήσουν αυτοεξόριστος/ η στο Παρίσι κάνοντας το διδακτορικό σου
β) Η πρώτη σου τηλεόραση ήταν plasma
γ) Είχες προσωπική ζωή
Συμβουλή: Δεν φοράμε γραβάτα για να πάμε στο περίπτερο για τσιγάρα.
04- 07. Φαίνεται ότι έβλεπες μεν τηλεόραση, αλλά κάνοντας ταυτόχρονα και άλλα πράγματα. Τα κοντινά του Sartini στις τσαούσες σε αποσπούσαν από τις σημαντικές λεπτομέρειες. Απαλλάσσεσαι λόγω αμφιβολιών.
Συμβουλή: Υπάρχει ελπίδα για σένα, πάρε βιντεοκασέτες από τους καμένους φίλους σου (σίγουρα έχεις).
08-10. Ο πρώτος σου έρωτας ήταν η Βίνα Ασίκη. Ηρωάς σου ο Σταμάτης Γαρδέλης. Πέρασες τη δεκαετία του ’80 «χωρίς να θέλεις μεροκάματο/ θέλεις χιλιάρα μηχανή και θάνατο». Όταν βλέπεις την Άννα Βαγενά σε κουλτουριάρικη παράσταση ξέρεις πως πρωταγωνιστούσε «Στης Βαγγελίτσας το κανάλι». There is no way back. Λυπούμαστε ειλικρινά.
Συμβουλή: Δεν τη χρειάζεσαι.

PS. Το post αυτό το ξέθαψα από το blog μου. Η πρεμιέρα του ήταν πέρυσι το Γεννάρη. Ευχαριστώ τελειωμένοι :P

21 Comments:

Anonymous Anonymous έγραψε...

Έχω δει blogs να κλέβουν άλλα blogs, αλλά blogs να κλέβουν τον εαυτό τους, πρώτη φορά. όχι τίποτα άλλο για να δεις ότι σε παρακολουθώ!

3/29/2006 02:17:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

anonymous: Όντως το post το έχω ξανακάνει, αλλά με τόσους τελειωμένους που με διαβάζουν τελευταία, είπα να το επαναφέρω. Pάντως, για να με παρακολουθείς τόσο πολύ, μάλλον είσαι τελειωμένος/η, οπότε δεν χρειάζεται να κάνεις καν το quiz.
morgana: keep up the good work. να σε χαίρεσαι. Εγώ είμαι λεσβία σε σώμα άντρα.

3/29/2006 02:22:00 pm  
Blogger ουίκι της βλαχάρας έγραψε...

re: stalking, αυτά παθαίνεις όταν είσαι welebrity (TM, παρακαλώ να σημειωθεί το copyright του όρου).

3/29/2006 02:56:00 pm  
Blogger Xilaren έγραψε...

δεν ξέρω τι εννοείς με το τελειωμένοι (υποθέτω born in mid-70s?) αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Το θέμα είναι: Ο Ρακιτζής στους 2002GR;;;; είσαι σίγουρος; Το 1984 είχα άλλες ασχολίες (κυρίως νηπιαγωγείο, κρυφτό, κυνηγητό κλπ) αλλά θυμάμαι να διάβασα κάπου (σε μπλογκ ήταν πάλι! χμ, ενδιαφέρον) ότι ήταν στους Scrap town. σωστό; λάθος; θα εκτιμούσαμε τη διαφώτιση σας επί του θέματος!

3/29/2006 03:12:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

xilaren: Έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι λάθος, σύμφωνα με το επίσημο site του ρακιντζή. Το διόρθωσα.
Με το τελειωμένος εννοώ ότι για να ξέρεις όλα αυτά, όντως πρέπει να έχεις κάψει εγκέφαλο σε κάποια φάση της ζωής σου. Το '84 ήμουν 7 χρονών. το μόνο πυ αμυδρά θυμάμαι είναι η Μαρία.

3/29/2006 03:29:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

Ποιος ενσάρκωσε τον μπασκετμπολίστα του Ιωνικού Νίκο Σαφέρη στις δύο μπασκετικές ταινίες του ’80;
Α) Ευθύμης Μπακατσιάς
Β) Φράνκο Αλφόνσο
Γ) Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Δ) Αλπέρτο Εσκενάζυ


Καταπληκτικη ταινια. Μηπως τον λεγαν Ζαφειρη; (για τοσο κατεστραμμενο μιλαμε)

3/29/2006 03:53:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

averel, μόλις έχεις ανέβει 69 σκαλοπάτια στην εκτίμησή μου.

3/29/2006 03:58:00 pm  
Blogger averel έγραψε...

Ευχαριστω πολυ. Το ιδιο και εσυ, με το quiz σου και την ευκαιρια που μου εδωσες να καταλαβω ποσο τελειωμενος ειμαι. Δεν δινονται συχνα τετοιες ευκαιριες

3/29/2006 04:07:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Παρακαλώ. Στο εξής, με το που πας να ξεχαστείς, αναλαμβάνω να στο υπενθυμίζω.
Τα Κουρέλια Τραγουδάνε (και γράφουν) Ακόμα. Πάλι καλά, γιατί η αντισηπτική μπόχα ορισμένων δεν αντέχεται εύκολα.

3/29/2006 05:32:00 pm  
Blogger Mikrouli έγραψε...

Σούπερ η ιδέα το ποστάκι σου και η επαναεισαγωγή του!
Σε επικροτώ που ανακαλύπτει θυσαυρούς που μόνο εσύ ξέρεις πού κρύβονται!
;ο)

3/29/2006 11:11:00 pm  
Blogger moonshine έγραψε...

εντάξει μου θύμησες την παιδική μου ηλικία...
όμορφα χρόνια..χαχαχαχαχα
και εγω στο 4-7 ήμουν αλλα και τόσα που θυμόμουν εντυπωσιάστηκα..
αφου σκέφτομαι να κατεβάσω το τραγουδάκι του καλλιρη:
"ο νέος,ο νέος,ο νεός είναι ωραίος μα πάντα ευτυχώς ο παλιός είναι αλλιώς!!!"
αααα..και πριν ενα μήνα κατέβασα το τραγουδακι των vips "χωρίς εσένα είμαι ένα τίποτα μια κουκίδα στο χάρτι χαμένη"!!!
΄Οποιος θελει να καεί μαζί μου είμαι πρό8υμη να το μοιραστώ!:):):)

3/30/2006 02:32:00 am  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Πολυ καλο φιλε. Αλλά νομιζω οτι το εχω ξαναδει. Για θυμησέ μου. Παντως εισαι πολυ γαματος. Φανταζομαι οτι ξερεις κι αλλα τετοια. Ελα το βραδυ στο Flower (Πλ. Μαβιλη) να μου τα πεις. Διψαω για γνωση. Διαβασε καλα πριν ερθεις.

3/30/2006 03:56:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Aν προσπαθείς να βγάλεις γκόμενο, ξέχασέ το. Δεν είμαι λούγκρα.

3/30/2006 04:06:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

10:00 στο fower. Σε περιμενω. Και μια ερωτηση απο εμενα:

Ποιος ηταν ο πρωταγωνηστης της τηλεταινιας
'Οι γκομενες του Τσαρλυ'?

α.Χρηστος Καλοου
β.Σωτηρης Τζεβελεκος
γ.Πανος Σουπιαδης
δ.Νικος Ζιαγκος

Το βραδυ περιμενω την απαντηση

3/30/2006 04:37:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Έχω κανονίσει. Πάρε κανά τηλ. για καφέ το ΣΚ. Υποθέτω ότι το έχεις.

3/30/2006 04:43:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Και μια δικιά μου ερώτηση: Ποιος συμπρωταγωνίστησε με τη Βίνα Ασίκη στο "Ερωτιάρης Γάτος;"

3/30/2006 05:01:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Δεν το ξερω. Σαββατο 12:00 Flower για να μου πεις. Φιλακια παιδαρε

3/30/2006 05:18:00 pm  
Blogger Xilaren έγραψε...

καλέ ποιός είναι ο Νίκος Σαφέρης;;;
και γιατί η ζωή του έγινε ταινία;

:-PPP


με τον ρακιντζή ξέχασα να πω οτι I really enjoyed doing this! και ναι, και εγω στην κατηγορία 4-7, ολίγον τελειωμένη, πλην όμως δεν μπορώ να απαντήσω την τελευταία σου ερώτηση ("Ερωτιάρης Γάτος;")! can anyone????

4/01/2006 11:05:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Ποιος συμπρωταγωνίστησε με τη Βίνα Ασίκη στο "Ερωτιάρης Γάτος;"

http://lalos.gr/media/images/2.jpg

4/08/2006 10:52:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Ρε συ, βγες από αυτή τη σελίδα. Έχει κι' άλλες να δεις...Ναι, σ' εσένα μιλάω.

4/13/2006 06:52:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Βίνα Ασίκη....
θεά!!!αν μπορεί κάποιος να μου πει που μπορω να βρω μια φωτογραφία της θα τον ξεματιάσω τρεις φορές και θα του πω το μέλλον του.

4/28/2006 01:50:00 am  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | To αγαπημένο μου ρήμα » | Η σύγχρονη Κιβωτός του Νώε... » | Ο πολιτισμός της σάρκας είναι universal » | Aποκλειστικό: Το νέο μοντέλο της Apple » | Kόψανε την Κάρτσωνα » | Είναι τραγικό... » | Στα τσακίδια και να μη μας γράφεις » | Τεράστια Επιτυχία » | Κοιμηθείτε ρεεεεε » | Περί των φυλών της ελληνικής μπλογκόσφαιρας »